Juichende Van den Heuvel al na één minuut uit Wembley gezet: Schandalig

Juichende Van den Heuvel al na één minuut uit Wembley gezet: "Schandalig"

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 12:08wo 07-11-2018 om 12:08

PSV-fan John van den Heuvel is dinsdagavond Wembley uitgezet. De bekende misdaadjournalist zat in een thuisvak en ging uit zijn dak toen PSV in Londen al na zo'n zestig seconden op voorsprong kwam tegen Tottenham Hotspur. 

"Schandalig", laat Van den Heuvel the day after weten aan Omroep Brabant"We juichten voor het doelpunt van PSV en werden vervolgens het stadion uitgezet. Voor onze veiligheid, was de reden die werd opgegeven."

"Dat was lulkoek, want we zaten in een keurig vak. Er was echt niets aan de hand. Maar we werden er zo uitgeknikkerd", vervolgt de reporter, die uiteindelijk dus maar héél even kon genieten van het duel op Wembley. "We zijn maar in de lobby van ons hotel verder gaan kijken. We hebben geen poot om op te staan en achteraf moesten we er ook wel om lachen hoor."

Lees ook: Tienjarige (!) PSV-fan Wembley uitgezet: 'Ging lomp, hij was erg onder de indruk'

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +26935
woensdag 7 november 2018 om 12:11
Hij had zijn camera niet bij zeker om deze “misstand” aan te kaarten?
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:11
waar slaat dit op nou bij de spurs
Vind ik leuk
Benniewies +6141
woensdag 7 november 2018 om 12:25
Veiligheid
Vind ik leuk
imho +2365
woensdag 7 november 2018 om 13:05
Ze bespuurde een onveilige situatie
Vind ik leuk
Gilze +1323
woensdag 7 november 2018 om 14:07
Op de tickets staat
Home support only
Dus hij moet niet janken
Vind ik leuk
Gordito +815
woensdag 7 november 2018 om 15:47
Dat is discrimenatie. Aankaarten bij het Tribunaal voor rechten van de Mens.
Maar is werkelijk te belachelijk voor woorden. Als je het kaartje legaal hebt gekocht (en betaald!) moeten ze achteraf niet mensen uit het stadion zetten wanneer ze niets misdaan hebben. Heb zelf in thuisvak van Barcelona gezeten (tegen PSV). Helemaal niets aan het handje.
Vind ik leuk
Gilze +1323
woensdag 7 november 2018 om 18:02
Je kunt niet legaal een kaartje kopen voor t thuis vak met een Nederlands paspoort
Vind ik leuk
RtdDub +13292
woensdag 7 november 2018 om 12:12
"Yes but i am the famous John of the Hill" hielp niet als excuus?
Vind ik leuk
J Kiprich +18652
woensdag 7 november 2018 om 13:08
Onze conversatie was al weer weggehaald zag ik.....
Vind ik leuk
RtdDub +13292
woensdag 7 november 2018 om 13:28
Yep.... het selectief modereren viert hoogtij vandaag.
Vind ik leuk
RW1913 +3018
woensdag 7 november 2018 om 12:12
Een extra anekdote voor zijn toekomstige boek.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:16]
Vind ik leuk
3Bier +15631
woensdag 7 november 2018 om 12:12
Laat John lekker juichen. Wat een triest gedoe
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +4000
woensdag 7 november 2018 om 12:12
Hij heeft tenminste de goal nog écht live kunnen zien!
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
woensdag 7 november 2018 om 12:14
Ja dat was ook het enige hoogtepunt voor PSV die wedstrijd, dus achteraf heeft hij niks te klagen
Vind ik leuk
Vakkie D +4795
woensdag 7 november 2018 om 12:13
Dit is ook disrespectvol naar het publiek van de spurs. Prima dat je er zit maar hou je gemak
Vind ik leuk
RtdDub +13292
woensdag 7 november 2018 om 12:45
JC schaal al vergeten?
Daar werd een verstandelijk gehandicapte voor zijn muil geslagen in een PSV vak omdat ie voor Feyenoord was.

Wat is het verschil tussen een verstandelijk gehandicapte en John van de heuvel?

Oh...wacht....

Laat ik het anders stellen; Moest die jongen bij de JC schaal ook zijn gemak houden?
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 12:50]
Vind ik leuk
Vakkie D +4795
woensdag 7 november 2018 om 14:00
Je mag best juichen, maar je hoeft maar 1 gek te hebben en security moet weer puin ruimen. Helaas kan dat niet meer tegenwoordig, en ik zou dat graag anders zien. Dan is het dom, naief en disrespectvol naar het thuispubliek om uitgebreid te gaan staan juichen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:13
Het is not done om in een thuisvak uitgebreid te zitten juichen, misschien dat je nog net getolereerd wordt als je je koest houdt, maar hier vraagt hij toch nadrukkelijk om problemen, gelukkig voor hem werd hij op beschaafde wijze naar de uitgang gedirigeerd.
Vind ik leuk
roynba +603
woensdag 7 november 2018 om 12:21
Er was een hele groep supporters van de Spurs in het thuisvak van PSV. Die juichten ook toen er 2x werd gescoord. Die worden niet uit het vak gehaald.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:23
Ik weet het, maar mijn opmerking geldt in het algemeen, voor Spurs fans in Eindhoven hetzelfde als voor PSV'ers op Wembley of voor mijn part voor United supporters vanavond in Turijn.
Vind ik leuk
appeltje +4309
woensdag 7 november 2018 om 13:52
Stewards in het Philips-stadion zijn zeker niet altijd zo soepel.
Vind ik leuk
TheRedMen +3773
woensdag 7 november 2018 om 12:14
Het is ook niet heel slim om in het thuisvak te gaan zitten en dan vervolgens uitbundig te gaan juichen. Dat weet je dat je het risico loopt om eruit gezet te worden. Het zal heus niet de eerste keer zijn dat het uit de hand loopt omdat er iemand in het verkeerde vak staat te juichen. Bijvoorbeeld Willem II - Feyenoord vorig jaar.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:15
Waarom in een thuis vak gaan zitten dan?
Hij had beter moeten weten...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:16
Hier gaat hij een misdaadartikel van maken
Vind ik leuk
Orphen89 +3966
woensdag 7 november 2018 om 12:17
Zelfde verhaal als jochie met PSV shirt, er zijn regels bij dit soort dingen. En die regels zijn dat je dus als PSV fan in het uitvak dient te zitten.
Waarom is dit zo moeilijk voor sommige mensen, die lijn is getrokken met een reden. Dat het in dat vak toevallig kon maakt daarin niet uit. De stewards hanteren de regels, daar worden ze voor betaald.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19220
woensdag 7 november 2018 om 12:19
En terecht. Paspoort afpakken en paar weken op water en brood. John moet maar gewoon mee met de uitsupporters.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
woensdag 7 november 2018 om 12:20
in andere woorden.
Je mag niet meer juichen voor je ploeg als ze scoren.
Als supporter moet je als een dooie kip op de tribune zitten
Vind ik leuk
JanTa48 +9375
woensdag 7 november 2018 om 12:23
Als journalist zou van de Heuvel geweten moeten hebben dat in Engeland de regels heel erg scherp zijn en geen enkel risico nemen. Zie het maar als een vorm van bescherming dat de Engelsen dit gedaan hebben.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:24
Daarna was er ook niks meer te zien. Ook hij gewoon een kaartje voor het uitvak kopen of thuis de tv aanzetten
Vind ik leuk
NumbTen +299
woensdag 7 november 2018 om 12:25
Dan had ie alle hoogtepunten van PSV gezien, dus zie het probleem niet
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:26
Juichen is verboden voor de tegenstanders in engeland

Gelukkig niet de doodstraf ooh god
Vind ik leuk
Patje41 +1221
woensdag 7 november 2018 om 12:33
Tja de regels zijn toch bekend John..?!
Vind ik leuk
Hero.Axe +319
woensdag 7 november 2018 om 12:35
Volgens nu.nl kreeg hij een schouderklopje na het doelpunt van de minder bekende de Jong van Engelse supporters.
Er bleek dus niks aan de hand in het 'neutrale' vak, echter werd hij in de rust het stadion uitgezet omdat ze zijn veiligheid niet zouden kunnen garanderen.
Maar welk medium maakt het verhaal dan mooier/minder mooi?
Vind ik leuk
Sebasje +475
woensdag 7 november 2018 om 12:37
Haha zo gaat dat met regels overtreden, moralist....haha
Vind ik leuk
G.Kopf +5739
woensdag 7 november 2018 om 12:40
Gewoon in het uitvak, irritante gedoe altijd die uitsupporters in het thuisvak.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95372
woensdag 7 november 2018 om 12:40
Wat een kille club zeg!
Vind ik leuk
19AZ82 +2018
woensdag 7 november 2018 om 12:42
Eigen schuld John. Had je maar niet in een thuisvak moeten gaan zitten, maar gewoon bij de andere PSV'ers in het uitvak. Moest gisteren wel ff lachen toen ze het 2e doelpunt om de oren kregen. Die zure gezichtjes ineens, leken wel kinderen waar hun lolly van werd afgepakt.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 12:51
Het uitvak was met 4.200 PSV-aanhangers dubbel en dwars uitverkocht. Dus niet vreemd dat PSV-aanhangers op eigen gelegenheid kaartjes kochten. PS, moest jij begin augustus ook een beetje lachen toen AZ werd uitgeschakeld in de 2e ronde van de EL tegen FC Kairat?
Vind ik leuk
19AZ82 +2018
woensdag 7 november 2018 om 13:57
Tuurlijk moest ik lachen. Kansloos verliezen tegen een team uit Kazachstan kan je eigenlijk niet maken. Daarna was ik boos omdat meneer Huiberts de hele zomer heeft gehad om fatsoenlijke spelers aan te trekken want hij wist dat Weghorst en Jahanbaksh weggingen en dit heeft nagelaten.

On topic: als meneer v/d Heuvel wel was gegrepen door een paar Spurs hooligans was er ook schande van gesproken. Daarom voorkomen is beter dan genezen.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:59
Inderdaad het is niet slim van AZ dat ze zo zuinig zijn om gegaan met de transferinkomsten. Huiberts had er slim aan gedaan om een groter gedeelte van de transferinkomsten van Janhanbaks en Weghorst in het versterken van de AZ-selectie.
Wat John v.d. Heuvel aangaat; hij had wellicht beter niet zo opzichtig moeten juichen. Aan de andere kant is het van de zotte dat dit niet kan met / bij een spelletje zoals het voetbal is.
Vind ik leuk
Gilze +1323
woensdag 7 november 2018 om 18:11
Is ook de eerste keer sinds 1913 dat een uitvak van PSV is uitverkocht
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:29
Gebeurt bijna elke 2 weken. Maar je kunt jezelf maar ergens druk om maken.
Vind ik leuk
Gilze +1323
woensdag 7 november 2018 om 19:39
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +50335
woensdag 7 november 2018 om 12:47
Waarschijnlijk wisten ze gewoon wie het was.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:09
Zwaar belachelijk dit natuurlijk!!
Vind ik leuk
PSVnh +130
woensdag 7 november 2018 om 13:12
Triest. Bij PSV - Inter zat de hele selectie van Inter U19 een rij onder ons. Juichten ook toen Inter scoorde. Paar supporters boven ons werden boos en samen met paar andere supporters en stewards boel gesust zodat ze gewoon konden blijven zitten. Beetje gastvrijheid is toch het uithangbord voor je land en club? Ff 10 seconden juichen moet kunnen. Als je provocerende liedjes gaat zingen of de hele tijd doorgaat, vraag je er wel (een beetje) om...
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:19
Beetje tegenstrijdig wat je zegt. Je geeft zelf al aan dat er boze mensen waren en dat de boel gesusd moest worden EN dat er een soort van grens zou moeten zijn. Wie bepaalt die grens dan? Waarom wel 10 seconden juichen en niet lekker zingen en provoceren?

Gastvrijheid is goed, maar duidelijkheid ook.
Vind ik leuk
PSVnh +130
woensdag 7 november 2018 om 13:46
Volgens mij best duidelijk. Vind dat je best gezellig mag zingen, maar als je gaat provoceren in een thuisvak door het thuisteam te beledigen, zoek je natuurlijk gewoon ruzie...
Vind ik leuk
FARMER1963 +190
woensdag 7 november 2018 om 13:15
Whahaha net goed voor dat zelf ingenomen kwalletje.....
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:20
Hahaha je kan je niet overal uit redden dus John :) haha
Vind ik leuk
Ditsu Roan +276
woensdag 7 november 2018 om 14:12
Kinderlijk
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:28
Het uitvak was inderdaad aanwezig aleen weer jammer dat ze de liedjes van een andere club nadoen want dit is voor het eerst dit seizoen dat ik ze echt luid heb gehoort
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:42
Welk liedje bedoel je?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:52
Nou welke denk je het waren er 2
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 17:56
Als ik dat wist zou ik het niet vragen
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:27
En wie niet springt en wie niet springt die is een .... dat is er 1.
Vind ik leuk
Gilze +1323
woensdag 7 november 2018 om 18:15
Idd ze kunnen zelf niks verzinnen dus apen ze alles na
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:25
Kijk jij hebt het in de gaten💪
Vind ik leuk
johny +98
woensdag 7 november 2018 om 15:28
John van den heuvel moet niet klagen , dan had die zich maar goed moeten gedragen dan was dit niet gebeurt. En dat juichen is hem toch slecht vergaan.Je moet juichen als er een reden voor is na de wedstrijd . Maar nu blijkt dat John niet hoefde te juichen want dit wankelend Psv had over de gehele wedstrijd niks in te brengen want dit Psv stelt niks voor in Europa .Maar een geluk wij hebben hier in Nederland een ploeg die in Europa op het hoogste vlak kan meedoen en dat is AJAX. Deze ploeg zal overwinteren in de Champions - League en dit is wat Psv niet zal lukken. Dus John van den Heuvel wil je graag goed voetbal zien ...word dan Ajax supporter dan kan je volop genieten.
Vind ik leuk
Harrie82 +4377
woensdag 7 november 2018 om 16:15
Dat weet je als je daar gaat zitten. Je moet je inhouden.
Vind ik leuk
Jorg Vde +629
woensdag 7 november 2018 om 16:39
Jodenstreek!
Vind ik leuk
Cookee +12956
woensdag 7 november 2018 om 17:10
Met 30 beveiligers juichen kan best bedreigend zijn voor Engelsen.
Vind ik leuk
wil +1371
woensdag 7 november 2018 om 18:01
Ze waren bang dat hij op het veld belandde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws