Ajax-fans teleurgesteld: 'Voetbal moet voor iedereen toegankelijk zijn'

Ajax-fans teleurgesteld: 'Voetbal moet voor iedereen toegankelijk zijn'

Gepubliceerd: dinsdag 6 november 2018 om 18:00di 06-11-2018 om 18:00

De supportersvereniging Ajax heeft teleurgesteld gereageerd op het besluit dat de fans ook dit seizoen niet welkom zijn bij de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Dat liet de Haagse burgemeester Pauline Krikke eerder dinsdag weten aan Omroep West.

"Wij zijn zeer teleurgesteld in de opstelling en voor ons onacceptabele plotse (re)actie van B&W Den Haag", aldus directeur-bestuurder Fabian Nagtzaam in een reactie. "Met alle partijen is onder bemiddeling van de KNVB een zorgvuldig proces gevoerd om weer tot uitfans te komen."

Volgens Nagtegaal is het in regelgeving vastgelegd dat supporters van beide clubs bij de wedstrijd aanwezig kunnen zijn. "We kunnen niet tot in de oneindigheid doorgaan met het niet toestaan van uitfans. Alle omstandigheden hiervoor zijn verbeterd. We geloven dat voetbal voor iedereen toegankelijk moet zijn."

De supportersvereniging stelt verder het onderzoek dat is verricht door de burgemeester graag te willen ontvangen 'aangezien ons door betrokken partijen en ook de gemeente Den Haag een geheel ander beeld is geschetst'. 

Lees ook: Ajax-supporters blijven niet welkom bij ADO: 'Het draagvlak bleek beperkt'

Plaats een reactie

Jan3611 +194
dinsdag 6 november 2018 om 18:02
Niks minder dan logisch van den haag
Vind ik leuk
Weetjewel +505
dinsdag 6 november 2018 om 18:37
Gaat vroeg of laat toch weer fout. Zelfde als bij fey-ajax. Laten zoals het is....
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1897
dinsdag 6 november 2018 om 21:42
Ja laten we r n “Hello Kitty” wereld van maken
Vind ik leuk
Weetjewel +505
dinsdag 6 november 2018 om 21:46
Dat is het andere uiterste. Die zogenaamde voetbalsupporters moeten gewoon oprotten. Overal! Hersenloze sukkels....
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:02
Hadden ze maar niet het supporters home waarin zich opdat moment kinderen bevonden moeten binnenvallen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:05
Daar hebben de voetbalkijkende supporters niets mee te maken.. niet alle supporters over 1 kam scheren
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15319
dinsdag 6 november 2018 om 19:12
Het wordt tijd dat we zulke gasten niet meer als supporters van een club gaan zien. Dit zijn bendes, criminelen en gewoon simpelweg tuig.
Deze personen moeten los worden gezien van de club.
Ik vind dat er pas straffen mogen worden uitgedeeld zodra er iets in het stadion zelf gebeurd, dan pas is er sprake van misdragende supporters.
Buiten het stadion kan iedereen zichzelf Ajax-supporter of ADO-supporter noemen en op deze manier achter een club schuilen.
Pak het tuig hard aan en laat de goedwillende supporters hun club steunen. Geef ze de kans om zichzelf te bewijzen en te laten zien dat het ook op een normale manier kan.
Maar volgens mij zijn wij hier niet het grote probleem, dat zijn hun eigen fans. Omdat ze bang zijn dat hun eigen supporters zich gaan misdragen, worden wij nu liet toegelaten. Omgekeerde wereld eigenlijk.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 6 november 2018 om 19:57
precies dus gewoon weren heb je er ook geen last van tijdens de wedstrijd
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15319
dinsdag 6 november 2018 om 20:51
Komt Harry Nak ook weer aan...
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1488
dinsdag 6 november 2018 om 18:04
Ajax heeft de slachtofferrol uitgevonden! Zou het toch ook niet ietsje pietsje aan jullie zelf liggen?
Vind ik leuk
Jozef +45151
dinsdag 6 november 2018 om 18:24
Nee.
Vind ik leuk
Stranger +7053
dinsdag 6 november 2018 om 18:32
Niet aan Ajax wel aan een aantal lui die zich Ajax supporter noemen.
Vind ik leuk
Jozef +45151
dinsdag 6 november 2018 om 18:36
Waar ik me voor schaam...
Vind ik leuk
Stranger +7053
dinsdag 6 november 2018 om 18:59
Nou dat zou ik dus zeker niet doen. Je bent zo niet , wordt zo niet en wil zo niet zijn. Verder kun je er niets aan veranderen, alleen je afkeuring laten blijken en hopen dat er ooit een afdoende wet tegenkomt.
Vind ik leuk
Op afstand +1411
dinsdag 6 november 2018 om 18:30
Waarvweet jij nou van, lulletje lampenkatoen!
Vind ik leuk
OostVer +99
dinsdag 6 november 2018 om 20:06
Wat dan? is er in Den Haag gereld? Hebben de supporters in het stadion gevochten?
Vertel mij wat er tijdens het bezoek van Ajax in den Haag de laatste paar jaar voor het verbod is gebeurd?
Helemaal niks. Enige wat er wel is gebeurd is een actie waarbij een paar debielen de supporters honk van ado hebben aangevallen. Dat houd je echt niet tegen met een verbod op uit support...
Vind ik leuk
Fcdhfc +120
dinsdag 6 november 2018 om 20:22
In de jaren voor het Home werd binnen gevallen ging het ook al goed los tijdens de wedstrijd over het trainingsveld naar het uitvak
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065
dinsdag 6 november 2018 om 21:57
Ja precies, ik zie die wouten nog rennen, heel dat pleintje voor Noord werd toen schoongeveegd kinderen en bejaarden onder de paarden van de ME was nog een heel dingetje.
Vind ik leuk
Fcdhfc +120
vrijdag 9 november 2018 om 20:06
Mooie tijden
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:04
Iedereen hoort welkom te zijn... Nederland oh Nederland
Vind ik leuk
SimonSays +7401
dinsdag 6 november 2018 om 18:04
Heet die man nou Nagtzaam of Nagtegaal, VP? Dat zijn de belangrijke vragen in 't leven.

Correctie: dat is maar 1 vraag. Maar als VP constant fouten maakt en de lat heel laag legt, dan kan ik als VP-gebruiker niet achterblijven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:07]
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:13
Ze zijn bij VP drukker met het verwijderen van reacties
Vind ik leuk
Jorg Vde +637
dinsdag 6 november 2018 om 18:04
Gewoon met 150 man de trein pakken.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 6 november 2018 om 18:12
En dan? Wegrennen?
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
dinsdag 6 november 2018 om 19:23
Dat doen ze het liefst de lafaards.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 6 november 2018 om 20:02
nee ze laten er dan eerst een staan
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 20:24
Komen jullie dan een keer zonder Poolse vriendjes of die Italiaantjes haha.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
vrijdag 9 november 2018 om 20:03
Doen we...maar jullie durven nooit af te afspreken. Amsterdams mietjes durven alleen stiekem te komen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
dinsdag 6 november 2018 om 18:05
In Den Haag wordt altijd een heel ander beeld geschetst. Door de plaatselijke en landelijke politiek aldaar.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:08
Van het weekend net zo in Amsterdam.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
dinsdag 6 november 2018 om 18:10
Klopt. De politiek is nergens te vertrouwen.
Vind ik leuk
Mari +13377
dinsdag 6 november 2018 om 18:06
Naar wat ik heb begrepen hebben "wij" het goede voorbeeld gegeven tegen de supporters van Willem 2.
Inclusief onze ME
Vind ik leuk
Mari +13377
dinsdag 6 november 2018 om 18:10
Ik hoor net op het journaal dat er zelf een aanklacht tegen de gemeente Amsterdam is.
Vind ik leuk
Koenbres +2135
dinsdag 6 november 2018 om 18:15
Klopt ja, ben benieuwd wat eruit gaat komen
Vind ik leuk
Roeptoeter +19254
dinsdag 6 november 2018 om 18:41
Ik zet al mijn geld op: niets. Of misschien een na-na-na-nana.
Helemaal leuk zou zijn als Heksema een lange neus maakt op social media.
Vind ik leuk
Koenbres +2135
dinsdag 6 november 2018 om 18:45
Hoop op de waarheid, ze mogen zich in ieder geval gaan verantwoorden in Amsterdam en ben benieuwd welke van de al gegeven 4 verklaringen ze gaan kiezen.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 6 november 2018 om 20:05
nou dat zal ik je vertellen want dit is vaker het geval geweest.
er komt een onderzoek van de ombudsman en als die met een kritisch rapport komen over het vasthouden van die supporters word er beterschap beloofd om vervolgens dat rapport weer onder de tafel te vegen en over te gaan op de orde vd dag.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 21:36
Ik hoop op een eenduidig antwoord dat de driehoek er volledig naast zat en continu met andere verklaringen kwam. Dit hadden de Willem II supporters niet verdiend. En de politie heeft met die constante verandering van verklaringen zichzelf keihard voor lul gezet. Eerst de schuld bij de Willem II supporters leggen, en nu die met bewijzen komen de schuld leggen bij Ajax-fans.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 6 november 2018 om 18:11
Als kleinere club zijn wij toch altijd de Sjaak. Prima besluit, zie je ook aan sommige reacties. De toon is gezet.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 21:37
Ach, sommigen doen zich op internet stoer voor. Normaal discussiëren is voor sommigen erg lastig vermoed ik.
Vind ik leuk
Forever Ajax +2181
dinsdag 6 november 2018 om 18:11
Je moet niet eens naar Den Haag heen willen. Achterbaks volk
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 6 november 2018 om 18:15
In Rotterdam en Utrecht ook?
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:23
weer een verward tiepje
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
dinsdag 6 november 2018 om 20:09
Achterbaks tokkie volk komt toch echt uit Amsterdam...algemeen bekend in heel Nederland...maar droeftoeters zoals jij hebben nog een dikke plaat voor hun kop.
Vind ik leuk
ajax1973 +2342
dinsdag 6 november 2018 om 18:12
misen we ook niets mee
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 18:14
Vindt het wel erg schijnheilig dat Ajax nu net doet dat ze het braafste jongetje vd klas zijn en alles doen om uit en thuis supporters mogelijk te maken terwijl ze zelf(deels) verantwoordelijk zijn voor de ontstane situatie.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95380
dinsdag 6 november 2018 om 18:16
Mooi, als je even Google erbij pakt dan is er zat te vinden en ook recent.
Vind ik leuk
Niels92 +39221
dinsdag 6 november 2018 om 18:27
Ajacieden zijn niet de braafste jongetjes van de klas, waar ik wel schijtziek van wordt is van al die hypocrieten figuren hier die net doen alsof hun supporters roomser zijn dan de paus ( daarmee zeg ik niet dat jij dat specifiek doet ). Kijk eens wat andere supporters vaak uitvreten, iedere club heeft tuig rondlopen.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 18:30
Helaas moeten de goede onder de slechte lijden en dat is bij elke club zo.
Vind ik leuk
Niels92 +39221
dinsdag 6 november 2018 om 18:33
Dat zei ik net ook al op dat andere topic en dat is gewoon triest. Maar laten we eerlijk en realistisch zijn, het tuig wat Ajax rond heeft lopen hebben jullie ook er tussen zitten. Als voorbeeld een Utrecht supporter wat net op een ander topic zijn gal spuwt op Ajacieden omdat ze lopen te rellen, nog geen 1.5 maand geleden hebben die zelfde Utrecht supporters de boel op stelten gezet in Sittard, en dan hoor je ze niet. Het komt nogal hypocriet over, om alleen maar gal te spuwen op Ajacieden terwijl geen club alleen maar lieverdjes tussen de supporters heeft zitten!
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 18:38
We hebben helaas allemaal last van een stel doorgesnoven koekenbakkers en zolang de welwillende supporters niets doen en de andere kant opkijken zullen deze muppets altijd een podium hebben om hun zgn clubliefde te tonen.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 6 november 2018 om 20:10
ook toen hoorde je me leugenaar maar feit is als er ellende is is ajax erbij betrokken maar krijgen clubs als utrecht en ado altijd de schuld en boetes en gek genoeg de laatste 20 jaar ajax nooit
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
woensdag 7 november 2018 om 09:10
100% waarheid!!! Is altijd al zo geweest.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
dinsdag 6 november 2018 om 18:47
'Een Ajax-fan die nu in de Poolse hoofdstad is, vertelt aan AT5 dat de dadergroep bestond uit de nationalistische aanhang van Legia Warschau en ADO Den Haag-supporters. 'Ze hadden benzine en fakkels bij zich, de hele kroeg is naar zijn grootje. Ze hadden serieus pijl en boog mee!' zegt hij.

Eerder ging al het gerucht dat supporters van ADO naar Polen zouden afreizen om met de bevriende aanhang van Legia Warschau op Ajacieden te jagen.'

Dit is normaal natuurlijk 😂
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
dinsdag 6 november 2018 om 19:12
Zeker niet normaal, pijl en boog is natuurlijk zwaar uit de tijd.

;)
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 19:27
Een ajacied heeft niets in Polen te zoeken. Waarom kort die ajacied het nu weer uitlokken.. :p
Vind ik leuk
Roffel1998 +3610
dinsdag 6 november 2018 om 23:04
Dit soort reacties kan ik altijd wel waarderen ;).
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
dinsdag 6 november 2018 om 18:18
Waarom is het schijnheilig, uitsupporters weer willen toestaan ?
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 18:29
Omdat Ajax net doet of het aan de tegenpartij ligt dat er geen supporters meer mogen komen terwijl ze zelf de voornaamste reden zijn dat die beslissing is genomen.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
dinsdag 6 november 2018 om 18:39
De meesten zoals jij en ik kunnen wel gewoon doen toch in het stadion ,de meeste supporters . Het is altijd maar een kleine groep herrieschoppers ,iedere club heeft ze. Tijd om weer gewoon te doen vind je zelf niet ?
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 18:42
Helaas zijn de meeste supporters niet bij macht om die paar hersenloze die bij elke club zitten te corrigeren.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
dinsdag 6 november 2018 om 18:43
Dat lukt inderdaad niet zo goed helaas
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 6 november 2018 om 18:47
En dat snap ik dus niet. In de Arena of de Kuip zitten 45000 man waarvan hooguit 500 doorgesnoven muppets. Haal daar de kinderen en vrouwen vanaf en je houdt nog zeker 30000 normale supporters over die geen ballen hebben om iets te doen helaas.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3204
dinsdag 6 november 2018 om 18:51
Ik weet ook niet hoe dat zo komt ,misschien moeten de clubs of knvb iets verzinnen om het uit te bannen
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065
dinsdag 6 november 2018 om 22:10
Dan kom jij ze toch ff aanspreken, held.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
dinsdag 6 november 2018 om 18:24
Dat moet die supporters vereniging tegen die van WillemII zeggen, staan er een 100 tot 150 Ajax mafketels op het CS die van WillemII op te wachten, worden de Tilburgers ff ingesloten door de ME. Ik geef Krikke gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 21:55
Geloof jij die verhalen? Tijdens het moment zelf werd verteld tegen de Willem II supporters dat de Ajax aanhang op de dam ze stond op te wachten. Toen ze de agenten de livebeelden van de dam lieten zien waren daar helemaal geen Ajax supporters. En die zijn ook niet bij CS geweest. Dit is enkel geroepen om het eigen falen van de lokale driehoek in de doofpot te krijgen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
dinsdag 6 november 2018 om 22:00
kijk ik wil alles geloven, maar die zgn "harde" kernen van alle clubs, hebben nu eenmaal het voetbal verziekt.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:24
Tyfus matjes ook lekker thuis laten als er in amsterdam gespeeld word dus,al zullen er weinig matjes zijn die met plezier afreizen
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
woensdag 7 november 2018 om 13:36
Geen neuzen in Den Haag is that clear?!😁😁😁
Vind ik leuk
073fa +46
dinsdag 6 november 2018 om 18:24
Bij de kampioenswedstrijd tegen PSV zijn er aardig wat fikkies gestoken en brandend spul naar beneden (familievak) gegooid.. Kan me redelijk indenken dat ADO dit besluit neemt al pak je hiermee de hele groep terwijl er natuurlijk maar een klein gedeeltje raddraaiers zijn
Vind ik leuk
Mjblinker +869
dinsdag 6 november 2018 om 18:27
Verstandig besluit; er zijn te vaak problemen geweest met de zgn supporters, het is uiteraard jammer dat de echte supporters daaronder moeten lijden maar het is niet anders.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 18:28]
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
dinsdag 6 november 2018 om 18:30
Kuthagenezen.. lekker degraderen naar de KKD.. dit soort voetbalclubs die hun eigen supporters niet in de hand hebben moeten opgedoekt worden... de clubs met de meeste overlast van supporters, Feyenoord, Utrecht en Den Haag... en dan mag een club als Ajax daarvoor boeten door geen supporters mee te mogen nemen.. per wedstrijd zonder publiek flinke boete opleggen... misschien helpt dat
Vind ik leuk
henkmeijer +3378
dinsdag 6 november 2018 om 18:57
Wat kun jij een complete hypocriete onzin typen. In Amsterdam zijn ze echt geen haar beter dit weekend nog staan ze Willem2 op te wachten
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 19:08
Met 70 man het home binnenvallen waar 7 man waaronder 2 kinderen aanwezig was.Nee een kind van 14 besprenkelen met benzine en dreigen in de fik te steken zeker vergeten.
Vind ik leuk
NorthSide +1456
dinsdag 6 november 2018 om 20:33
@chuckie88

Internetheld ben je toch ook..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 20:49]
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
woensdag 7 november 2018 om 12:28
Schandalig PSV voetbal nog verdedigen ook.. WWDBLN ... wij willen de bal liever niet... losers.. maar gelukkig mogen ze zondag weer tegen De Graafschap.. kunnen alle PSV fans weer feestvieren
Vind ik leuk
NorthSide +1456
vrijdag 9 november 2018 om 19:53
Met de hak op de tak...waarom haal je PSV hier aan?

.. dit soort voetbalclubs die hun eigen supporters niet in de hand hebben moeten opgedoekt worden... DUS AJAX OPDOEKEN GRAAG!!!
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
vrijdag 9 november 2018 om 20:07
Hey lulletje rozenwater... doe niet zo naief en dom tegelijk... alsof dit soort raddraaiers, doorgesnoven idioten niet bij Feyenoord, PSv of FC Twente, PEc Zwolle , NAC zitten? Iedere club heeft dit soort mafkezen die als ze teveel gezopen en gesnoven hebben hun club in discrediet brengen.. doe ff niet roomser dan de paus, sukkel
Vind ik leuk
NorthSide +1456
maandag 19 november 2018 om 18:46
Dat kan ik beter tegen jou zeggen lulo. Jij doet net alsof het nooit bij jullie voorkomt en jij bent dus de naïeveling hier! Lees je domme comment nog maar eens misschien dat je het dan wel inziet.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 6 november 2018 om 22:41
als je die clubs opheft blijft er van de eredivisie niets over maar laten we blij zijn dat ajax nog wel allemaal ideale schoonzonen heeft haha
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
dinsdag 6 november 2018 om 22:42
Spelen tenminste om te winnen en aantrekkelijk...
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 6 november 2018 om 22:44
het is maar wat je aantrekkelijk vind
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
dinsdag 6 november 2018 om 22:52
nee, dat schijtbakken voetbal zoals vanavond zeker.. zou me doodschamen
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
woensdag 7 november 2018 om 09:41
Je moet je al doodschamen voor je bijdrage hier!!!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6070
dinsdag 6 november 2018 om 18:31
Voetbal wordt kapot gemaakt door 'de driehoek'. Het is tegenwoordig praktisch onmogelijk om een uitwedstrijd te bezoeken van je club.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:33
Lijkt me logisch dat je als belanghebbende partij wilt kunnen controleren dat de besluitvorming is gebaseerd op een gedegen onderzoek. Vanuit de Wet Openbaar bestuur dienen ze die gegevens te verstrekken. Blijkt dat B&W een ondeugdelijke afweging heeft gemaakt, dan kun je dat aanvechten voor de rechter. Dan maar 2 keer in de Arena spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 18:37
Ach ach die reacties van die gasten joh.
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 19:05
Lekker thuis blijven en op Foxsport kijken. Die zenden de wedstrijd ook heel toegankelijk uit. Laat het lekker zoals het is
Vind ik leuk
hoebie60 +223
dinsdag 6 november 2018 om 19:54
Voetbal is ook voor iedereen , maar laat die harde kernen en zatlappen en snuivers mooi thuis voor de buis zitten, dan maakt het niet uit voor welke club je bent, maar dan komt het allemaal goed.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6386
dinsdag 6 november 2018 om 19:55
Waarom moeten de eerste 30 berichten die ik lees allemaal ongefundeerde haat spuierijen zijn?

Het is toch zonde dat uitsupporters niet welkom zijn voor het hele voetbal?

Ja er zijn dingen voorgevallen en dat maakt het gevoelig maar kan het aub niet gewoon respectvol naar elkaar met hier en daar een plaagstoot ipv dit infantiele gedrag?
Vind ik leuk
dinsdag 6 november 2018 om 20:01
Zolang er nog idioten op de tribunes zitten die rotzooi willen schoppen blijft dat zo
Vind ik leuk
Ajax0345 +101
dinsdag 6 november 2018 om 22:00
Dom volk daar in Den Haag
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065
dinsdag 6 november 2018 om 22:21
Het domste volk komt uit Amsterdom
Vind ik leuk
Ajax0345 +101
dinsdag 6 november 2018 om 22:23
Het is Amsterdam stommeling niet Amsterdom. Moeilijk he
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065
woensdag 7 november 2018 om 09:32
Dat je serieus reageert laat zien wat een debiel jij bent
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1742
woensdag 7 november 2018 om 09:29
😁😁😁
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
woensdag 7 november 2018 om 10:04
Als je je niet kan gedragen is het niet meer dan logisch.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws