Groep C: bloedstollende ontknoping dreigt na remise PSG bij Napoli

    Groep C: bloedstollende ontknoping dreigt na remise PSG bij Napoli

    dinsdag 6 november 2018 om 23:01

    Paris Saint-Germain heeft genoegen moeten nemen met een punt in de uitwedstrijd tegen Napoli: 1-1. Het blijft daardoor bloedstollend spannend in groep C van de Champions League.

    Na de blamerende nederlaag van Liverpool bij Rode Ster Belgrado eerder op de avond lag de koppositie voor het grijpen. PSG leek daar aanvankelijk het meeste aanspraak op te maken. Zo schoot Kylian Mbappé rakelings over. De jonge Fransman had op slag van rust meer geluk. Na een goede actie vond hij de mee opgekomen linksback Juan Bernat, die raak schoot.

    Na ruim een uur kwamen de Italianen evenwel op gelijke hoogte. Lorenzo Insigne verzilverde een strafschop. Scheidsrechter Björn Kuipers had de bal op de stip gelegd, nadat de doorgebroken José Callejón door doelman Gianluigi Buffon en verdediger Thiago Silva in de mangel was genomen.

    Napoli deelt nu met zes punten de koppositie in de groep met Liverpool. PSG volgt op één punt achterstand. Met vier punten is zelfs Rode Ster nog niet uitgeschakeld.

    Plaats een reactie

    dinsdag 6 november 2018 om 23:09
    Ik hoop dat PSG eruit gaat. Laat Liverpool of Napoli maar doorgaan. Rode ster zou een stunt zijn!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21938
    dinsdag 6 november 2018 om 23:11
    Crvena Zvezda moet nog 1 keer stunten vind ik. Napoli is wel een ploeg die zo'n wedstrijd "choket"
    Napoli 0- 1 CrZ

    Zou ik prachtig vinden


    Als dat lukt hebben ze namelijk 7 punten. Dan moet je gewoon hopen dat Liverpool va PSG gelijk blijft
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 6 november 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    Lamzia +105
    dinsdag 6 november 2018 om 23:26
    blijf hopen :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 6 november 2018 om 23:14
    Deze stand bewijst dat dit echt de group of death is.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3452
    dinsdag 6 november 2018 om 23:28
    Alles ligt nog open, al verwacht ik Liverpool en PSG. Liverpool wint van Napoli en PSG van Rode Ster denk ik. Dan is LFC geplaatst en wint PSG van de reserves van Liverpool.
    Vind ik leuk
    Verratti +2024
    dinsdag 6 november 2018 om 23:37
    Mooie poule. Liverpool heeft 2x Rode Ster gehad. Uit die wedstrijden moet je 6 punten halen. Dat schijnt toch niet zo gemakkelijk te zijn. Vanavond genoten van Napoli-PSG. Terechte uitslag. Wat komen die Italianen mooi terug in Europa. Met Ancelotti als coach weer een prachtig team. Ook enorm genoten van Neymar. Wat kan die goed voetballen. We gaan het zien. Liverpool moet nog uitkijken.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2650
    woensdag 7 november 2018 om 15:32
    Mooi, Ik hoop dat alle Europese topclubs zwaar op hun sodemieter krijgen met hun maffe ideeen over een besloten Europese League
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws