'Ik ben nu echt blij dat ik een halfjaar geleden niet naar PSV ben gegaan'

'Ik ben nu echt blij dat ik een halfjaar geleden niet naar PSV ben gegaan'

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 08:23wo 07-11-2018 om 08:23

Alexander Büttner is met terugwerkende kracht blij dat hij afgelopen zomer níet voor PSV heeft gekozen. Een halfjaar geleden kreeg de vleugelverdediger van Vitesse een telefoontje uit Eindhoven. De deal kwam uiteindelijk zelfs bijna rond, onthult Büttner in gesprek met Voetbal International. 

"Een halfjaar geleden nog kon ik naar PSV", vertelt de 29-jarige linksback. "Marcel Brands, toen de technisch directeur van PSV, belde. Ik zat daar al in het stadion, alles was eigenlijk rond. Het ging op iets kleins niet door, maar het bevestigt wel dat je goed bezig bent."

"Uiteindelijk is het niet doorgegaan en achteraf ben ik blij dat het zo is gelopen, dat het weer goed is gekomen met Vitesse. Dat was vorig seizoen niet zo en dat weet iedereen intussen ook wel."

"Ik hoefde niet per se weg, maar als je een kans krijgt bij PSV te spelen, ga je daar wel over nadenken. Maar ik ben nu echt blij dat ik niet naar PSV ben gegaan."

Plaats een reactie

woensdag 7 november 2018 om 08:26
Is wederzijds denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:43
In dit verhaal is er maar 1 verliezer en dat zijn de fans in Arnhem
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:38
Ach ik vind dat hij het redelijk doet dit seizoen. Heb hem alleen voordat hij naar ManU ging dit niveau zien halen. Daarmee is het nog steeds een beperkte back, maar scoort wel een voldoende. Die 14 kilo die er af is, scheelt een hoop.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 09:59
Als de fans in Arnhem verliezers zijn, heb je heel veel verliezers en niet één (1).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 09:59]
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 18:09
Heel veel ? Laten we nou niet overdrijven
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
woensdag 7 november 2018 om 08:53
Hij mag de tas van Angelino niet eens aanraken laat staan dragen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45778
woensdag 7 november 2018 om 09:10
Buttner ziet eruit alsof hij de tas van Angelino en anderen wel eens ript
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:29
fritske ik weet niet of jij op de hoogte bent van dr carriere van buttner,maar hij heeft echt veel hoger gespeeld dan angelino bv manchester united,cska moskow,anderlecht brussel wat mij betreft hoger als de gemiddelde profspeler in nederland
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:42
Dynamo Moscow.
Vind ik leuk
floormunges +1543
woensdag 7 november 2018 om 08:26
Goed voor PSV zal die bedoelen, man man man wat is hij slecht zeg niet eens eredivisie waardig. Veel te vroeg weggegaan had destijds lekker naar Ajax PSV of Feyenoord moeten gaan maar daar voelde meneer zich te groot voor.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 08:27]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:41
Alsof je daardoor ineens een goede voetballer wordt. Denk dat hij in het buitenland niet minder geleerd heeft dan hij bij de drie clubs die jij noemt zou hebben geleerd.
Hij is gewoon niet beter en heeft het meest uit zijn carrière gehaald.
Vind ik leuk
Guntherr +1863
woensdag 7 november 2018 om 08:26
Dan had je nooit gespeeld hahaha
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:27
Natuurlijk is hij blij: dan had hij moeten werken voor zijn centen als was vreten als een varken uit den boze geweest. Wat een kut mentaliteit zeg. Lekker in de middenmoot dichtbij moeders de vrouw jezelf volvreten en een beetje leuk ballen. Slapjanus
Vind ik leuk
Nova +2078
woensdag 7 november 2018 om 08:27
Volgens mij is PSV ook blij dat je uiteindelijk niet bent gekomen. Büttner overschat zichzelf.
Vind ik leuk
2cents +64436
woensdag 7 november 2018 om 08:28
Ja, want CL spelen en spelen om het kampioenschap is helemaal niets aan voor een voetballer....
Vind ik leuk
De Haan +698
woensdag 7 november 2018 om 08:36
Dat is het hele punt. Hij had niet gespeeld haha
Vind ik leuk
2cents +64436
woensdag 7 november 2018 om 08:45
Als Büttner was doorgegaan was Angelino niet gekomen. Dan had hij wel gespeeld hoor.
Vind ik leuk
De Haan +698
woensdag 7 november 2018 om 08:49
Als buttner was gekomen hadden ze geen cl gehaald haha
Vind ik leuk
2cents +64436
woensdag 7 november 2018 om 08:55
Met Büttner hadden ze inderdaad vast van Bate verloren.
Vind ik leuk
pico323 +7891
woensdag 7 november 2018 om 08:28
dan was die Spanjaard niet gekomen. maar niveau van Butner is te laag voor de tobclub PSV. Rkc verliezen 1 punt in de CL.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:33
Eerste van de Eredivise met 33 uit 11 en 3-0 winnen van Ajax.
Vind ik leuk
Op afstand +1411
woensdag 7 november 2018 om 08:33
Maar het waarom dan?? Stom verhaal dus, beetje aandacht vragen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:34
Wat is het toch een goede prof: liever in de basis bij Vitesse, dan op de bank bij PSV.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:37
Hoezo de bank. Zelfs daar was hij niet gekomen
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1818
woensdag 7 november 2018 om 10:49
Lastige keuze hoor, Buttner of Behich
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:46
Ze zijn allebei slecht.
Behich is geen concurrent voor angeliño.

Angeliño de beste back van de eredivisie
Vind ik leuk
RW1913 +3021
woensdag 7 november 2018 om 08:52
Tribune, want voor de bank komt hij ook te kort.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:34
Ik als Ajacied vindt 't jammer dat hij niet naar PSV is gekomen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:36
Die 3-0 van de afgelopen 2x is als een mokerslag binnengekomen maat?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:41
Haha dat waren niet de leukste dagen. Maar verliezen hoort ook bij de sport.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:42
Eens. Diep respect voor jullie spel en resultaten in Europa. Wij zijn nog lang niet van jullie af in de competitie.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:45
Thnx, maar we zijn er nog lang niet in de CL. Wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:48
Correct maar Benfica gaat lukken vanavond.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:50
Dan gaat 't dak eraf hier!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:36
Het ging om 15 kilo overgewicht! Noem het maar "iets kleins".
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 08:36
En wij zijn ook blij dat je niet bent gekomen
Vind ik leuk
Kevindo +2028
woensdag 7 november 2018 om 08:36
Ik denk dat PSV blijer is dan jijzelf Alexander.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2560
woensdag 7 november 2018 om 08:37
Gewoon lekker verlengen bij Vitesse Alexander. Daar ben je prima op je plek.
Vind ik leuk
aartstyle +2041
woensdag 7 november 2018 om 08:37
Had braaf op het bankje gezeten. Maar is wel beter dan die australische back van wat ik er nu van gezien heb.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:01
Wij ook trouwens
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
woensdag 7 november 2018 om 09:06
Dat is mosterd na de maaltijd Buttner.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 10:18
Bij Utrecht zou 't Mr Vedette zijn.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:07
Ging op iets kleins niet door? Dat je geen zin had om op de bank te zitten?
Vind ik leuk
Maan88 +6426
woensdag 7 november 2018 om 09:10
Geloof me wij zijn blij dat je niet bij PSV speelt!! Maar weet je wat zo mooi hypocriet is. Dat je zelf heel graag wilde en dat alles al rond was. Je zou transfervrij komen en het was een droom die uit kwam. Alleen jou oh zo mooie club Vitesse had jou genaaid en daar was je verschrikkelijk boos om. Je dacht dat je transfervrij was, alleen jou Vitesse had je genaaid met de datums in je contract!! Was je toen ook zo blij met Vitesse meneertje? Je moet mensen wel het hele verhaal vertellen namelijk!!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:15
ik snap die buttner wel. anders had hij nu zijn wedstrijdjes bij jong psv gespeeld.
Vind ik leuk
Qalsi +420
woensdag 7 november 2018 om 09:23
Geen woorden aan vuil maken aan deze .......
Vind ik leuk
RtdDub +13292
woensdag 7 november 2018 om 09:28
Ik zat op een minuscuul schermpje te kijken maar was het deze grootheid nou die afgelopen zaterdag in de laaste minuut zo fantastisch de bal met zijn standbeen weg tikte zo dat ie met een prima pirouetje met zijn neus het gras in ging in plaats van een voorzet gaf?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:31
Snap ik. Had je in de KKD gespeeld.
Vind ik leuk
MN223 +1751
woensdag 7 november 2018 om 09:34
Wij zijn daar ook heel erg blij mee.
Vind ik leuk
reggie +1984
woensdag 7 november 2018 om 09:36
Gelukkig, anders had ik mijn sc opgezegd.
Vind ik leuk
Benniewies +6177
woensdag 7 november 2018 om 09:38
CL spelen en voor kampioenschap spelen of kiezen voor voetbal om plek 8.... Tja ligt eraan wat je ambities zijn.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:39
Voor hem ook gewoon beter om bij Vitesse te blijven. Ik zag trouwens wel een Vitesse die goed speelde tegen psv. Tottenham was wel echt goed. Vooral de tweede helft was het echt mooi om hun aanvallen 1 voor 1 te zien. Conditioneel waren ze echt veel sterker. Dat zal vooral komen omdat ze in Engeland al jaren gewoon het hele seizoen spelen. Toch winnen Spaanse clubs vaker hoofdprijzen dan Engeland afgelopen jaren. Daardoor kunnen we concluderen dat we hier in Nederland blij mogen zijn dat wij nog in de CL kunnen spelen
Vind ik leuk
Beukenoot +73
woensdag 7 november 2018 om 09:41
Toch zou ik liever Bütner op de bank hebben dan Behich...
Vind ik leuk
HierDieTitel +4821
woensdag 7 november 2018 om 09:43
Hahaha en wij zijn blij dat we jou niet hebben.. dit is toch wel een geweldig bericht he haha!
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 09:50
Daar ben ik ook heel blij mee
Vind ik leuk
Bas Bus +173
woensdag 7 november 2018 om 09:55
Bij PSV ook na de enige spectaculaire actie van "net mis"-Buttner....
Vind ik leuk
peinke +2391
woensdag 7 november 2018 om 09:57
Wat maakt het uit, bij PSV op de bank of bij Vitesse. Salaris?
Vind ik leuk
Smithsonian +45258
woensdag 7 november 2018 om 10:03
Was maar wel gegaan 😂
Vind ik leuk
michelhx +4692
woensdag 7 november 2018 om 10:08
Wij ook, Alex, wij ook!
Vind ik leuk
HansVites +6786
woensdag 7 november 2018 om 10:39
De Vitesse supporters waren niet blij dat hij niet is gegaan, nu krijg je er niets meer voor.
Vind ik leuk
DeNeutrale +290
woensdag 7 november 2018 om 11:05
Dat was niet slim van je Büttner, want dan was je - weliswaar op de bank - wel kampioen geworden!
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
woensdag 7 november 2018 om 11:51
Daar zijn wij ook blij om
Vind ik leuk
HaagieHaag +1065