Van Peperstraten 'talisman' van NAC: Blijf maar komen dan alsjeblieft haha

    Van Peperstraten 'talisman' van NAC: "Blijf maar komen dan alsjeblieft haha"

    zondag 4 november 2018 om 07:28

    NAC Breda verliet zaterdagavond de laatste plek in de Eredivise door een meer dan welkome 3-1 overwinning op Heracles Almelo. FOX Sports-presentator Toine van Peperstraten vermoedt dat dit te maken heeft met zijn aanwezigheid.

    "Elke keer als ik er ben, pakken jullie punten", opent de 'talisman' van NAC met een knipoog zijn interview met aanvoerder Menno Koch. "Blijf maar komen dan alsjeblieft haha", reageert de centrale verdediger. Aan het einde van het interview laat Van Peperstraten weten dat hij ook aanwezig is bij de volgende wedstrijd van NAC, het uitduel met concurrent FC Emmen. "Nou, dan moet het helemaal goed komen", lacht Koch.

    De NAC-captain kreeg ook vragen over de stevige overtreding van ploeggenoot Anouar Kali. De controleur gleed hard door op Heracles-topscorer Kristoffer Peterson, maar volgens Koch was er niet veel bijzonders aan de hand. "Volgens mij gleed hij op het moment weg. Het zag er misschien heftig uit, maar ik denk niet dat het zijn intentie was om een hele harde tackle te maken", vindt Koch.

    Poll

    Blijft NAC in de Eredivisie?

    (777 stemmen)

    Plaats een reactie

    Team Unknown +2643
    zondag 4 november 2018 om 07:37
    Leuk voor NAC, die club moet in de Eredivisie blijven. Heracles goed begonnen aan de competitie, maar begint toch al scheurtjes te vertonen.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 20:18
    Die trekt alle aandacht naar zich met al die onnozele wissels Hij denkt dat hij de oorzaak is van deze goede start die hij aardig de nek aan het omdraaien is
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 07:42
    St. Juste krijgt hier 3x rood voor.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:27
    1x is genoeg hoor.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9465
    zondag 4 november 2018 om 09:46
    Buiten om dat wil ik Nac even bedanken om Feyenoord even wat lucht te geven op de Ranglijst kwa punten gisteravond 😉
    Nu alleen nog zorgen dat wij onze wedstrijd winnen vanmiddag 👍
    Vind ik leuk
    stratumseind +171290
    zondag 4 november 2018 om 07:56
    leuk zo n var..............
    Vind ik leuk
    lange076 +212
    zondag 4 november 2018 om 08:58
    Heb je niks aan. Zelfs die vangbal in de 16 van Viergever werd niet gezien..
    Vind ik leuk
    stratumseind +171290
    zondag 4 november 2018 om 09:01
    Hij had m niet klem dus dat was moeilijk waar te nemen
    Vind ik leuk
    lange076 +212
    zondag 4 november 2018 om 09:15
    Hahaha, hij stond ook met zijn rug naar het veld dus niemand kon het zien..
    Vind ik leuk
    stratumseind +171290
    zondag 4 november 2018 om 09:16
    ook dat nog.....
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1283
    zondag 4 november 2018 om 09:28
    Eigenlijk is het te hopen dat NAC breda degradeert , een stad waar ROY DONDERS vandaan komt verdient geen ere divisie club
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 09:32
    Jij bent echt lomp ajaxroermond....Roy Donders komt uit Tilburg...uit de wijk broekhoven...sukkeltje...
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1283
    zondag 4 november 2018 om 09:34
    Mijn excuses dan verdient willem 2 geen erw divisie club maar zag ROY donders een x op NAC veld vandaar mijn verwarring
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    zondag 4 november 2018 om 09:32
    Roy Donders akelige gast!,
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5153
    zondag 4 november 2018 om 10:27
    Zijn soms je pailletjes van je huispak gevallen 😃
    Vind ik leuk
    RCJ29 +224
    zondag 4 november 2018 om 12:03
    Zullen we dan alle relnichten opnoemen die in Amsterdam wonen ?
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 10:28
    Geen harde overtreding? Dit was zeker rood
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 11:07
    Moet je net hebben, Toine van Peperstraten die zich als redder van NAC opwerpt. Waarom Twan Huys ook niet gelijk ?
    Vind ik leuk
    RCJ29 +224
    zondag 4 november 2018 om 11:15
    Toch grappig dat ik 10 wedstrijden moet lezen dat NAC degradeert en nu blijven ze er toch rechtsreeks in volgens de rest. Kan snel omslaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws