'Pogba vliegt niet terug met ploeggenoten na langdurige dopingcontrole'

'Pogba vliegt niet terug met ploeggenoten na langdurige dopingcontrole'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 15:01do 08-11-2018 om 15:01

Paul Pogba zat woensdagavond niet samen met zijn ploeggenoten in het vliegtuig naar Manchester. De Fransman moest na de Champions League-wedstrijd tegen zijn voormalige club Juventus (1-2) namelijk een dopingcontrole ondergaan.

Pogba werd na de 1-2 zege van Manchester United op Juventus door de UEFA aangewezen voor een dopingcontrole. Dat duurde zo lang dat de middenvelder van United het vliegtuig, waar de rest van de selectie van United wel in zat, miste. Pogba had vervolgens geen andere keuze dan een uur later samen met een aantal bestuursleden en supporters van United terug te vliegen naar Manchester.

Pogba won met zijn ploeg met 2-1 in Turijn. Na de openingstreffer van Cristiano Ronaldo draaide United door een rake vrije trap van Juan Mata en een laat eigen doelpunt van Alex Sandro de wedstrijd om. Door die overwinning zet de ploeg van José Mourinho een grote stap richting overwintering in het miljardenbal.

Plaats een reactie

jari4ever +1580
donderdag 8 november 2018 om 14:59
Goed verhaal
Vind ik leuk
Youri99 +10831
donderdag 8 november 2018 om 15:01
Die wou dus gewoon nog eventjes in zijn oude vertrouwde Turijn vertoeven.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 15:09
Ja, heerlijk, een hele reünie, toeristische rondrit en een uitgebreid diner in een uurtje gedaan.
Vind ik leuk
Youri99 +10831
donderdag 8 november 2018 om 15:29
Je weet hoe dat gaat toch, allerlei mensen die je lang niet hebt gesproken etc.
Vind ik leuk
peesjeevee +3223
donderdag 8 november 2018 om 15:00
Ik snap niet waarom ze geen plas test voor de wedstrijd bij iedere speler doen in de champions league.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6371
donderdag 8 november 2018 om 15:04
Ja, goed plan.
Effe pissen, test goed doorkomen, kleedkamer in en kom maar op met die pillen.
Vind ik leuk
deltiaan +1467
donderdag 8 november 2018 om 15:40
dan vallen er veel door de mand
Vind ik leuk
Koenbres +2119
donderdag 8 november 2018 om 15:01
Moet eigenlijk niet kunnen zo, Vormer moest ook het feestje al missen met zijn teamgenoten. Er moet een manier komen dat die dopingcontrole gewoon iets sneller kan plaatsvinden.
Vind ik leuk
The Genius +3848
donderdag 8 november 2018 om 15:14
Ik ben zelf als sporter wel eens getest en ook ik zat er 1,5 uur. En dat ligt puur en alleen aan het feit dat ik niet kon pissen, niet aan de controleur. Niet kunnen/hoeven pissen gebeurd zo vaak, je zweet je te pleuris tijdens de wedstrijd dus hebt weinig "afval" over in je blaas
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 15:25
Erg is dat he? Je hebt wel drang om de pissen maar het gaat niet.
Vind ik leuk
Koenbres +2119
donderdag 8 november 2018 om 16:41
Ooh okee, ik dacht dat het ook mogelijk was met bijvoorbeeld bloed afnemen ofzo
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6371
donderdag 8 november 2018 om 15:14
Kan in no time geregeld zijn. Ligt er aan hoe snel je kan pissen.
Voor de meeste hier op VP zou het geen probleem zijn bijvoorbeeld, die lopen continue te zeiken
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
donderdag 8 november 2018 om 15:01
Mijn oma heeft vanochtend ook haar bus gemist, iemand anders ook nog groot nieuws te melden?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 15:26
Dat is echt Breaking News!

Heeft ze wel de volgende gehaald?
O, Gelukkig!
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
donderdag 8 november 2018 om 15:28
Nee ze dacht skip die shit en is weer in bed gaan liggen
Vind ik leuk