Neres geeft positief transferadvies in Portugal: Hij heeft alles om te slagen

    Neres geeft positief transferadvies in Portugal: "Hij heeft alles om te slagen"

    donderdag 8 november 2018 om 10:46

    David Neres twijfelt er niet aan: Marcel Keizer wordt een succes als trainer van Sporting Portugal. De twee werkten vorig seizoen samen bij Ajax.

    De samenwerking bleef beperkt tot een halfjaar, maar Keizer maakte in die periode een goede indruk op Neres. "Hij is een goede trainer", vertelt Neres na het gelijkspel van Ajax tegen Benfica (1-1) aan A Bola. "Ik heb hem een tijdje meegemaakt bij Ajax. Ik denk dat hij veel kan toevoegen aan Sporting. Hij heeft alles om te slagen."

    Neres denkt dat de Sporting-achterban de grote winnaar is met de komst van Keizer. "Hij heeft echt de mindset van Ajax en wil dus altijd mooi voetbal spelen met veel balbezit. Daarnaast is hij een rustig persoon", aldus de Braziliaanse aanvaller. Keizer werd in december ontslagen door Ajax. Neres speelde op dat moment pas tien maanden in Amsterdam.

    Lees ook: 'Keizer laat contract ontbinden in Abu Dhabi: afkoopsom Sporting bekend'

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 10:49
    Bij Ajax was het niet veel soeps...
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:51
    Van de week bij jullie ook niet. :p
    Vind ik leuk
    Sde +81
    donderdag 8 november 2018 om 10:51
    De selectie was ook iets wat matig, zeker vergeleken met nu. Vind je niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 10:57
    Vind ik ook. Aankopen waren goed. Veel geïnvesteerd!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5518
    donderdag 8 november 2018 om 11:39
    Als je al het B team aan het overschatten bent dan ziet het er niet best uit als je moet putten uit je reserves. Bij RKC zijn ze nog steeds niet uitgelachen.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1144
    donderdag 8 november 2018 om 13:46
    PSV heeft geen bank waaruit het kan putten als het niet loopt, Ajax kan ik principe twee eerste teams opstellen omdat alle posities minimaal dubbel bezet zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:03
    En met jullie beide team nets geen kampioen
    Kunnenworden heb liever 1teamndan
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 14:43
    Natte dromen in Eindhoven knul? Zowel de jeugd als vrouwen van Ajax waren kampioen afgelopen seizoen.

    Als jij denkt dat PSV dit volhoudt als de scheuren tegen Groningen en Vitesse zichtbaar zijn waar je zelfs tegen Groningen had moeten verliezen.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:05
    En toch 3punten pakken dan word je kampioen kneus hou je mond maar weer kansloos netals jullie sjaakswart
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 18:55
    Blijkbaar elke dag natte dromen, vraag jij wel even je moeder om elke keer je bed te verschonen knulletje?

    Wordt eens volwassen knul maar nee liever aan dat kleine piemeltje van je trekken en deze Gaston Pereiro noemen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:31
    Moet ik volwassen worden als jij over me ‘kleine piemeltje trekken’ heb als jij daar aan denkt zit je op de verkeerde site ga maar weer terug na je darkroom en doe gerard en gordon degroete ik zou vragen of myn moeder me bed vaker wilt verschonen maar zeg jou moeder dan ook even dat ze jou beter had kunnen doorslikken
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1144
    zaterdag 10 november 2018 om 19:19
    Wederom een zwak verhaal met schrijffouten, denk dat je vader beter een geit had kunnen neuken ipv. je moeder vol te schieten.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 18:01
    Dan ware we famillie geweest kneus
    Vind ik leuk
    Henk3 +665
    donderdag 8 november 2018 om 12:43
    Zoveel verschilt de huidige selectie niet.
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1144
    donderdag 8 november 2018 om 13:44
    Bizar die conclusie, Keizer moest ongewild Bosz opvolgen terwijl hij er nog niet klaar voor was kreeg vervolgens te maken met Nouri en had geen versterkingen toch deed hij het beter dan Ten Hag de eerste maanden.

    Als je ziet dat Cocu al ontslag krijgt na 4 maanden dat PSV onder van Bommel geen Europees voetbal speelt na de winterstop en de wedstrijden tegen Groningen en Vitesse tsja!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 00:04
    Onze poule is ook lastiger hé. Wij liggen wel bovenaan in de eredivisie. Met alle respect, Ajax doet het ook goed maar vorig jaar was niet zoals gehoopt,
    Toch?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 00:06]
    Vind ik leuk
    Ut Grunn +1144
    vrijdag 9 november 2018 om 14:31
    Bovenaan staan zegt niet zoveel, PSV heeft mindere tegenstanders gehad dan Ajax bovendien heeft PSV niet echt een bank waaruit geput kan worden zoals Ajax deze wel heeft dus zal elke blessure punten kunnen gaan kosten. Je zag nu al hoe slecht PSV was zonder Bergwijn, PSV is te afhankelijk van de selectie die nu in het veld staat.

    Ajax moest zich eerst via drie voorrondes kwalificeren bovendien staan Bayern en Benfica hoger genoteerd dan Inter en de Spurs, scheelt niet alles hoor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 14:33]
    Vind ik leuk
    pico323 +6017
    donderdag 8 november 2018 om 10:51
    succes hij verdient het wel.
    Vind ik leuk
    younited +4015
    donderdag 8 november 2018 om 10:51
    Bij Ajax begon het net te draaien toen hij weggestuurd werd. Geen eerlijke kans gehad en met het huidige spelersmateriaal had het een stuk beter gelopen, maar goed
    Vind ik leuk
    MarkvB +22
    donderdag 8 november 2018 om 10:57
    Met het huidige spelersmateriaal laat de trainer van het 14e team uit de 6e klasse van onze plaatselijke voetbalclub het nog lopen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 8 november 2018 om 10:54
    Ik hoop op een geweldige carrière voor Keizer.
    Hij had evenveel verliespunten als Ten Hag nu heeft. Na een van de zwaarste zomers uit de geschiedenis. En een slechter elftal.
    Vind ik leuk
    2cents +56482
    donderdag 8 november 2018 om 11:04
    Dat van die verliespunten klopt niet hè. 5 voor Ten Hag tegen 11 voor Keizer.

    Alleen is die situatie onvergelijkbaar gezien het drama met Nouri terwijl Keizer ook nog eens net was begonnen. Ten Hag heeft een half seizoen voorsprong én een rustige voorbereiding én beter materiaal.
    Vind ik leuk
    plein19 +2313
    donderdag 8 november 2018 om 11:46
    je hebt gelijk. Het verschil in punten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12694
    donderdag 8 november 2018 om 10:55
    Het Nouri-drama heeft hem de kop gekost.. Terwijl hij daar heel verstandig/rustig mee omging..
    Vind ik leuk
    2cents +56482
    donderdag 8 november 2018 om 11:04
    Zo is het.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    donderdag 8 november 2018 om 11:18
    Dat zeker, daar had Keizer brute pech mee. Toch was het waarschijnlijk goed dat er een trainerswissel kwam. Kwestie van een frisse wind er doorheen jagen en - hoe moeilijk ook- tot de orde van de dag overgaan. Dat was inderdaad zonde voor Keizer, maar het was helaas niet anders.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 11:02
    Ik denk dar Marcel Keijzer een goede trainer is. Hij heeft te weinig krediet gekregen in Amsterdam. Maar hij scoort op "indirecte zaken" voor een trainer net zoals ten Haf wel wat minder. Daarnaast: hebben die portugezen voldoende vertrouwen om met "Ajax-lef" te voetballen? Krijgt hij genoeg tijd om de boel op de rit te zetten?
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    donderdag 8 november 2018 om 11:09
    Krijgt hij de tijd niet dan hebje de oprotpremie nog in het verschiet.
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 11:10
    Met die labiele portugese managers ligt "shit" altijd op de loer
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 11:11
    Als Keizer Neres had opgesteld had Ajax niet zoveel punten verspeeld
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 11:41
    Ik gun Keizer heel veel sucses
    Vind ik leuk
    Leeuw +6040
    donderdag 8 november 2018 om 12:26
    David Neres "ziet" het heel erg goed.
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    donderdag 8 november 2018 om 13:00
    Het tactisch meesterbrein Marcel Ping Pong gaat het daar niet redden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws