Situatie Kluivert vergeleken met die van Jordi Alba: 'Absoluut geloof in ze'

    Situatie Kluivert vergeleken met die van Jordi Alba: 'Absoluut geloof in ze'

    woensdag 7 november 2018 om 20:01

    Technisch directeur Monchi van AS Roma heeft zijn vertrouwen uitgesproken in Justin Kluivert. De negentienjarige Nederlander kwam voor zeventien miljoen euro over van Ajax, maar beleeft een moeizame start in Stadio Olimpico.

    Kluivert stond in elf Serie A-duels slechts één keer in de basis en maakte bovendien nog geen onuitwisbare indruk. Monchi weerlegt de kritiek. "Niet iedereen went in hetzelfde tempo aan een nieuwe situatie. Bij sommigen kost dat meer tijd dan bij anderen. Justin heeft een blessure gehad die zijn progressie heeft afgeremd en bovendien is het niet makkelijk om je aan te passen aan het Italiaanse voetbal", wordt de Spanjaard geciteerd door Voetbal International.

    Middenvelder Bryan Cristante, die Atalanta Bergamo verruilde voor Roma, zit in hetzelfde schuitje als Kluivert. "Maar ik heb absoluut geloof in deze twee spelers. Je hebt spelers als Ivan Rakitic, die er meteen stond bij Barcelona, maar er zijn ook spelers als Jordi Alba, die een jaar nodig had om volledig te settelen bij Barcelona."

    Kluivert staat woensdagavond in de Champions League-wedstrijd tegen CSKA Moskou wel in de basis. Met een goede actie leek de linksbuiten een assist te leveren, maar ploeggenoot Alessandro Florenzi hielp de levensgrote kans om zeep.

    Poll

    Verwacht jij dat Kluivert het gaat maken in Italië?

    (2675 stemmen)

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +5807
    woensdag 7 november 2018 om 20:02
    Volgend seizoen dus op huurbasis naar Exelsior
    Vind ik leuk
    slechtekont +4715
    woensdag 7 november 2018 om 20:09
    Speelde een prima pot, gaf prima assist die helaas volledig werd gemist door een medespeler.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    woensdag 7 november 2018 om 20:19
    Een voorzet is pas een assist als er een goal uit de voorzet komt. Dus de voorzet van Kluivert is geen assist.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4715
    woensdag 7 november 2018 om 20:21
    Klopt als een bus! Voel je je nu beter?

    Weetje, mensen met een minderwaardigheidscomplex hebben vaak de behoefte om een ander te verbeteren. Grappig hè?!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    woensdag 7 november 2018 om 20:46
    Ik begrijp niet waarom mensen dingen roepen waarvan ze betekenis niet kennen.

    Dat jij daar een minderwaardigheidscomplex gaat bijhalen, snap ik eigenlijk ook niet zo..

    Ik sluit het positief af! Succes met je cluppie vanavond.


    Vind ik leuk
    Spiegel +10058
    woensdag 7 november 2018 om 21:37
    Wat doe je nu zelf dan?
    Vind ik leuk
    slechtekont +4715
    woensdag 7 november 2018 om 22:56
    Niemand verbeteren iig :).
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:24
    Het gaat erom dat hij het wel aardig doet, kluivert heeft denk ik wel de juiste keus gemaakt. Iedereen brand hem altijd af, maar hij komt toch langzaam boven drijven. Knap voor een ventje van 19
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    woensdag 7 november 2018 om 20:48
    Leuk voor Kluivertje toch? Ging mij meer om het gebruik van het woord assist. Succes met Ajax vanavond! Op een mooie zege!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:49
    Jazeker. Dankjewel maat. Spanning
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 20:04
    Geef hem de tijd. Alles wat Justin doet wordt afgekeurd. Die jongen is echt een pispaal... laat het gaan mann....
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Ditsu de waarheid is hard. Hij is gewoon te licht jammer dat je het niet inziet.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 20:41
    De toekomst zal het uitwijzen bro
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 20:43
    Precies misschien.
    Vind ik leuk
    Laliga +2188
    woensdag 7 november 2018 om 20:17
    Moet zeggen toch 2/3 goede kansen gecreërd vanavond en hij stond toch basis nu dus wie weet! Met oog op oranje maar hopen dat hij boven komt drijven
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:17
    Deed florenzi gewoon expres om Kluivert te naaien.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:30
    Hij naait eerder zichzelf. Kluivert bereid hem voor en florenzi faalt
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:22
    Wie heeft het nu nog over Kluivert?
    Vind ik leuk
    Choppa +325
    woensdag 7 november 2018 om 20:27
    Volgens mij jij ?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:29
    En volgens mij reageer ik op een artikel over Kluivert.
    Bij mij staat Kluivert al tussen het antiek.
    Vind ik leuk
    Choppa +325
    woensdag 7 november 2018 om 20:32
    Je reageert op kkuivert dan ben je tog mede bezig met een gesprek of discussie over hem.
    En je reactie op mijn reactie noem je hem 2keer op dan heb je t tog wel over hem (alsnog)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:36
    Ok. Dan noem ik hem voortaan wel Dingetje.

    Laten we het niet meer over Dingetje hebben. Die onzin geloven we nu wel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:28
    Wij allemaal, zelfs jij noemde kluivert, en ik nu ook 👍
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:30
    En volgens mij reageer ik op een artikel over Kluivert.
    Bij mij staat Kluivert al tussen het antiek.

    Ja, ik ben een lui mens.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:31
    Maar toch noemde jij kluivert, dus hoe het ook went of keert je heb het over hem haha
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:34
    Ja, ik wilde eerst niks zeggen. Of over het weer beginnen.
    Maar ik dacht ... kom ... laat ik het eens on topic houden.
    Anders gaan de andere mensen weer klagen. Dat moet je niet altijd willen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:37
    Helemaal goed pik. Het was meer als grap bedoeld van mijn kant. Jij gaf de voorzet en ik kopte hem binnen
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:38
    Daar was ik al bang voor. Maar ik probeerde hem nog uit de kruising te tikken.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:40
    Ja maar waarschijnlijk ben je niet groot genoeg haha
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:41
    Ik kon mijn keukentrappetje niet zo snel vinden.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:43
    Heb je geen poef ofzo dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:45
    Ja, die staat op zolder, tussen die andere troep.
    Die vind je ook niet zo snel hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:46
    Dan was je idd al te laat. Eigenlijk was je dus geïsoleerd op de grond. Springen lukt ook niet meer toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:48
    Alleen als mijn zoon op doel schiet. Dan wil ik nog wel mijn best doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:50
    Haha. Kan die het een beetje?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:53
    Nee. Een houten Klaas, eerst de man en dan de bal. En nee, niet typisch zijn vader. Ik ben je voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:54
    Nouja huntelaar heeft het ook ver geschopt en die noemen ze ook houten klaas 💪
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 21:02
    Hij denkt al dat hij God is, dus dat zeg ik maar niet.
    Hij doet zijn best en is lekker fanatiek. Maar een vechtsport of zoiets, past beter bij hem. Maar hij is pas 16. Hij mag het zelf allemaal lekker bedenken.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289
    woensdag 7 november 2018 om 20:47
    Iedereen in deze topic
    Vind ik leuk
    hantayo +1070
    woensdag 7 november 2018 om 20:23
    Speelt heel goed, kwaliteit druipt er van af. Jammer voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:29
    Hoezo jammer voor ajax? Een speler moet wel willen om bij ons te spelen. En wij hebben een heel leuk elftal nu.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 20:35
    Tja het is maar wat je vind.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:38
    Had heus geen positief iets uit jou mond verwacht hoor. Gelukkig ben jij voor de lampies en zijn wij ajacieden erg te spreken over dit elftal.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 20:42
    Misschien ben je wel een van de weinigen,misschien.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:44
    Ja misschien was mijn moeder, mijn vader. Misschien he
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2267
    woensdag 7 november 2018 om 20:47
    Daarom zei ik ook misschien.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:49
    Ja ik ook.zelfs 2 x misschien. Dat klinkt niet als een zekerheid
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +289