Update: Ook witte rook uit Lissabon: Keizer tekent voor drie jaar bij Sporting

    Update: Ook witte rook uit Lissabon: Keizer tekent voor drie jaar bij Sporting

    donderdag 8 november 2018 om 23:56

    De aanstelling van Marcel Keizer bij Sporting Portugal is een kwestie van tijd. De Nederlandse trainer heeft woensdag zijn contract bij Al-Jazira laten ontbinden.

    Dat melden A Bola en Record. Keizer beschikte in Abu Dhabi over een contract tot de zomer van 2020, maar dat is donderdag beëindigd. Hij is daardoor vrij om zijn handtekening te zetten bij Sporting. De Portugese topclub betaalt naar verluidt 530.000 euro voor zijn komst.

    Keizer tekent in Lissabon voor twee seizoenen. Bevalt de samenwerking van beide kanten, dan heeft Sporting de optie om er nog twee jaar aan vast te plakken. De Telegraaf meldde deze week dat hij een jaarsalaris van bijna twee miljoen euro gaat opstrijken.

    Keizer zal volgens Portugese media woensdagavond naar Lissabon vliegen om de laatste puntjes op de i te zetten. Vrijdag, een dag na de Europa League-wedstrijd van Sporting tegen Arsenal, wordt de 49-jarige Badhoevedorper voorgesteld aan pers en publiek.

    Update 14.56: Al-Jazira geeft Marcel Keizer ruim baan richting Sporting Portugal. Het contract van de Nederlandse trainer is ontbonden, zo bevestigt de club uit Abu Dhabi donderdag. "We wensen hem alle geluk bij Sporting", reageert voorzitter Mohammed Saif Al Suwaidi, die Damien Hertog heeft benoemd tot interim-trainer.

    Keizer, die pas een halfjaar werkzaam was bij Al-Jazira, vertrekt naar eigen zeggen met pijn in het hart. "Het was een eer om de trots van Abu Dhabi te dienen. Ik wens de club alle succes de komende jaren." Sporting heeft de komst van Keizer nog niet officieel bevestigd, maar dat is een kwestie van tijd.

    Update 23.56: De Portugezen hebben de komst van Keizer inmiddels bevestigd. 'Sporting heeft een overeenkomst bereikt met Marcel Keizer over een contract van 12 november 2018 tot 30 juni 2021', zo laat de topclub weten via de eigen website.

    Lees ook: 'Keizer was echt één van de belangrijkste redenen voor mijn transfer'

    Poll

    Wordt Keizer een succes bij Sporting?

    (3325 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 7 november 2018 om 18:28
    Leuk nieuws voor Keizer en hopelijk krijgt hij daar meer tijd dan bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    woensdag 7 november 2018 om 18:35
    En zo niet, dan heeft hij een mooie tijd in een leuk land. En een mooie afkoopsom. Die woestijn kan hij altijd weer in 😀
    Overigens: ik gun het hem best hoor, maar op basis waarvan biedt die club hem 2 milj per jaar???
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:50
    Eerste 2 wel ja laatste weet ik niet omdat hij nu toch snel weggaat of ze dan wel op hem zitten te wachten.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:16
    Ajax verleden
    Vind ik leuk
    Oet +28
    vrijdag 9 november 2018 om 04:17
    Tja dat zeggen ze bij pec ook over de trainer
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 15:35
    Top move en eindelijk gerechtigheid. Ik sla Marcel Keizer hoger aan dan de huidige tuinkabouter want daar word volgens mij binnen de selectie toch niet naar geluisterd.(vreselijk dom van Marc & Edwin om hem eruit te lazeren!!) Vermoed dat er veel beter naar Richard Witschge word geluisterd omdat die o.a. bij Barca heeft gespeeld, dat kan Erik niet zeggen. Bovendien past Erik niet bij Ajax en Keizer 100%
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:45
    Wat maakt het nou weer uit waar iemand gespeeld heeft? Gullit en Van Basten speelden bij Milan en zijn de beste coaches in Nederland ooit en Van Marwijk, Van Gaal en Hiddink stellen geen rest voor volgens jouw redenering.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 16:00
    Zonder geluk vaart niemand wel
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    donderdag 8 november 2018 om 17:18
    Iets met ruiters en paarden....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:47
    Mooie move voor Keizer ja beetje gelukkig tot zijn recht gekomen maar wel mooi.

    Keizer had nooit trainer van Ajax mogen worden, maar wordt hij had hij iets meer tijd mogen krijgen.

    Ten Hag doet het gewoon goed en behaald resultaat met goed voetbal dus dat gezeik op hem is BS.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 16:01
    Keizer was in combinatie met het Nouri ongeval de beste optie die Ajax had. Daar bestaat werkelijk geen studie voor!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:07
    Nouri had niks met de gehele aanstelling van Keizer te maken.
    Dus waarom jij dit er nu bij haald begrijp ik niet geheel.
    Bij aanblijven Bosz was Keizer beter geweest?

    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 17:19
    Lezen is ook een vak apart. Er staat niks mbt de aanstelling van Marcel Keizer vanwege Nouri. Ik zeg alleen dat hij in dat geval de beste man op de beste plek was in die verdrietige case.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20954
    donderdag 8 november 2018 om 16:08
    Keizer had met dit materiaal ook goed gedaan bij Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:12
    Dat zou kunnen echter is het wel zo dat toen hij ontslagen werd de resultaten niet goed waren.

    Dat gezegd te hebben hadden ze hem wel mogen laten zitten van mij gezien de gebeurtenissen, maar dat werkt niet bij een club op die manier.

    Ook blijf ik erbij dat hij nooit een match is geweest voor een Ajax 1 gezien zijn CV zowel speler als trainer.

    Mijn CV als trainer zal mij nooit bij een KKD club brengen en zijn CV was goed genoeg voor een KKD club niet die voor Ajax 1.
    Vind ik leuk
    ppdf +1124
    donderdag 8 november 2018 om 16:42
    Een goede match was het inderdaad niet door de conflicten met Bergkamp en andere mensen binnen de club. Dus echt helemaal een eerlijke kans heeft hij nooit gehad. Was vanaf dag 1 wachten wanneer hij eruit zou gaan. En hij begon natuurlijk wel net toen het drama Nouri plaats vond wat veel indruk in de selectie had. Dat erbij was natuurlijk een.verschrikkelijk begin.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:10
    Nouri zal geen trainer kunnen managen en had zeker zware impact, maar dat maakte Keizer daardoor geen match zoals Cazador zegt.

    Hij werd mede ontslagen vanwege de conflicten met Bergkamp (die ook zijn enige kwalificatie was) en slechte resultaten en het slechte spel.

    Hij had daar nooit moeten instappen als hoofdcoach omdat hij geen bagage ervoor had, vond hij zelf ook trouwens.

    Dat het niet geheel terecht klopt hij werd de stok om Bergkamp te slaan. Maar ophemelen verdiend hij niet want het was niet goed aan resultaten en veld spel.

    4 doelstellingen
    Europees - niet gehaald voor het eerst sinds 1991 (uitsluiting)
    Beker - 3e ronde (2e wedstrijd) eruit
    Kampioen worden 7 punten achter.
    Mooi en aanvallend veld spel- op 3 wedstrijden na niet gezien.

    Was het Koeman geweest of een Laudrup (zoals gerucht ging met keizer er mogelijk naast) was het wel terecht ontslag geweest en nu niet?
    Vind ik leuk
    ppdf +1124
    donderdag 8 november 2018 om 17:46
    Ik zei niet dat hij onterecht is ontslagen. Al had ik hem het jaar af laten maken. De wissel van trainer had weinig effect. Ik gaf alleen dat hij nooit een kans had. Omdat Bergkamp zijn enige hou vast was en die.lag dik knder vuur. Dus hij had het nooit gered. Ajax had er nooit aan moeten beginnen en hij zelf op deze manier ook niet. Maar zijn aanstelling was gewoon kansloos. Voor hem en voor Ajax.
    Vind ik leuk
    ppdf +1124
    donderdag 8 november 2018 om 16:39
    Ja zuur voor hem dat Ajax het salaris plaffond los liet nadat hij weg was en ook daarna pas de knip los trok om spelers aan te trekken.
    Vind ik leuk
    Laliga +2160
    donderdag 8 november 2018 om 18:53
    Die tuinkabouter is gewoon 10 europese wedstrijden op rij ongeslagen en helpt ajax de groepsfase cl door. Mischien komt hij niet zo charismatisch over als een dick advocaat ofzo maar die man weet heus wel wat hij doet. Geef die man wat tijd en hij zal de meeste mensen nog verbazen hoever die kan komen
    Vind ik leuk
    Gerro +6674
    donderdag 8 november 2018 om 16:12
    Hij krijgt er in ieder geval meer geld als de berichtgeving klopt
    Vind ik leuk
    Koalabeer +459
    woensdag 7 november 2018 om 18:29
    Leuk voor die man!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:30
    Een groot trainer, die Marcel Keizer!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 00:05
    Vlak voordat hij ontslagen werd ging het goed draaien bij Ajax. Thuis 3-0 gewonnen van PSV, maar ja, fittie met Bergkamp...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17718
    woensdag 7 november 2018 om 18:30
    Het is hem gegund!
    Ben benieuwd..
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:36
    Ik heb altijd gezegd dat het een grote trainer worden en dit is de eerste stap! Ik sta er niet van te kijken als Sporting binnen nu en 2 jaar kampioen word.

    Eeuwig zonde dat Ajax hem heeft ontslagen. De zoveelste blunder van Overmars.
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    woensdag 7 november 2018 om 18:41
    Dat begon al met Bosz wegsturen ...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:45
    Idd en nu zitten we met Ten Hag opgescheept....
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    woensdag 7 november 2018 om 18:54
    Juist, opgescheept. Ik betwijfel echt of jij wel voor ajax bent want ten Hag is het beste wat ajax had kunnen overkomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:03
    Haha! 5 punten achter PSV terwijl we op elke positie een betere speler hebben en alle punten die we verloren waren fouten van de trainer.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    woensdag 7 november 2018 om 19:07
    Haha! Voor het eerst sinds een lange tijd 3 voorrondes overleefd en voor het eerst sinds 94/95 na 9 europese wedstrijden nog ongeslagen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:10
    Vind je het gek met deze wereldselectie? Werkt ook wel mee dat Bayern en Benfica hopeloos uitvorm zijn.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    woensdag 7 november 2018 om 19:12
    Tuurlijk. Als je verliest ligt het aan de trainer, als je wint aan de tegenstander of de selectie...
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    donderdag 8 november 2018 om 08:47
    Wilde nog iets typen maar je haalt de woorden uit mijn mond ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:57
    Hij is geen echte ajacied. Altijd maar zeiken past niet bij ajacieden. De meeste zijn trots en hebben ten hag in de armen gesloten. Kijk maar naar gister toen ze zijn naam riepen en hem bedankten
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    donderdag 8 november 2018 om 15:29
    Op elke positie?

    Nee man.
    Sowieso is Angelino beter dan Tagliafico (aanvallend sowieso, en heeft minder kaarten nodig), is Dumfries beter dan Mazraoui, is Rosario beter dan Schöne (op traptechniek na), is Luuk beter dan Dolberg (statistieken liegen niet), en is Lozano beter dan Neres.
    Verder vind ik Onana sowieso niet beter dan Zoet, zeg ook niet dat hij slechter is, maar sowieso niet beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:34
    Hahaha Angelino beter dan Taglaifico😂🤣 Ik kom niet meer bij sorry... De een is aanvoerder van Argentinië en verliest nooit een duel. De ander heeft alleen nog bij NAC gespeeld en in de ED een paar leuke wedstrijden met PSV gespeeld, maar dat is natuurlijk een wereld van verschil...
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    donderdag 8 november 2018 om 17:21
    Wat boeit het nou of je aanvoerder bent of niet.

    Tagliafico is een prima back hoor, maar maakt nog steeds veel en veel te veel domme ivertredingen en heeft ook niet voor niets al zoveel gele kaarten.
    Kwam vorig seizoen in de winterstop naar Ajax, pakte in 33 wedstrijden in Ajax 1, maar liefst 13 gele kaarten. Beetje teveel niet?
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    donderdag 8 november 2018 om 16:44
    Mwah, mengeling van beiden zou top zijn. Angelino vind ik persoonlijk beter qua aanvallend opzicht, maar scheelt niet heel veel. Verdedigend vind ik Tagliatella stukken beter.

    Je mening deel ik niet maar we hebben gelukkig vrijheid van meningsuiting :)
    Vind ik leuk
    Laliga +2160
    donderdag 8 november 2018 om 18:54
    Sirieus?? Moet die man de cl winnen voordat jij kan toegeven dat ajax gewoon goed voetbal speelt en doorgaat in de cl?? Ja nog achter psv , maar die hebben alles gewonnen daar komt heus nog wel verandering in. Bizar hoe ontevreden mensen kunnen zijn
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    woensdag 7 november 2018 om 19:16
    Hij is een trol, Keizer een tactisch onbenul, luisterde teveel naar Spijkerman met waardeloze wissels die punten hebben gekost. Waarschijnlijk een aardige vent maar een middelmatige trainer die bij Ajax met goed materiaal kon werken. Die gaat het niet lang volhouden bij Sporting.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    woensdag 7 november 2018 om 19:18
    Vind het wel leuk dat hij aankaartte dat Bayern en Benfica uit vorm waren. Keizer kon namelijk een leeggekocht OSG Nice en een matig Rosenborg niet verslaan. Beiden natuurlijk véél beter dan Benfica en Bayern...
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    woensdag 7 november 2018 om 19:28
    Keizer werd gehyped vanwege dat ene jaar bij Jong Ajax
    Een XI tal wat makkelijk middenmoot eredivisie had kunnen spelen. Keizer is een tactisch onbenul die het alleen goed deed vanwege Nouri, Donny en Frenkie.
    Zelfs met Gerard Jolink op de bank had dat Jong Ajax het goed gedaan. Snap die mensen niet die vinden dat hij onterecht is weggestuurd.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:35
    Ook wel groot verschil in selectie van toen en nu. Spelers hebben onder Keizer uiteindelijk fantastisch ontwikkeld waar Ten Hag van kon profiteren.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    donderdag 8 november 2018 om 16:02
    Keizer had de tijdens de voorrondes de beschikking over spelers als Sanchez, Dolberg, De Ligt, Onana, Neres, Frenkie de Jong, van de Beek, Kluivert, Ziyech etc. Hij had echt geen slecht team hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:04
    Maar Frenkie en De Ligt waren toen hij net begon nog jeugdspelers. Keizer heeft hun toen echt beter gemaakt.
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    donderdag 8 november 2018 om 16:46
    Dat weet ik niet, zou kunnen. Zelf denk ik dat als je heel veel talent hebt uiteindelijk minder coaching nodig hebt dan anderen. Dus of het dan aan Keizer ligt dat deze jongens zo goed zijn betwijfel ik.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    donderdag 8 november 2018 om 18:14
    De Ligt en De Jong waren destijds al buitenklasse hoor.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4399
    donderdag 8 november 2018 om 15:12
    als bosz de beschikking had gehad over deze selectie dan waren ze onverslaanbaar geweest. En leuker om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3529
    donderdag 8 november 2018 om 15:17
    Onzin, Bosz had de beschikking over Traoré en Sanchez. Beiden voor Ajax begrippen topspelers. Toch zakte Ajax in zowat elke europese uitwedstrijd door het ijs. Iets wat bij ten Hag niet plaats vindt. Bovendien is het Ajax onder ten Hag bijzonder aantrekkelijk om naar te kijken: Veel goals, weinig tegengoals, dynamisch aanvalsspel, veel 1 tegen 1 situaties en ook veel spelplezier.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:54
    Snap die kritiek niet zo op hem van personen.

    A. speelt leuk en goed verzorgd voetbal(niet altijd maar deed Bosz ook niet)

    B Je ziet spelers beter worden

    C Behaald resultaten in CL en competitie en verloor alleen een wedstrijd die je kunt verliezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:52
    Die wilde ook weg gezien zijn upgrade in loon,club en competitie en stelde eisen waarvan hij wist dat ze niet gehonoreerd werden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 00:05
    Juist..!
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1008
    woensdag 7 november 2018 om 18:36
    Huh sinds wanneer moet je een afkoopsom betalen als je een contact laat ontbinden. Dat is toch gewoon ontslag nemen????
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +3931
    woensdag 7 november 2018 om 18:40
    Het wordt ontbonden omdat er betaald is. Ontslag nemen bij tijdelijke contracten kunnen ze heel moeilijk maken. (Misschien niet in Abu Dhabi)
    Vind ik leuk
    Het Brein +4118
    woensdag 7 november 2018 om 18:36
    Op Wat?? Is hij gehaald als trainer? Bizarre stap van Sporting...
    Vind ik leuk
    Tinus040 +85
    woensdag 7 november 2018 om 18:37
    Iemand enig idee hoe Sporting bij Keizer is uitgekomen?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:41
    Via VP............;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:06
    Idd toen ik nog #KeizerIn heten hebben ze mijn fantastische beagumentatie gelezen en daardoor zijn ze tot deze conclusie gekomen....
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    woensdag 7 november 2018 om 18:41
    Van der Vaart denk ik, die gaf toen ook die top verdediger van Betis aan Ajax
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:07
    Mensen in de staff van Al Jazira zijn naar Sporting gegaan en hebben tegen Sporting gezegd dat Keizer een fantastische trainer is met een geweldige visie!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 15:28
    Drie Portugese spelers, dus klopt jou bewering!!!
    Vind ik leuk
    rexxo +1253
    woensdag 7 november 2018 om 19:21
    Die voorzitter van Sporting is niet goed. Keizer schijnt te zijn aanbevolen door een aantal Portugezen die in de medische staf zaten. Zij werken nu bij Sporting en vertelde die voorzitter onder de indruk te zijn van de visie van Keizer. Alsof die mensen verstand hebben van het technisch gedeelte?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:37
    Hoop dat het een mooi succesje gaat opleveren voor beide kanten.
    Zou het een troef zijn om Dost langer te kunnen binden?
    Vind ik leuk
    Talentscout +1122
    woensdag 7 november 2018 om 18:37
    Blijft onbegrijpelijk, je kan alles trainers kiezen die de afgelopen tijd ergens gefaald hebben en dan kom je uit bij Keizer. Of zal Bosz nog doorbetaald krijgen van Dortmund en ligt dat salaris wat hoger dan Sporting te bieden heeft?
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    woensdag 7 november 2018 om 18:37
    hij is beter als wat wij als trainer hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 18:38
    Leuk voor hem !
    Gun het hem zo na die vervelende start bij AJAX !!!

    Of Sporting nu daarvoor de juiste club is 🤔
    Vind ik leuk
    Johan59 +700
    woensdag 7 november 2018 om 18:43
    Ik schaam mij voor de manier waarop je bij Ajax bent vertrokken dat verdiend niet echt de schoonhieds prijs, ik wens je het allerbeste en succes
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1529
    woensdag 7 november 2018 om 18:50
    Vreemd dat Sporting bij Keizer uitkomt, op basis waarvan? Die paar maanden bij Ajax lijkt me sterk.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 15:29
    Giga domme opmerking!!!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1529
    donderdag 8 november 2018 om 17:35
    Bedankt, onderbouw jij die keuze dan eens? Heeft Keizer ervaring, een palmares etc etc?
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    woensdag 7 november 2018 om 18:59
    Waarom wel Keizer en niet Bosz (of Frank de Boer of Cocu, waren ze in de markt?).
    Geld? Eisen van Bosz?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:24
    Keizer is een betere trainer.
    Vind ik leuk
    Mari +9297
    donderdag 8 november 2018 om 15:33
    Heeft hij niet bewezen. Het enige dat hij heeft bewezen is dat hij zijn gevaarlijke spitsen (Neres en Kluivert) niet of te weinig opstelde.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:37
    Wat lul jij het je nek? Neres heeft by far zijn beste periode gespeeld onder Keizer.

    Heeft Frenkie en De Ligt heel veel beter gemaakt waar Ten Hag nu van profiteerd.
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +287
    woensdag 7 november 2018 om 19:02
    Ik gun het Keizer echt, ondanks dat hij raar weg gekomen is bij Ajax, heeft hij zich altijd goed opgesteld richting de media. Persoonlijk had ik keizer graag trainer van Groningen zien worden met Buijs als zijn assistent zo dat Buijs een paar jaar later het stokje over had kunnen nemen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    Marco S +4697
    woensdag 7 november 2018 om 19:05
    Mooie club, ik gun het hem..
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    woensdag 7 november 2018 om 19:38
    Ik ga naar Lissabon en ik neem mee...
    nou vast niet veel, daar is hij veel te slim voor.
    Maar er zitten al een paar Nederlanders toch?
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 19:54
    Na de teleurstelling bij Ajax is het fijn voor Keizer .
    Hoop dat het een succes wordt en dat hij een lange neusssssss kan trekken waar ze hem hebben laten vallen .
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:04
    Grappig dat hij zo gewilt is terwijl hij eigenlijk nog niets gepresteerd heeft. Dat half jaartje Ajax 1 levert hem nu een dik contract op. Waarschijnlijk veel meer dan Ten Hag nu bij Ajax heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 20:10
    Vond het echt een geschikte trainer bij Ajax.

    Sporting Portugal vind ik geen goede keuze, een Fenerbahçe gevoel heb ik erbij. Ik snap ook niet dat Dost daar nog voetbalt na die hooligan aanval.
    Vind ik leuk
    lemon9 +866
    woensdag 7 november 2018 om 20:31
    Gaat ie niet redden daar
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    woensdag 7 november 2018 om 20:55
    Toch leuk voor Keizer.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 00:17
    Badhoeverdorper euh volgens mij komt hij uit Wilnis.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:08
    Marcel Keizer is de onberispelijke bewaker en onbezoldigd woordvoerder van het Abdelhak Nouri gedachtengoed. De voorbeeldige Marcel Keizer was teveel heer voor de vijfde betonnen konkelcolonne.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1792
    donderdag 8 november 2018 om 15:09
    Zo zie je maar, een onbeduidende keuken kampioen divisie trainer die nog nooit ergens wat heeft laten zien.... Ik hoop voor hem dat hij slaagt!
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:36
    Hij zat PSV op de hielen, maar mocht het niet afmaken.
    Vind ik leuk
    frankje +19
    donderdag 8 november 2018 om 15:18
    Mooi, een nederlandse trainer bij een buitenlandse topclub. Ik hoop dat hij succesvol is, dat gun ik hem wel.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1998
    donderdag 8 november 2018 om 15:44
    Nou Marcel laat ze maar eens zien dat ze ongelijk hebben gehad in Amsterdam. Het is je gegund. Succes!!!!
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1051
    donderdag 8 november 2018 om 15:52
    Gun het deze man wel.
    Is door Overmars en v/d sar op een schandalige wijze als kop van jut gebruikt.

    Hoop dat hij daar slaagt.
    Vind ik leuk
    Mama +197
    donderdag 8 november 2018 om 15:53
    Deze voetbalkenner (?) had dit dus absoluut niet verwacht. Hij zelf waarschijnlijk ook niet.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31719
    donderdag 8 november 2018 om 16:03
    Mooie stap 😊
    Vind ik leuk
    Cookee +10847
    donderdag 8 november 2018 om 16:34
    Mooie stap Marcel... het is je gegund,
    stuur je even wat talentjes deze kant op naar Cambuur?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2570
    vrijdag 9 november 2018 om 00:05
    Keizer is goed genoeg en vedient een kans. Maar Sporting is een club die coaches niet echt de kans geeft. Ik verwacht hem binnen 8 maanden weer werkeloos.

    Na de Boer en Cocu de volgende Nederlandse coach die in mijn ogen een verkeerde keuze maakt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1419
    vrijdag 9 november 2018 om 00:47
    Zal ie de kerst halen? Wat een slechte trainer, niveau ten hag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 01:22
    Super! Maar die man moet tijd krijgen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 07:11
    Het is hem gegund. Wat Ajax met hem gedaan heeft slaat echt helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 10:52
    Ik gun 't hem van harte maar ik kan nog steeds niet begrijpen dat Sporting voor hem gekozen heeft. Ze hadden onder andere Jardim kunnen benaderen maar zelfs dat hebben ze niet gedaan. Er was genoeg keus als het gaat om trainers en toch moesten ze perse Keizer hebben. Hij gaat Sporting niet beter laten voetballen en zeker niet langs Benfica of Porto loodsen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws