'Mbappé had bizarre eisen tijdens onderhandeling met PSG en wilde privéjet'

    'Mbappé had bizarre eisen tijdens onderhandeling met PSG en wilde privéjet'

    woensdag 7 november 2018 om 10:37

    Kylian Mbappé is een van de grootste talenten ter wereld. De Fransman blijkt zelf ook op de hoogte van zijn status als toekomstig superster. Bij zijn overgang naar Paris Saint-Germain eiste Mbappé 55 miljoen euro netto in vijf jaar, een x-aantal privévluchten en de garantie dat hij de best betaalde speler zou worden bij het winnen van de Ballon d'Or.

    Dat onthult Der Spiegel op basis van documenten van klokkenluidersplatform Football Leaks. Volgens het medium wilde Mbappé eigenlijk naar Real Madrid, maar zijn vader Wilfrid maakte zich zorgen over de grote concurrentie daar. Daardoor werd het uiteindelijk Paris Saint-Germain, maar daar stelde Mbappé flinke eisen.

    De Parijzenaars waren al akkoord gegaan om 180 miljoen euro neer te tellen. 'Midden augustus 2017 ontmoetten Kylian en Wilfrid Mbappé PSG-directeur Antero Henrique. Ze eisten 55 miljoen euro: vijf miljoen tekenbonus en een salaris van vijftig miljoen euro over een vijfjarig contract. Netto. PSG ging akkoord, waarmee Mbappé een van de best betaalde voetballers werd', aldus Der Spiegel.

    Maar volgens Football Leaks waren er meer eisen. 'Als Mbappé de Ballon d'Or zou winnen, wilde hij automatisch de best betaalde speler worden van PSG, wat zou betekenen dat hij meer zou verdienen dan Neymar. Paris Saint-Germain weigerde. Mbappé eiste ook dat hij vijftig uur per jaar gebruik kon maken van een privévliegtuig. Ook dat werd niet opgenomen in het contract, maar hij ontvangt wel een toelage van 30.000 euro per maand om zijn personeel, een verzorger, chauffeur en bodyguard, te kunnen betalen.'

    Plaats een reactie

    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 10:40
    Onder het motto van doe maar normaal dan doen we al gek zat.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:55
    Zouden ze dan niet een miljoen per jaar over hebben voor zo goede analist als jij?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 11:00
    En als ik nou eens niet zo goed ben kan ik toch ook de helft vragen ;)
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    woensdag 7 november 2018 om 11:42
    Meer onder het motto van "laat ik het maar vragen want als hier geen debiel zit die het gaat betalen zit er in Madrid of Manchester vast wel een die wel zo gek is...."
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:40
    Dan heeft hij toch ongeveer dezelfde arbeidsvoorwaarden in zijn contract staan als ik :)
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 10:44
    Dan val jij ook onder het motto doe maar normaal dan doe je al gek zat :).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    woensdag 7 november 2018 om 11:47
    Behalve die 50 miljoen in 5 jaar ?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:11
    Daar kom ik niet voor :)
    Vind ik leuk
    Leozao +4155
    woensdag 7 november 2018 om 10:40
    Eist en krijgt..Lekker voor zijn mentale ontwikkeling!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 10:41
    Voor dat geld? Ik ben niet echt heel erg onder de indruk van hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:45
    Hij ook niet van jou denk ik
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 10:53
    Wel van Tadic?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 11:01
    He kerel alles goed?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 11:11
    Ja man, met jou ook goos?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 11:12
    Ja hoor gaat lekker. Met Den Haag wil het nog niet echt lukken dit seizoen, of wel?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 11:13
    Nee nog niet echt, Fons mag wel een paar wissels doorvoeren.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 11:19
    Ja volg het een beetje. Hoe is die spits, vooraf had ik geroepen dat ie er minimaal 15 in zou leggen maar begin nu toch te twijfelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 11:25
    Die moet nog even op gang komen. Anderzijds is er geen aanvoer. Becker presteert even helemaal niks en Hooi doet zijn best.
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 11:02
    Who the F*ck is Tadic?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 11:05
    Das die man met dat houten rechter been die stijf aan de linkerkant staat.
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 11:07
    Wel buiten de lijntjes hoop ik dan
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3240
    woensdag 7 november 2018 om 11:08
    Gij ben ech nie wies :)
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 11:10
    Dank u :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 11:26
    Dat weet degene tegen wie ik het zeg. Als hij Mbappe niet zo veel voor vind stellen dan ben ik benieuwd wat hij van Tadic vind.
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 11:33
    Wat moet ik als AZ fan van Tadic vinden?

    Ik vindt het geen vergelijkbare situatie.

    Die Fransman denkt dat hij De Man is.

    Nou hij past nog lang niet in rijtje van v Basten, Suarez, Messi, Ronaldo, pelle, Cruijff
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 12:01
    Ik had het helemaal niet tegen jou man. Mijn bericht staat onder Forever Ajax en daar had ik het ook tegen. Mijn bericht kan jij niet eens hebben ontvangen. Je doet je naam eer aan. ;-)
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:02
    Goh waarom krijg ik dan wel een melding van een reactie????

    Nu al aan de drank, dat je niet eens meer weet op wie of wat je reageert?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 12:08
    Forever Ajax +387 woensdag 7 november 2018 om 10:45Hij ook niet van jou denk ik
    Vind ik leuk+ 6 likes ReactieRapporteer
    Midden-Noord +89463 woensdag 7 november 2018 om 10:53Wel van Tadic?



    Ik weet niet wat jij drinkt.
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:10
    Wat bedoel jij precies?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 12:15
    Mijn reactie met de vraag Tadic was dus een vraag aan Forever Ajax. En niet gericht aan jou. Als je goed kijkt staat hij ook onder het bericht van Forever Ajax en niet onder die van jou. Jij reageert vervolgens op de vraag en niet Forever Ajax. Is het duidelijk of is de bodem van het glaasje in zicht?
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:16
    Nou waarom krijg ik dan meldingrn op mij. Reactie?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 12:17
    Lijkt mij heel sterk. De bodem is in zicht.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:19
    Ja er staat niet voor niets een rood rondje met een getal in beeld. Als ik erop druk krijg ik melding dat jij gereageerd hebt. Daar klok ik op en kom ik op jouw bericht. En klopt. Jouw naam, jouw bericht. Dus dan mag ik reageren als je op mij reageert
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:14
    Dit zijn 2 reacties en komen niet van mij.

    Ben jezelf al aan de Martini?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 12:16
    Joh, waarom reageer jij dan?
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:17
    Omdat ik melding krijg op mijn reactie
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    woensdag 7 november 2018 om 12:18
    Proost!!
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:20
    Tegen wie heb jij het???

    Jammer dat ik geen foto's mee kan sturen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 11:01
    Jij mag het een speler van wereldklasse vinden. Ik vindt hem niet zo bijzonder.
    Is een goede speler. Maar geel leider. En hij heeft eisen van een filmster.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 11:38
    Moet een goede speler van een jaar of negentien dan ook een goede leider zijn? Ik vind de genoemde bedragen absurd en dat clubs zich daarin moeten matigen. Als spelers dit kunnen krijgen moeten ze dat vooral vragen. Voor mij blijft dan de vraag over wat je toch met al dat geld moet doen. Je kan maar in een huis wonen, in een auto tegelijk rijden en met één gezin kun je ook heel gelukkig worden. Maar misschien is hij van plan om elders wat ontwikkelingswerk te ondersteunen? Of een heel goed doel?
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 11:42
    Ik vind dat hij te veel eisen heeft ten opzichte van zijn kwaliteiten.
    Ik ben nog niet zo overtuigend van hem.

    Het is wel een goede speler, maar ik vind dit gewoon overdrijven
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 12:03
    OK, dat is jouw mening, de bedragen vind ook ik overdreven, maar zeg nu zelf: het bewijs wordt hier min of meer geleverd dat hij dat geld grotendeels dan wel krijgt. Wat zou je zelf doen?
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:09
    Weet je... Ik heb hoog gespeeld. Het de reisvergoeding gaf ik aan mijn jeugdspelers.
    Een kroket of een ijsje. Geld deerde me niet.
    Ik ben gelukkig met mijn prinses. En een reepje chocolade of een bos bloemen vindt ze leuker dan een gouden ring.

    Ik kan me financiëel heel goed redden.

    Maar om terug te komen.
    Ik heb hem weinig bewonderende dingen zien doen.
    Het is een goede speler, maar het is geen Cruijff of Ronaldo etc. En dan deze eisen
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 12:24
    Ik kan het wel met je eens zijn, maar Cruijff of Ronaldo zouden ook meer eisen in deze tijd en terecht denk ik, als je hen met deze speler vergelijkt of zou kunnen vergelijken. Je treft me meer met je andere opmerkingen, die reep chocola of die bloemen voor je prinses en die kroket of dat ijsje, dat zegt me meer over jou en dat is hartstikke leuk. Maar hier gaat het over onmogelijke eisen van Mbappé en die blijken in de werkelijkheid wat minder onmogelijk dan jij of ik denken. Dat zijn toch ook wel feiten, toch?
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:28
    Ja tuurlijk. Maar ieder is anders. Een feit is een feit en een mening is een mening.

    Ik vind de eisen te hoog voor zijn kwaliteiten tot nu toe. Dat is mijn mening.

    En tof van jouw leuke reactie
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    woensdag 7 november 2018 om 12:33
    Dat komt omdat jij wellicht voor jouw prinsesje een toffe goos bent en dat jhoor ik gewoon graag. Het leven begint eerst bij je eigen geluk en dat heb je gelukkig goed door. Al het andere is een leuke bijzaak, maar echt veel minder belangrijk.
    Vind ik leuk
    Benniewies +909
    woensdag 7 november 2018 om 12:34
    Zo is het
    Vind ik leuk
    Andre As +1116
    woensdag 7 november 2018 om 10:41
    Net zo gestoord als Trump. Kan als hij een keer definitief afgezaagd wordt altijd nog de politiek in.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:54
    Moet hij wel even in de leer bij grote held Duterte...dat is een echte leider en laat zien hoe je een land in de teugels moet houden
    Vind ik leuk
    younited +4015
    woensdag 7 november 2018 om 10:42
    Gelijk heeft ie.. Uitknijpen die Sjeiks
    Vind ik leuk
    Metal +2631
    woensdag 7 november 2018 om 10:50
    Je kunt beter hoog in de boom gaan zitten als ze je graag willen. Gaan ze akkoord dan lach je je de pan uit toch? En als ze het niet willen dan moeten ze maar met een tegenbod komen. En dat deed men, en dan nog kom je op een belachelijk contract uit. Goed gedaan door Mbappe en zijn vertegenwoordigers dus.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15766
    woensdag 7 november 2018 om 11:36
    Iemand vraagt om meer geld en voorwaarden in contract. Meer nieuws om 6...
    Vind ik leuk
    frank1971 +2247
    woensdag 7 november 2018 om 10:42
    Gaat steeds gekkee worden met die jongetjes.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:42
    Jammer dat talent en denkvermogen nooit overeenkomen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    woensdag 7 november 2018 om 16:14
    nee hij komt dan ook erg dom over met zijn 55 miljoen voor zijn 21 ste
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:43
    Bizar
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:44
    Zoals hij gisteravond voetbalde moet hij gewoon z,n muil houden.
    Vind ik leuk
    John M. +4765
    woensdag 7 november 2018 om 10:54
    Dan moet hij geld toegeven dat hij mee mag doen.
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +270
    woensdag 7 november 2018 om 10:47
    Je zou bijna hopen dat hij beide poten breekt!
    Vind ik leuk
    Andre As +1116
    woensdag 7 november 2018 om 10:52
    Bijna??
    Vind ik leuk
    FCGrunn050 +270
    woensdag 7 november 2018 om 11:03
    😁
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:49
    geld geld geld zijjn net hoeren deze voetballers.. en de clubs worden genaaid..
    Vind ik leuk
    John M. +4765
    woensdag 7 november 2018 om 10:54
    Met PSG heb ik geen medelijden.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17757
    woensdag 7 november 2018 om 10:51
    Zo jong en nu al helemaal van het padje af..
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1952
    woensdag 7 november 2018 om 11:20
    PSG maakt je de duurste tiener allertijden, waarom niet het onderste uit de kan halen?
    Vind ik leuk
    Toets +362
    woensdag 7 november 2018 om 12:01
    Tuurlijk, en er als dwazen achteraan lopen met sjaaltjes en vlaggetjes. Wakker worden, clubs als PSG, ManCity & Chelsea maken het mondiale voetbal kapot.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17757
    woensdag 7 november 2018 om 12:18
    Onderste uit de kan halen wbt salaris kan ik begrijpen, maar een privéjet / vergoeding voor zijn personeel?
    Alsof 55 miljoen voor 5 jaar niet genoeg is..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 10:53
    Oh oh oh wat hemelde de pers hem op dat hij zijn WK toelage gebruikte voor de banlieu jongeren.
    Follow the Money, kunnen ze daar niet eens achterna? Die gozer met aanhang is geen spat beter dan de Paus.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1819
    woensdag 7 november 2018 om 10:56
    Mocht dit de trend zijn voor de toekomst dan is het heel snel gedaan met het voetbal. Wat een belachelijke eisen voor een voetballer.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3952
    woensdag 7 november 2018 om 10:58
    Die gaat zich nog erger gedragen dan Neymar straks.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    woensdag 7 november 2018 om 11:04
    Zou toch eigenlijk moet zeggen is goed menneke. Maar iedere keer dat je niet scoort lap je een paar miljoen terug. Koesterde om de een of andere reden nog de illusie dat er wel een kop op die jongen zat..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:37
    Die bedragen van tegenwoordig...
    Vind ik leuk
    pos +8758
    woensdag 7 november 2018 om 11:39
    En dan vast ook nog 275 euro wedstrijdpremie bij winst. Netjes hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:45
    Haha, als dat allemaal waar is, is het natuurlijk echt om te lachen. Waar is Robin hood gebleven? En via de media vertellen dat we zoveel in ons land steken waar we vandaan komen. Dat is alleen maar om de goodguy uit te hangen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:53
    Haha maar wel de wk premie weggeven! Sympatieke knul die niet van geld houdt!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 11:54
    Ik eiste ooit iedere dag een broodje en in de zomer iedere dag een ijsje.
    Ze zeiden dat ik dan maar bij de Mac moest gaan werken....
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    woensdag 7 november 2018 om 11:56
    30.000 voor zijn personeel. Ben wel benieuwd hoe dat verdeeld is. Zijn chauffeur zijn voor 10.000 per maand is geen straf denk ik. Meneer wil af en toe toch zelf rijden, dus die 40 uur per week ga je niet halen.

    Vind ik leuk
    Toets +362
    woensdag 7 november 2018 om 11:58
    Het wordt tijd dat iemand dit soort onzinnige praktijken stopt. Dit is niet te verantwoorden aan de maatschappij, maar waarschijnlijk sta ik in de woestijn te roepen.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1239
    woensdag 7 november 2018 om 11:59
    gewoon onder zijn KLOTEN stampen en weg jagen
    Vind ik leuk