Neres geeft positief transferadvies in Portugal: Hij heeft alles om te slagen

Neres geeft positief transferadvies in Portugal: "Hij heeft alles om te slagen"

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 10:46do 08-11-2018 om 10:46

David Neres twijfelt er niet aan: Marcel Keizer wordt een succes als trainer van Sporting Portugal. De twee werkten vorig seizoen samen bij Ajax.

De samenwerking bleef beperkt tot een halfjaar, maar Keizer maakte in die periode een goede indruk op Neres. "Hij is een goede trainer", vertelt Neres na het gelijkspel van Ajax tegen Benfica (1-1) aan A Bola. "Ik heb hem een tijdje meegemaakt bij Ajax. Ik denk dat hij veel kan toevoegen aan Sporting. Hij heeft alles om te slagen."

Neres denkt dat de Sporting-achterban de grote winnaar is met de komst van Keizer. "Hij heeft echt de mindset van Ajax en wil dus altijd mooi voetbal spelen met veel balbezit. Daarnaast is hij een rustig persoon", aldus de Braziliaanse aanvaller. Keizer werd in december ontslagen door Ajax. Neres speelde op dat moment pas tien maanden in Amsterdam.

Lees ook: 'Keizer laat contract ontbinden in Abu Dhabi: afkoopsom Sporting bekend'

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 10:49
Bij Ajax was het niet veel soeps...
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 10:51
Van de week bij jullie ook niet. :p
Vind ik leuk
Sde +87
donderdag 8 november 2018 om 10:51
De selectie was ook iets wat matig, zeker vergeleken met nu. Vind je niet?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 10:57
Vind ik ook. Aankopen waren goed. Veel geïnvesteerd!
Vind ik leuk
JanTa48 +6748
donderdag 8 november 2018 om 11:39
Als je al het B team aan het overschatten bent dan ziet het er niet best uit als je moet putten uit je reserves. Bij RKC zijn ze nog steeds niet uitgelachen.
Vind ik leuk
Henk3 +1103
donderdag 8 november 2018 om 12:43
Zoveel verschilt de huidige selectie niet.
Vind ik leuk
pico323 +7067
donderdag 8 november 2018 om 10:51
succes hij verdient het wel.
Vind ik leuk
younited +4042
donderdag 8 november 2018 om 10:51
Bij Ajax begon het net te draaien toen hij weggestuurd werd. Geen eerlijke kans gehad en met het huidige spelersmateriaal had het een stuk beter gelopen, maar goed
Vind ik leuk
MarkvB +27
donderdag 8 november 2018 om 10:57
Met het huidige spelersmateriaal laat de trainer van het 14e team uit de 6e klasse van onze plaatselijke voetbalclub het nog lopen.
Vind ik leuk
plein19 +2600
donderdag 8 november 2018 om 10:54
Ik hoop op een geweldige carrière voor Keizer.
Hij had evenveel verliespunten als Ten Hag nu heeft. Na een van de zwaarste zomers uit de geschiedenis. En een slechter elftal.
Vind ik leuk
2cents +57607
donderdag 8 november 2018 om 11:04
Dat van die verliespunten klopt niet hè. 5 voor Ten Hag tegen 11 voor Keizer.

Alleen is die situatie onvergelijkbaar gezien het drama met Nouri terwijl Keizer ook nog eens net was begonnen. Ten Hag heeft een half seizoen voorsprong én een rustige voorbereiding én beter materiaal.
Vind ik leuk
plein19 +2600
donderdag 8 november 2018 om 11:46
je hebt gelijk. Het verschil in punten.
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
donderdag 8 november 2018 om 10:55
Het Nouri-drama heeft hem de kop gekost.. Terwijl hij daar heel verstandig/rustig mee omging..
Vind ik leuk
2cents +57607
donderdag 8 november 2018 om 11:04
Zo is het.
Vind ik leuk
Jozef +40962
donderdag 8 november 2018 om 11:18
Dat zeker, daar had Keizer brute pech mee. Toch was het waarschijnlijk goed dat er een trainerswissel kwam. Kwestie van een frisse wind er doorheen jagen en - hoe moeilijk ook- tot de orde van de dag overgaan. Dat was inderdaad zonde voor Keizer, maar het was helaas niet anders.
Vind ik leuk
Leozao +6226
donderdag 8 november 2018 om 11:02
Ik denk dar Marcel Keijzer een goede trainer is. Hij heeft te weinig krediet gekregen in Amsterdam. Maar hij scoort op "indirecte zaken" voor een trainer net zoals ten Haf wel wat minder. Daarnaast: hebben die portugezen voldoende vertrouwen om met "Ajax-lef" te voetballen? Krijgt hij genoeg tijd om de boel op de rit te zetten?
Vind ik leuk
kwartje50 +1015
donderdag 8 november 2018 om 11:09
Krijgt hij de tijd niet dan hebje de oprotpremie nog in het verschiet.
Vind ik leuk
Leozao +6226
donderdag 8 november 2018 om 11:10
Met die labiele portugese managers ligt "shit" altijd op de loer
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:22]
Vind ik leuk
Mari +10799
donderdag 8 november 2018 om 11:11
Als Keizer Neres had opgesteld had Ajax niet zoveel punten verspeeld
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 11:41
Ik gun Keizer heel veel sucses
Vind ik leuk
Leeuw +6227
donderdag 8 november 2018 om 12:26
David Neres "ziet" het heel erg goed.
Vind ik leuk
rexxo +5823
donderdag 8 november 2018 om 13:00
Het tactisch meesterbrein Marcel Ping Pong gaat het daar niet redden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws