'Ik zou als Barcelona 120 miljoen euro bieden en zeggen: die 20 miljoen is fooi'

    'Ik zou als Barcelona 120 miljoen euro bieden en zeggen: die 20 miljoen is fooi'

    woensdag 7 november 2018 om 16:27

    Internazionale-verdediger Milan Skriniar is na zijn optreden in de Champions League-wedstrijd tegen FC Barcelona minimaal 100 miljoen euro waard. Dat stelt trainer Luciano Spalletti.

    Inter speelde in extremis gelijk tegen Barça. Dat de Italiaanse club in de slotfase überhaupt nog kans maakte op een resultaat, lag voor een groot deel aan Skriniar. De Slowaakse verdediger was schier onpasseerbaar. "Hoeveel hij waard is? 100 miljoen euro", liet Spalletti na afloop weten op de persconferentie.

    "Als ik Barcelona was, zou ik 120 miljoen euro bieden en zeggen: die 20 miljoen is de fooi", vervolgt de Inter-trainer. "En als ik Real Madrid was, zou ik 140 miljoen bieden, waarvan 40 miljoen euro de fooi is."

    Skriniar wordt regelmatig in verband gebracht met een toptransfer. Barcelona, Real Madrid en Manchester United zouden bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in de 23-jarige verdediger, die dinsdagavond tegen Barça een tandem vormde met Stefan de Vrij. Skriniar staat sinds de zomer van 2017 onder contract bij Inter.

    Plaats een reactie

    Polska +1520
    woensdag 7 november 2018 om 16:31
    Dan is Frenkie op zijn minst 250 miljoen waard. Met 50 miljoen fooi.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3873
    woensdag 7 november 2018 om 16:32
    Is die 250 in- of exclusief fooi ?
    Vind ik leuk
    Tsubamba +671
    woensdag 7 november 2018 om 16:33
    Ja graag even verduidelijken
    Vind ik leuk
    Polska +1520
    woensdag 7 november 2018 om 16:34
    Wat denk je zelf? Exclusief natuurlijk. Maar 250 miljoen bieden zou disrespectvol zijn naar de heilige Frenkie en zijn image. Zulke mensen moeten meteen naar de gevangenis gestuurd worden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:41
    Natuurlijk, bij Frenkie praat je niet over miljoenen maar over miljarden!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:05
    Waarom niet een miljard? Ze zijn de weg toch al kwijt.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2232
    woensdag 7 november 2018 om 17:11
    Haha kom op voetballen ken die en zal zeker beter worden nog dan die al is maar zo veel geld voor iemand die 8 wedstrijden van vorge seizoen op naam heeft en dit seizoen zit die op ? 12 wedstrijden ofzo ? Die jongen komt net kijken laat die eerst maar 2 jaar basis staan en kampioen worden voor je met zulke bedragen komt
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +322
    woensdag 7 november 2018 om 16:33
    De vrij deed niks voor m onder en speelde ijzersterk
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    woensdag 7 november 2018 om 17:17
    Ja, 2 verdedigers van de hoogste klasse. Stefan zal misschien nog naar juve gaan maar vind italie wel goed.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1199
    woensdag 7 november 2018 om 17:42
    Jammer dat ie bij Oranje op de bank zit
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    woensdag 7 november 2018 om 22:01
    Ja om een talent die in potentie ook de top kan halen. Lastig als je de beste van italie, engeland en ajax hebt.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1199
    woensdag 7 november 2018 om 22:03
    3 CVs en geen Blind dan?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2730
    woensdag 7 november 2018 om 22:11
    Zonder twijfel. Met een blok van die 3 is er geen ploeg die er doorheen komt. Blind speelt 1 leuk potje tegen willem 2, v dijk en de vrij spelen 2 goede seizoenen
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 16:33
    Zonder de Vrij is het niks die Skriniar.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    woensdag 7 november 2018 om 18:07
    Vorig jaar deed Skriniar het anders ook uitstekend.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 16:35
    Lijkt net Mitchell Dijks.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:09
    Skriniar was in de huidige markt sws al 50 miljoen waard of miss wel meer. 100 is ook wel overdreven. Is niet beter dan De Ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:23
    Nou ik vond De Vrij anders ook heel goed verdedigen maar de echte man van de wedstrijd was voor Inter natuurlijk gewoon Handanovic, de keeper.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:06
    Juventus.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2592
    woensdag 7 november 2018 om 19:33
    En die is veel beter dan Frenkie en de Ligt bij elkaar
    Vind ik leuk
    Jozef +38701
    woensdag 7 november 2018 om 20:08
    Zeg je dat nu alleen maar omdat Roma die twee nooit zal kunnen betalen?
    Vind ik leuk
    Dj Storm +129
    woensdag 7 november 2018 om 19:47
    Tegenwoordig is elke voetballer die een goede dag heeft, de dag erna 100 +miljoen waard
    Vind ik leuk
    Jozef +38701
    woensdag 7 november 2018 om 20:09
    Het aantal spelers dat voor meer is verhandeld is volgens mij nog op de vingers van één hand te tellen hoor....
    Vind ik leuk
    Dj Storm +129
    woensdag 7 november 2018 om 21:46
    Qua krantkoppen en geruchten bedoel ik 😉
    Vind ik leuk
    74ratje +9
    woensdag 7 november 2018 om 21:48
    Jeroen Zoet minimaal 150 miljoen dan!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws