'Mijn spieren zijn sterker en groter, waardoor ik niet meer in mijn broeken pas'

'Mijn spieren zijn sterker en groter, waardoor ik niet meer in mijn broeken pas'

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 18:48wo 07-11-2018 om 18:48

Calvin Stengs is terug bij AZ. De aanvaller was ruim een jaar uitgeschakeld met een zware kniebllessure en heeft tijdens de revalidatie hard gewerkt.

Dat heeft effect gehad: Stengs past niet meer in de broeken die hij droeg vóór zijn blessure. "Ik ben krachtiger geworden, vooral in mijn benen", vertelt hij aan FOX Sports. "Mijn spieren zijn sterker en groter geworden, waardoor ik niet meer in mijn broeken pas. Dat is wel fijn."

Stengs maakte vorige week zijn rentree. Eerst tijdens de bekerwedstrijd tegen VVV-Venlo en vervolgens in de basis tegen De Graafschap. Hij gooide hoge ogen voor zijn blessure, maar voelt nu niet veel druk. "Ik heb niet veel wedstrijden gespeeld, maar ik heb wel een goede indruk achtergelaten", aldus Stengs.

Over het ophemelen door de media zegt negentienjarige aanvaller: "Natuurlijk krijg je er een boost van, maar af en toe denk je ook: het is een beetje overdreven. Het geeft mij niet veel druk, maar het is soms lastig om elke keer te horen."

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +27268
woensdag 7 november 2018 om 18:53
In vol ornaat heeft ie een heel klein broekje aan.
Vind ik leuk
elmagico070 +23689
woensdag 7 november 2018 om 18:54
The Incredible Hulk
Vind ik leuk
gerard.. +1004
woensdag 7 november 2018 om 19:24
hij is ook klein geschapen weet ik
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 18:54
Is dus gewoon te dik
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 00:53
Hahaha Stengs te dik.
Vind ik leuk
Mr bien +8992
woensdag 7 november 2018 om 18:55
Dat heb ik ook met mijn 3e been die is ook zoveel sterker en groter geworden zodat ik helemaal geen boxer meer draag
Vind ik leuk
MVD +689
woensdag 7 november 2018 om 18:57
Deze tekst gebruikte ik altijd als openingszin als ik goed gezopen had...heel wat klappen gehad..
Vind ik leuk
Farmer +15018
woensdag 7 november 2018 om 18:57
Ken je dat liedje van André van Duin nog wel zeker?

Hoor de klokken weer eens lúiiiiden!(Bimmm-Bammm!)
Oh wat gaan ze weer tekeer! :P
Vind ik leuk
Mr bien +8992
woensdag 7 november 2018 om 19:03
Nee die ken ik niet maar ik ga hem opzoeken voor je
Vind ik leuk
Farmer +15018
woensdag 7 november 2018 om 18:56
Wat een opschepper zeg...

Als ie nu gewoon verklaard dat zijn l*l wel 3x zo groot is geworden in de afgelopen 2 jaar bv....
:P
Vind ik leuk
Ditsu Roan +276
woensdag 7 november 2018 om 18:58
Ik hoop echt dat ie zich naar zijn oude niveau kan tillen! Toekomstige aanwinst voor oranje
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:01
Kappe VP met deze niks zeggende onderwerpen, tis Ajax time............;-)
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 01:50
Speler van AZ!
Vind ik leuk
Marco S +7094
woensdag 7 november 2018 om 19:05
Ouwe, stretch is de mode.. wat draag jij dan?
Vind ik leuk
G.Kopf +5794
woensdag 7 november 2018 om 19:07
Heb ik geen last van
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 19:11
Ik heb hetzelfde probleem, alleen niet van het trainen...
Vind ik leuk
Streaker +3900
woensdag 7 november 2018 om 19:11
Als het maar niet ten koste is gegaan van explosiviteit en snelheid. Een beetje fitness lichaam is in zijn sprint even snel als een snelwandelaar.
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
woensdag 7 november 2018 om 20:03
Volgend jaar speler van Ajax... mark my words
Vind ik leuk
MeAgain +7179
woensdag 7 november 2018 om 22:57
Ik denk dat hij naar PSV gaat. De connecties zijn er al ;)
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
woensdag 7 november 2018 om 22:59
Haha.. connecties zijn leuk, maar Ajax heeft het geld... en nog belangrijker... hij is fan van Ajax... dus jammer dan boertje
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 01:51
Fan? Daarom koos hij voor AZ? Tekent hij voor 5 jaar? Laat hem maar eens fit raken en volgend seizoen pas een echt seizoen draaien, wordt dit jaar niets meer met AZ.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws