Geen geloof meer in Oranje-selectie: 'Ik denk dat mijn kansen zijn geweest'

Geen geloof meer in Oranje-selectie: 'Ik denk dat mijn kansen zijn geweest'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 16:42do 08-11-2018 om 16:42

Jeremain Lens denkt dat zijn rol bij het Nederlands elftal is uitgespeeld. De 34-voudig international ziet dat op zijn positie veel jonge jongens zijn opgestaan en heeft zich erbij neergelegd dat zijn interlandloopbaan ten einde is.

"Ik kijk met een ander gevoel naar het Nederlands elftal, omdat ik zelf geen deel meer van uitmaak", vertelt hij voor de camera van Veronica Inside. "Of dat ooit nog gaat komen weet ik niet, maar daar ga ik niet vanuit."

Het is Lens opgevallen dat Koeman vooral jonge spelers oproept. "Dan moet je realistisch zijn en ik denk dat mijn kansen geweest zijn. Ik hoop dat de jonge jongens het goed blijven doen en alleen maar beter gaan doen en misschien ook hoge ogen kunnen gooien op een eindtoernooi."

Kijkend naar zijn eigen positie ziet Lens dat de concurrentie flink is toegenomen. "Bergwijn, Justin Kluivert, Groenveld, Depay. Je hebt heel veel jongens die op die positie kunnen spelen. Als de bondscoach voor die jongens kiest, vind ik het niet erg."

Poll

Kan Lens nog van waarde zijn voor Oranje?

(1786 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 16:47
Nee Lens jij bent denk ik uit gespeeld bij Oranje.
Succes verder .
Vind ik leuk
Alex Koopman +1225
donderdag 8 november 2018 om 17:08
Hoezo nee Lens? Geeft ie zelf toch ook al aan?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:22
Spelers houden altijd hoop maar ik denk met hem dat het niks meer wordt .
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
donderdag 8 november 2018 om 18:31
Had hem nog graag een keer in het Feyenoordshirt willen zien,maar dat gaat niet meer gebeuren. Feyenoord kon nooit voldoen aan zijn financiele eisen en hij begint nu ook wel iets snelheid te verliezen naarmate hij ouder wordt. Toch was ik altijd wel gecharmeerd van zijn spel,al won hij zelden of nooit in De Kuip met PSV of AZ. En dan kon ik,als Feyenoorder,altijd wel genieten van zijn chagrijn na zo'n wedstrijd tegen Feyenoord ha,ha.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:39
Heeft een paar prachtige goals gescoord bij PSV. Herinner me een europaleaugue doelpunt vanuit de cornervlag met zn buitenkant rechts. Zou zeker niet misstaan bij Feyenoord. Zie hem het liefst naar PSV komen als Arjen Robben niet haalbaar is. Voor Feyenoord zou t mooi zijn als ze oud spelers als de Guzman en Fer kunnen terug halen. Dan zie ik ze wel ver komen in de Eredivisie.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
donderdag 8 november 2018 om 18:48
Ik denk dat PSV hem niet meer nodig heeft,hebben al vrij goede spelers op die flank en er komt ook nog best goede jeugd aan bij jullie!! En wij,Feyenoord dus, kunnen zijn salaris niet betalen,helaas....
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:51
Alles kan. Om mee te kunnen met de top moet feyenoord zich wel aanpassen. Psv heeft Malen voor de linksbuiten positie. Dus als lozano vertrekt vult hij die gat in. Maar als Bergwijn vertrekt hebben wij in de jeugd niemand. Ja Aboukhlal, maar die speelde vorig jaar nog bij de a1 en dit jaar jong psv. Psv kan em dus goed gebruiken, al is het maar voor 1 jaar.
Vind ik leuk
Krav +197
donderdag 8 november 2018 om 18:46
Die snelheid was hij al vrij snel kwijt. Zonde. Was echt een talent
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:48
Volgens fifa 19 heeft ie 90 snelheid. Niet slecht toch.
Vind ik leuk
Krav +197
donderdag 8 november 2018 om 19:00
Als het waaris... Hij gebruikt het alleen zelden. Op hoge snelheid zonder bal of met bal is nogal een verschil.

En diepgaan zonder bal is tegenwoordig iets waar een taboe op rust
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 18:56
Paar jaar geleden had hij er bijna 1 aan maar dan zat ie er samen met joris mathijsen samen in
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:47
Goeie speler alleen niet erg speciaal. Wel ervaren. Dus als koeman een ervaren speler in de voorste linie erbij wil dan zou Lens wel een goeie optie zijn. Kan overigens ook als spits uit de voeten.
Vind ik leuk
aphex twin +1534
donderdag 8 november 2018 om 16:51
Precies, wellicht een stukje beter dan Babel? En niet van dat gekke haar :)
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:48
Hij is te oud
Vind ik leuk
Chielus +133
donderdag 8 november 2018 om 16:49
Is toch nog jonger dan babel
Vind ik leuk
Hektor +431
donderdag 8 november 2018 om 16:59
Die is ook te oud
Vind ik leuk
aphex twin +1534
donderdag 8 november 2018 om 16:50
Heeft/had (waar en hoe speelt die jongen tegenwoordig?) wel de juiste instelling. Een jongen met gif in zijn spel.
Vind ik leuk
appeltje +2496
donderdag 8 november 2018 om 16:51
Besiktas
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:50
De jeugd heeft de toekomst jermaine
Vind ik leuk
Come on Utreg +28466
donderdag 8 november 2018 om 16:52
Jouw tijd is geweest, Lens. Bedankt!
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 16:52
De laatste keer dat ik dit las, werd die persoon in de eerst volgende selectie opgenomen(Vormer). Dus wie weet of je de volgende keer erbij zit. ;P
Vind ik leuk
mcmodd +25108
donderdag 8 november 2018 om 16:58
Hij heeft heel goede wedstrijden voor Oranje gespeeld, waardige mening, netjes verwoord.
Vind ik leuk
JanTa48 +6748
donderdag 8 november 2018 om 17:49
Het kwartje is bij hem gevallen.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 17:51
Jammer maar nooit echt een topper geweest voor oranje
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
donderdag 8 november 2018 om 17:57
Als Blind erbij kan zijn kan zelfs de Kromme nog opgeroepen worden.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:43
Danny Blind is al een tijdje gestopt met voetbal. Beetje overbodige reactie.
Vind ik leuk
Analyse075 +1822
donderdag 8 november 2018 om 18:00
Hij is juist een van die spelers van een mindere generatie.
Vind ik leuk
Cookee +11823
donderdag 8 november 2018 om 19:01
Echte speler waar trainers dol op zijn.
Maar ze gebruikten hem altijd verkeerd, ik zie meer een diepgaande midvelder in hem dan een spits.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 19:24
De rest van Nederland weet het wel zeker.

Is nooit top geweest, en komt veels te veel jeugd aan om voor hem er nog tussen te komen. Misschien nog leuk voor een subtopper uit de eredivisie.
Vind ik leuk
El Cazador +8111
donderdag 8 november 2018 om 23:54
Jeremain Lens bedankt voor je bewezen diensten en suc6 verder met je carrière
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws