Geen geloof meer in Oranje-selectie: 'Ik denk dat mijn kansen zijn geweest'

Geen geloof meer in Oranje-selectie: 'Ik denk dat mijn kansen zijn geweest'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 16:42do 08-11-2018 om 16:42

Jeremain Lens denkt dat zijn rol bij het Nederlands elftal is uitgespeeld. De 34-voudig international ziet dat op zijn positie veel jonge jongens zijn opgestaan en heeft zich erbij neergelegd dat zijn interlandloopbaan ten einde is.

"Ik kijk met een ander gevoel naar het Nederlands elftal, omdat ik zelf geen deel meer van uitmaak", vertelt hij voor de camera van Veronica Inside. "Of dat ooit nog gaat komen weet ik niet, maar daar ga ik niet vanuit."

Het is Lens opgevallen dat Koeman vooral jonge spelers oproept. "Dan moet je realistisch zijn en ik denk dat mijn kansen geweest zijn. Ik hoop dat de jonge jongens het goed blijven doen en alleen maar beter gaan doen en misschien ook hoge ogen kunnen gooien op een eindtoernooi."

Kijkend naar zijn eigen positie ziet Lens dat de concurrentie flink is toegenomen. "Bergwijn, Justin Kluivert, Groenveld, Depay. Je hebt heel veel jongens die op die positie kunnen spelen. Als de bondscoach voor die jongens kiest, vind ik het niet erg."

Poll

Kan Lens nog van waarde zijn voor Oranje?

(1786 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 16:47
Goeie speler alleen niet erg speciaal. Wel ervaren. Dus als koeman een ervaren speler in de voorste linie erbij wil dan zou Lens wel een goeie optie zijn. Kan overigens ook als spits uit de voeten.
Vind ik leuk
aphex twin +1547
donderdag 8 november 2018 om 16:51
Precies, wellicht een stukje beter dan Babel? En niet van dat gekke haar :)
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:48
Hij is te oud
Vind ik leuk
Chielus +130
donderdag 8 november 2018 om 16:49
Is toch nog jonger dan babel
Vind ik leuk
Hektor +426
donderdag 8 november 2018 om 16:59
Die is ook te oud
Vind ik leuk
aphex twin +1547
donderdag 8 november 2018 om 16:50
Heeft/had (waar en hoe speelt die jongen tegenwoordig?) wel de juiste instelling. Een jongen met gif in zijn spel.
Vind ik leuk
appeltje +4204
donderdag 8 november 2018 om 16:51
Besiktas
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:50
De jeugd heeft de toekomst jermaine
Vind ik leuk
Come on Utreg +30140
donderdag 8 november 2018 om 16:52
Jouw tijd is geweest, Lens. Bedankt!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:52
De laatste keer dat ik dit las, werd die persoon in de eerst volgende selectie opgenomen(Vormer). Dus wie weet of je de volgende keer erbij zit. ;P
Vind ik leuk
mcmodd +28532
donderdag 8 november 2018 om 16:58
Hij heeft heel goede wedstrijden voor Oranje gespeeld, waardige mening, netjes verwoord.
Vind ik leuk
JanTa48 +9142
donderdag 8 november 2018 om 17:49
Het kwartje is bij hem gevallen.
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
donderdag 8 november 2018 om 17:57
Als Blind erbij kan zijn kan zelfs de Kromme nog opgeroepen worden.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:43
Danny Blind is al een tijdje gestopt met voetbal. Beetje overbodige reactie.
Vind ik leuk
Cookee +12918
donderdag 8 november 2018 om 19:01
Echte speler waar trainers dol op zijn.
Maar ze gebruikten hem altijd verkeerd, ik zie meer een diepgaande midvelder in hem dan een spits.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:24
De rest van Nederland weet het wel zeker.

Is nooit top geweest, en komt veels te veel jeugd aan om voor hem er nog tussen te komen. Misschien nog leuk voor een subtopper uit de eredivisie.
Vind ik leuk
El Cazador +9346
donderdag 8 november 2018 om 23:54
Jeremain Lens bedankt voor je bewezen diensten en suc6 verder met je carrière
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws