Grote schlemiel van PSV: 'Laat ik een Balotelli-zinnetje gebruiken: waarom ik?'

Grote schlemiel van PSV: 'Laat ik een Balotelli-zinnetje gebruiken: waarom ik?'

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 13:36wo 07-11-2018 om 13:36

Invaller Trent Sainsbury baalde dinsdagavond als een stekker van de ongelukkige rol die hij speelde in de absolute slotfase van de clash tussen Tottenham Hotspur en PSV. Een kopbal van Harry Kane belandde via de Australische verdediger achter doelman Jeroen Zoet. PSV ging door die treffer onderuit op Wembley: 2-1. 

"Mijn eerste wedstrijd in de Champions League... Een double deflection en de bal gaat er dan via mij in", aldus een zichtbaar teleurgestelde Sainsbury, voor de camera van Optus Sport. "Laat ik een Balotelli-zinnetje gebruiken: waarom ik?"

"Beide teams kregen kansen, zij hadden natuurlijk de betere mogelijkheden. Ik denk dat Spurs de overwinning dus eigenlijk wel verdiende."

Sainsbury, die afgelopen zomer door PSV werd ingelijfd, genoot van de steun van de meegereisde fans. "De PSV-supporters behoren tot de beste van de wereld. De meest toegewijde. Dat gaf de jongens wel een boost."

Plaats een reactie

woensdag 7 november 2018 om 13:38
Das pech voorsprong weg
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 13:38
Die linker interviewer is echt een toptalent.
Vind ik leuk
Ron83 +623
woensdag 7 november 2018 om 13:43
😂idd maar 1 vraag kunnen stellen
Vind ik leuk
RtdDub +13295
woensdag 7 november 2018 om 13:45
Ik ben ouderwets en noem de dingen nog gewoon bij naam.

In dit geval dus gewoon: Mel McLaughlin

https://www.google.co.uk/search?q=Mel+McLaughlin&rlz=1C1CHBF_en-GBGB747GB747&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiD9-fqp8LeAhXDL1AKHeRoAicQ_AUIDigB&biw=1745&bih=853
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 13:46]
Vind ik leuk
SPRKY020 +1224
woensdag 7 november 2018 om 13:57
wauwie! like +1
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:27
Als Hélène dit soort kleren zou dragen en haar styliste ook zou hebben, vind ik Hélène lekkerder...
Vind ik leuk
Romarioo +872
woensdag 7 november 2018 om 13:39
Kan gebeuren jammer PSV had meer verdient, voor de strijdlust die het had
Vind ik leuk
Mari +13198
woensdag 7 november 2018 om 13:41
Dan moet je een andere sport gaan beoefenen.
Vind ik leuk
johny +98
woensdag 7 november 2018 om 15:48
romarioo hoe kom je erbij dat dit armzalig Psv tje meer had verdiend er was maar een ploeg die voetbalde en dat waren de Spurs gelet ook op de statistieken die kon je volgen op de tv als je geen blinde bent.Maar een vraag heeft die Swalbe koning uit Mexico Lozano niet mee gedaan ik heb van hem niks gezien. Kijk vanavond maar naar Benfica - Ajax daar kan je een beetje troost zoeken .En verder Van Bommel leid jullie wel naar de afgang daar waar dit Psv thuis hoort . Geen Europees avontuurtje meer . Geen Nederlandse beker meer WAT REST??? Was dit van Bommel op zijn best. van Bommel moet nog veel leren maar een goede opstelling maken of goede wissels voorbereiden dit kan hij niet en of dit nog goed gaat komen voor mijnheer van Bommel dat betwijfel ik .
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 15:56]
Vind ik leuk
Mari +13198
woensdag 7 november 2018 om 13:40
Wederom met dank aan de fantastische angsthaas genaamd
Bommel.
De man van de gouden wissels. (ook tegen Barca, met Viergever)
Vind ik leuk
Romarioo +872
woensdag 7 november 2018 om 14:01
Be real! Denk je nou echt dat er een nl club mee kan doen op top niveau?
Je kan van bommel de schuld geven, ik ben blij dat er 2 nl clubs meedoen
Je word ingedeeld met inter, Tottenham en barca komop waar hebben we het over
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 14:31
We hebben het over de champions league, een competitie waarin een ploeg als rode ster Belgrado inmiddels 4 punten heeft gepakt.... Maar nee, een NL ploeg zou echt niet mee kunnen op dit niveau natuurlijk
Vind ik leuk
aphex twin +1547
woensdag 7 november 2018 om 14:50
Ja dat kunnen we zeker. Geld zegt niet alles. Alles moet uiteraard wel kloppen als je als Nederlandse club mee wil doen. Het was gisteren overleven voor PSV omdat ze daar voor kozen, niet omdat Tottenham ze daar toe dwong. Zeker vanaf de wissels begon het uit elkaar te vallen. Ik begrijp van Bommel echter wel, en heb hem hoog zitten (wellicht word hij 1 van de betere Nederlandse trainers) maar hij zat er toch naast met zijn wissels. Verder had PSV de kansen moeten benutten, want die hebben ze absoluut gehad (100% kansen zelfs) Helaas, vind het erg jammer, heb erg genoten van de strijd en het bij tijd en wijlen harde spel. Sommige spelers van Tottenham kwamen erg goed weg (Alli bv, met zijn smerige overtreding op de enkel, en ook Son en Davies deden hun best) Scheids liet enorm veel gaan, maar dat maakte het wel een mooie wedstrijd voor de neutrale kijker.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:55]
Vind ik leuk
plein19 +3364
woensdag 7 november 2018 om 13:40
Het was meteen duidelijk waarom Van Bommel zo weinig wisselt.
Vind ik leuk
Mari +13198
woensdag 7 november 2018 om 13:42
Dit is de beste posting die ik hier ooit heb gelezen.
Tegen Barca deed hij het ook.
Inter weet ik niet meer.
Vind ik leuk
Romarioo +872
woensdag 7 november 2018 om 14:06
Tegen barca wissel of wissel niet je word af gedroogd
Zie madrid, het kwestie van wanneer valt de 1e goal rest volgt
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:08]
Vind ik leuk
abfab5300 +708
woensdag 7 november 2018 om 13:47
Waarom hoor ik helemaal niemand over het overduidelijk hoorbare liedje over joden verbranden dat de PSV-aanhang zong in het stadion? Werkelijk schandalig.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
woensdag 7 november 2018 om 13:57
Omdat niemand dat dus heeft gehoord. Zoek op "van philips die branden het best" en kruip maar weer terug onder jw Steen
Vind ik leuk
Romarioo +872
woensdag 7 november 2018 om 14:09
Niet gehoord, en als het zo is nou je weet wat de meesten zeggen het moet kunnen toch?
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:42
Bullshit, schaf een hoorapparaat aan, wous...
Vind ik leuk
Florian87 +12489
woensdag 7 november 2018 om 13:49
"De PSV-supporters behoren tot de beste van de wereld. De meest toegewijde. Dat gaf de jongens wel een boost."

Hahaha wat een grap :D
Vind ik leuk
SPRKY020 +1224
woensdag 7 november 2018 om 13:58
hate-comments coming in in 3...2...1... xD
Vind ik leuk
Dani82 +3761
woensdag 7 november 2018 om 13:59
Dat viel mij ook op ja...
Vind ik leuk
Gearry +1531
woensdag 7 november 2018 om 14:30
Hij is duidelijk niet veel gewend idd. :-P
Vind ik leuk
Bizzy +22801
woensdag 7 november 2018 om 13:50
Behic, Sainsburry en Isimat allemaal net niet
Vind ik leuk
Hvdp +2044
woensdag 7 november 2018 om 13:57
zeg maar gerust helemaal niet
Vind ik leuk
J R Riquelme +1376
woensdag 7 november 2018 om 13:51
"De PSV-supporters behoren tot de beste van de wereld. De meest toegewijde.

Niet om te bashen, maar weet bijna zeker dat iedereen genoeg clubs op kunnen noemen met betere/mooiere supporters dan PSV. En ook in Nederland zijn er een paar clubs met betere toegewijde supporters.

Nog maals, niet om te bashen. Maar is mijn mening.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
woensdag 7 november 2018 om 13:58
Eerlijk. Ik ben het met je eens.
In topduels zijn we geweldig maar in Nederland ia Feyenoord duidelijk beter (en NAC) en landen als Turkije Argentinie etc lachen om Nederlabdse "sfeer"
Vind ik leuk
Zultkop +6733
woensdag 7 november 2018 om 14:37
Met dat laatste ben ik het wel eens, die eeuwige trieste dweil-orkersten bij sommige clubs of bij Oranje, je zet je er als supportersschare wel mee voor lul.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 15:47
Schijthekel aan die trommels...
Vind ik leuk
Ditsu Roan +276
woensdag 7 november 2018 om 14:02
Ik heb ook altijd pech! Ze moeten altijd mij hebben!
Vind ik leuk
Wim59 +664
woensdag 7 november 2018 om 14:48
Want jij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk ooo neeee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:49]
Vind ik leuk
Ditsu Roan +276
woensdag 7 november 2018 om 15:08
?
Vind ik leuk
pico323 +7740
woensdag 7 november 2018 om 14:03
Beste supporters, ik dacht dat feyenoord die eer had. maar goed een beetje slijmen, doet het altijd goed.,
Vind ik leuk
Roeptoeter +18678
woensdag 7 november 2018 om 14:05
Het zinnetje is Why Always Me. En om dat te zeggen moet het je vaker overkomen. Dus maar hopen dat Bommel je vaker speelminuten geeft.
Vind ik leuk
sundaymanara +1414
woensdag 7 november 2018 om 14:13
Geen europees, uit de beker en met knikkende knieen in de competitie. Het wordt een verloren seizoen.
Bommel out.
Vind ik leuk
Cookee +12918
woensdag 7 november 2018 om 16:27
Van Gaal had minstens 3 goals gemaakt.
Nee laat nog maar even zitten die Mark
On Your Mark, get set... GO.
Vind ik leuk
Wim59 +664
woensdag 7 november 2018 om 14:14
Allebei de ploegen hadden kansen??? Volgens mij had psv iets van 3 kansjes??en tottenham stuk of 25?
Vind ik leuk
Gearry +1531
woensdag 7 november 2018 om 14:33
Dan hadden beide ploegen toch kansen? ;-) In de tweede helft had PSV na de 1-1 gewoon 2x op 1-2 kunnen(moeten) komen, dat de Spurs er 25 missen doet daar niets aan af.
Vind ik leuk
Wim59 +664
woensdag 7 november 2018 om 14:46
Hoe groot is jou roze bril?
Vind ik leuk
Gearry +1531
woensdag 7 november 2018 om 14:50
Hoe donker is die zonnebril van jou? Als je gekeken had, en objectief durft te zijn, dan had je nog best een aantal goede kansen gezien van PSV, die ze knullig om zeep helpen. Maar tis idd makkelijker te vragen naar de kleur van de bril.
Vind ik leuk
torinofc +599
woensdag 7 november 2018 om 14:28
"De PSV-supporters behoren tot de beste van de wereld. De meest toegewijde. Dat gaf de jongens wel een boost."

Hahahahahahahaha wat een grap. Die laten geen moment onbenut om niet te komen of hun eigen team uit te fluiten
Vind ik leuk
aimdam +852
woensdag 7 november 2018 om 14:32
Helaas geen championsleague vervolg, maar nog steeds een klein kansje voor de uefa league. Hopen dat het gaat lukken!
Vind ik leuk
Patje41 +1217
woensdag 7 november 2018 om 14:44
Je kan in ieder geval als 1 van de weinige psv-ers zeggen dat je gescoord hebt in de CL
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 16:04
"De PSV-supporters behoren tot de beste van de wereld. De meest toegewijde."
Wat heeft hij gesnoven toen hij dit interview gaf?! Als er iemand successupporters zijn dan zijn ze het wel in Eindhoven. In het jaar dat Feyenoord kampioen werd zat het stadion zelden helemaal vol. In de EL toen hadden ze nog geen half vol stadion. Nu het goed gaat zijn ze er ja.
Vind ik leuk
Cookee +12918
woensdag 7 november 2018 om 16:25
Hij is eerlijk, prima.
Maar ik vond er weinig sfeer daar, misschien stond de micro verkeerd hoor?
Ook dat Tottenham publiek was een dooie boel.
Ik denk dat Cambuur meer sfeer heeft... met jong-Cambuur.
Laat staan met het 1e team. :)
Vind ik leuk
PSVnh +130
woensdag 7 november 2018 om 19:30
Voegde niks toe en had liever gehad dat Luuk was blijven staan, maar om hem nou een schlemiel te noemen is wel triest VP. 'T is geen Behich hé!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws