Kluivert uitgeroepen tot Man of the Match: Het is een eer voor me

Kluivert uitgeroepen tot Man of the Match: "Het is een eer voor me"

Gepubliceerd: woensdag 7 november 2018 om 21:57wo 07-11-2018 om 21:57

Justin Kluivert werd woensdagavond uitgeroepen tot Man of the Match bij CSKA Moskou - AS Roma. De aanvaller mocht voor het eerst sinds een paar weken weer in de basis starten bij de Romeinen en liet zich direct gelden.

"Ik ben erg blij. Het is een eer voor me", vertelt Kluivert aan Roma TV. "Het is jammer dat ik niet kon scoren of een assist kon geven. Ik kan niet wachten om weer op het veld te staan om het nog beter te doen. Continuïteit helpt iedere speler om te groeien en beter te worden. Ik ben hier om te spelen en ben ervan overtuigd dat ik het in de toekomst goed zal doen. Ik had twee assists kunnen geven, maar helaas lukte dat niet. Het was een lastige wedstrijd."

Kluivert weet waar het aan schort bij Roma. "We doen het niet goed in de competitie en moeten daar meer op focussen. In de Champions League kunnen we alles bereiken."

Lees ook: 'Fenomeen' Kluivert maakt indruk in Champions League: 'Nooit meer op de bank'

Plaats een reactie

woensdag 7 november 2018 om 21:58
Een kinderhand is gauw gevuld
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:59
Een krant ook
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 21:59
Justin on fire. Lekker bezig jongen
Vind ik leuk
Robert_b89 +461
woensdag 7 november 2018 om 21:59
Ja want champions league is makkelijker dan de competitie snuivert
Vind ik leuk
Guust +5885
woensdag 7 november 2018 om 23:11
Origineel man, gaat waarschijnlijk meer in jouw neusje, hij doet het gewoon goed deze wedstrijd, niets mis mee toch. Zeiken is makkelijk hé
Vind ik leuk
Robert_b89 +461
donderdag 8 november 2018 om 07:39
Drugs is an mij sws niet besteed maar dat je de competitie en moeilijker verhaal vind dan de champions league ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Dat hij het goed gaat doen hoop ik ook voor NL maar hij moet eens nadenken wat hij zegt.
Vind ik leuk
Guust +5885
donderdag 8 november 2018 om 19:20
Lekker laten toch, hij is jong en heeft nog veel te leren, heeft ook niet echt een gewoon leven gehad in zijn jeugd lijkt me, van land naar land gegaan. Maar snuivert is toch een rare b
Vind ik leuk
H. Ufter +96
donderdag 8 november 2018 om 00:50
Kluivert is de naam.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3571
woensdag 7 november 2018 om 22:00
Mooi voor die gozer. Hopelijk weet hij deze stijgende lijn door te zetten, ook met het oog op het NL elftal.
Vind ik leuk
gerard.. +579
woensdag 7 november 2018 om 22:02
soms soms soms soms. en dan weer weken niet. Komedie heeft hij wel.
Vind ik leuk
Dorzon +4444
woensdag 7 november 2018 om 22:05
Wat een galbak
Vind ik leuk
Koeien +3081
donderdag 8 november 2018 om 09:20
Dat vind ik ook van Mark Rutte, lekker relevant.
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 22:14
Hou nou eens op stelletje relnichtjes. Kluivert speelde gewoon een goeie pot. Heeft een goeie keuze gemaakt voor een mooie club.
Vroegâh op de kleuterschool had je jongetjes (of eigenlijk stiekem meisjes) die gingen huilen als iemand anders met hun favoriete speelgoed speelde. En dan huilde ze dat dat speelgoed STOM was
Vind ik leuk
Doenorma +115
woensdag 7 november 2018 om 23:02
Eens, al die huilers hebben last van jaloezie. Zelf thuis op de bank niets verdienen is toch minder dan die Kluivert die knokt voor een basis plaats bij een top club. Dat is iets waar je waardering voor dient te hebben maar goed als Hollander weet ik maar al te goed hoe zuur we kunnen zijn. Aub nooit boven maaiveld willen uitsteken is het motto nog altijd
Vind ik leuk
Just Nuts +365
woensdag 7 november 2018 om 22:50
Hij weet in elk geval subtiel een boodschap af te geven dat hij elke week moet spelen en ze dan wel vaker scoren in het intervieuw
[Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 22:51]
Vind ik leuk
woensdag 7 november 2018 om 23:41
Volgende week weer op de tribune
Vind ik leuk
El Cazador +8111
donderdag 8 november 2018 om 00:10
Het is wederom een bekende zwaluw maakt nog steeds geen zomer en dat geldt ook voor Justin.
Vind ik leuk
hannes +350
donderdag 8 november 2018 om 08:27
Heb gisteren een groot deel van de wedstrijd gezien en kan me niet voorstellen dat hij man of the match was, hij liep er grotendeels voor spek en bonen bij werd bij elke aanval overgeslagen en liep regelmatig als een kip zonder kop de andere spelers in de weg, heel Roma trouwens een hele matige ploeg.
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
donderdag 8 november 2018 om 08:40
Die jongen bloeit helemaal sinds hij weg is uit Amsterdam.
Vind ik leuk
ritje +390
vrijdag 9 november 2018 om 08:17
hallo Goed voor Koeman en het NED elftal dat Kluivertje goed presteerd mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws