Juichende Van den Heuvel al na één minuut uit Wembley gezet: Schandalig

    Juichende Van den Heuvel al na één minuut uit Wembley gezet: "Schandalig"

    woensdag 7 november 2018 om 12:08

    PSV-fan John van den Heuvel is dinsdagavond Wembley uitgezet. De bekende misdaadjournalist zat in een thuisvak en ging uit zijn dak toen PSV in Londen al na zo'n zestig seconden op voorsprong kwam tegen Tottenham Hotspur. 

    "Schandalig", laat Van den Heuvel the day after weten aan Omroep Brabant"We juichten voor het doelpunt van PSV en werden vervolgens het stadion uitgezet. Voor onze veiligheid, was de reden die werd opgegeven."

    "Dat was lulkoek, want we zaten in een keurig vak. Er was echt niets aan de hand. Maar we werden er zo uitgeknikkerd", vervolgt de reporter, die uiteindelijk dus maar héél even kon genieten van het duel op Wembley. "We zijn maar in de lobby van ons hotel verder gaan kijken. We hebben geen poot om op te staan en achteraf moesten we er ook wel om lachen hoor."

    Lees ook: Tienjarige (!) PSV-fan Wembley uitgezet: 'Ging lomp, hij was erg onder de indruk'

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 12:11
    Hij had zijn camera niet bij zeker om deze “misstand” aan te kaarten?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Decimius +477
    woensdag 7 november 2018 om 12:43
    Daarom zoekt ie de media even op om te vertellen wat 'Hare Majesteit' is aangedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:46
    Het liefste had hij gehad dat ie opgesloten was voor een nieuwe aflevering van “ontvoerd”.
    Vind ik leuk
    Old Star +7337
    woensdag 7 november 2018 om 12:54
    Dat heeft ie niet. Hij werd er naar gevraagd.
    Bovendien klopt van dit stuk riool journalistiek weer weinig.
    Ze hebben de gehele 1e helft op de tribune gekeken. De sfeer was goed, maar hij is pas in de rust door stewards verwijderd.
    Hij was t er totaal niet mee eens omdat hij en de mensen om hem heen niet het idee hadden dat er gevaarlijke situaties zouden kunnen ontstaan.
    Lekkere sensatie kop ook weer zo.
    Vind ik leuk
    Decimius +477
    woensdag 7 november 2018 om 13:09
    Excuses dat het artikel niet aan je eisen voldoet John.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:11
    waar slaat dit op nou bij de spurs
    Vind ik leuk
    Benniewies +964
    woensdag 7 november 2018 om 12:25
    Veiligheid
    Vind ik leuk
    imho +1019
    woensdag 7 november 2018 om 13:05
    Ze bespuurde een onveilige situatie
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    woensdag 7 november 2018 om 14:07
    Op de tickets staat
    Home support only
    Dus hij moet niet janken
    Vind ik leuk
    Gordito +601
    woensdag 7 november 2018 om 15:47
    Dat is discrimenatie. Aankaarten bij het Tribunaal voor rechten van de Mens.
    Maar is werkelijk te belachelijk voor woorden. Als je het kaartje legaal hebt gekocht (en betaald!) moeten ze achteraf niet mensen uit het stadion zetten wanneer ze niets misdaan hebben. Heb zelf in thuisvak van Barcelona gezeten (tegen PSV). Helemaal niets aan het handje.
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    woensdag 7 november 2018 om 18:02
    Je kunt niet legaal een kaartje kopen voor t thuis vak met een Nederlands paspoort
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    woensdag 7 november 2018 om 12:12
    "Yes but i am the famous John of the Hill" hielp niet als excuus?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +16409
    woensdag 7 november 2018 om 13:08
    Onze conversatie was al weer weggehaald zag ik.....
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    woensdag 7 november 2018 om 13:28
    Yep.... het selectief modereren viert hoogtij vandaag.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2538
    woensdag 7 november 2018 om 12:12
    Een extra anekdote voor zijn toekomstige boek.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    3Bier +9858
    woensdag 7 november 2018 om 12:12
    Laat John lekker juichen. Wat een triest gedoe
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2811
    woensdag 7 november 2018 om 12:12
    Hij heeft tenminste de goal nog écht live kunnen zien!
    Vind ik leuk
    Tsubamba +714
    woensdag 7 november 2018 om 12:14
    Ja dat was ook het enige hoogtepunt voor PSV die wedstrijd, dus achteraf heeft hij niks te klagen
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2879
    woensdag 7 november 2018 om 12:13
    Dit is ook disrespectvol naar het publiek van de spurs. Prima dat je er zit maar hou je gemak
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:29
    Mag je niet eens meer juichen als je club scoort,hoezo disrespectvol?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2879
    woensdag 7 november 2018 om 13:58
    Je mag best juichen, maar je hoeft maar 1 gek te hebben en security moet weer puin ruimen. Helaas kan dat niet meer tegenwoordig, en ik zou dat graag anders zien. Dan is het dom, naief en disrespectvol naar het thuispubliek om uitgebreid te gaan staan juichen
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    woensdag 7 november 2018 om 12:45
    JC schaal al vergeten?
    Daar werd een verstandelijk gehandicapte voor zijn muil geslagen in een PSV vak omdat ie voor Feyenoord was.

    Wat is het verschil tussen een verstandelijk gehandicapte en John van de heuvel?

    Oh...wacht....

    Laat ik het anders stellen; Moest die jongen bij de JC schaal ook zijn gemak houden?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:50]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2879
    woensdag 7 november 2018 om 14:00
    Je mag best juichen, maar je hoeft maar 1 gek te hebben en security moet weer puin ruimen. Helaas kan dat niet meer tegenwoordig, en ik zou dat graag anders zien. Dan is het dom, naief en disrespectvol naar het thuispubliek om uitgebreid te gaan staan juichen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:13
    Het is not done om in een thuisvak uitgebreid te zitten juichen, misschien dat je nog net getolereerd wordt als je je koest houdt, maar hier vraagt hij toch nadrukkelijk om problemen, gelukkig voor hem werd hij op beschaafde wijze naar de uitgang gedirigeerd.
    Vind ik leuk
    roynba +563
    woensdag 7 november 2018 om 12:21
    Er was een hele groep supporters van de Spurs in het thuisvak van PSV. Die juichten ook toen er 2x werd gescoord. Die worden niet uit het vak gehaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:23
    Ik weet het, maar mijn opmerking geldt in het algemeen, voor Spurs fans in Eindhoven hetzelfde als voor PSV'ers op Wembley of voor mijn part voor United supporters vanavond in Turijn.
    Vind ik leuk
    appeltje +879
    woensdag 7 november 2018 om 13:52
    Stewards in het Philips-stadion zijn zeker niet altijd zo soepel.
    Vind ik leuk
    Andre As +1350
    woensdag 7 november 2018 om 12:13
    Dan duurde zijn wedstrijd ongeveer net zo lang als Feyenoord-VVV.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3217
    woensdag 7 november 2018 om 12:14
    Het is ook niet heel slim om in het thuisvak te gaan zitten en dan vervolgens uitbundig te gaan juichen. Dat weet je dat je het risico loopt om eruit gezet te worden. Het zal heus niet de eerste keer zijn dat het uit de hand loopt omdat er iemand in het verkeerde vak staat te juichen. Bijvoorbeeld Willem II - Feyenoord vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 12:55
    Dan moeten ze de mensen die van den Heuvel belagen er uit zetten, niet van den Heuvel.
    Is uw sigarenzaak nu al weer beroofd? Dan gaan we de zaak in uw belang sluiten.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3217
    woensdag 7 november 2018 om 13:02
    Ja dat dan natuurlijk ook. Maar een thuisvak is bedoelt voor de thuissupporters, niet voor uitsupporters.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 13:13
    Er bestaan helemaal geen " thuisvakken"

    Bij ons zit tegen Jong Ajax en Jong PSV de halve tribune vol met door de club uitgenodigde kinderen die vaak ook voor Ajax of PSV zijn.
    Ze mogen ook nog gratis naar binnen want alle kinderen mogen gratis naar binnen bij FC Den Bosch en ze mogen juichen zoveel ze willen.

    Vind ik leuk
    TheRedMen +3217
    woensdag 7 november 2018 om 13:47
    Omdat dat bij Den Bosh zo is betekent niet dat het overal zo werkt. Ik snap dat Spurs zo ingrijpt. Op die manier kan je incidenten voorkomen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 13:54
    Het werkt bij ons maar zou overal zo moeten werken.
    We kunnen toch niet normaal gaan vinden dat je niet meer mag juichen.
    Als je mensen als varkens behandelt, gedragen ze zich als varkens. Engeland is eigenlijk het voorbeeld daar zijn de hekken weg, net als bij Den Bosch nu is gedaan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:36
    Haha. Dat zijn kinderen, en dit zijn volwassenen. Daar noem je een groot verschil.

    De meeste kinderen ... drinken ook geen alcohol en nemen geen pilletjes. De meesten hoor. Ik zeg niet allemaal.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 15:53
    Bij psv zat er een team onder 19 dat zijn ook kinderen en die werden dus ook belaagd.

    Als jij een keer naar Den Bosch wil dan kom je gewoon naast mij zitten en mag je met je Feijenoord petje op juichen wat je wil.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:56
    Bij Telstar ook hoor.

    Mensen zijn jaloers en met een biertje op aggressief.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 16:06
    Ik heb idd regelmatig gezellig bij Telstar gezeten tussen het " thuispubliek"

    Wat er hier soms geroepen wordt tussen psv en ajax...
    Laat mij dan me maar verheugen op Den Bosch - Twente met zo veel mogelijk Tukkers.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:11
    De grootste problemen ontstaan door het alcohol en pillen gebruik.
    Dan is men ff de weg kwijt. Dan kunnen de mensen zich niet meer beheersen. En de emoties laaien dan op.

    Terwijl ik juist het meest kan genieten, om met Ajax supporters de klassieker te kijken. Lekker klagen tegen elkaar, dat vind ik dan het leukste. Haha.

    Maar ja, tegenwoordig kan dat niet meer. Er kan niks meer, lijkt het vaak wel.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 16:17
    Precies. Weet je wat het is; men kan niet meer verliezen, dat is kennelijk te verschrikkelijk.
    Dat samen kijken dat is toch mooi. 15 minuten voor tijd met 2-0 voor staan en dan met 2-3 verliezen van VVSB, ik lig er nog wel eens wakker van maar het is wel wat voetbal leuk maakt
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:36
    Precies. Je bent supporter. Je bent niet de hele club. Wat kan jij er aan doen, als de spelers verliezen?
    De mensen hebben niks belangrijkers meer te doen blijkbaar.

    Ik vind voetbal harstikke leuk. Maar een heleboel andere dingen gaan wel voor.

    Al erger ik me wel groen en geel de laatste tijd aan die scheidsrechters. Dan is het gewoon simpel voor mij, dan kijk ik niet meer. Dan erger ik mij ook niet.
    Makkelijker kunnen we het niet maken.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 16:47
    Wij hebben het anders opgelost. Wij zeggen bij voorbaat, of zo snel mogelijk, dat we vandáág een keer een goede hebben.
    Dat scheelt.
    Wij hebben het hele seizoen nog geen strafschop mee gehad, vorig jaar 10.
    Die hebben we dan nog te goed zeggen we.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +18102
    woensdag 7 november 2018 om 12:15
    Waarom in een thuis vak gaan zitten dan?
    Hij had beter moeten weten...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:16
    Hier gaat hij een misdaadartikel van maken
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:17
    Zelfde verhaal als jochie met PSV shirt, er zijn regels bij dit soort dingen. En die regels zijn dat je dus als PSV fan in het uitvak dient te zitten.
    Waarom is dit zo moeilijk voor sommige mensen, die lijn is getrokken met een reden. Dat het in dat vak toevallig kon maakt daarin niet uit. De stewards hanteren de regels, daar worden ze voor betaald.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 12:57
    Er bestaat helemaal geen regel dat je niet mag juichen....
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:38
    Er zal vast iets over in de huisregels staan, en daar ga je meestal mee akkoord bij het aanschaffen van de tickets. In ieder geval iets over dat je in het juiste vak hoort te zitten.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 13:48
    Bij ons staat er bjj risicowedstrijden wel in de huisregels dat je als fc den Boschsupporter maar 2 kaartjes mag kopen. Voor de lange zijde geldt dat je als seizoenskaarthouder 2 losse kaartjes mag kopen en daar staat niet bij wat voor petje je gasten op moeten of dat ze niet mogen juichen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:51
    Ja maar Engeland is wat strenger, is daar ook een stuk meer Hooligan gerotzooi en de fans zijn fanatieker en hersenlozer. Dus ik denk dat de regels daarom ook strenger zijn.

    FC den Bosch supporters zijn over het algemeen beschaafd. Zelfs van de Nederlandse topclubs is maar een klein percentage lastig. Maar het is niet voor niks dat overal waar Engelse fans komen er 9 van de 10 keer rotzooi is.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 14:00
    Allemaal waar maar ook de Bossche supporters zijn niet allemaal lieverdjes toch zijn de hekken weg, de verwarming aan, de kinderen gratis en de prijzen redelijk.
    Vrijdag volle bak tegen Twente, ze zijn welkom.
    Ik hoop wel dat ik een keer vaker juich dan de Tukkers.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:07
    Ja maar dronken Engelsen meppen alles, van kinderen tot vuilnisbakken.

    Ik zou het je ook van harte gunnen om 1 keer vaker te juichen dan de Tukkers, alleen is mijn vriendin een Tukker dus omwille van dat ik geen chagrijnige vriendin naast me wil hebben hoop ik stiekem toch dat je niet zit te juichen ;-)
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 14:12
    Ach ze is dit jaar vast een stuk vrolijker dan vorig jaar.
    Als jullie nog willen komen....?
    Er zijn nog een paar plaatsen in ons vak: de curva sud
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:15
    Haha dat zeker, en nee is beetje ver weg helaas voor ons.
    Zelf ben ik ook voor Ajax, dus in ieder geval hebben we die weekendjes niet dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Recovery +11
    woensdag 7 november 2018 om 14:33
    Nu ga je over de schreef.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 14:39
    ?
    Vind ik leuk
    Recovery +11
    woensdag 7 november 2018 om 14:47
    "Ik hoop wel dat ik een keer vaker juich dan de Tukkers." Dit voelt als een persoonlijke aanval en dat tolereer ik niet.
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 15:33
    Haha. Tja dan word ik er denk ik ook uitgezet?

    Haha tis wat met zo'n bult tukkers in huis
    Vind ik leuk
    Recovery +11
    donderdag 8 november 2018 om 14:18
    Nee, bij ons ben je van harte welkom.
    Bier staat koud!
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    donderdag 8 november 2018 om 14:38
    Eerst hier op an

    Het wordt ongekend druk vrijdag. Voor de wedstrijd wordt de M side ( lange zijde) officieel geopend door de burgemeester.
    Het vermelden waard is dat deze burgemeester de narigheid echt heeft aangepakt en de hekken heeft weggehaald en heeft gezorgd voor keurige toiletten en wat te eten en te drinken zodat de uit en thuissupporters gastvrij ontvangen worden. Hulde.

    Welke speler van Twente moet ik morgen in de gaten houden zodat ik nog eens kan zeggen dat ik die live heb gezien?
    Vind ik leuk
    Recovery +11
    donderdag 8 november 2018 om 15:09
    Kijk, daar in Den Bosch weten ze hoe ze een gast moeten ontvangen. Kudo's!.

    Ik zou zeggen; Aitor, Espinosa en wellicht Bijen. Niet dat ze wereldtop zijn, maar het zijn bij ons de jongens die het moeten doen (Brama en Assaidi zijn nog steeds geblesseerd).
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    donderdag 8 november 2018 om 15:31
    Vanaf de Curva Sud Den Bosch voor jou het advies om Beltrame te bekijken. Beltrame kwam over van Juve, jouw tweede club.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +5045
    woensdag 7 november 2018 om 12:19
    En terecht. Paspoort afpakken en paar weken op water en brood. John moet maar gewoon mee met de uitsupporters.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1547
    woensdag 7 november 2018 om 12:19
    De volgende keer gewoon de Spurs supporters weigeren mocht het zover komen, klacht indienen bij de UEFA.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +894
    woensdag 7 november 2018 om 14:05
    Je hebt geen poot om op te staan, op die kaartjes voor de thuisvakken staat 'Home support only'. Eigen fout dan als je gaat zitten juichen en dan het stadion uitgezet wordt.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1529
    woensdag 7 november 2018 om 12:20
    in andere woorden.
    Je mag niet meer juichen voor je ploeg als ze scoren.
    Als supporter moet je als een dooie kip op de tribune zitten
    Vind ik leuk
    Leozao +4390
    woensdag 7 november 2018 om 12:22
    Wil zeker ook spelersmakelaar worden.... Of zou het zijn geweest omdat hij in zijn eentje 2 stoeltjes nodig had?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:25]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:45
    Die heuveltjes zitten altijd in de weg 🤓
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5731
    woensdag 7 november 2018 om 12:23
    Als journalist zou van de Heuvel geweten moeten hebben dat in Engeland de regels heel erg scherp zijn en geen enkel risico nemen. Zie het maar als een vorm van bescherming dat de Engelsen dit gedaan hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:24
    Daarna was er ook niks meer te zien. Ook hij gewoon een kaartje voor het uitvak kopen of thuis de tv aanzetten
    Vind ik leuk
    NumbTen +121
    woensdag 7 november 2018 om 12:25
    Dan had ie alle hoogtepunten van PSV gezien, dus zie het probleem niet
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:26
    Juichen is verboden voor de tegenstanders in engeland

    Gelukkig niet de doodstraf ooh god
    Vind ik leuk
    Patje41 +832
    woensdag 7 november 2018 om 12:33
    Tja de regels zijn toch bekend John..?!
    Vind ik leuk
    Hero.Axe +78
    woensdag 7 november 2018 om 12:35
    Volgens nu.nl kreeg hij een schouderklopje na het doelpunt van de minder bekende de Jong van Engelse supporters.
    Er bleek dus niks aan de hand in het 'neutrale' vak, echter werd hij in de rust het stadion uitgezet omdat ze zijn veiligheid niet zouden kunnen garanderen.
    Maar welk medium maakt het verhaal dan mooier/minder mooi?
    Vind ik leuk
    Sebasje +392
    woensdag 7 november 2018 om 12:37
    Haha zo gaat dat met regels overtreden, moralist....haha
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2066
    woensdag 7 november 2018 om 12:40
    Gewoon in het uitvak, irritante gedoe altijd die uitsupporters in het thuisvak.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90655
    woensdag 7 november 2018 om 12:40
    Wat een kille club zeg!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    woensdag 7 november 2018 om 12:42
    Eigen schuld John. Had je maar niet in een thuisvak moeten gaan zitten, maar gewoon bij de andere PSV'ers in het uitvak. Moest gisteren wel ff lachen toen ze het 2e doelpunt om de oren kregen. Die zure gezichtjes ineens, leken wel kinderen waar hun lolly van werd afgepakt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:51
    Het uitvak was met 4.200 PSV-aanhangers dubbel en dwars uitverkocht. Dus niet vreemd dat PSV-aanhangers op eigen gelegenheid kaartjes kochten. PS, moest jij begin augustus ook een beetje lachen toen AZ werd uitgeschakeld in de 2e ronde van de EL tegen FC Kairat?
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    woensdag 7 november 2018 om 13:57
    Tuurlijk moest ik lachen. Kansloos verliezen tegen een team uit Kazachstan kan je eigenlijk niet maken. Daarna was ik boos omdat meneer Huiberts de hele zomer heeft gehad om fatsoenlijke spelers aan te trekken want hij wist dat Weghorst en Jahanbaksh weggingen en dit heeft nagelaten.

    On topic: als meneer v/d Heuvel wel was gegrepen door een paar Spurs hooligans was er ook schande van gesproken. Daarom voorkomen is beter dan genezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:59
    Inderdaad het is niet slim van AZ dat ze zo zuinig zijn om gegaan met de transferinkomsten. Huiberts had er slim aan gedaan om een groter gedeelte van de transferinkomsten van Janhanbaks en Weghorst in het versterken van de AZ-selectie.
    Wat John v.d. Heuvel aangaat; hij had wellicht beter niet zo opzichtig moeten juichen. Aan de andere kant is het van de zotte dat dit niet kan met / bij een spelletje zoals het voetbal is.
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    woensdag 7 november 2018 om 18:11
    Is ook de eerste keer sinds 1913 dat een uitvak van PSV is uitverkocht
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:29
    Gebeurt bijna elke 2 weken. Maar je kunt jezelf maar ergens druk om maken.
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    woensdag 7 november 2018 om 19:39
    😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:42
    En als hij helemaal temmes geslagen wordt dan had de Spurs garant moeten staan voor zijn veiligheid. Vind het gewoon terecht, net als met dat kind en zn vader en elke andere supporter die in het thuisvak gaat zitten.

    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 12:43
    Altijd lastig....Die heuveltjes 😎
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30725
    woensdag 7 november 2018 om 12:47
    Waarschijnlijk wisten ze gewoon wie het was.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    woensdag 7 november 2018 om 12:48
    Schandalig? Gedraag je dan als een fatsoenlijke supporter! Als je rustig blijft zitten ipv juichen, dan was er niets aan de hand geweest. Dit roep je over jezelf af..
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    woensdag 7 november 2018 om 12:56
    Beetje dom van John om zo te juichen. Dan lok je het uit en word je terecht het stadion uitgezet.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:07
    Je zou bijna denken dat hij het erom deed en niet kon wachten om voor Omroep Brabant te vertellen wat voor een onrecht hem nu weer was aangedaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:09
    Zwaar belachelijk dit natuurlijk!!
    Vind ik leuk
    PSVnh +136
    woensdag 7 november 2018 om 13:12
    Triest. Bij PSV - Inter zat de hele selectie van Inter U19 een rij onder ons. Juichten ook toen Inter scoorde. Paar supporters boven ons werden boos en samen met paar andere supporters en stewards boel gesust zodat ze gewoon konden blijven zitten. Beetje gastvrijheid is toch het uithangbord voor je land en club? Ff 10 seconden juichen moet kunnen. Als je provocerende liedjes gaat zingen of de hele tijd doorgaat, vraag je er wel (een beetje) om...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:19
    Beetje tegenstrijdig wat je zegt. Je geeft zelf al aan dat er boze mensen waren en dat de boel gesusd moest worden EN dat er een soort van grens zou moeten zijn. Wie bepaalt die grens dan? Waarom wel 10 seconden juichen en niet lekker zingen en provoceren?

    Gastvrijheid is goed, maar duidelijkheid ook.
    Vind ik leuk
    PSVnh +136
    woensdag 7 november 2018 om 13:46
    Volgens mij best duidelijk. Vind dat je best gezellig mag zingen, maar als je gaat provoceren in een thuisvak door het thuisteam te beledigen, zoek je natuurlijk gewoon ruzie...
    Vind ik leuk
    Peterfc +1774
    woensdag 7 november 2018 om 13:20
    Zo is het. Gastvrijheid.
    Wat zijn dat voor idioten die vinden dat je niet voor een andere club kunt zijn.

    Bij deze een hartelijk welkom voor alle Twentesupporters die vrijdag naar de Vliert in Den Bosch komen.
    Vind ik leuk
    FARMER1963 +165
    woensdag 7 november 2018 om 13:15
    Whahaha net goed voor dat zelf ingenomen kwalletje.....
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:20
    Hahaha je kan je niet overal uit redden dus John :) haha
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 14:12
    Kinderlijk
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:28
    Het uitvak was inderdaad aanwezig aleen weer jammer dat ze de liedjes van een andere club nadoen want dit is voor het eerst dit seizoen dat ik ze echt luid heb gehoort
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:42
    Welk liedje bedoel je?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:52
    Nou welke denk je het waren er 2
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:56
    Als ik dat wist zou ik het niet vragen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:27
    En wie niet springt en wie niet springt die is een .... dat is er 1.
    Vind ik leuk
    Gilze +302
    woensdag 7 november 2018 om 18:15
    Idd ze kunnen zelf niks verzinnen dus apen ze alles na
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:25
    Kijk jij hebt het in de gaten💪
    Vind ik leuk
    johny +39
    woensdag 7 november 2018 om 15:28
    John van den heuvel moet niet klagen , dan had die zich maar goed moeten gedragen dan was dit niet gebeurt. En dat juichen is hem toch slecht vergaan.Je moet juichen als er een reden voor is na de wedstrijd . Maar nu blijkt dat John niet hoefde te juichen want dit wankelend Psv had over de gehele wedstrijd niks in te brengen want dit Psv stelt niks voor in Europa .Maar een geluk wij hebben hier in Nederland een ploeg die in Europa op het hoogste vlak kan meedoen en dat is AJAX. Deze ploeg zal overwinteren in de Champions - League en dit is wat Psv niet zal lukken. Dus John van den Heuvel wil je graag goed voetbal zien ...word dan Ajax supporter dan kan je volop genieten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 15:47
    Wel ja ... als iedereen nu gewoon voor Ajax word, CDA stemt en naar U2 luistert, dan zijn er ook geen problemen meer.
    Het leven is zo simpel. Dan hoeven we niet meer te stemmen en te voetballen.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3276
    woensdag 7 november 2018 om 16:15
    Dat weet je als je daar gaat zitten. Je moet je inhouden.
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +116
    woensdag 7 november 2018 om 16:39
    Jodenstreek!
    Vind ik leuk
    Cookee +10937
    woensdag 7 november 2018 om 17:10
    Met 30 beveiligers juichen kan best bedreigend zijn voor Engelsen.
    Vind ik leuk
    wil +1133
    woensdag 7 november 2018 om 18:01
    Ze waren bang dat hij op het veld belandde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws