'Mijn spieren zijn sterker en groter, waardoor ik niet meer in mijn broeken pas'

    'Mijn spieren zijn sterker en groter, waardoor ik niet meer in mijn broeken pas'

    woensdag 7 november 2018 om 18:48

    Calvin Stengs is terug bij AZ. De aanvaller was ruim een jaar uitgeschakeld met een zware kniebllessure en heeft tijdens de revalidatie hard gewerkt.

    Dat heeft effect gehad: Stengs past niet meer in de broeken die hij droeg vóór zijn blessure. "Ik ben krachtiger geworden, vooral in mijn benen", vertelt hij aan FOX Sports. "Mijn spieren zijn sterker en groter geworden, waardoor ik niet meer in mijn broeken pas. Dat is wel fijn."

    Stengs maakte vorige week zijn rentree. Eerst tijdens de bekerwedstrijd tegen VVV-Venlo en vervolgens in de basis tegen De Graafschap. Hij gooide hoge ogen voor zijn blessure, maar voelt nu niet veel druk. "Ik heb niet veel wedstrijden gespeeld, maar ik heb wel een goede indruk achtergelaten", aldus Stengs.

    Over het ophemelen door de media zegt negentienjarige aanvaller: "Natuurlijk krijg je er een boost van, maar af en toe denk je ook: het is een beetje overdreven. Het geeft mij niet veel druk, maar het is soms lastig om elke keer te horen."

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 18:53
    In vol ornaat heeft ie een heel klein broekje aan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    woensdag 7 november 2018 om 18:54
    The Incredible Hulk
    Vind ik leuk
    Aal +22122
    woensdag 7 november 2018 om 19:00
    Ik herken het. Had ik ook met m'n snikkel.....
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    woensdag 7 november 2018 om 20:20
    Ik heb zelfs een snikkel-verkleining aangevraagd maar m'n zorgverzekeraar zegt dat ze navraag hebben gedaan bij het ziekenhuis en dat het in 4 x moet. Dat vergoeden ze helaas niet.... :):):)
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    woensdag 7 november 2018 om 22:52
    Als je een grote lul bent kunnen ze je wel wat kleiner maken maar je blijft een grote lul ;)
    Vind ik leuk
    gerard.. +260
    woensdag 7 november 2018 om 19:24
    hij is ook klein geschapen weet ik
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:54
    Is dus gewoon te dik
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:53
    Hahaha Stengs te dik.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 18:55
    Dat heb ik ook met mijn 3e been die is ook zoveel sterker en groter geworden zodat ik helemaal geen boxer meer draag
    Vind ik leuk
    MVD +701
    woensdag 7 november 2018 om 18:57
    Deze tekst gebruikte ik altijd als openingszin als ik goed gezopen had...heel wat klappen gehad..
    Vind ik leuk
    Farmer +12348
    woensdag 7 november 2018 om 18:57
    Ken je dat liedje van André van Duin nog wel zeker?

    Hoor de klokken weer eens lúiiiiden!(Bimmm-Bammm!)
    Oh wat gaan ze weer tekeer! :P
    Vind ik leuk
    Mr bien +2738
    woensdag 7 november 2018 om 19:03
    Nee die ken ik niet maar ik ga hem opzoeken voor je
    Vind ik leuk
    Farmer +12348
    woensdag 7 november 2018 om 18:56
    Wat een opschepper zeg...

    Als ie nu gewoon verklaard dat zijn l*l wel 3x zo groot is geworden in de afgelopen 2 jaar bv....
    :P
    Vind ik leuk
    Hast57 +2066
    woensdag 7 november 2018 om 18:57
    Koop je toch gewoon grotere broeken, dat is toch niet zo'n probleem.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1110
    woensdag 7 november 2018 om 18:57
    Klaar. Die is er klaar voor; die laat zich niet van het padje brengen.

    Niks aan toe te voegen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 18:57
    daar hoefde ik vroeger nooit voor te trainen ......
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    woensdag 7 november 2018 om 19:00
    Ik vroeg me trouwens af Stratum, wanneer plan jij je autobiografie?

    “Een leven op VP, een miljoen duimpjes”

    Duurt nog ff maar je bent goed op weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:03
    Ik ben vooral benieuwd wie zijn vrouw is..hij heeft wel is verteld dat hij dochters heeft maar of die tijd met zijn gezin door brengt? Geen idee, hij is altijd hier🤣

    Op naar het volgende duimpje hahah
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    woensdag 7 november 2018 om 19:06
    De pot verwijt de ketel...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:42
    Hahahah heb je hem ook weer...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:43
    Hey oma duck ben je der ook weer🤪 jij bent inmiddels ook vast geroest he! Die mensen slaan geen dag over..

    Heb je veder wel lekker geslapen na gister of..?😅

    Ps. Ben jij toevallig de vrouw van stratum?
    Vind ik leuk
    035 +5859
    woensdag 7 november 2018 om 19:52
    Heb je ook iets wat met het topic te maken heeft?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:09
    Nope.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    woensdag 7 november 2018 om 20:23
    Kom jij uit Horen....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:12
    Nee. Jij wel zeker.. hoef je niet te ontmoeten hoor. Dat ik tegen je praat betekend niet dat ik in welke vorm dan ook interesse heb in jou.

    Ajax is trouwens Europees overwinterd 🙂 psv kan zich weer compleet gaan focussen op NAC, Pec, de graafschap en heereveen🤪!

    Dag kitkat chucky
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    donderdag 8 november 2018 om 00:46
    Geniet ervan...volgend jaar weer vroeg beginnen met de voorrondes...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 01:03
    Whaaaahahahah! Fucking Jankbal! Nu psv niet eens meer kans maakt op Europa leaque ga je lullen dat er nadelen zitten aan Europees overwinteren! Ajax vangt weer 20 mil extra en spelers zijn weer meer waard😀

    Ik ga jou als eerste een bericht sturen wanneer psv ook nog is t kampioen schap verspeelt en Ajax ervandoor gaat met de titel😋, beloofd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 19:06
    3exen 3 dochters 1 kleindochter die allemaal in nederland wonen en goed onder de pannen zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Meen je.. en dat verkondig je gewoon even hier?

    En als je in Spanje woont,wat doen je dan in godsnaam hier de hele dag?

    Wat voor werk doe je in godsnaam whaha🤣 je bent een apart mannetje stratum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 19:41
    ik doe drie keer niks ,heb genoeg gedaan
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:45
    Hahaha je hebt genoeg gedaan? Wat heb je dan precies gedaan en hoe the fuck leef je dan in ' Spanje '

    Klinkt allemaal als een verhaal van een luchtfietser..😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 19:47
    wat jij wil , ik heb mijn ding gedaan en heb van niemand iets meer nodig

    wat jij ervan denkt of vind mag maar dat veranderd toch niks
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3303
    woensdag 7 november 2018 om 20:20
    Geniet van je welverdiende vakantie kerel 😀😀!!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 00:07
    Nee niet wat jij wil, maar wat jij verkondigt hier 🤣!

    Lekker duidelijk verhaal man, we zullen je mening betreft voetbal uiterst serieus nemen🤪
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    woensdag 7 november 2018 om 20:25
    Ik ben 44 en heb (in mijn eigen gedachte dan) óók genoeg gedaan maar als ik '3 x niks doe' dan zit ik niet met een baco in m'n hand op het strand ergens in Spanje maar moet ik foldertjes rondbrengen om nog wat te happen te hebben... (heb ik het zeer waarschijnlijk verkeerd gedaan, ik weet het :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 21:29
    Jij zegt het
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    woensdag 7 november 2018 om 19:07
    Hij schijnt ergens in Zuid West Spanje te wonen, alimentatie te ontduiken, geen reet uit te voeren en een duur abonnement hebben op Nederlandse Teletekst.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:14
    Hoe dan🤣!? Heb je ' Bill ' wel is gesproken🤣? Is ook zo een rare vogel
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 19:07
    dat is met 1 boek niet te redden....deel 7 zal gaan over het aantal vriendelijke reacties vanuit amsterdamse hoek
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    woensdag 7 november 2018 om 19:08
    Toch zeker wel een pagina of 100? Of een bladzijde per duimpje?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 19:09
    tussen de 4 en 500 per deel
    Vind ik leuk
    pietprecies +6210
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Ik heb VP gesproken, er schijnt interesse te zijn in een interview met jou op locatie.
    Vind ik leuk
    fier&koen +592
    woensdag 7 november 2018 om 19:28
    Lijkt me prachtig 😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 19:42
    lijkt me leuk , een wekelijks topic over mij zullen jullie goed ontvangen
    Vind ik leuk
    035 +5859
    woensdag 7 november 2018 om 19:53
    Dat wordt dan een dun boekie. Deel 7.😂😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    woensdag 7 november 2018 om 20:27
    Ik sta dan vast al in het voorwoord...:)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171418
    woensdag 7 november 2018 om 21:28
    Op zeker
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 18:58
    Ik hoop echt dat ie zich naar zijn oude niveau kan tillen! Toekomstige aanwinst voor oranje
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:01
    Kappe VP met deze niks zeggende onderwerpen, tis Ajax time............;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 01:50
    Speler van AZ!
    Vind ik leuk
    Marco S +4717
    woensdag 7 november 2018 om 19:05
    Ouwe, stretch is de mode.. wat draag jij dan?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2030
    woensdag 7 november 2018 om 19:07
    Heb ik geen last van
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Ik heb hetzelfde probleem, alleen niet van het trainen...
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +3303
    woensdag 7 november 2018 om 20:21
    Nou laat vrijdag maar eens zien dan🤥.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Top gozer dat je terug bent trek AZ uit het slop hard nodig .
    Succes .
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    woensdag 7 november 2018 om 19:11
    Als het maar niet ten koste is gegaan van explosiviteit en snelheid. Een beetje fitness lichaam is in zijn sprint even snel als een snelwandelaar.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    woensdag 7 november 2018 om 20:03
    Volgend jaar speler van Ajax... mark my words
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    woensdag 7 november 2018 om 22:57
    Ik denk dat hij naar PSV gaat. De connecties zijn er al ;)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    woensdag 7 november 2018 om 22:59
    Haha.. connecties zijn leuk, maar Ajax heeft het geld... en nog belangrijker... hij is fan van Ajax... dus jammer dan boertje
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 01:51
    Fan? Daarom koos hij voor AZ? Tekent hij voor 5 jaar? Laat hem maar eens fit raken en volgend seizoen pas een echt seizoen draaien, wordt dit jaar niets meer met AZ.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws