Linssen: 'Bizar hè? Ik wacht nu eigenlijk op een telefoontje van een mosterdmerk'

    Linssen: 'Bizar hè? Ik wacht nu eigenlijk op een telefoontje van een mosterdmerk'

    dinsdag 6 november 2018 om 13:44

    Vitesse-aanvaller Bryan Linssen heeft een druk weekend achter de rug. De 28-jarige Limburger onthulde vrijdag dat hij, op aanraden van de vader van ploeggenoot Alexander Bütttner, mosterd gebruikte om van zijn enkelblessure af te komen en heeft veel reacties hierop gekregen.

    Linssen slaapt sindsdien 's nachts met een sok vol mosterd, zo onthulde hij vrijdag tegenover de Gelderlander. Dit bijzondere ritueel heeft effect gehad: de buitenspeler kon gewoon weer meedoen tijdens de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo Heracles en de competitiewedstrijd tegen PSV. "Ik dacht eerst: ik ga dit toch niet doen, ik ben toch geen clown", vertelt hij aan De Limburger. "Maar als je dan thuis op de bank zit, word je op een gegeven moment gek, dan ben je er helemaal klaar mee. Dus toen heb ik het toch maar geprobeerd."

    De vleugelaanvaller heeft veel reacties gekregen naar aanleiding van zijn onthullingen. "Ja, bizar hè?", lacht Linssen. "Ik wacht nu eigenlijk op een telefoontje van een groot mosterdmerk. Wie weet zie je me binnenkort wel op tv in een reclame voorbijkomen."

    Plaats een reactie

    Groen +1556
    dinsdag 6 november 2018 om 13:47
    Ha. Het is vd Vaart niet...
    Vind ik leuk
    Tsubamba +682
    dinsdag 6 november 2018 om 13:48
    Gatverdamme
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1163
    dinsdag 6 november 2018 om 13:59
    Je lul in een fles ketchup stoppen en alles doet het weer.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7484
    dinsdag 6 november 2018 om 14:00
    Dat heb ik vaker gehoord, maar ik zoek nog steeds naar een fles waar hij in past
    Vind ik leuk
    Tsubamba +682
    dinsdag 6 november 2018 om 14:07
    Misschien is zo'n Flugel flesje wat voor jou?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 14:39
    Ik heb dat net gedaan maar mijn auto start nog steeds niet?!?

    En nu??
    Vind ik leuk
    Youri99 +9414
    dinsdag 6 november 2018 om 14:45
    Een fles ketchup in je lul stoppen schijnt ook te helpen
    Vind ik leuk
    Talentscout +1171
    dinsdag 6 november 2018 om 13:49
    Gemiste kans om je binnen te lullen bij een wasknijpermerk. Commerciëler worden jongen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 13:55
    Zal wel lekker meuren onder de lakens bij huize Linssen
    Vind ik leuk
    Blindsy +12493
    dinsdag 6 november 2018 om 13:57
    Zit ik toch met smart te wachten op een professionele uitleg waarom dit zou helpen. Of wordt het Klazien uut Zalk-lulkoek?
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    dinsdag 6 november 2018 om 14:36
    Mosterdzaadjes kunnen een helende werking hebben. Er zitten mineralen als fosfor, mangaan en magnesium. En er zit aminozuur in.

    Maar goed blijft ´een verhaal´.

    En daarnaast nam Tante Sidonia bij Suske & Wiske ook altijd mosterdvoetbadjes. Maar dat was tegen migraine als ik het me goed herinner :)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12493
    dinsdag 6 november 2018 om 17:04
    Haha, ik ben een S&W-fan, dat klopte inderdaad!
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    dinsdag 6 november 2018 om 13:59
    .
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 13:59]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13605
    dinsdag 6 november 2018 om 14:01
    https://twitter.com/Staners6/status/1059102754919120896

    ook alternatieve therapie om van dik enkeltje af te komen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 6 november 2018 om 14:52
    We krijgen farmaceutisch gif vd dokter soms, kijk de bijsluiter maar na, je wordt soms zieker van het spul dan dat het oplost.
    Mosterd kan vast geen kwaad, ik vind dit wel lollig.
    Natuurlijk kan de mosterd niet bij het gewricht komen, maar als het helpt prima toch?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5574
    dinsdag 6 november 2018 om 15:14
    Beenhammetje met mosterd combineert ook goed dus waarom niet een ander deel van t lichaam
    Vind ik leuk
    Rafael +810