Ajax-fans teleurgesteld: 'Voetbal moet voor iedereen toegankelijk zijn'

    Ajax-fans teleurgesteld: 'Voetbal moet voor iedereen toegankelijk zijn'

    dinsdag 6 november 2018 om 18:00

    De supportersvereniging Ajax heeft teleurgesteld gereageerd op het besluit dat de fans ook dit seizoen niet welkom zijn bij de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Dat liet de Haagse burgemeester Pauline Krikke eerder dinsdag weten aan Omroep West.

    "Wij zijn zeer teleurgesteld in de opstelling en voor ons onacceptabele plotse (re)actie van B&W Den Haag", aldus directeur-bestuurder Fabian Nagtzaam in een reactie. "Met alle partijen is onder bemiddeling van de KNVB een zorgvuldig proces gevoerd om weer tot uitfans te komen."

    Volgens Nagtegaal is het in regelgeving vastgelegd dat supporters van beide clubs bij de wedstrijd aanwezig kunnen zijn. "We kunnen niet tot in de oneindigheid doorgaan met het niet toestaan van uitfans. Alle omstandigheden hiervoor zijn verbeterd. We geloven dat voetbal voor iedereen toegankelijk moet zijn."

    De supportersvereniging stelt verder het onderzoek dat is verricht door de burgemeester graag te willen ontvangen 'aangezien ons door betrokken partijen en ook de gemeente Den Haag een geheel ander beeld is geschetst'. 

    Lees ook: Ajax-supporters blijven niet welkom bij ADO: 'Het draagvlak bleek beperkt'

    Plaats een reactie

    Jan3611 +140
    dinsdag 6 november 2018 om 18:02
    Niks minder dan logisch van den haag
    Vind ik leuk
    alaaf +1161
    dinsdag 6 november 2018 om 18:06
    Wie wil ajax dan ook op bezoek?
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:12
    Je hoeft het ook niet te willen, als je jezelf dan maar terugtrekt uit de competitie. Wil je wel meedoen moet je de regels naleven.
    Vind ik leuk
    alaaf +1161
    dinsdag 6 november 2018 om 18:15
    Hap hap 🤣🤣
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:21
    Heb je geen geld om eten te kopen?
    Ik bedoel als je zomaar wat in het luchtledige aan het happen bent vind ik dat best zielig.
    Zullen we een crowdfund starten om je de winter door te helpen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:21]
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 18:50
    Niet inhoudelij maarzeer denigrerend. Wees trots op je zelf met dit soort nare opmerkingen.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:30
    Waar heb jij het over dan? Ik stel alleen voor een bijdehandje de winter door te helpen. Misschien moet je de reactie lijnen even in de gaten houden voordat je onterecht de moraalridder gaat zitten uithangen?
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:33
    Wat is de moraalridder dan? Veel gebruikte opmerking van personen die niet inhoudelijk willen of kunnen reageren.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:46
    Dat is dus waarom er in jouw reactie geen enkele uitlegt volgt over waarom je iemand onheus bejegend..
    Vind ik leuk
    appeltje +747
    dinsdag 6 november 2018 om 18:20
    Blijkbaar heel veel mensen, want in bijna elk stadion is het het drukst als Ajax op bezoek komt
    ¯\_(ツ)_/ ¯

    Bietje kwatsch kallen vur de likes, du oasgier haha
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 18:51
    Buitenlands appeltje?
    Vind ik leuk
    appeltje +747
    dinsdag 6 november 2018 om 21:20
    Boetelans? Bisse gek!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 19:53
    heerlijk toch om arrogantie af te straffen als ze weer eens een grote mond hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:18
    Behalve in Amsterdam dan, want daar is het drukker als Feyenoord of PSV op bezoek komen.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 21:47
    Behalve in eigen huis waar daar is het voor tweederde leeg, tenzij PSV of Feyenoord op bezoek komt

    #gloryhunters
    Vind ik leuk
    appeltje +747
    dinsdag 6 november 2018 om 21:57
    Volgens mij heeft Ajax alsnog de beste bezoekersaantallen van Nederland, dus dat zal wel meevallen.

    En gloryhunters slaat natuurlijk nergens op. Als het gloryhunters zouden zijn, zouden de wedstrijden tegen degradatiekandidaten altijd vol zitten, want grotere kans op succes. Typisch gevalletje van 'ik vind Ajax niet zo leuk, hoe kan ik twee negatieve vooroordelen over Ajacieden combineren?'
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 21:59
    Als ik de wedstrijden in de samenvatting terug zie, zie ik altijd lege plaatsen, het enige stadion waar dat erger is dan bij jullie is in Arnhem.

    Maar in de Arena is het ook heel vaak heel leeg.
    Vind ik leuk
    appeltje +747
    dinsdag 6 november 2018 om 22:03
    Dit seizoen gemiddeld 52,907 supporters in de Arena.

    Past dat een beetje bij je vooroordelen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +282
    dinsdag 6 november 2018 om 19:19
    Ik wel! Zijn gewoon de mooiste wedstrijden. Pure klasse op het veld zien lopen zoals de Jong, Tadic, de Ligt of Ziyech! Én onze eigen Ritsu Doan uiteraard!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1516
    dinsdag 6 november 2018 om 19:41
    Rustig aan hè als jullie nog Nederlandse clubs in Europa willen zien:)
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +282
    dinsdag 6 november 2018 om 19:49
    Haha ik ben er nogsteeds van overtuigd dat we niet degraderen. Succes morgen
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 21:48
    Ik hoop dat Ajax zo snel mogelijk wordt uitgeschakeld, hoe eerder hoe beter.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1516
    dinsdag 6 november 2018 om 22:07
    Ok Haatiehaat
    Vind ik leuk
    Weetjewel +423
    dinsdag 6 november 2018 om 18:37
    Gaat vroeg of laat toch weer fout. Zelfde als bij fey-ajax. Laten zoals het is....
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1516
    dinsdag 6 november 2018 om 21:42
    Ja laten we r n “Hello Kitty” wereld van maken
    Vind ik leuk
    Weetjewel +423
    dinsdag 6 november 2018 om 21:46
    Dat is het andere uiterste. Die zogenaamde voetbalsupporters moeten gewoon oprotten. Overal! Hersenloze sukkels....
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:02
    Hadden ze maar niet het supporters home waarin zich opdat moment kinderen bevonden moeten binnenvallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:05
    Daar hebben de voetbalkijkende supporters niets mee te maken.. niet alle supporters over 1 kam scheren
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:10
    Hahahaha, kinderen die om middernacht in een supporters home zitten zijn om hele andere redenen zielig als waar jij het nu op gooit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    dinsdag 6 november 2018 om 18:14
    Leugenaar, middernacht zegt ie. Je lult uit je nek man.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:17
    Het zou best kunnen dat ik er naast zit, was er tenslotte niet zelf bij!
    Maar wil de bron best met je delen, kijken of je dan ook nog even terug komt en op z´n minst "leugenaar" terugneemt!

    http://www.adofans.nl/article/07211/Wonder-dat-er-geen-doden-zijn-gevallen.htm
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    dinsdag 6 november 2018 om 18:23
    Ach, ik had gisteren hier ook ergens zo'n
    'discussie'...

    Argumenten tellen niet, ook niet als je die ergens op baseert.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:29
    Ach, we geven Midden-Noord netjes de kans zijn opmerking te rectificeren.
    De beste man is de plaatsvervanger van Trump onder de zeikstraal van Putin, dus hij zal wel niet komen...
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    dinsdag 6 november 2018 om 18:30
    Ja Jozef het grootste gedeelte voert zo de " discussie"😂
    Vind ik leuk
    Just dekler +1744
    dinsdag 6 november 2018 om 18:49
    Inderdaad die discussie hadden wij. 7 miljoen Ajax supporters in Nederland volgens jou. Ik gaf aan dat dat onmogelijk is als je logisch nadenkt.
    Dat jij daar nog verder op reageert maakte het een lange nutteloze discussie.
    Daar heb jij geen argument tegenin gebracht alleen gezegd dat het in de krant stond....
    Voor goeie argumenten ben ik vatbaar maar die had je niet.
    Sorry stranger maar Jozef was degene die de discussie niet aan kon.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    dinsdag 6 november 2018 om 20:09
    ...zucht...


    Als je nou eens leert lezen en leert antwoorden op basis van argumenten, dan zou een 'discussie' misschien nog leuk zijn. Ik gaf een link waarop ik me baseerde en daar mocht jij gaten in schieten, geen punt.

    Echter: ik vroeg waarop jij je baseerde met hetgeen jij zei. Je enige antwoord was: 'onmogelijk als je logisch denkt'.

    Het kwam helemaal voort uit je eigen meesterbrein, alleen ware het mooi geweest dat je het dan met iets kon onderbouwen, dan zou de discussie nog leuk worden. Nu niet...


    Inhoudelijk was het een pesterijtje van me met een verwijzing naar een artikeltje uit 2012 uit de Volkskrant, dat ik zelf in aanvang al gedateerd noemde.
    Je reageerde erop als een klein kind dat maar wat roept. Op zich amusant, vandaar dat ik reageerde, maar in de verste niet wat een mens mag verwachten van zoiets als een discussie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    Just dekler +1744
    woensdag 7 november 2018 om 12:40
    De discussie hoeft van mij helemaal niet, jij zegt iets wat niet klopt, en ik geef aan dat het niet klopt. Daarna wil jij erover discussiëren maar dat hoeft voor mij niet. Geen zin om alles op te zoeken en tijd aan te verspillen.
    Als jij wat doms zegt ga ik toch niet alles voor jou uitzoeken?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 21:50
    7.000.000 Ajax supporters?


    Ze worden steeds gekker in Amsterdom
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    dinsdag 6 november 2018 om 21:58
    Hahahaha, ik heb het artikel niet geschreven hoor en het werd niet gepubliceerd door een Amsterdamse krant...

    17 mei 2012, De Vokskrant:
    '7,6 miljoen Nederlanders voelen zich verbonden met Ajax.'

    Persoonlijk blijf ik hem leuk vinden, al was het alleen maar om te plagen. Dat was mijn bedoeling ermee, niks meer en niks minder...



    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 22:00
    Een artikeltje in de azijnbode uit 2012 zonder enige bron waarvan die cijfers komen, compleet ongeloofwaardig.

    Echt kansloos.
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    dinsdag 6 november 2018 om 22:05
    Google effe Club Position Matrix.

    Zodanig kansloos dat het basis was voor verdeling van TV gelden...

    Joh, laat het niet aan je hart komen. Geintje waarop aardig overgevoelig gereageerd wordt...

    Gaat nog steeds goed met PSV zie ik.
    Volhouden!
    Vind ik leuk
    JSV +876
    woensdag 7 november 2018 om 00:03
    En stil zijn ze weer.. wat een randfiguren, man, man, man!
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 6 november 2018 om 19:05
    De tijd van de laffe overval is mi een stuk onbelangrijker dan wat er daar door de Ajax “supporters” is gedaan.

    Maar je maakt me toch nieuwsgierig, waar precies lees jij middernacht in dat artikel?
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 19:18
    Liegen kunnen ze als de beste.. vandaar die lange neuzen.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:27
    Daar waar ze 23:00 uur gebruiken bij de eerste verkenning..
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 6 november 2018 om 19:31
    “Voor hen totaal onverwacht wordt er om 23 uur een ruit inslagen en een rookbom naar binnen gegooid.”
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:43
    Dus je kunt wel lezen.. Waarom vraag je het dan?
    Vind ik leuk
    John M. +4760
    dinsdag 6 november 2018 om 19:22
    Ja, je zit er idd. naast. Zo ontstaat fake news, daar is een bepaalde president ook sterk in.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 18:56
    Waar woon jij en waar ligt jouw sympatie? Ik snap jou niet altijd. Supporter van ADO is prima maar ik lees ook vaak politiek gerelateerde opmerkingen van jou.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:42
    Was drie uur s’ middag weetniet wat al die j tjes hiero te melden hebben wel zielig als je mensen gaat verdedigen die kleine kinderen aanvallen

    En zeg alsjeblieft niet dat ik niet weet waar ik het over heb want ik was er bijna bij
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 19:16
    Haha middernacht zegt ie dan😁Je liegt dat je barst en je neus wordt alom langer.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:37
    Pff, 23:00 uur zit niet zo verdomd ver van 00.00 af is het niet?
    Lijkt me dat "kinderen" ook dan niet in een supporters home horen te zijn en dat was het punt. Niet het exacte tijdstip!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 19:39
    Gaat om de daad loser en niet het tijdstip!!!
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:45
    Nee, daar ging het niet om!
    Het ging over dat kinderen die om middernacht (of 50 hele minuten eerder) rond hangen in een supporters home. Wel even blijven opletten a.u.b!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 19:55
    klopt er waren kids van 14 en 15 jaar binnen
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 20:53
    Dat is niet waar, 16 (Ook al te triest voor woorden) jaar was de jongste en tevens zwaarst gewonde.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 20:06
    Om de laffe daad op minderjarigen gaat het en dan is nu het tijdstip niet van essentieel belang.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 20:51
    Nee, daar ging mijn reactie niet over.
    Misschien moet je op iemand anders reageren als je het daar over wilt hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:23
    Sinds wanneer is 12:00 uur middernacht?
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 21:30
    Volgens mij al sinds ze een klok hebben uitgevonden..
    Speciaal voor gasten zoals jou hebben ze daarna iets als leger tijd bedacht en werken ze met 24 uur..

    http://www.adofans.nl/article/07211/Wonder-dat-er-geen-doden-zijn-gevallen.htm

    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13065
    dinsdag 6 november 2018 om 19:12
    Het wordt tijd dat we zulke gasten niet meer als supporters van een club gaan zien. Dit zijn bendes, criminelen en gewoon simpelweg tuig.
    Deze personen moeten los worden gezien van de club.
    Ik vind dat er pas straffen mogen worden uitgedeeld zodra er iets in het stadion zelf gebeurd, dan pas is er sprake van misdragende supporters.
    Buiten het stadion kan iedereen zichzelf Ajax-supporter of ADO-supporter noemen en op deze manier achter een club schuilen.
    Pak het tuig hard aan en laat de goedwillende supporters hun club steunen. Geef ze de kans om zichzelf te bewijzen en te laten zien dat het ook op een normale manier kan.
    Maar volgens mij zijn wij hier niet het grote probleem, dat zijn hun eigen fans. Omdat ze bang zijn dat hun eigen supporters zich gaan misdragen, worden wij nu liet toegelaten. Omgekeerde wereld eigenlijk.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 19:57
    precies dus gewoon weren heb je er ook geen last van tijdens de wedstrijd
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13065
    dinsdag 6 november 2018 om 20:51
    Komt Harry Nak ook weer aan...
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:03
    Kijk en daar gaan we, aanpakken die haagse angsthazen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:22
    kom ff langs
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:25
    Was het probleem niet juist dat ze dat al geweest zijn?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 20:27
    waren ze bij jullie ook al niet geweest?
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 20:56
    Niet dat ik weet, maar met de auto ben je er zo...
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:00
    Zie hier de reden waarom het escaleert. Waar moet men langskomen dan? Bij jou thuis? Sneu Peter.
    Vind ik leuk
    Fcdhfc +6
    dinsdag 6 november 2018 om 20:06
    http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/ado/HPIM1973.jpg
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:36
    Jij bent waarschijnlijk 1 vd redenen waarom deze beslissing weer is genomen. Stoer van je om zo te reageren terwijl er aan jullie kant al een dode is gevallen in het verleden. Misschien tijd om een keer volwassen te worden?
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:39
    Volgens mij zit je een reactie te laag.. je moet bij die internet hooligan boven mij zijn.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:45
    "Kijk en daar gaan we, aanpakken die haagse angsthazen!"
    Erg volwassen van je idd.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:32
    Als de supporters van ADO aangeven liever geen Ajacieden te ontvangen doordat ze daar geen "behoefte" aan hebben doen ze aan competitie vervalsing.
    Me dunkt dat je ze dan even mag aanpakken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 19:41
    Ssst maar knulletje. Later als je groot bent snap je het allemaal wat beter.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:47
    Ben al groot, jammer dat het voor jou niet opgaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:46
    Als je hersenen nog een beetje groeien dan
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 21:11
    Een normaal mens gebruikt maar een klein deel van zijn hersenen dus groeien is overbodig.. Als jij ze nu gewoon eens zou gebruiken komt er misschien nog iets zinnigs voorbij in je reacties.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:14
    Dat jij een klein deel gebruikt is duidelijk
    Je kan trouwens ook meer gebruiken dmv meditatie etc maar verder dan een procent of 24 ga je niet komen
    De gemiddelde mens gebruikt btw ongeveer 18 procent

    Durf te wedden dat jij niet tot de helft komt
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 21:16
    Zoals ik al schreef.. er komt niets zinnigs bij je vandaan.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 19:59
    maar dan doet ajax het ook pure competitie vervalsing ik ben al drie keer teruggestuurd daar.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 21:09
    Dat was vast niet omdat de Ajax supporters jullie er liever niet bij hebben, zoals nu bij ADO het geval is toch?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 21:54
    JSV zijn hersens zijn helaas zo onderontwikkelt dat die nooit meer het stadium van volwassenheid kan bereiken, de doktoren hebben alles geprobeerd maar het blijft tobben met hem
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 21:55]
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 19:21
    Angsthazen is dat groepje van 90 man dat naar Delft is gevlucht na het honk te hebben aangevallen. Lafaards!!!
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 19:39
    Klopt, de supporters van de tegenstander liever niet ontvangen ook!
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:45
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +895
    dinsdag 6 november 2018 om 18:04
    Ajax heeft de slachtofferrol uitgevonden! Zou het toch ook niet ietsje pietsje aan jullie zelf liggen?
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:14
    Hahaha iemand betichten van zowel een slachtofferrol als aanstichter.. hiep, hiep, hallo!
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 20:01
    klopt toch eerst beginnen ze rotzooi te trappen en vervolgens word de schuld bij een ado of utrecht neer gelegd want dat zijn geen topclubs stel je voor dat je de publieke opinie tegen krijgt.
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    Nee.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    dinsdag 6 november 2018 om 18:32
    Niet aan Ajax wel aan een aantal lui die zich Ajax supporter noemen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38626
    dinsdag 6 november 2018 om 18:36
    Waar ik me voor schaam...
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    dinsdag 6 november 2018 om 18:59
    Nou dat zou ik dus zeker niet doen. Je bent zo niet , wordt zo niet en wil zo niet zijn. Verder kun je er niets aan veranderen, alleen je afkeuring laten blijken en hopen dat er ooit een afdoende wet tegenkomt.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:03
    Niet nodig Jozef.
    Vind ik leuk
    Op afstand +670
    dinsdag 6 november 2018 om 18:30
    Waarvweet jij nou van, lulletje lampenkatoen!
    Vind ik leuk
    OostVer +61
    dinsdag 6 november 2018 om 20:06
    Wat dan? is er in Den Haag gereld? Hebben de supporters in het stadion gevochten?
    Vertel mij wat er tijdens het bezoek van Ajax in den Haag de laatste paar jaar voor het verbod is gebeurd?
    Helemaal niks. Enige wat er wel is gebeurd is een actie waarbij een paar debielen de supporters honk van ado hebben aangevallen. Dat houd je echt niet tegen met een verbod op uit support...
    Vind ik leuk
    Fcdhfc +6
    dinsdag 6 november 2018 om 20:22
    In de jaren voor het Home werd binnen gevallen ging het ook al goed los tijdens de wedstrijd over het trainingsveld naar het uitvak
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 21:57
    Ja precies, ik zie die wouten nog rennen, heel dat pleintje voor Noord werd toen schoongeveegd kinderen en bejaarden onder de paarden van de ME was nog een heel dingetje.
    Vind ik leuk
    Fcdhfc +6
    vrijdag 9 november 2018 om 20:06
    Mooie tijden
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:04
    Iedereen hoort welkom te zijn... Nederland oh Nederland
    Vind ik leuk
    SimonSays +6217
    dinsdag 6 november 2018 om 18:04
    Heet die man nou Nagtzaam of Nagtegaal, VP? Dat zijn de belangrijke vragen in 't leven.

    Correctie: dat is maar 1 vraag. Maar als VP constant fouten maakt en de lat heel laag legt, dan kan ik als VP-gebruiker niet achterblijven.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:07]
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:13
    Ze zijn bij VP drukker met het verwijderen van reacties
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +115
    dinsdag 6 november 2018 om 18:04
    Gewoon met 150 man de trein pakken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    dinsdag 6 november 2018 om 18:12
    En dan? Wegrennen?
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 19:23
    Dat doen ze het liefst de lafaards.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 20:02
    nee ze laten er dan eerst een staan
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:24
    Komen jullie dan een keer zonder Poolse vriendjes of die Italiaantjes haha.
    Vind ik leuk
    NorthSide +934
    vrijdag 9 november 2018 om 20:03
    Doen we...maar jullie durven nooit af te afspreken. Amsterdams mietjes durven alleen stiekem te komen.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3833
    dinsdag 6 november 2018 om 18:05
    In Den Haag wordt altijd een heel ander beeld geschetst. Door de plaatselijke en landelijke politiek aldaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:08
    Van het weekend net zo in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3833
    dinsdag 6 november 2018 om 18:10
    Klopt. De politiek is nergens te vertrouwen.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:07
    Mooie naam heb jij! Past ook wel bij jouw commentaren. :-)
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    dinsdag 6 november 2018 om 18:06
    Naar wat ik heb begrepen hebben "wij" het goede voorbeeld gegeven tegen de supporters van Willem 2.
    Inclusief onze ME
    Vind ik leuk
    Mari +9255
    dinsdag 6 november 2018 om 18:10
    Ik hoor net op het journaal dat er zelf een aanklacht tegen de gemeente Amsterdam is.
    Vind ik leuk
    Koenbres +758
    dinsdag 6 november 2018 om 18:15
    Klopt ja, ben benieuwd wat eruit gaat komen
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3833
    dinsdag 6 november 2018 om 18:41
    Ik zet al mijn geld op: niets. Of misschien een na-na-na-nana.
    Helemaal leuk zou zijn als Heksema een lange neus maakt op social media.
    Vind ik leuk
    Koenbres +758
    dinsdag 6 november 2018 om 18:45
    Hoop op de waarheid, ze mogen zich in ieder geval gaan verantwoorden in Amsterdam en ben benieuwd welke van de al gegeven 4 verklaringen ze gaan kiezen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 20:05
    nou dat zal ik je vertellen want dit is vaker het geval geweest.
    er komt een onderzoek van de ombudsman en als die met een kritisch rapport komen over het vasthouden van die supporters word er beterschap beloofd om vervolgens dat rapport weer onder de tafel te vegen en over te gaan op de orde vd dag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:36
    Ik hoop op een eenduidig antwoord dat de driehoek er volledig naast zat en continu met andere verklaringen kwam. Dit hadden de Willem II supporters niet verdiend. En de politie heeft met die constante verandering van verklaringen zichzelf keihard voor lul gezet. Eerst de schuld bij de Willem II supporters leggen, en nu die met bewijzen komen de schuld leggen bij Ajax-fans.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    dinsdag 6 november 2018 om 18:11
    Als kleinere club zijn wij toch altijd de Sjaak. Prima besluit, zie je ook aan sommige reacties. De toon is gezet.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 18:36
    Ben jij niet die gast die mensen uitmaakt voor leugenaar en als dit bewezen niet zo is ineens wegblijft?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 22:02
    Ha dat is hij....



    Sorry, hij is een enge ajacied maar heeft wel gelijk.
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 22:09
    Midden-Noord is toch een soorte van ADO supporter?
    Wie is die "enge" Ajacied dan waar je het over hebt?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 22:15
    Spiegeltje spiegeltje aan de wand......
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 22:20
    Ik ben geen Ajacied, hoe krijg ik dat aan je verstand....
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:37
    Ach, sommigen doen zich op internet stoer voor. Normaal discussiëren is voor sommigen erg lastig vermoed ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:11
    Je moet niet eens naar Den Haag heen willen. Achterbaks volk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    dinsdag 6 november 2018 om 18:15
    In Rotterdam en Utrecht ook?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:23
    weer een verward tiepje
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 20:09
    Achterbaks tokkie volk komt toch echt uit Amsterdam...algemeen bekend in heel Nederland...maar droeftoeters zoals jij hebben nog een dikke plaat voor hun kop.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 22:19
    Algemeen bekend?
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    dinsdag 6 november 2018 om 18:12
    misen we ook niets mee
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:14
    Vindt het wel erg schijnheilig dat Ajax nu net doet dat ze het braafste jongetje vd klas zijn en alles doen om uit en thuis supporters mogelijk te maken terwijl ze zelf(deels) verantwoordelijk zijn voor de ontstane situatie.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    dinsdag 6 november 2018 om 18:16
    Mooi, als je even Google erbij pakt dan is er zat te vinden en ook recent.
    Vind ik leuk
    Niels92 +26963
    dinsdag 6 november 2018 om 18:27
    Ajacieden zijn niet de braafste jongetjes van de klas, waar ik wel schijtziek van wordt is van al die hypocrieten figuren hier die net doen alsof hun supporters roomser zijn dan de paus ( daarmee zeg ik niet dat jij dat specifiek doet ). Kijk eens wat andere supporters vaak uitvreten, iedere club heeft tuig rondlopen.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:30
    Helaas moeten de goede onder de slechte lijden en dat is bij elke club zo.
    Vind ik leuk
    Niels92 +26963
    dinsdag 6 november 2018 om 18:33
    Dat zei ik net ook al op dat andere topic en dat is gewoon triest. Maar laten we eerlijk en realistisch zijn, het tuig wat Ajax rond heeft lopen hebben jullie ook er tussen zitten. Als voorbeeld een Utrecht supporter wat net op een ander topic zijn gal spuwt op Ajacieden omdat ze lopen te rellen, nog geen 1.5 maand geleden hebben die zelfde Utrecht supporters de boel op stelten gezet in Sittard, en dan hoor je ze niet. Het komt nogal hypocriet over, om alleen maar gal te spuwen op Ajacieden terwijl geen club alleen maar lieverdjes tussen de supporters heeft zitten!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:38
    We hebben helaas allemaal last van een stel doorgesnoven koekenbakkers en zolang de welwillende supporters niets doen en de andere kant opkijken zullen deze muppets altijd een podium hebben om hun zgn clubliefde te tonen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 20:10
    ook toen hoorde je me leugenaar maar feit is als er ellende is is ajax erbij betrokken maar krijgen clubs als utrecht en ado altijd de schuld en boetes en gek genoeg de laatste 20 jaar ajax nooit
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    woensdag 7 november 2018 om 09:10
    100% waarheid!!! Is altijd al zo geweest.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +873
    dinsdag 6 november 2018 om 18:47
    'Een Ajax-fan die nu in de Poolse hoofdstad is, vertelt aan AT5 dat de dadergroep bestond uit de nationalistische aanhang van Legia Warschau en ADO Den Haag-supporters. 'Ze hadden benzine en fakkels bij zich, de hele kroeg is naar zijn grootje. Ze hadden serieus pijl en boog mee!' zegt hij.

    Eerder ging al het gerucht dat supporters van ADO naar Polen zouden afreizen om met de bevriende aanhang van Legia Warschau op Ajacieden te jagen.'

    Dit is normaal natuurlijk 😂
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5300
    dinsdag 6 november 2018 om 19:12
    Zeker niet normaal, pijl en boog is natuurlijk zwaar uit de tijd.

    ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:27
    Een ajacied heeft niets in Polen te zoeken. Waarom kort die ajacied het nu weer uitlokken.. :p
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +873
    dinsdag 6 november 2018 om 23:04
    Dit soort reacties kan ik altijd wel waarderen ;).
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:31
    Wat je zelf veroorzaakt kan je van ons en die polen op je koekie krijgen
    Vind ik leuk
    JSV +876
    dinsdag 6 november 2018 om 22:14
    En met die gedachtegang stonden die mongolen die jullie supporters home hebben aangevallen ook voor lul!
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +873
    dinsdag 6 november 2018 om 23:09
    Weet je trouwens ook waarom het supportershome van ADO is aangevallen? Dit was een wraakactie omdat ADO Hooligans in 2005 dus het jaar ervoor het supportershome van Ajax in de fik hadden gestoken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89510
    woensdag 7 november 2018 om 09:38
    Geen bewijs!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    woensdag 7 november 2018 om 09:39
    Is nooit bewezen knuppel.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3169
    dinsdag 6 november 2018 om 18:18
    Waarom is het schijnheilig, uitsupporters weer willen toestaan ?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:29
    Omdat Ajax net doet of het aan de tegenpartij ligt dat er geen supporters meer mogen komen terwijl ze zelf de voornaamste reden zijn dat die beslissing is genomen.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3169
    dinsdag 6 november 2018 om 18:39
    De meesten zoals jij en ik kunnen wel gewoon doen toch in het stadion ,de meeste supporters . Het is altijd maar een kleine groep herrieschoppers ,iedere club heeft ze. Tijd om weer gewoon te doen vind je zelf niet ?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:42
    Helaas zijn de meeste supporters niet bij macht om die paar hersenloze die bij elke club zitten te corrigeren.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3169
    dinsdag 6 november 2018 om 18:43
    Dat lukt inderdaad niet zo goed helaas
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4538
    dinsdag 6 november 2018 om 18:47
    En dat snap ik dus niet. In de Arena of de Kuip zitten 45000 man waarvan hooguit 500 doorgesnoven muppets. Haal daar de kinderen en vrouwen vanaf en je houdt nog zeker 30000 normale supporters over die geen ballen hebben om iets te doen helaas.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3169
    dinsdag 6 november 2018 om 18:51
    Ik weet ook niet hoe dat zo komt ,misschien moeten de clubs of knvb iets verzinnen om het uit te bannen
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 22:10
    Dan kom jij ze toch ff aanspreken, held.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:22
    Voordat je zulke uitspraken gaan doen als gemeente ga je toch ook de andere partijen eerst op de hoogte brengen zeker als er gesprekken gaande zijn, of ben ik nu gek.

    Ook raar (als het waar is ) dat er onderzoek gedaan wordt en deze ook niet eerst gedeeld en besproken worden met de andere partijen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1295
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    Dat moet die supporters vereniging tegen die van WillemII zeggen, staan er een 100 tot 150 Ajax mafketels op het CS die van WillemII op te wachten, worden de Tilburgers ff ingesloten door de ME. Ik geef Krikke gelijk.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:20
    Krikke..... leuke naam wel. :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 21:55
    Geloof jij die verhalen? Tijdens het moment zelf werd verteld tegen de Willem II supporters dat de Ajax aanhang op de dam ze stond op te wachten. Toen ze de agenten de livebeelden van de dam lieten zien waren daar helemaal geen Ajax supporters. En die zijn ook niet bij CS geweest. Dit is enkel geroepen om het eigen falen van de lokale driehoek in de doofpot te krijgen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1295
    dinsdag 6 november 2018 om 22:00
    kijk ik wil alles geloven, maar die zgn "harde" kernen van alle clubs, hebben nu eenmaal het voetbal verziekt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    Tyfus matjes ook lekker thuis laten als er in amsterdam gespeeld word dus,al zullen er weinig matjes zijn die met plezier afreizen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    woensdag 7 november 2018 om 13:36
    Geen neuzen in Den Haag is that clear?!😁😁😁
    Vind ik leuk
    073fa +37
    dinsdag 6 november 2018 om 18:24
    Bij de kampioenswedstrijd tegen PSV zijn er aardig wat fikkies gestoken en brandend spul naar beneden (familievak) gegooid.. Kan me redelijk indenken dat ADO dit besluit neemt al pak je hiermee de hele groep terwijl er natuurlijk maar een klein gedeeltje raddraaiers zijn
    Vind ik leuk
    Mjblinker +785
    dinsdag 6 november 2018 om 18:27
    Verstandig besluit; er zijn te vaak problemen geweest met de zgn supporters, het is uiteraard jammer dat de echte supporters daaronder moeten lijden maar het is niet anders.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    dinsdag 6 november 2018 om 18:30
    Kuthagenezen.. lekker degraderen naar de KKD.. dit soort voetbalclubs die hun eigen supporters niet in de hand hebben moeten opgedoekt worden... de clubs met de meeste overlast van supporters, Feyenoord, Utrecht en Den Haag... en dan mag een club als Ajax daarvoor boeten door geen supporters mee te mogen nemen.. per wedstrijd zonder publiek flinke boete opleggen... misschien helpt dat
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3162
    dinsdag 6 november 2018 om 18:57
    Wat kun jij een complete hypocriete onzin typen. In Amsterdam zijn ze echt geen haar beter dit weekend nog staan ze Willem2 op te wachten
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:25
    Henk, jij mag blij zijn dat de supporters van FC Groningen zich wel kunnen gedragen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:08
    Met 70 man het home binnenvallen waar 7 man waaronder 2 kinderen aanwezig was.Nee een kind van 14 besprenkelen met benzine en dreigen in de fik te steken zeker vergeten.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:26
    Weet je zeker dat het 70 man was?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:28
    Nou misschien 68 of 72 laten we het in het midden houden. Maar je vind aantal belangrijker dan die benzine merk ik.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:29
    Ik rij diesel, maar dat bedoel jij waarschijnlijk niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:31
    Nope
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    dinsdag 6 november 2018 om 19:34
    90 man!
    Vind ik leuk
    NorthSide +934
    dinsdag 6 november 2018 om 20:33
    @chuckie88

    Internetheld ben je toch ook..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    woensdag 7 november 2018 om 12:28
    Schandalig PSV voetbal nog verdedigen ook.. WWDBLN ... wij willen de bal liever niet... losers.. maar gelukkig mogen ze zondag weer tegen De Graafschap.. kunnen alle PSV fans weer feestvieren
    Vind ik leuk
    NorthSide +934
    vrijdag 9 november 2018 om 19:53
    Met de hak op de tak...waarom haal je PSV hier aan?

    .. dit soort voetbalclubs die hun eigen supporters niet in de hand hebben moeten opgedoekt worden... DUS AJAX OPDOEKEN GRAAG!!!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    vrijdag 9 november 2018 om 20:07
    Hey lulletje rozenwater... doe niet zo naief en dom tegelijk... alsof dit soort raddraaiers, doorgesnoven idioten niet bij Feyenoord, PSv of FC Twente, PEc Zwolle , NAC zitten? Iedere club heeft dit soort mafkezen die als ze teveel gezopen en gesnoven hebben hun club in discrediet brengen.. doe ff niet roomser dan de paus, sukkel
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 22:41
    als je die clubs opheft blijft er van de eredivisie niets over maar laten we blij zijn dat ajax nog wel allemaal ideale schoonzonen heeft haha
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    dinsdag 6 november 2018 om 22:42
    Spelen tenminste om te winnen en aantrekkelijk...
    Vind ik leuk
    4everfcu +3032
    dinsdag 6 november 2018 om 22:44
    het is maar wat je aantrekkelijk vind
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    dinsdag 6 november 2018 om 22:52
    nee, dat schijtbakken voetbal zoals vanavond zeker.. zou me doodschamen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    woensdag 7 november 2018 om 09:41
    Je moet je al doodschamen voor je bijdrage hier!!!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3453
    dinsdag 6 november 2018 om 18:31
    Voetbal wordt kapot gemaakt door 'de driehoek'. Het is tegenwoordig praktisch onmogelijk om een uitwedstrijd te bezoeken van je club.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 19:28
    Bermuda? Ook zo een duister gebied.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3453
    dinsdag 6 november 2018 om 20:40
    Om je een beetje te onderwijzen:

    De driehoek van een bepaald gebied is het overlegorgaan tussen de vertegenwoordigers van politie, Openbaar Ministerie en lokale overheid in Nederland. Afhankelijk van het gebied waar de driehoek betrekking op heeft, spreekt men van lokale of plaatselijke driehoek, regionale driehoek, of bijvoorbeeld simpelweg van "de Haagse driehoek".

    Een lokale driehoek bestaat bijvoorbeeld uit:
    de burgemeester
    de leidinggevende van de politie in dat gebied (districtschef)
    de officier van justitie

    Dit overlegorgaan heet 'driehoek', omdat het altijd bestaat uit drie personen die ieder een andere instantie vertegenwoordigen.
    Vind ik leuk
    035 +5819
    dinsdag 6 november 2018 om 20:45
    Dank je wel. Zeer leerzaam.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:33
    Lijkt me logisch dat je als belanghebbende partij wilt kunnen controleren dat de besluitvorming is gebaseerd op een gedegen onderzoek. Vanuit de Wet Openbaar bestuur dienen ze die gegevens te verstrekken. Blijkt dat B&W een ondeugdelijke afweging heeft gemaakt, dan kun je dat aanvechten voor de rechter. Dan maar 2 keer in de Arena spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 18:37
    Ach ach die reacties van die gasten joh.
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 19:05
    Lekker thuis blijven en op Foxsport kijken. Die zenden de wedstrijd ook heel toegankelijk uit. Laat het lekker zoals het is
    Vind ik leuk
    hoebie60 +127
    dinsdag 6 november 2018 om 19:54
    Voetbal is ook voor iedereen , maar laat die harde kernen en zatlappen en snuivers mooi thuis voor de buis zitten, dan maakt het niet uit voor welke club je bent, maar dan komt het allemaal goed.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5255
    dinsdag 6 november 2018 om 19:55
    Waarom moeten de eerste 30 berichten die ik lees allemaal ongefundeerde haat spuierijen zijn?

    Het is toch zonde dat uitsupporters niet welkom zijn voor het hele voetbal?

    Ja er zijn dingen voorgevallen en dat maakt het gevoelig maar kan het aub niet gewoon respectvol naar elkaar met hier en daar een plaagstoot ipv dit infantiele gedrag?
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 20:01
    Zolang er nog idioten op de tribunes zitten die rotzooi willen schoppen blijft dat zo
    Vind ik leuk
    Ajax0345 +70
    dinsdag 6 november 2018 om 22:00
    Dom volk daar in Den Haag
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    dinsdag 6 november 2018 om 22:21
    Het domste volk komt uit Amsterdom
    Vind ik leuk
    Ajax0345 +70
    dinsdag 6 november 2018 om 22:23
    Het is Amsterdam stommeling niet Amsterdom. Moeilijk he
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +331
    woensdag 7 november 2018 om 09:32
    Dat je serieus reageert laat zien wat een debiel jij bent
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1024
    woensdag 7 november 2018 om 09:29
    😁😁😁
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9378
    woensdag 7 november 2018 om 10:04
    Als je je niet kan gedragen is het niet meer dan logisch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws