Advocaat geeft spelers ervan langs: 'Zei wat hij ervan vond, was niet positief'

    Advocaat geeft spelers ervan langs: 'Zei wat hij ervan vond, was niet positief'

    maandag 5 november 2018 om 16:22

    FC Utrecht won zondag voor eigen publiek met 3-0 van ADO Den Haag. Onder Dick Advocaat winnen de Domstedelingen veel, maar het spel is nog niet altijd om over naar huis te schrijven. Dat vond Advocaat ook, zo erkent Timo Letschert.

    "Het is zeker niet briljant", zegt hij lachend voor de camera van FOX Sports. "Dat zag je gisteren ook wel weer. Het eerste uur was best wel matig. Dat wisten we ook. In de rust kregen we er ook aardig van langs van de trainer, die was ook niet tevreden. Maar je wint wel weer met 3-0. Dat is gewoon een hele, prima uitslag."

    Volgens Letschert liet Advocaat in de rust duidelijk zijn ongenoegen blijken. "Hij zei gewoon wat hij ervan vond en dat was niet positief. En dan verwacht hij van bepaalde spelers meer en dan noemt hij ook man en paard, om het zo te zeggen. Dat is allemaal vrij duidelijk."

    Plaats een reactie

    El Cazador +6563
    maandag 5 november 2018 om 16:25
    Het is vrij duidelijk dat het niveau en de vaste patronen omhoog moeten.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 16:29
    De doelstelling wordt bij gesteld naar voorronde champions league?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:53
    Als je zo slecht speelt en toch 5e staat (na een hele slechte start) sluit ik niets meer uit.
    Utrecht wint in ieder geval overtuigend de beker volgens het introdilmpje van FOX. Wie weet waar het eindigd.

    Aan de andere kant, 3-4 keer verliezen en je staat weer 14e.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 16:32
    Laat Dickie maar schuiven

    Lekker direct: goed is goed en slecht is slecht

    Als het zo doorgaat wordt Utrecht gewoon weer 3e of 4e

    Dat is ook het maximale, maar mooi toch?
    Vind ik leuk
    Stack5 +3038
    maandag 5 november 2018 om 17:37
    Dat is absoluut mooi. Zou fantastisch zijn. Maar als het zo doorgaat halen we dat echt niet. Dan win je inderdaad van ADO, NAC en een AZ uit vorm. Maar zodra de tegenstand wat beter wordt (zeg Vitesse, Feyenoord). dan ga je daar echt niet van winnen
    Vind ik leuk
    4everfcu +3061
    maandag 5 november 2018 om 20:16
    nee want vitesse speelt de pannen van het dak vitesse utrecht en az hebben allemaal hetzelfde probleem gebleseerde spitssen
    Vind ik leuk
    4everfcu +3061
    maandag 5 november 2018 om 20:15
    gewoon weer zo gewoon is dat niet hoor en 3e al helemaal niet.
    de beker winnen zou leuk zijn maar dat zie ik ook niet gebeuren gezien de altijd ongunstige lotingen voor utrecht
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    maandag 5 november 2018 om 16:32
    Dicky Power
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1050
    maandag 5 november 2018 om 16:33
    Heerlijk toch.zou die kleine dick wel eens tekeer willen zien gaan in de kleedkamer.
    Schuim op zijn bek,rode kop.
    [Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5254
    maandag 5 november 2018 om 16:38
    Deze wedstrijd was echt heel matig.
    De spelers moeten uit bij Vitesse uit een ander vaatje tappen, of Advocaat kan zich langer kwaad maken, maar dan zonder punten.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:56
    Bij Vitesse ligt er veel ruimte achter de verdediging en hoeft FC het spel niet te maken. Tanane lijkt nu pas echt fit (leverde veel arbeid tegen ADO) en Kerk lijkt ook beter in vorm te komen. Er liggen zeker kansen.
    Vind ik leuk
    BS +1127
    maandag 5 november 2018 om 16:39
    Dicky ziet hetzelfde wat wij op de tribune zagen, een bedroevend uur voetbal, waarbij we de mazzel hadden dat Ado de tegenstander was. Het laatste half uur zag ik toch wel dat ze nog kunnen ballen, maar zolang de punten binnen stromen hoor je niemand. Wat wel gewenst is, dat we zo snel mogelijk van Bahebeck kunnen genieten, want een beetje creativiteit is wel nodig voorin.
    Vind ik leuk
    030_Joep +267
    maandag 5 november 2018 om 17:32
    Precies wat jij zegt, toen die dessers eruit ging en mark erin kwam begonnen we opeens met voetballen. Uur daarvoor was 1 groot drama.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    maandag 5 november 2018 om 16:41
    We kennen Dick Advocaat als een trainer die niets aan het toeval wil overlaten. In dat kader stelt hij ook eisen aan inzet en, ik weet het zeker, kwaliteit. Passes die niet aankomen bij de goede kleur, aanvallers die niet de zestien ingaan waar dat van ze is gevraagd, aansluiting op het middenveld beter verzorgen etc.
    We kennen de punten, we zien de tekortkomingen. Dick weet wat hoj doet, met hem valt niet te sollen.
    Vind ik leuk
    Mari +9296
    maandag 5 november 2018 om 16:45
    Die sneaky Advocaat klimt zonder dat men het door heeft lekker naar de vierde plek.
    haha, hij flikt het straks weer.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1924
    maandag 5 november 2018 om 17:00
    Dickiee flikt t toch maar ff
    Vind ik leuk
    bennings +312
    maandag 5 november 2018 om 19:33
    Contractverlenging voor Dickie
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1924
    maandag 5 november 2018 om 19:41
    Ik zeg doennn
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    dinsdag 6 november 2018 om 14:24
    Voor...;—/))
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 17:11
    Utrecht is heel flink gestegen in de ranglijst door Dick! Voetbal komt wel goed.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2676
    maandag 5 november 2018 om 18:14
    En Sparta is gedegradeerd door Dick?
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 19:58
    Nee door de VAR.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2676
    dinsdag 6 november 2018 om 18:40
    Degraderen doe je niet doordat een beslissing van de VAR in je nadeel uitvalt. Degraderen doe je na een heel seizoen. Dick nam het stokje over en heeft niet veel meer bereikt dan het afbranden van een groot deel van de Sparta selectie. Het lag nooit aan hem en evenmin aan zijn vriend Cor Pot. Dick is een leuke vent als het voor de wind gaat maar een minkukel als het niet gaat zoals hij het wil.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 00:15
    Jouw mening.
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 17:24
    Onze Dikkie is de toren (Dom) in de branding overziet alles gaat het niet goed krijg op je klote , doe je het het goed krijg je een aai over je bol .
    Heerlijk die kleine opdonder .
    De laatste 4 wedstrijden 12 points is dit lekker .
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    dinsdag 6 november 2018 om 14:25
    Gewoon zo doorgaan lijkt me het beste...
    Vind ik leuk
    bennings +312
    maandag 5 november 2018 om 19:31
    Ze winnen nu wel 4x achter elkaar in de competitie,moet je nagaan als ze straks ook nog goed gaan spelen .Kan eigenlijk alleen nog maar beter worden .Alleen nog effe een scorende spits(Fran Sol ) in de winterstop halen .
    Vind ik leuk
    maandag 5 november 2018 om 20:00
    Dat zou een goede zijn. En dan Dessers terug naar NAC en Makienok naar Zweden.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3061
    maandag 5 november 2018 om 20:23
    laat makienok nog maar even blijven hoor die kan echt wel wat hij heeft gewoon tijd nodig het was dan ook een horrorblessure die hij had.
    Vind ik leuk
    bennings +312
    maandag 5 november 2018 om 20:32
    Juist
    Vind ik leuk
    4everfcu +3061
    maandag 5 november 2018 om 20:21
    en jij zegt wat ik al tijden roept fran sol is precies wat we missen voorin en als bahebeck dan ook eens fit word is het een geweldig koppel voorin en zie ik plek 3 zomaar mogelijk.
    maar aan de andere kant zijn ze bij w2 ook niet gek die laten hem echt niet zomaar gaan in de winterstop en dan is hij waarschijnlijk te duur voor ons.
    Vind ik leuk
    bennings +312
    maandag 5 november 2018 om 20:34
    Dat zou toch top zijn .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws