Geen geloof meer in Oranje-selectie: 'Ik denk dat mijn kansen zijn geweest'

    Geen geloof meer in Oranje-selectie: 'Ik denk dat mijn kansen zijn geweest'

    donderdag 8 november 2018 om 16:42

    Jeremain Lens denkt dat zijn rol bij het Nederlands elftal is uitgespeeld. De 34-voudig international ziet dat op zijn positie veel jonge jongens zijn opgestaan en heeft zich erbij neergelegd dat zijn interlandloopbaan ten einde is.

    "Ik kijk met een ander gevoel naar het Nederlands elftal, omdat ik zelf geen deel meer van uitmaak", vertelt hij voor de camera van Veronica Inside. "Of dat ooit nog gaat komen weet ik niet, maar daar ga ik niet vanuit."

    Het is Lens opgevallen dat Koeman vooral jonge spelers oproept. "Dan moet je realistisch zijn en ik denk dat mijn kansen geweest zijn. Ik hoop dat de jonge jongens het goed blijven doen en alleen maar beter gaan doen en misschien ook hoge ogen kunnen gooien op een eindtoernooi."

    Kijkend naar zijn eigen positie ziet Lens dat de concurrentie flink is toegenomen. "Bergwijn, Justin Kluivert, Groenveld, Depay. Je hebt heel veel jongens die op die positie kunnen spelen. Als de bondscoach voor die jongens kiest, vind ik het niet erg."

    Poll

    Kan Lens nog van waarde zijn voor Oranje?

    (1785 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 8 november 2018 om 16:47
    Nee Lens jij bent denk ik uit gespeeld bij Oranje.
    Succes verder .
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:08
    Hoezo nee Lens? Geeft ie zelf toch ook al aan?
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:22
    Spelers houden altijd hoop maar ik denk met hem dat het niks meer wordt .
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    donderdag 8 november 2018 om 18:31
    Had hem nog graag een keer in het Feyenoordshirt willen zien,maar dat gaat niet meer gebeuren. Feyenoord kon nooit voldoen aan zijn financiele eisen en hij begint nu ook wel iets snelheid te verliezen naarmate hij ouder wordt. Toch was ik altijd wel gecharmeerd van zijn spel,al won hij zelden of nooit in De Kuip met PSV of AZ. En dan kon ik,als Feyenoorder,altijd wel genieten van zijn chagrijn na zo'n wedstrijd tegen Feyenoord ha,ha.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:39
    Heeft een paar prachtige goals gescoord bij PSV. Herinner me een europaleaugue doelpunt vanuit de cornervlag met zn buitenkant rechts. Zou zeker niet misstaan bij Feyenoord. Zie hem het liefst naar PSV komen als Arjen Robben niet haalbaar is. Voor Feyenoord zou t mooi zijn als ze oud spelers als de Guzman en Fer kunnen terug halen. Dan zie ik ze wel ver komen in de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1119
    donderdag 8 november 2018 om 18:48
    Ik denk dat PSV hem niet meer nodig heeft,hebben al vrij goede spelers op die flank en er komt ook nog best goede jeugd aan bij jullie!! En wij,Feyenoord dus, kunnen zijn salaris niet betalen,helaas....
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:51
    Alles kan. Om mee te kunnen met de top moet feyenoord zich wel aanpassen. Psv heeft Malen voor de linksbuiten positie. Dus als lozano vertrekt vult hij die gat in. Maar als Bergwijn vertrekt hebben wij in de jeugd niemand. Ja Aboukhlal, maar die speelde vorig jaar nog bij de a1 en dit jaar jong psv. Psv kan em dus goed gebruiken, al is het maar voor 1 jaar.
    Vind ik leuk
    Krav +109
    donderdag 8 november 2018 om 18:46
    Die snelheid was hij al vrij snel kwijt. Zonde. Was echt een talent
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:48
    Volgens fifa 19 heeft ie 90 snelheid. Niet slecht toch.
    Vind ik leuk
    Krav +109
    donderdag 8 november 2018 om 19:00
    Als het waaris... Hij gebruikt het alleen zelden. Op hoge snelheid zonder bal of met bal is nogal een verschil.

    En diepgaan zonder bal is tegenwoordig iets waar een taboe op rust
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 18:56
    Paar jaar geleden had hij er bijna 1 aan maar dan zat ie er samen met joris mathijsen samen in
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:47
    Goeie speler alleen niet erg speciaal. Wel ervaren. Dus als koeman een ervaren speler in de voorste linie erbij wil dan zou Lens wel een goeie optie zijn. Kan overigens ook als spits uit de voeten.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1371
    donderdag 8 november 2018 om 16:51
    Precies, wellicht een stukje beter dan Babel? En niet van dat gekke haar :)
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:48
    Hij is te oud
    Vind ik leuk
    Chielus +131
    donderdag 8 november 2018 om 16:49
    Is toch nog jonger dan babel
    Vind ik leuk
    Hektor +292
    donderdag 8 november 2018 om 16:59
    Die is ook te oud
    Vind ik leuk
    aphex twin +1371
    donderdag 8 november 2018 om 16:50
    Heeft/had (waar en hoe speelt die jongen tegenwoordig?) wel de juiste instelling. Een jongen met gif in zijn spel.
    Vind ik leuk
    appeltje +755
    donderdag 8 november 2018 om 16:51
    Besiktas
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:50
    De jeugd heeft de toekomst jermaine
    Vind ik leuk
    Potjan3 +1065
    donderdag 8 november 2018 om 16:51
    Gewoon een doorsnee voetballer. Altijd erg snel maar voor de rest niks bijzonders.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    donderdag 8 november 2018 om 16:52
    Jouw tijd is geweest, Lens. Bedankt!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 16:52
    De laatste keer dat ik dit las, werd die persoon in de eerst volgende selectie opgenomen(Vormer). Dus wie weet of je de volgende keer erbij zit. ;P
    Vind ik leuk
    mcmodd +23955
    donderdag 8 november 2018 om 16:58
    Hij heeft heel goede wedstrijden voor Oranje gespeeld, waardige mening, netjes verwoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:30
    Ik schrok me Lens. Van schrik mn lens kwijt😎
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:34
    Niet echt grappig of beter gezegt helemaal niet grappig!
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:47
    Lollig misschien?😎
    Vind ik leuk
    Andre As +1111
    donderdag 8 november 2018 om 18:23
    Zelfs dat niet. Heb ze van jou wel eens beter gezien.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5518
    donderdag 8 november 2018 om 17:49
    Het kwartje is bij hem gevallen.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 17:51
    Jammer maar nooit echt een topper geweest voor oranje
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9451
    donderdag 8 november 2018 om 17:57
    Als Blind erbij kan zijn kan zelfs de Kromme nog opgeroepen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 22:43
    Danny Blind is al een tijdje gestopt met voetbal. Beetje overbodige reactie.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1811
    donderdag 8 november 2018 om 18:00
    Hij is juist een van die spelers van een mindere generatie.
    Vind ik leuk
    Cookee +10846
    donderdag 8 november 2018 om 19:01
    Echte speler waar trainers dol op zijn.
    Maar ze gebruikten hem altijd verkeerd, ik zie meer een diepgaande midvelder in hem dan een spits.
    Vind ik leuk
    donderdag 8 november 2018 om 19:24
    De rest van Nederland weet het wel zeker.

    Is nooit top geweest, en komt veels te veel jeugd aan om voor hem er nog tussen te komen. Misschien nog leuk voor een subtopper uit de eredivisie.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6563
    donderdag 8 november 2018 om 23:54
    Jeremain Lens bedankt voor je bewezen diensten en suc6 verder met je carrière
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws