'Ik ben nu echt blij dat ik een halfjaar geleden niet naar PSV ben gegaan'

    'Ik ben nu echt blij dat ik een halfjaar geleden niet naar PSV ben gegaan'

    woensdag 7 november 2018 om 08:23

    Alexander Büttner is met terugwerkende kracht blij dat hij afgelopen zomer níet voor PSV heeft gekozen. Een halfjaar geleden kreeg de vleugelverdediger van Vitesse een telefoontje uit Eindhoven. De deal kwam uiteindelijk zelfs bijna rond, onthult Büttner in gesprek met Voetbal International. 

    "Een halfjaar geleden nog kon ik naar PSV", vertelt de 29-jarige linksback. "Marcel Brands, toen de technisch directeur van PSV, belde. Ik zat daar al in het stadion, alles was eigenlijk rond. Het ging op iets kleins niet door, maar het bevestigt wel dat je goed bezig bent."

    "Uiteindelijk is het niet doorgegaan en achteraf ben ik blij dat het zo is gelopen, dat het weer goed is gekomen met Vitesse. Dat was vorig seizoen niet zo en dat weet iedereen intussen ook wel."

    "Ik hoefde niet per se weg, maar als je een kans krijgt bij PSV te spelen, ga je daar wel over nadenken. Maar ik ben nu echt blij dat ik niet naar PSV ben gegaan."

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 08:26
    Is wederzijds denk ik.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46055
    woensdag 7 november 2018 om 08:28
    Haal dat "denk ik" maar eraf
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26590
    woensdag 7 november 2018 om 09:09
    Precies. Angelino of Buttner... poh wat is dat in ieder geval goed uitgepakt voor PSV. En uiteraard zegt Buttner dat hij blij is dat hij niet naar PSV is gegaan, hij probeert z'n eer te redden. Maar het blijft natuurlijk wel een mannetje die echt vol van zichzelf is, volledig ten onrechte.
    Vind ik leuk
    Bertus +5685
    woensdag 7 november 2018 om 09:15
    Scheelt ook een stuk of 8 gele kaarten per jaar. Angelino is vele malen slimmer en beter dan Büttner.
    Vind ik leuk
    Metal +2631
    woensdag 7 november 2018 om 09:41
    Ik denk dat Buttner bedoelt dat hij blij is bij Vitesse te zijn gebleven omdat hij nu inziet dat hij het niveau van PSV niet aankan. Is ook een kwaliteit en het is toch ook mooi dat een speler weet wat zijn plafond is. En, dat hij daar gelukkig mee kan zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:35
    Geloof me: Büttner ziet geen enkele beperking van zichzelf in. Nu loopt hij weer over oranje te blaten...
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    woensdag 7 november 2018 om 09:43
    Omschrijf je nou de gemiddelde PSV fan in je laatste zin?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:48
    Volgens mij beschrijft hij de gemiddelde Ajacied in zijn laatste zin.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +302
    woensdag 7 november 2018 om 10:04
    Dan omschrijft ie beide!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:43
    In dit verhaal is er maar 1 verliezer en dat zijn de fans in Arnhem
    Vind ik leuk
    Team Unknown +2143
    woensdag 7 november 2018 om 08:47
    Ik ben NIET blij dat hij een half jaar geleden NIET naar PSV is gegaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:38
    Ach ik vind dat hij het redelijk doet dit seizoen. Heb hem alleen voordat hij naar ManU ging dit niveau zien halen. Daarmee is het nog steeds een beperkte back, maar scoort wel een voldoende. Die 14 kilo die er af is, scheelt een hoop.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 09:59
    Als de fans in Arnhem verliezers zijn, heb je heel veel verliezers en niet één (1).
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:09
    Heel veel ? Laten we nou niet overdrijven
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3119
    woensdag 7 november 2018 om 08:53
    Hij mag de tas van Angelino niet eens aanraken laat staan dragen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26590
    woensdag 7 november 2018 om 09:10
    Buttner ziet eruit alsof hij de tas van Angelino en anderen wel eens ript
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:29
    fritske ik weet niet of jij op de hoogte bent van dr carriere van buttner,maar hij heeft echt veel hoger gespeeld dan angelino bv manchester united,cska moskow,anderlecht brussel wat mij betreft hoger als de gemiddelde profspeler in nederland
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:42
    Dynamo Moscow.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:26
    Goed voor PSV zal die bedoelen, man man man wat is hij slecht zeg niet eens eredivisie waardig. Veel te vroeg weggegaan had destijds lekker naar Ajax PSV of Feyenoord moeten gaan maar daar voelde meneer zich te groot voor.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:41
    Alsof je daardoor ineens een goede voetballer wordt. Denk dat hij in het buitenland niet minder geleerd heeft dan hij bij de drie clubs die jij noemt zou hebben geleerd.
    Hij is gewoon niet beter en heeft het meest uit zijn carrière gehaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:26
    Wij ook. Angelino is een sterkhouder en samen met Dumfries de beste aankoop van dit seizoen. De rest valt tot nu toe erg tegen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    woensdag 7 november 2018 om 08:32
    Die twee backs doen het geweldig. Was natuurlijk wel een beetje een gokje maar pakt uitstekend uit.
    Viergever doet het ook wel redelijk toch? Daar hoef je ook niet meer van te verwachten.
    Verder vraag ik me af of die Guti nou wel zo goed is. Die had nu toch wel al lang in de basis moeten staan? Zowel Hendrikx, Rosario als Perreiro vallen erg tegen de laatste weken.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:35
    Niks mis met Rosario. Pereiro mag echter wat mij betreft meteen uit de basis verdwijnen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 08:35]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:37
    Ligt vooral aan het feit dat van Bommel graag met dezelfde 11 namen speelt en niet snel veranderingen aanbrengt (in de eredivisie ook nog weinig rede toe) al denk ik dat Guti binnenkort wel basisplaats pakt.
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    woensdag 7 november 2018 om 08:45
    Ik neem aan dat Van Bommel verder kijkt dan naar resultaat alleen. Hij is geen supporter. Als trainer wil je je ploeg beter maken en je spelers laten ontwikkelen. Als je ziet dat het niet lekker loopt lijkt het me nu juist het moment om in te grijpen. PSV gaat alleen maar minder voetballen ten opzichte van het begin van het seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:48
    Klopt, daarom verwacht ik ook dat Guti snel de plaatst zal overnemen van Pereiro.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 08:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:53
    Is inderdaad een kwestie van tijd, dat het gaat gebeuren is wel duidelijk maar ik zou het ook niet erg vinden als hij voor Hendrix erin zou komen, Pereiro heeft nog wel eens die genialiteit, die Hendrix absoluut niet heeft, waarmee hij een wedstrijd kan beslissen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:01
    Ja dat is wel bij Pereiro, maar heb liever iemand die altijd een voldoende speelt en andere zoals Bergwijn en Lozano nog beter laat spelen. Niet 9/10 wedstrijden dramatisch zoals Gaston. Vind het echt apart dat hij het alleen tegen Ajax of Feyenoord laat zien en tegen ploegen uit rechterrijtje bijna niks. Je zou het eerder andersom verwachten.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 09:02]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 09:33
    Guti is gewoon uit vorm en moet bovendien nog steeds gewend raken aan de PSV-manier van spelen. Pas als hij in vorm is gaat hij Pereiro snel doen vergeten en maakt PSV een wat grotere stap vooruit.
    Vind ik leuk
    Cookee +10857
    woensdag 7 november 2018 om 18:02
    Als je zo lang wacht met die jongen laten spelen is dat ook gevaarlijk dat hij zijn geloof verliest nog te spelen. Maar Pereiro nekt bijna elk jaar Ajax, dus die verdient ook wel meer krediet.
    Alleen denk ik dat Guti niet zoveel loopt en meer de bal laat lopen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 18:58
    Ja, het zijn verschillende spelers, dus om ze ieder te laten spelen, naar gelang je specifieke eigenschappen wil gebruiken, is dat prima. Misschien nu al wel. Maar niet ten koste van alles lijkt me. PSV wil natuurlijk wel ongeslagen blijven, dat snap je.
    Vind ik leuk
    Cookee +10857
    woensdag 7 november 2018 om 19:15
    Maar zoals gister, dan vermoed ik dat Guti meer in positie blijft en vandaaruit kan pass-en. Pereiro wil echt aansluiten, dus dan snap ik die keuze wel.
    Ik ergerde me enorm hoe snel ze steeds de bal weer kwijt waren, zo gehaast en onzorgvuldig.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26590
    woensdag 7 november 2018 om 09:11
    Het is belachelijk dat Bommel Guti er nog steeds niet in brengt. Iedereen kan zien dat Guti echt een complete speler is die voetbal in de ploeg brengt. Pereiro is echt te wisselvallig en leed ook gisteren weer veel onnodig balverlies. En Hendrix is een beperkte voetballer, maar heeft wel ontzettende werklust, dat waardeer ik wel aan m
    Vind ik leuk
    Guntherr +1296
    woensdag 7 november 2018 om 08:26
    Dan had je nooit gespeeld hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:27
    Natuurlijk is hij blij: dan had hij moeten werken voor zijn centen als was vreten als een varken uit den boze geweest. Wat een kut mentaliteit zeg. Lekker in de middenmoot dichtbij moeders de vrouw jezelf volvreten en een beetje leuk ballen. Slapjanus
    Vind ik leuk
    Nova +1448
    woensdag 7 november 2018 om 08:27
    Volgens mij is PSV ook blij dat je uiteindelijk niet bent gekomen. Büttner overschat zichzelf.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 08:27
    Natuurlijk had hij graag in Eindhoven willen spelen... Maar ik denk dat zijn positie nu beter is ingevuld. Voor psv: elk nadeel heeft zijn voordeel: Buttner kwam niet!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 08:33]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:31
    Dan ging het gisteren over scouting.
    Meteen het voorbeeld dat je veel geluk nodig hebt. Voor hetzelfde geld stond daar dus Buttner i.p.v. Angelino.
    Vind ik leuk
    Leozao +4156
    woensdag 7 november 2018 om 08:32
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    2cents +56503
    woensdag 7 november 2018 om 08:28
    Ja, want CL spelen en spelen om het kampioenschap is helemaal niets aan voor een voetballer....
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    woensdag 7 november 2018 om 08:36
    Dat is het hele punt. Hij had niet gespeeld haha
    Vind ik leuk
    2cents +56503
    woensdag 7 november 2018 om 08:45
    Als Büttner was doorgegaan was Angelino niet gekomen. Dan had hij wel gespeeld hoor.
    Vind ik leuk
    De Haan +326
    woensdag 7 november 2018 om 08:49
    Als buttner was gekomen hadden ze geen cl gehaald haha
    Vind ik leuk
    2cents +56503
    woensdag 7 november 2018 om 08:55
    Met Büttner hadden ze inderdaad vast van Bate verloren.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:53
    Hij had op de bank plaats moeten nemen achter Angelino. Dat beseft hij nu ook.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +860
    woensdag 7 november 2018 om 08:28
    PSV is nog blijer dat je niet gekomen bent denk ik.
    Vind ik leuk
    pico323 +6018
    woensdag 7 november 2018 om 08:28
    dan was die Spanjaard niet gekomen. maar niveau van Butner is te laag voor de tobclub PSV. Rkc verliezen 1 punt in de CL.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:33
    Eerste van de Eredivise met 33 uit 11 en 3-0 winnen van Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:36
    En dat tobclubje heeft ajax geen kans op winst gegeven. Dus k zie je punt niet.
    Vind ik leuk
    Op afstand +670
    woensdag 7 november 2018 om 08:33
    Maar het waarom dan?? Stom verhaal dus, beetje aandacht vragen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:34
    Wat is het toch een goede prof: liever in de basis bij Vitesse, dan op de bank bij PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:37
    Hoezo de bank. Zelfs daar was hij niet gekomen
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1173
    woensdag 7 november 2018 om 10:49
    Lastige keuze hoor, Buttner of Behich
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:46
    Ze zijn allebei slecht.
    Behich is geen concurrent voor angeliño.

    Angeliño de beste back van de eredivisie
    Vind ik leuk
    RW1913 +2509
    woensdag 7 november 2018 om 08:52
    Tribune, want voor de bank komt hij ook te kort.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:34
    Ik als Ajacied vindt 't jammer dat hij niet naar PSV is gekomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:36
    Die 3-0 van de afgelopen 2x is als een mokerslag binnengekomen maat?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:41
    Haha dat waren niet de leukste dagen. Maar verliezen hoort ook bij de sport.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:42
    Eens. Diep respect voor jullie spel en resultaten in Europa. Wij zijn nog lang niet van jullie af in de competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:45
    Thnx, maar we zijn er nog lang niet in de CL. Wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:48
    Correct maar Benfica gaat lukken vanavond.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:50
    Dan gaat 't dak eraf hier!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:00
    Verliezen hoort ook bij sport. Wat echt als mokerslag aankomt zijn 2 momenten van PSV v Ajax. Een aantal jaar geleden de titel verspelen tegen de graafschap waardoor PSV op de laatste speeldag de echte schaal op een parkeerplaats krijgt uitgereikt en vorig seizoen in de kampioenswedstrijd als erehaag moeten dienen en met staart tussen de benen het stadion verlaten. Ai wat zijn dat pijnlijke momenten. En dan dit. Veruit het grootste budget in jaren. Spelers halen die tientallen mijienen kosten en milioenen aan salaris opstrijken en al vier jaar geen flikker presteren in de competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:11
    Maar wel nr1 in een Europa staan van alle NLse clubs. Dat is 't enige wat telt. Een mokerslag is 't pas als er iets ernstigs met m'n familie gebeurt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:23
    Ik zag anders F de Boer totaal uitgeteld als door mokerslag getroffen in de spelersbus zitten na de wedstrijd tegen de Graafschap. Tja...... titel ligt voor het oprapen. Dan laat je het liggen tegen een degradatie kandidaat notabene.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:31
    Ook dat hoort erbij. Hebben we al lang plekke gegeven.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:36
    Het ging om 15 kilo overgewicht! Noem het maar "iets kleins".
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 08:36
    En wij zijn ook blij dat je niet bent gekomen
    Vind ik leuk
    Kevindo +1090
    woensdag 7 november 2018 om 08:36
    Ik denk dat PSV blijer is dan jijzelf Alexander.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1716
    woensdag 7 november 2018 om 08:37
    Gewoon lekker verlengen bij Vitesse Alexander. Daar ben je prima op je plek.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    woensdag 7 november 2018 om 08:37
    Had braaf op het bankje gezeten. Maar is wel beter dan die australische back van wat ik er nu van gezien heb.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1823
    woensdag 7 november 2018 om 08:40
    Ha ha ha ha. Alexander heeft een drankprobleem. Dat zag je zondag weer op het veld met die misser van hem. PSV is de top van Nederland en dan ben je blij dat je voor Vitesse speelt en niet voor PSV. Ha ha ha dan heb je echt wel een drankprobleem en neem je jezelf en vooral de wereld niet meer serieus.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:06
    Denk je dat hij zich druk maakt om PSV? Hij heeft meer wedstrijden bij United gespeeld dan jullie Angelino ooit voor een topclub zal spelen. Daarnaast met Moskou ( wat een goed elftal was) 2x gewonnen van PSV. Buttner moet zich niet overschatten, maar PSV ook niet. Dat hebben we gisteren wel weer gezien toch, hoe goed PSV is. Eredivisie prima en vaak met wat geluk, Europees gezien kunnen ze niet 5x naar elkaar overspelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:01
    Wij ook trouwens
    Vind ik leuk
    stratumseind +171146
    woensdag 7 november 2018 om 09:03
    Anders wij wel alexander anders wij wel
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9475
    woensdag 7 november 2018 om 09:06
    Dat is mosterd na de maaltijd Buttner.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:18
    Bij Utrecht zou 't Mr Vedette zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:07
    Ging op iets kleins niet door? Dat je geen zin had om op de bank te zitten?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:09
    Wij zijn er ook blij mee! En natuurlijk zit je liever bij vitesse op de bank dan bij PSV...
    Vind ik leuk
    Maan88 +3898
    woensdag 7 november 2018 om 09:10
    Geloof me wij zijn blij dat je niet bij PSV speelt!! Maar weet je wat zo mooi hypocriet is. Dat je zelf heel graag wilde en dat alles al rond was. Je zou transfervrij komen en het was een droom die uit kwam. Alleen jou oh zo mooie club Vitesse had jou genaaid en daar was je verschrikkelijk boos om. Je dacht dat je transfervrij was, alleen jou Vitesse had je genaaid met de datums in je contract!! Was je toen ook zo blij met Vitesse meneertje? Je moet mensen wel het hele verhaal vertellen namelijk!!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:15
    ik snap die buttner wel. anders had hij nu zijn wedstrijdjes bij jong psv gespeeld.
    Vind ik leuk
    Qalsi +444
    woensdag 7 november 2018 om 09:23
    Geen woorden aan vuil maken aan deze .......
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    woensdag 7 november 2018 om 09:28
    Ik zat op een minuscuul schermpje te kijken maar was het deze grootheid nou die afgelopen zaterdag in de laaste minuut zo fantastisch de bal met zijn standbeen weg tikte zo dat ie met een prima pirouetje met zijn neus het gras in ging in plaats van een voorzet gaf?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:31
    Snap ik. Had je in de KKD gespeeld.
    Vind ik leuk
    MN223 +1040
    woensdag 7 november 2018 om 09:34
    Wij zijn daar ook heel erg blij mee.
    Vind ik leuk
    reggie +1735
    woensdag 7 november 2018 om 09:36
    Gelukkig, anders had ik mijn sc opgezegd.
    Vind ik leuk
    Benniewies +918
    woensdag 7 november 2018 om 09:38
    CL spelen en voor kampioenschap spelen of kiezen voor voetbal om plek 8.... Tja ligt eraan wat je ambities zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:39
    Voor hem ook gewoon beter om bij Vitesse te blijven. Ik zag trouwens wel een Vitesse die goed speelde tegen psv. Tottenham was wel echt goed. Vooral de tweede helft was het echt mooi om hun aanvallen 1 voor 1 te zien. Conditioneel waren ze echt veel sterker. Dat zal vooral komen omdat ze in Engeland al jaren gewoon het hele seizoen spelen. Toch winnen Spaanse clubs vaker hoofdprijzen dan Engeland afgelopen jaren. Daardoor kunnen we concluderen dat we hier in Nederland blij mogen zijn dat wij nog in de CL kunnen spelen
    Vind ik leuk
    Beukenoot +73
    woensdag 7 november 2018 om 09:41
    Toch zou ik liever Bütner op de bank hebben dan Behich...
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3020
    woensdag 7 november 2018 om 09:43
    Hahaha en wij zijn blij dat we jou niet hebben.. dit is toch wel een geweldig bericht he haha!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 09:50
    Daar ben ik ook heel blij mee
    Vind ik leuk
    Bas Bus +43
    woensdag 7 november 2018 om 09:55
    Bij PSV ook na de enige spectaculaire actie van "net mis"-Buttner....
    Vind ik leuk
    peinke +2057
    woensdag 7 november 2018 om 09:57
    Wat maakt het uit, bij PSV op de bank of bij Vitesse. Salaris?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31724
    woensdag 7 november 2018 om 10:03
    Was maar wel gegaan 😂
    Vind ik leuk
    michelhx +3686
    woensdag 7 november 2018 om 10:08
    Wij ook, Alex, wij ook!
    Vind ik leuk
    HansVites +4892
    woensdag 7 november 2018 om 10:39
    De Vitesse supporters waren niet blij dat hij niet is gegaan, nu krijg je er niets meer voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:05
    Dat was niet slim van je Büttner, want dan was je - weliswaar op de bank - wel kampioen geworden!
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +134
    woensdag 7 november 2018 om 11:51
    Daar zijn wij ook blij om
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +374
    woensdag 7 november 2018 om 12:04
    Wat een nietszeggend stukje weer.... ohw wacht ik zie het al het gaat niet over Ajax dus....
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1186
    woensdag 7 november 2018 om 12:27
    PSV zal blij zijn dat de deal niet rond kwam.
    Vind ik leuk
    Aart +63
    woensdag 7 november 2018 om 15:14
    Hij zou het nivo niet aankunnenbij PSV.😀😀
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1020
    woensdag 7 november 2018 om 18:52
    Dat is dan wederzijds.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Al zou PSV 6 ton toekrijgen met een paar potjes Franse mosterd zelfs dan hoeven ze hem niet
    Vind ik leuk
    74ratje +8