Ajax maakt indruk in Engeland: 'Overmars weet ook wel dat het niet zo werkt'

    Ajax maakt indruk in Engeland: 'Overmars weet ook wel dat het niet zo werkt'

    dinsdag 6 november 2018 om 17:07

    De goede prestaties van Ajax in de Champions League blijven niet onopgemerkt in Engeland. The Guardian wijdt dinsdag een groot stuk aan de Amsterdamse 'talent factory'.

    Ajax pakte in de eerste drie Champions League-wedstrijden tegen AEK Athene, Bayern München en Benfica zeven punten. Een paar spelers vallen daarbij op. 'Matthijs de Ligt straalt pure klasse uit, de hype rond Frenkie de Jong kent geen grenzen en de creativiteit van Hakim Ziyech op de flank blijft indruk maken', aldus The Guardian.

    De kwaliteitskrant noemt ook Kasper Dolberg, Donny van de Beek en Noussair Mazraoui als opvallende spelers. 'Maar Ajax heeft één pech: de club kan niet opboksen tegen de financiee sterkere concurrentie buiten Nederland. Marc Overmars zegt wel dat De Ligt en De Jong niet weg mogen, maar als hij naar zijn eigen carrière kijkt weet hij ook wel dat het niet zo werkt.'

    'De kans is groot dat De Ligt en De Jong op termijn de kleuren van FC Barcelona dragen. Maar ook als dat gebeurt, zal 'talent factory' Ajax trouw blijven aan de eigen identiteit', klinkt het tot slot.

    Plaats een reactie

    Forever Ajax +1357
    dinsdag 6 november 2018 om 17:10
    Ons mooie Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:12
    Ons mooie frenkietje
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:12
    Ons mooie Mathijsje
    Vind ik leuk
    Aal +22180
    dinsdag 6 november 2018 om 17:12
    Zelfs als Vitesse fan ben ik trots op Ajax! Super wat ze daar neerzetten en presteren!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8853
    dinsdag 6 november 2018 om 17:17
    En daarom had Vitesse moeten winnen van PSV
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    dinsdag 6 november 2018 om 17:22
    Gewoon eigen kracht doen he ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:28
    Thuis pakken jullie ze.
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    dinsdag 6 november 2018 om 22:19
    Hebben al thuis gespeeld ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:24
    Zo die is raak op zijn tebbes !
    Vind ik leuk
    pietprecies +6409
    dinsdag 6 november 2018 om 17:44
    Dat betekent veel, zeker als jij het zegt als immer kritisch persoon :-)
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    dinsdag 6 november 2018 om 18:26
    Mag uiteraard. Matthijs de Ligt is de enige echte ajacied.
    Ziyech is geen product van de ajax-school en de Jong evenmin.
    Los daarvan is de jeugdopleiding van ajax toonaangevend in nederland en interessant voor het buitenland, de nalatenschap van Johan Cruijff.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:17
    Respect man voor jouw opmerking! Echt respect!
    Vind ik leuk
    Pimman +5087
    dinsdag 6 november 2018 om 20:19
    Aal mooie reactie!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    Nieuw accountje 40 fopneuzen?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3415
    dinsdag 6 november 2018 om 19:17
    Voor zolang het duurt. Volgend jaar zijn ze weer bij af en kunnen ze weer van vooraf aan beginnen...
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1357
    dinsdag 6 november 2018 om 20:22
    Maar dan zit er zo godsgruwelijk veel cash dat ze er een prachtig team voor terug kunnen kopen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:10
    ff cashen voor Ajax ... lekker jongens!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +6107
    dinsdag 6 november 2018 om 17:11
    The Guardian tja..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8853
    dinsdag 6 november 2018 om 17:29
    Ach er word tenminste over de grenzen over ons geschreven, beter als enkel in het Brabants dagblad op pagina 6 na alle drugslabs en hennepkwekerijen een stukje over schijtbakken voetbal
    Vind ik leuk
    alaaf +1317
    dinsdag 6 november 2018 om 17:45
    Resultaatvoetbal heet dat! En wij staan bovenaan!
    Vind ik leuk
    John Garp +1807
    dinsdag 6 november 2018 om 18:00
    Jallallollee!
    Vind ik leuk
    alaaf +1317
    dinsdag 6 november 2018 om 18:05
    Verder alles goed?
    Vind ik leuk
    John Garp +1807
    dinsdag 6 november 2018 om 18:53
    Ja!

    (lallollee)
    Vind ik leuk
    Andre As +1312
    dinsdag 6 november 2018 om 19:31
    Blijf voortaan voor je gaat reageren even van de drugs af. Misschien dat mensen die clean zijn je dan wel kunnen volgen. ;-)
    Vind ik leuk
    John Garp +1807
    dinsdag 6 november 2018 om 19:38
    Wil jij nu zeggend dan dat wanneer een heel stadion 'Jallallollee' zingt, soms zelfs minutenlang, dat ze dan allemaal aan de verboden middelen zitten?

    (jallallo)Nee toch?
    Vind ik leuk
    Andre As +1312
    dinsdag 6 november 2018 om 19:58
    Ik sluit het niet uit...
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 6 november 2018 om 18:16
    Ah joh, alsof de Ajacieden hier niet weten dat wij bovenaan staan. Je ziet ze steeds verder afglijden in hatelijk wijsgedrag naar onze mooie club. Dat komt puur voort uit frustratie, ze wisten zo ontzettend zeker dat dit eindelijk weer hun seizoen zou worden, en dan staat PSV nu alweer 5 punten los en hebben we tot nu toe alles gewonnen. En ook weer met 3 - 0 van de naaste concurrent. Dat heeft ze ontzettend veel pijn gedaan en uit desoriëntatie spuwen ze al wekenlang gal op PSV.

    Laat ze lekker. Het gaat goed.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:25
    En met dit gebazel doe jij ook weer een duit in het zakje. Al die verwijten en vervolgens zelf heel kinderachtig allemaal "gevoelige" punten erbij halen om zo een kinderachtige reactie te ontlokken en te kunnen bewijzen dat ajacieden alleen maar haten.
    Triest, kijk eerst een naar jezelf voordat je met deze aantijgingen komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:27
    Heb je de uitlatingen van forever ajax gezien in andere topics. Misschien je eigen volk ook even aanspreken dan Ipv alleen de niet ajacieden aanspreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:18
    Wie zegt dat ik dat niet doe?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:28
    Topic van ado zonder uit publiek. Heb je dan nog genoeg werk te doen.

    Maar is niet persoonlijk is meer in het algemeen. Dst had ik er misschien bij moeten vermelden
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:43
    Heb het in het verleden genoeg gedaan. Ik spreek aan van wie ik de behoefte heb om aan te spreken.
    Vandaar dat ik op bovenstaand bericht reageer. Had net zo goed een ajacied kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5273
    dinsdag 6 november 2018 om 20:07
    Zo pfff ik las het net, wat een kinderachtig zooitje daar :(
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:10
    Ja dat is potje verpissen voor kleuters
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 6 november 2018 om 21:12
    Je kunt de waarheid 'gebazel' noemen, maar daar verbloem je niets mee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 22:56
    En gelukkig verbloem jij ook niks maar gelukkig weet je dus dat ik een punt heb. Anders had je wel inhoudelijk gereageerd.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 6 november 2018 om 23:02
    Euhm nee. Als jij een punt had, had ik wel inhoudelijk gereageerd.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:25
    Duidelijk, ik weet genoeg haha. Beter nadenken voordat je wat roept.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    woensdag 7 november 2018 om 09:47
    Een goede tip, ga er wat mee doen zou ik zeggen 👍🏼
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:52
    Allebei dan maar doen? Een lichte compromis. Je hebt een punt hoor, ik erger me alleen aan een aantal zaken die je stelt. Vandaar mijn reactie.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    woensdag 7 november 2018 om 11:41
    Daar kan ik me wel in vinden. Compromis geaccepteerd👍🏼
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:04
    We zitten net op een derde van de competitie, hoogmoed komt altijd voor de val.....de competitie duurt 34 wedstrijden en op het eind zal ons aller ajax bovenaan staan. Psv hoeft maar een keer te verliezen en wij hebben het weer in eigen hand.......sterkte straks tegen tottenham hotspur, jullie zullen het nodig hebben
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 6 november 2018 om 21:14
    Als wij 1 keer verliezen hebben we het nog steeds in eigen hand, maar leuk geprobeerd.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 22:37
    Dan hebben jullie het beide weer in eigen hand, maar psv speelt dan uit.. niet onoverkomelijk, maar zeker vanuit een mindere positie als de thuis spelende club.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 6 november 2018 om 22:45
    Dat is zeker waar. Maar alsnog in eigen hand. En als we toch hypothetisch bezig zijn: als Ajax 1 keer gelijk speelt kunnen we zelfs nog 2 keer verliezen. Nee, het staat er momenteel goed voor met het prachtige PSV.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 22:55
    Psv staat er zeker goed voor, maar er is nog een lange weg te gaan.
    Als je de onderlinge wedstrijd even tegen elkaar zou wegstrepen (wat niet onlogisch is) dan heb je het dus over 1 wedstrijd verschil en dat is geen groot gat.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6209
    dinsdag 6 november 2018 om 23:00
    Het gat is inderdaad niet groot. Maar aan de andere kant liep Ajax na 1 wedstrijd al achter de feiten aan. Dan kun je er nooit van uitgaan dat het restant van de wedstrijden wel gewonnen worden.

    Maar dat kun je van PSV ook niet verwachten, dat het foutloos blijft.

    Een fijne avond verder.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5273
    dinsdag 6 november 2018 om 20:06
    Word met psv de nieuwe record kampioen en heel Nederland gaat jullie net zo haten als ajax.

    Succes roept afgunst op, niet dat ik er heel erg mee zit maar ja als ajacied gun ik psv ook niet veel, behalve europees maar precies daar falen ze vaak :(

    Maar goed vind dat het gal spuwen op psv wel meevalt (al ben ik niet geheel objectief:P)

    Afrondend succes vanavond in de cl en dat we maar lang goede rivalen van elkaar mogen zijn en daarmee elkaar scherp houden en naar een hoger niveau tillen.
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 22:34
    Dit gaat over Europees voetbal, daar gaat het bij jullie alles behalve goed mee!
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +1357
    dinsdag 6 november 2018 om 18:27
    Resultaatvoetbal ja...

    Je wordt Europees gewoon hartstikke van de mat af gespeeld met je resultaat
    Vind ik leuk
    cheeks +3746
    dinsdag 6 november 2018 om 19:07
    Tja, we hebben niet allemaal een KKD loting..
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 22:32
    In nee, jullie staan onderaan en Barça staat bovenaan..
    Vind ik leuk
    alaaf +1317
    dinsdag 6 november 2018 om 22:55
    Boeie, de titel is het belangrijkste!!
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 22:56
    Voorspelbaar als dat het enige is waar je nog kans op maakt...
    Vind ik leuk
    alaaf +1317
    dinsdag 6 november 2018 om 22:58
    Jullie dromen er al jaren van! Al jaren helemaal niets
    Vind ik leuk
    JSV +1004
    dinsdag 6 november 2018 om 22:59
    Jullie?
    Vind ik leuk
    ariesnoek +83
    dinsdag 6 november 2018 om 18:49
    Amen.
    Vind ik leuk
    buddha +8943
    woensdag 7 november 2018 om 09:07
    maar die drugslabs zijn wel nodig om de vraag naar drugs vanuit amsterdam te blijven regelen natuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    The Iceman +10761
    dinsdag 6 november 2018 om 17:48
    Wat is er nu weer mis met The Guardian? Een beetje links ok, maar dat zegt niets over hun verstand van sport.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1200
    dinsdag 6 november 2018 om 18:04
    Sterker nog, The Guardian is momenteel sportwebsite van het jaar.

    Los daarvan valt het wel mee hoe links ze zijn. Proberen niet voor niets actief Corbyn te ondermijnen. Maar of jij het eens bent of niet met de politieke kleur van een krant zegt niets over of je hun sportafdeling serieus moet nemen of niet.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10761
    dinsdag 6 november 2018 om 18:14
    Ja, dat was eerst de Daily Mail. Maar idd, dat was mijn punt. En met het ondermijnen van Corbyn valt het wel mee, dat doet hij zelf al. Owen Jones is ook een fanboy trouwens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:31
    ? Ook al niks meer? Lijkt me toch sterk. Is absoluut geen roddelblaadje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:13
    Idd zo is het ! 👏
    Vind ik leuk
    2cents +56805
    dinsdag 6 november 2018 om 17:13
    In Engeland zijn ze altijd al idolaat geweest van Ajax als opleidingsinstituut en hun speelstijl. De BBC maakte er in het verleden mooie reportages over.
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    dinsdag 6 november 2018 om 17:23
    En terecht toch?
    Vind ik leuk
    2cents +56805
    dinsdag 6 november 2018 om 18:05
    Dat denk ik wel ja, dat tonen die reportages ook wel aan. De talenten historie en de impact daarvan op het Nederlandse voetbal was altijd al groot.

    Overigens was men bij de BBC ook in schok toen Oranje van de huisstijl afstapte en de laatste WK’s bijna antivoetbal speelde. De Hollandse school was in hun ogen verloochend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:18
    Ja de beste zijn we ja!
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    dinsdag 6 november 2018 om 17:21
    Ik denk hard op nu. Stel als Ajax naar een ander competitie gaat. Zodat de tegenstanders sterker zijn dus aantrekkelijker voor spelers om te blijven. Nu hebben ze 200mil op de bank straks wellicht 300/400mil. Word het dan niet aantrekkelijker voor spelers om te blijven? Salaris Kan omhoog zodat ajax Kan concurreren net de top. Of zeg ik nu iets heel raars?
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    dinsdag 6 november 2018 om 17:24
    Ik denk niet dat het kan
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    dinsdag 6 november 2018 om 23:16
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    dinsdag 6 november 2018 om 23:22
    Omdat ajax in nederland zit, en zolang nederland amsterdam niet afstoot kan je ook niet uit de comp. Twente heeft ook geprobeerd om in duitsland te spelen
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    woensdag 7 november 2018 om 07:16
    Ik doel Dan op een competitie met de top van Belgie, Portugal, Scandinavie en rusland
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    woensdag 7 november 2018 om 08:45
    ik ben je nu ff kwijt
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    woensdag 7 november 2018 om 11:20
    Waren bezig met een competitie net deze landen. Psv zou ook Oren ernaar hebben
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    woensdag 7 november 2018 om 11:46
    oke, is mij ff ontgaan
    Vind ik leuk
    Budazonen +390
    woensdag 7 november 2018 om 11:54
    Waarschijnlijk gaat dat ook niks worden
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:21
    Als we straks maar weer niet leeg gekocht worden ! Ben er bang voor !!!!!!
    Vind ik leuk
    Korm +36757
    dinsdag 6 november 2018 om 17:25
    Dat is het gevaar als je presteerd in europa
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3210
    dinsdag 6 november 2018 om 17:22
    Ik ben het toch niet helemaal eens met de laatste zin. Ik zou als Ajax aankomende zomer juist flink gaan investeren (aannemende dat er enorm veel geld binnen gaat stromen). Als je nog eens een gooi wilt doen naar de Europese-(sub)top wilt doen dan is het nu je kans. Waarom zou je 200 miljoen op de bank laten staan? Haal daar eens goede versterkingen voor zoals afgelopen zomer met Tadic en Blind. Ik zou het zonde (en ook dom) vinden als Ajax geen goede vervangers gaat halen voor de spelers die gaan vertrekken en daar maar weer de jeugd gaat neerzetten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:32
    Dat is niet haalbaar ben ik bang, nu kunnen ze die gok wagen om zo De Ligt en De Jong te behouden en Ziyech in zekere zin maar die blijven niet nog een jaar.

    Spelers die een toegvoegde waarde zijn bij een Southampton of West Ham komen niet naar Ajax.

    Blind en Tadic zijn uitzondering ben ik bang vanwege hun geschiedenis met NL en/of Ajax.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3210
    dinsdag 6 november 2018 om 17:44
    Als je je salarisplafond opheft maak je wel een stuk meer kans. Tadic verdient volgens mij ook meer dan het salarisplafond wat Ajax voorheen had. Natuurlijk is de ED geen aantrekkelijke competitie, maar als de elk jaar verzekerd bent van CL voetbal zijn er misschien wel een aantal spelers (zoals Tadic) die dan Ajax verkiezen boven onderkant de PL, La Liga of Bundesliga. Bij clubs als Wolves, Fulham en Watford lopen genoeg spelers rond die een aanwinst zouden zijn voor Ajax. En als je die dan ook nog een salaris kan geven dat op z'n minst in de buurt komt van de PL salarissen dan kan dat nog wel lukken.
    Er schijnen ook grote talenten in Zuid-Amerika rond te lopen. Die zijn ook eerder te betalen en willen juist heel erg graag een stap naar Europa maken.

    Als kunstgras wordt afgeschaft zou dat Ajax en PSV ook al een stuk helpen met het binnen halen van goede spelers. Van Aanholt wilde bijvoorbeeld niet terugkeren naar Nederland omdat hij niet op kunstgras wilt spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:03
    Kunstgras helemaal mee eens, probleem aanzien ED is er dan ook nog steeds.

    West Ham heeft een Yarmolenko van Dortmund gehaald voor 25 mln Euro als Ajax het zelfde loon zou bieden zal hij nog voor West Ham kiezen aangezien de aanzien van PL zoveel groter is.

    Zuid Amerika ben ik het wel mee eens maar het grote talent daar kost al 30 mln, geluk als je een Neres of Lozano kunt halen moet je dan nog steeds hebben, Real koopt er 1 voor 50 mln. Die markt wordt ook helemaal opgeblazen al.

    Oost Europa is nu een markt omdat je nu wel zou kunnen concureren met een Shaktar of Zagreb in loon en transfers wat 8 jaar geleden ook al niet mogelijk was. Alleen verkopen die hun huid ook weer duur.

    Het probleem is zolang er maar 1 jaar gepresteerd wordt in CL of EL door de Nederlandse clubs zal het aanzien niet veranderen en zullen die betere speler toch naar een Fulham gaan voor het zelfde loon, ben ik althans bang voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:23
    Ze weten toch wel dat toptalent Frenkie gewoon aangekocht is door de "talent factory" hoop ik ?
    Vind ik leuk
    Laliga +2197
    dinsdag 6 november 2018 om 17:30
    Ook dat is kwaliteit van je opleiding hoor , de juiste spelers aan weten te trekken. Je scouting , faceliteiten en juiste begeleiding maken een jeugdopleiding
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:35
    Nou vooruit, daar heb jij dan weer gelijk in.
    Vind ik leuk
    Emnu +4160
    dinsdag 6 november 2018 om 17:56
    Een fabriek die van halffabrikaten een eindproduct weet te vervaardigen blijft een fabriek.
    Vind ik leuk
    Laliga +2197
    dinsdag 6 november 2018 om 17:29
    Mooie worden van een kwaliteitkrant , hoop dat ajax en psv zo doorblijven gaan! Voordat mensen gaan reageren dat psv maar 1 punt heeft ik bedoel op de ingeslagen weg. Eindelijk weer europese avonden waarop nederlandse clubs weer inbreng hebben
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5719
    dinsdag 6 november 2018 om 17:31
    Juist omdat Marc heel goed weet hoe de markt werkt zal hij vast blijven houden van wat hij gezegd heeft, geen enkele speler die Ajax niet kwijt wil zal tussentijds vertrekken. Geld is deze keer geen bepalende factor meer.
    Vind ik leuk
    Bill +785
    dinsdag 6 november 2018 om 17:35
    Al wordt psv 100 keer kampioen met schijtbakkenvoetbal en al pompt de gemeente er een miljard euro in, zo’n verhaal zal over die club nooit verschijnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 17:36]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:07
    Dus?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 17:39
    Niets over alle talenten van Varkenoord?
    Vind ik leuk
    Vak 129 +472
    dinsdag 6 november 2018 om 17:41
    Succes vanavond PSV. En Rotterdam? Daar kijken ze deze week tv. Haha!!
    Vind ik leuk
    Mari +9514
    dinsdag 6 november 2018 om 18:08
    Zo is het en zo zal het ook altijd zijn
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18086
    dinsdag 6 november 2018 om 18:17
    Zijn er nou een boel reacties verwijderd?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2700
    dinsdag 6 november 2018 om 18:26
    Het leuke is dat Ajax alweer bijna vervangers klaar heeft staan

    Tagliafico --> Woeber/Bakker/Sinkgraven
    De Ligt --> Onvervangbaar (Woeber/Schuurs/Nieuwe aankoop)
    Mazraoui --> Kristensen/Veltman
    Frenkie --> Onvervangbaar (Eiting/Blind/Nieuwe aankoop)
    Neres --> Bande/Lang/Johnsen/Cerny
    Ziyech --> Onvervangbaar (Labyad/Gravenbergh/Ekkelenkamp/Nieuwe aankoop)
    Onana --> Onvervangbaar (......)

    Verkoopbedrag: 250 miljoen

    Daar kun je 10 a 15 Blindjes/Tadicjes voor kopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:28
    Hup Ajax, hup rood-witte schare
    Dapp're strijders fier en koen
    Geen club die ons kan evenaren
    Rood en wit wordt kampioen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:12
    Toch wel leuk dat Ajax aan de Jong niet heel veel heeft gedaan..
    Vind ik leuk
    Leozao +4384
    dinsdag 6 november 2018 om 19:28
    AFC Ajax : the talent factory... we hoeven het geeneens zelf te zeggen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:49
    Ajax speelde zeer matig tegen Willem II . Zeker Hakim Zijech en Tadic
    speelden beneden hun kunnen. Het teamverband was ver te zoeken
    Spelers waren ook niet tevreden. Hoorde een interview met Frenkie de Jong die ook memoreerde aan een slechte wedstrijd ondanks zijn doelpunt.
    Hij straalt steeds de spelmaker uit maar als veel anderen er de brui aangeven zal Ajax zich wel moeten herpakken. Een crisis op dit moment kan de club zeker niet gebruiken om in het spoor van PSV te blijven.
    Hopen op een betere wedstrijd tegen Benfica morgen. Zal hard werken worden met een betere mentaliteit.
    Dolberg komt weer aan doelpunten toe. Waarom zo vroeg gewisseld?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:17
    Toch heb ik liever dat we landskampioen worden , dan ver komen met Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    Gerro +6756
    dinsdag 6 november 2018 om 21:19
    Dat weet Overmars wel maar Overmars heeft flink gespaard en geeft doorgaans niet zoveel uit bij aankopen. Kortom Overmars kan salarissen opwaarderen door te leunen op reserves en hopelijk weet ie daarmee belangrijke spelers iets langer in Amsterdam te houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:15
    Allemaal gelul, doe eens uw clubhoedje af allen. Wij (Ajax) spelen leuk voetbal, met de nadruk op leuk, nog niet ijzersterk. Psv speelt afwisselend sterk en minder leuk, maar effectief voetbal. Wij hebben een paar prima jongens, psv ook + 110 % mentaliteit, wij niet altijd helaas.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws