'Ayoub meldde zich ziek en toen ze aan de deur kwamen, was hij niet thuis'

'Ayoub meldde zich ziek en toen ze aan de deur kwamen, was hij niet thuis'

Gepubliceerd: maandag 5 november 2018 om 23:01ma 05-11-2018 om 23:01

Emile Schelvis weet meer van de disciplinaire straf die Yassin Ayoub van Feyenoord heeft gekregen. De middenvelder kwam zaterdag in het nieuws omdat hij zich 'allesbehalve professioneel' zou hebben gedragen.

Het Algemeen Dagblad meldde dat zaterdag. Giovanni van Bronckhorst wilde in de krant niet vertellen wat er gebeurd is, maar Schelvis weet meer. "Hij had zich ziekgemeld en toen ze aan de deur kwamen, was hij niet thuis", zegt de presentator en commentator bij FC Rijnmond. Ayoub behoorde niet tot de wedstrijdselectie voor het duel met Willem ll van vorige maand.

De roep om Ayoub wordt groter bij de Feyenoord-fans. Mario Been kan zich dat voorstellen. "Niets ten nadele van Clasie, maar het is een gehuurde speler. Wat je op de bank hebt zitten, Tapia, Ayoub, Wouter Burger, die verpieteren maar op de bank en mogen nooit spelen omdat ze een gehuurde speler van Southampton neerzetten."

"Als hij nou het verschil maakt, zeg ik: lekker laten staan. Maar in deze situatie zou ik ook eens kijken naar de spelers op de bank. Je kijkt naar de beste speler, maar zit er nou zoveel verschil tussen Tapia en Clasie? Geef ze in ieder geval een kans."

Plaats een reactie

maandag 5 november 2018 om 23:02
Die was gewoon even naar de drogist om iets tegen de griep te halen!
Vind ik leuk
Forever Ajax +2181
maandag 5 november 2018 om 23:07
Of talkpoeder omdat hij jeuk aan zijn kont had :)
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
maandag 5 november 2018 om 23:11
Dat weet je goed dat je Talkpoeder moet gebruiken.
Heb je zeker ervaring mee😉
Vind ik leuk
MVD +689
maandag 5 november 2018 om 23:11
Lekker bezig is die club, hij is nu al begonnen met zijn afkeer en hij heeft nog gelijk ook, hoe maak je van een aardige voetballer zijn carrière naar de kloten?? Zo dus!
Vind ik leuk
buddha +10686
maandag 5 november 2018 om 23:56
beetje zivkovic achtig ?
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1201
dinsdag 6 november 2018 om 05:55
Zivkovic mocht bij Ajax in Jong spelen en werd vervolgens verhuurd. Had over speeltijd niets te klagen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:43
Carrieres om zeep helpen, dat is DE specialiteit van gio
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:46]
Vind ik leuk
H. Ufter +95
maandag 5 november 2018 om 23:09
Dat verkopen ze bij de groenteboer niet bij de drogist ;)
Vind ik leuk
Swout +2263
maandag 5 november 2018 om 23:15
Opzeker dat Ayoub in de shop zat
Vind ik leuk
Forever Ajax +2181
maandag 5 november 2018 om 23:23
Ja, lekker saffi saffi man 😎
Vind ik leuk
pietprecies +12513
maandag 5 november 2018 om 23:36
Nee man, in de Shisha lounge
Vind ik leuk
Pimman +11482
maandag 5 november 2018 om 23:29
Ik begreep dat Ayoub op dat moment de verlichting van de Kuip aan het saboteren was uit frustratie dat hij niet meer wordt opgesteld ;)
Vind ik leuk
Mosquito +22181
maandag 5 november 2018 om 23:35
😅😅
Vind ik leuk
Pimman +11482
maandag 5 november 2018 om 23:42
😁
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 23:03
Hij was niet thuis....nee hij zat bij de dokter
Vind ik leuk
Adje80 +10470
dinsdag 6 november 2018 om 06:32
Haha.. Maar zo zie je dat het bijna altijd iets is met marrokaanse spelers..kan weinig voorbeelden noemen die zich altijd goed gedragen, alleen als alles meezit en ze altijd mogen spelen. Het is niet voor niets dat geen enkele Marokkaanse speler de top haalt terwijl sommige het talent wel hebben. Ook ziyech was bijna fout gegaan maar bij hem was net op tijd de ommekeer.
Vind ik leuk
The Rock +1936
dinsdag 6 november 2018 om 07:18
El Ahmadi
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:12
Tannane, bel hassani, darri ect ect....
Vind ik leuk
Adje80 +10470
woensdag 7 november 2018 om 19:49
Ect Ect?
Vind ik leuk
Adje80 +10470
woensdag 7 november 2018 om 19:49
Dat zijn weinig voorbeelden niet?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:59
Niet als ze allemaal voor dezelfde club zijn uit gekomen,die bontkraagjes
Vind ik leuk
The Rock +1936
woensdag 7 november 2018 om 23:06
I k geef alleen een voorbeeld van een model prof
Vind ik leuk
Adje80 +10470
vrijdag 9 november 2018 om 06:32
Daar ben ik het ook wel mee eens dat is wel echt een voorbeeld prof
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 13:04
Niet nodig...
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 23:03
Dat ze vervolgens aan de deur komen na zo'n alledaagse mededeling laat al voor een heel groot deel zien hoe ze over hem denken.
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2652
dinsdag 6 november 2018 om 00:01
Het blijft een marokkaan
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:20
Klopt, betaald vast meer belasting dan jij in je hele leven zal doen. En wat ben jij? Een toetsenbord held?
Vind ik leuk
El Cazador +9344
maandag 5 november 2018 om 23:07
Hij was met Been naar de GGD voor een SOA test!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +45104
maandag 5 november 2018 om 23:07
Als je vilhena ziet spelen, ja daar word je inderdaad goed ziek van.
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
maandag 5 november 2018 om 23:09
Hij was naar de Huisarts😉
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 23:12
Ik neem aan dat hij de waarheid sprak want binnen de islam is liegen haram of het is om je leven te redden...
Vind ik leuk
appeltje +4247
maandag 5 november 2018 om 23:41
Bijna in elke godsdienst of levensovertuiging is liegen 'haram' of iets soortgelijks. Bovendien zullen de meeste mensen zonder geloof liegen onethisch vinden. Maar dat betekent niet dat het grootste deel van deze aardkloot nooit liegt ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 5 november 2018 om 23:50]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 00:21
Goeie Georgie! Mocht ie liegen dan zal ie vroeg of laat worden gestraft. Op aarde of in t hiernamaals. Of hij moet vergeven worden. En de heer der werelden is de meest barmhartige.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 05:01
Ik lieg ook wel eens, vreemd genoeg hier haast nooit, maar ik geef niet aan praktizerend c.q. belijdend gelovig te zijn en Ayoub wel...
De bijbel zegt trouwens ook iets over mensen die op de hoek van de straat opzichtelijk bidden, maar laat ik niet te serieus worden...
Vind ik leuk
maandag 5 november 2018 om 23:13
Ja bij Ayoup stond ineens de Feyenoord 👮 op de stoep.
Vind ik leuk
FSCeara +9558
maandag 5 november 2018 om 23:17
Ik kan ook niet begrijpen dat ze voor Clasie kiezen.
behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Momenteel doe je gewoon aan kapitaal vernietiging.
Clasie is nu niet de speler waarvoor je naar het stadion gaat, dan liever 1 van die andere jongens een keer de kans geven een paar wedstrijden.

offtopic : Vermeer moet toch gewoon op doel staan. Bijlow nog jaartje of 2 bij de talenten laten keepen en als 2de man meenemen met het eerste.
Vind ik leuk
Lampenpit +1363
maandag 5 november 2018 om 23:22
tapia de kans geven? Die heeft 2 jaar de kans gehad... daarom huren ze clasie.

Ayoub hoort er voetballend gewoon in, maar vergeet niet dat hij ook door gemakzucht en lastig doen ooit is weggestuurd bij Ajax.
Vind ik leuk
Harry.f +415
dinsdag 6 november 2018 om 00:14
Tapia is de beste voetballer in de middenlinie en heeft geen normale kans gekregen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1363
dinsdag 6 november 2018 om 19:43
Als hij daarwerkelijk de beste was had ie wel een kans gekregen denk je niet?
Vind ik leuk
Sazzz +11019
dinsdag 6 november 2018 om 08:53
Net als Amrabat heeft ie overal de kans gekregen behalve daar waar hij eigenlijk hoort te spelen. Dat noem ik geen kans
Vind ik leuk
Harry.f +415
dinsdag 6 november 2018 om 00:12
,voor 1 keer geef ik Been gelijk. Clasie kreeg direct een basis plaats als huur speler en iedereen had het nakijken. Amrabat pakte direct zijn biezen en had groot gelijk
Vind ik leuk
bert +679
dinsdag 6 november 2018 om 00:55
Zeer goed aankoop beleid heeft die van geel.ajax was blij dat hij vertrok en bij Roda kocht hij maar een puinhoop bij mekaar
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 01:01
De Stelling van de Dag: Waar was Ayoub zaterdag?
Stelling 1: Ayoub was bij de kapper;
Stelling 2: Ayoub zat in de kroeg;
Stelling 3: Ayoub was in de moskee;
Stelling 4: Ayoub was bij vrienden aan het toepen.

De winnaar wordt uitgeloot en wint een gesigneerd shirt van Ayoub
Vind ik leuk
Realist1892 +1601
dinsdag 6 november 2018 om 03:32
Hij was bij For Ever Ajax.
Of hij nog Talkpoeder over had.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1408
dinsdag 6 november 2018 om 05:53
Beetje begrip mensen. Dat hoort bij de marrokkaanse cultuur.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:01
Wel lief dat ze een fruitmand komen brengen als je ziek bent. Warm gebaar!
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 06:22
Was hij even een wipje maken onder 1 of andere brug?
Vind ik leuk
4everfcu +5478
dinsdag 6 november 2018 om 07:03
hij was gewoon ff een schreerapparaat kopen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 08:03
Ik snap dat het niet echt handig is van Ayoub maar kom op... Hij hoort allang in de basis te staan bij dit Feyenoord.
Het is toch gek dat de laatste aankopen bij Feyenoord amper aan de bak komen.
Kan toch niet alleen maar aan de spelers liggen.
Vind ik leuk
FRFC'08 +83
dinsdag 6 november 2018 om 08:44
Ben het gedeeltelijk met je eens, maar is ook een stukje prof gedrag natuurlijk, en die mannen krijgen een lekkere boterham betaald he,... We weten inmiddels allemaal hoe het werkt met Gio, die heeft Dirk ook wel eens op de bank gehouden, die ons uiteindelijk kampioen maakte, en van Persie heeft ook lang geduurd voor ie een hele wedstrijd speelde, ik denk dat Ayoub ietsjes meer geduld moet hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:16
Daarom zei ik ook dat niet handig is van Ayoub om je ziek te melden en dan niet thuis te zijn.
Maar ik zie het vaker gebeuren idd bij Gio dat aankopen amper aan spelen toe komen.
Vind ik leuk
peinke +2391
dinsdag 6 november 2018 om 08:09
Als dat niet het befaamde virus ,,Kuipvrees'' is. Niemand gelooft er nog in, behalve de nieuwe spelers die allemaal uitstekend presteerden bij hun vorige club maar 1 stap over de drempel, besmet worden met dat oergeleuter en conservatieve tactisch beleid uit de krochten van De ,,for ever'' Kuip.
Tip voor creatieve spelers.... ,,Zie je vanaf de Van Brienenoord de Kuip''.... keer om....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 08:14]
Vind ik leuk
Sazzz +11019
dinsdag 6 november 2018 om 08:56
Ik ben het totaal oneens met het gedrag van Ayoub maar hij is wel de zoveelste die kapot gemaakt wordt door gio
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 09:30
Ayoub is beter dan Clasie
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 10:02
Gaat men bij Feyenoord langs bij een speler die zich ziek meldt? Kan me daar niets bij voorstellen.
Vind ik leuk
Benniewies +5899
dinsdag 6 november 2018 om 10:46
Goh waarom zou Ajax hem hebben weggestuurd?
Vind ik leuk
fr1963 +4695
dinsdag 6 november 2018 om 11:06
Vilhena speelt als een natte postbode, maar is Feyenoord zijn enige international die misschien nog centjes opbrengt. Daarom MOET hij spelen!. Clasie is gehuurd, mag dus niet op de bank....
Terwijl je met een middenveld met Ayoub, Tapia en RvP een zeer creatief en sterk middenveld heb waarmee je zeker in thuiswedstrijden veel meer kansen en doelpunten krijgt. In uitwedstrijden zou je Toornstra ipv v Persie kunnen kiezen indien nodig.
Maar Gio durft dit niet om bovengenoemde redenen. Dus blijft het spel niet om aan te zien, traag, fantasieloos en saai.....
Vind ik leuk
Veteraan +34
dinsdag 6 november 2018 om 11:47
Dit is de reden dat hij niet goed genoeg is voor de top en dat Ajax hem heeft laten gaan als hij niet speelt gaat hij rare dingen doen
Vind ik leuk
Motley +208
dinsdag 6 november 2018 om 18:46
Dat hij maar een paar scheermesjes koopt om zijn geitenzikje af te scheren.
Vind ik leuk
Onyx +18
dinsdag 6 november 2018 om 19:50
Als Feyenoord fan schaam ik mij voor het huidige beleid.. Heel veel woorden maar weinig daden! Wat Ayoub gedaan heeft zoals hier beschreven dan is dat op zijn zachts gezegd niet netjes. Maar zelfs een blinde zoals ik zie dat het elftal nu niets presteert! Dus andere spelers een kans geven.....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
Krav +238
woensdag 7 november 2018 om 06:13
Clasie is duidelijk beter. Maar idd.. er is niet veel te halen dit seizoen. Je kapitaal wordt vernietigd
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:17
Heel wat mensen roepen om het ontslag van Van Bronckhorst (waar ik het mee eens ben!), maar wat mij betreft mag ook van Geel meteen vertrekken! Waarom huur je Klasie in als je Ayoub gekocht hebt en over Tapia beschikt? Het is niet goed te praten wat Ayoub heeft gedaan (als het waar is?!), maar ik kan mij zijn frustraties best voorstellen. Gooi die Vilhena eruit en ook Klasie, die geen potten kan breken en geef Ayoub en Tapia een kans. Maar stuur eerst van Bronckorst en van Geel de laan uit. De nieuwe trainer? Bosz of Cocu?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws