'Pogba vliegt niet terug met ploeggenoten na langdurige dopingcontrole'

    'Pogba vliegt niet terug met ploeggenoten na langdurige dopingcontrole'

    donderdag 8 november 2018 om 15:01

    Paul Pogba zat woensdagavond niet samen met zijn ploeggenoten in het vliegtuig naar Manchester. De Fransman moest na de Champions League-wedstrijd tegen zijn voormalige club Juventus (1-2) namelijk een dopingcontrole ondergaan.

    Pogba werd na de 1-2 zege van Manchester United op Juventus door de UEFA aangewezen voor een dopingcontrole. Dat duurde zo lang dat de middenvelder van United het vliegtuig, waar de rest van de selectie van United wel in zat, miste. Pogba had vervolgens geen andere keuze dan een uur later samen met een aantal bestuursleden en supporters van United terug te vliegen naar Manchester.

    Pogba won met zijn ploeg met 2-1 in Turijn. Na de openingstreffer van Cristiano Ronaldo draaide United door een rake vrije trap van Juan Mata en een laat eigen doelpunt van Alex Sandro de wedstrijd om. Door die overwinning zet de ploeg van José Mourinho een grote stap richting overwintering in het miljardenbal.

    Plaats een reactie

    jari4ever +1399
    donderdag 8 november 2018 om 14:59
    Goed verhaal
    Vind ik leuk
    Youri99 +9355
    donderdag 8 november 2018 om 15:01
    Die wou dus gewoon nog eventjes in zijn oude vertrouwde Turijn vertoeven.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:09
    Ja, heerlijk, een hele reünie, toeristische rondrit en een uitgebreid diner in een uurtje gedaan.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9355
    donderdag 8 november 2018 om 15:29
    Je weet hoe dat gaat toch, allerlei mensen die je lang niet hebt gesproken etc.
    Vind ik leuk
    peesjeevee +232
    donderdag 8 november 2018 om 15:00
    Ik snap niet waarom ze geen plas test voor de wedstrijd bij iedere speler doen in de champions league.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +242
    donderdag 8 november 2018 om 15:04
    Ja, goed plan.
    Effe pissen, test goed doorkomen, kleedkamer in en kom maar op met die pillen.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1239
    donderdag 8 november 2018 om 15:40
    dan vallen er veel door de mand
    Vind ik leuk
    Koenbres +780
    donderdag 8 november 2018 om 15:01
    Moet eigenlijk niet kunnen zo, Vormer moest ook het feestje al missen met zijn teamgenoten. Er moet een manier komen dat die dopingcontrole gewoon iets sneller kan plaatsvinden.
    Vind ik leuk
    The Genius +3310
    donderdag 8 november 2018 om 15:14
    Ik ben zelf als sporter wel eens getest en ook ik zat er 1,5 uur. En dat ligt puur en alleen aan het feit dat ik niet kon pissen, niet aan de controleur. Niet kunnen/hoeven pissen gebeurd zo vaak, je zweet je te pleuris tijdens de wedstrijd dus hebt weinig "afval" over in je blaas
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:25
    Erg is dat he? Je hebt wel drang om de pissen maar het gaat niet.
    Vind ik leuk
    Koenbres +780
    donderdag 8 november 2018 om 16:41
    Ooh okee, ik dacht dat het ook mogelijk was met bijvoorbeeld bloed afnemen ofzo
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +242
    donderdag 8 november 2018 om 15:14
    Kan in no time geregeld zijn. Ligt er aan hoe snel je kan pissen.
    Voor de meeste hier op VP zou het geen probleem zijn bijvoorbeeld, die lopen continue te zeiken
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 15:01
    Mijn oma heeft vanochtend ook haar bus gemist, iemand anders ook nog groot nieuws te melden?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 15:26
    Dat is echt Breaking News!

    Heeft ze wel de volgende gehaald?
    O, Gelukkig!
    Vind ik leuk
    Tsubamba +511
    donderdag 8 november 2018 om 15:28
    Nee ze dacht skip die shit en is weer in bed gaan liggen
    Vind ik leuk
    JoTaPe +858
    donderdag 8 november 2018 om 15:05
    Als hij nou ook ff vergeet in te stappen als Nederland tegen Frankrijk speelt, scheelt dat weer voor ons.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:40
    Supergoal van Ronaldo trouwens
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws