Van der Vaart gaat 'bubbelen': 'Ik heb me misschien wel twee keer omgedraaid'

    Van der Vaart gaat 'bubbelen': 'Ik heb me misschien wel twee keer omgedraaid'

    donderdag 8 november 2018 om 13:42

    Rafael van der Vaart is sinds zondag officieel géén voetballer meer. Het is wennen voor de 109-voudig international, die voorlopig in het Deense Esbjerg blijft wonen.

    "De eerste keer dat ik opstond en niet naar de club hoefde, realiseerde ik me: ik ben geen voetballer meer", vertelt Van der Vaart aan RTL Boulevard. Het heeft ook zo zijn voordelen. "Of ik me toen nog een keer heb omgedraaid? Misschien wel twee keer", lacht hij. "Ik heb een mooie jacuzzi op het dak staan, dus ik ben lekker gaan bubbelen."

    Van der Vaart blijft voorlopig in Esbjerg. "Estevana (Polman, tophandbalster, red.) heeft nog een contract tot het einde van het seizoen. Dan zien we wel waar het heengaat. Ik volg haar. Of ik een handbalman ben? Haha, dat komt wel hard aan nu het officieel is. Ik vind het fijn dat ik meer thuis ben. Uiteindelijk ben ik blij met mijn carrière, ook al had ik natuurlijk ook het liefst afgesloten bij Real Madrid."

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 13:45
    Al jaren geen voetballer meer, dus de berichtgeving over hem mag nu wel een keertje stoppen.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1296
    donderdag 8 november 2018 om 13:50
    Dankje Johan Derksen.
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 13:49
    Nu mag ie zijn dag afsluiten in de snackbar
    Vind ik leuk
    Guntherr +1296
    donderdag 8 november 2018 om 13:50
    Zegt de vetklep die dit achter zijn computertje aan het typen is, Gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 13:52
    Wat heb je gerapporteerd? Grote vriend
    Vind ik leuk
    Mablo46 +155
    donderdag 8 november 2018 om 14:16
    haha, ja ik ben ook wel benieuwd wat hier 'shocking' aan is ;)
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 13:54
    Hahaha Guntherr, doe eens rustig gap
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:24
    Hahaha je hebt wel gelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:00
    Zoiets wat jij al je hele leven doet?

    Febo of mcdonalds?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:29
    Wat een HELD. Je hebt speciaal een account aangemaakt voor je 'moment of fame'? Je bijdrage was indrukwekkend. Je kan nu weer terug onder je plaggenhut.😎
    Vind ik leuk
    1904088 +146
    donderdag 8 november 2018 om 14:37
    Fijn dat je me nu al een held vindt. Is bij jou weinig voor nodig.
    Vind ik leuk
    Janjan +437
    donderdag 8 november 2018 om 15:26
    Als je deze speler niet kan waarderen dan kan je beter ergens anders zeiken....
    Vind ik leuk
    The Iceman +10281
    donderdag 8 november 2018 om 13:50
    Kom maar gezellig met de familie naar Ernem.
    Vind ik leuk
    RCJ29 +223
    donderdag 8 november 2018 om 13:51
    En n airfryer
    Vind ik leuk
    Leozao +4150
    donderdag 8 november 2018 om 13:51
    Bedankt Raffie!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:55
    Ondanks dat hij laatste jaren niet meer veel heeft gebracht ,is t wel een voetballer die een hele mooie carrière heeft gehad en waar veel voetballers U tegen kunnen zeggen.Jammer dat ie zo word afgebrand.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9417
    donderdag 8 november 2018 om 14:21
    Amen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 13:59
    Nu kan van der Vaart gewoon in het shownieuws.zijn wij van hem verlost hierzo..
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:04
    Die gaat het nieuwe gezicht worden van de Michelin banden
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9417
    donderdag 8 november 2018 om 14:21
    Of misschien niet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17712
    donderdag 8 november 2018 om 14:15
    Heeft het Nederlandse voetbalpubliek mooie dingen gegeven, en voor alle haters die weer beginnen over kroketten etc... stttttt, jullie hebben ook staan juichen om vd Vaart!
    Stelletje hypocrieten...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 14:30
    Niks mis met kroketten. Ik ben er flink dol op :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17712
    donderdag 8 november 2018 om 14:32
    Ik op z'n tijd ook hoor, frikandel mayo ook, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.. ;-)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 14:37
    Alles wat je in de snackbar kan krijgen is de maat van de Brabander

    Zolang je ook maar niet komt met Pan of oven materiaal natuurlijk
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17712
    donderdag 8 november 2018 om 14:57
    Hahahhaa, gek!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    donderdag 8 november 2018 om 14:58
    Ik meen het. Grootste belediging die je kan geven;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17712
    donderdag 8 november 2018 om 15:12
    Ik geloof jou ook hoor! :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9417
    donderdag 8 november 2018 om 14:21
    't Is je gegund Raf!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 14:39
    De fluweelspeler Rafael van der Vaart kreeg een loopbaan lang het predikaat ' talent' opgespeld, hetgeen een verdienste is.

    Primeurdomoren die een dergelijke subliminale hommage verslijten als vilein en weer naar de moderatorbrigade huppelen en smeken om een lippendienst, zoals afgelopen weekend, om post en account te elimineren, kom er maar in.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +242
    donderdag 8 november 2018 om 15:12
    Hoe je het ook went of keert, hij trainde nog wel een beetje de afgelopen jaren.
    Benieuwd of hij de route gaat nemen die echte Ronaldo nam na zijn stoppen.
    Vind ik leuk
    Janjan +437
    donderdag 8 november 2018 om 15:24
    de jonge garde kan je alleen maar afvallen en die opmerkingen laten alleen zien dat ze dom zijn. Ik ben blij dat ik hem heb zien voetballen en zien groeien vanaf ajax tot nu. Laatste paar jaar is het helaas niets meer geworden en lag ook denk ik aan de motivatie.En als je het niet eens bent.....check eens oude filmpjes van hem
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    donderdag 8 november 2018 om 15:34
    Dit is nieuws in de categorie story/prive, jammer dat hij niet gelijk laat weten wat hij voor het ontbijt heeft gehad, kleur van zijn sokken etc.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:53
    Was ooit een groot talent alleen waar Sneijder het wel deed ging het bij hem steeds minder helaas
    Vind ik leuk