Boze Bulthuis haalt uit naar ploeggenoten: Het is gewoon schandalig

    Boze Bulthuis haalt uit naar ploeggenoten: "Het is gewoon schandalig"

    zondag 4 november 2018 om 15:40

    Dave Bulthuis heeft geen goed woord over voor de prestatie van sc Heerenveen tegen FC Emmen. In het Abe Lenstra Stadion gaven de Friezen een 1-0 voorsprong uit handen, tot ergernis van de verdediger.

    "Ik zit nu nog in de emotionele fase, maar we hebben nog zoveel te leren op het vlak van negentig minuten gas geven", reageert Bulthuis bij FOX Sports na het 1-1 gelijkspel. "Na die 1-0 denken we weer van: we gaan achterover leunen. En dan wordt er weer op vijftig procent gevoetbald."

    "Er zijn jongens die de stap naar het buitenland willen maken, maar daar wordt veel meer gevraagd dan alleen maar 45 minuten gas geven. Deze wedstrijd moet je gewoon over de streep trekken", foetert Bulthuis, die zich stoort aan alle gemiste kansen. "Het is gewoon schandalig."

    "In plaats van dat we op jacht willen gaan naar die 2-0 en de wedstrijd willen beslissen... Ik vind niet dat die mentaliteit in de groep zit en ik vind dat we die maar er gewoon moeten instampen", aldus de 28-jarige verdediger, die met Heerenveen op de negende plek staat in de Eredivisie.

    Plaats een reactie

    Koekie1970 +1148
    zondag 4 november 2018 om 15:44
    Hé iemand met zelfinzicht!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1938
    zondag 4 november 2018 om 15:48
    Hij heeft t zelf ook niet gered in het buitenland
    Vind ik leuk
    Hast57 +2129
    zondag 4 november 2018 om 16:04
    Vandaar dat hij zo goed weet wat er in het buitenland gevraagd wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 15:49
    Heerenveen staat nog veel te hoog met dit anti voetbal...........Ja anti Feyenoord fans, ik weet jullie reactie,s al dus bespaar je de " inkt " van je pc en of mobiel of weet ik wat.
    Vind ik leuk
    SCF1908 +239
    zondag 4 november 2018 om 16:09
    ik wou zeggen, Feyenoord staat ook veel te hoog voor wat ze hebben..... ze horen Keuken kampioen divisie te spelen...

    Maar dat even ter info... Bulthuis is boos en dat snap ik, dat zou ik ook zijn als ik 1-1 gelijk speel tegen FC Emmen, (met alle respect voor emmen!)


    Maar als je naar het niveau kijkt waarin Heereveen zit.. dan lopen er 2 of 3 goede spelers rond en verder is het niet veel.... Dan moet je naar je clubleiding gaan... en niet zo zeuren..
    Vind ik leuk
    mason +1908
    zondag 4 november 2018 om 17:31
    Gerry Hamstra haalt alleen maar voetballers gehaald die het bij hun oude club niet gered hebben. Zoals Kongolo, Bulthuis, hoegh, naes van bergen. En dan zijn er nog voetballers die gewoon te licht zijn voor het eerste van Heerenveen. Dus het ligt inderdaad aan de clubleiding. Daarom had ik ook graag johan hansma weer terug willen zien als technisch directeur.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 16:21
    Dit kun kun je idd scharen onder anti-voetbal of angstig voetbal Deze trainer past echt niet bij Heerenveen
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 15:51
    Misschien de volgende keer spelers bij de beide palen zetten tijdens corners! Vroeger was dit normaal. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat er niemand bij de tweede paal wordt gezet. Vallen zo vaak doelpunten uit. Ik begrijp echt niet waarom keepers dat niet altijd willen!
    Vind ik leuk
    Hast57 +2129
    zondag 4 november 2018 om 16:07
    Vorige week hadden ze ongeveer de twee beste spitsen van het westelijk halfrond. Kunnen die er nu niets meer van?? Eendagsvliegen??
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 16:33
    Bulthuis speelt zelf ook als een krant dan kun je beter je mond houden.
    Vind ik leuk
    Jandehulk +19
    zondag 4 november 2018 om 19:43
    Ze staan nog veel te hoog....zakken moet lukken..
    Vind ik leuk
    zondag 4 november 2018 om 21:27
    Staat cambuur ook, horen niet eens thuis in betaald voetbal.
    [Reactie gewijzigd op zondag 4 november 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws