Babel: 'Weet niet of ik het mag zeggen, maar mijn agent praat al met Besiktas'

Babel: 'Weet niet of ik het mag zeggen, maar mijn agent praat al met Besiktas'

Gepubliceerd: donderdag 8 november 2018 om 22:27do 08-11-2018 om 22:27

Ryan Babel heeft nog geen idee waar hij volgend seizoen voetbalt. De 31-jarige Oranje-international is aan zijn derde seizoen bij het Turkse Besiktas bezig, maar beschikt over een aflopend contract bij de Europa League-deelnemer.

Na afloop van de uitwedstrijd tegen Racing Genk stond Babel Voetbal Inside-verslaggever Marcel Maijer te woord. Deze confronteerde de vleugelaanvaller met het gerucht dat Fiorentina achter hem aan zit. "Oh, weet ik niet eens", reageert een zichtbaar verraste Babel.

Afgelopen zomer was het Braziliaanse Flamengo nog in de markt voor de oud-Ajacied, maar een verhuizing naar Rio de Janeiro is inmiddels van de baan. "Nee, op dit moment is dat geen optie. Ik wacht rustig af", reageert hij desgevraagd tegenover Maijer.

Besiktas heeft de gesprekken over de toekomst al wél opgestart. "Ik weet niet of ik daar uitspraken over mag doen, maar mijn agent (Winnie Haatrecht, red.) is al in gesprek met de club. Dus ik wacht nog even af."

Poll

Moet Babel bij Besiktas blijven?

(1954 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 8 november 2018 om 22:35
Als je het over een 'punchable face' hebt, verdomme. 😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +13990
donderdag 8 november 2018 om 23:24
De voetballende lucifer.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +2803
donderdag 8 november 2018 om 22:35
Gewoon blijven zitten. Prachtig leven, mooie club en een dik salaris.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 22:38
Afhankelijk van wat hij wil natuurlijk, als die wilt cashen word het een vage club uit China ofzo maar als die weekelijks aan spelen wilt toekomen zou ik gaan voor een, Utrecht,AZ,Vitesse
[Reactie gewijzigd op donderdag 8 november 2018 om 22:39]
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2898
vrijdag 9 november 2018 om 00:49
Wat lul je stom? Babel is basisspeler..
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 02:36
Over stom lullen gesproken.. 😆

Babel is begin dertig en gaat alleen nog maar minder worden. Veder gun ik die jongen nog veel plezier in het voetbal en zou ik, als ik hem was naar een subtopper uit de eredivisie gaan.

Vind ik leuk
Nietkoeroe +2898
vrijdag 9 november 2018 om 09:51
Jij zou terwijl je basisspeler bent bij een Europa league club en titelkandidaat terug gaan voor een habbekrats in de eredivisie bij een club gaan spelen die nergens voor speelt en zo ook je laatste kans op een eindtoernooi ten grabbel gooien? Aparte keus maar zelf weten
Vind ik leuk
Koeien +3081
vrijdag 9 november 2018 om 10:50
Kan ik me niet in vinden. Leeftijd zal op den duur wel gaan tellen, maar hij is veel te goed voor de ED. Daar zit zeker nog wat carriere in.
Vind ik leuk
Riszh +454
donderdag 8 november 2018 om 22:58
Lekker naar China #KaChinggg 🤑
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 23:15
Geloof niet dat ze in china op een rose vuurtoren zitten te wachten
Vind ik leuk
Kopstootje +9640
donderdag 8 november 2018 om 23:02
Kom Marcie, haal hem lekker terug.
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 23:15
Met het circus om clownte worden?
Vind ik leuk
donderdag 8 november 2018 om 23:17
Terug naar ajax
Vind ik leuk
Forever Ajax +2208
donderdag 8 november 2018 om 23:22
Ik denk niet dat hij voor een plek op de bank gaat kiezen...
Vind ik leuk
Koekie1970 +3218
donderdag 8 november 2018 om 23:55
Babel on fire nananana nananana nananana Babel on fire nananana nananana
Vind ik leuk
El Cazador +8111
donderdag 8 november 2018 om 23:56
Andere club, ander land, andere coupe en kleur.
Vind ik leuk
Vinnie J +2022
vrijdag 9 november 2018 om 00:49
Ga eens naar de kapper. Hij lijkt wel een clown.
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 01:11
Babel naar flamengo, dat wordt niks, zelfs niet voor zn bankrekening. Blijf maar waar je bent, gaat niet slecht toch?
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 05:17
nou ja hij ziet er al uit als een flamingo...
Vind ik leuk
Analyse075 +1822
vrijdag 9 november 2018 om 08:54
Lekker naar het mooie Italia gaan Babel
Vind ik leuk
Jopi1982 +774
vrijdag 9 november 2018 om 10:32
Mooie club, Fiorentina! Mooi contract af laten lopen, tekengeld in je zak! En lekker spelen in Italia!
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 10:55
Als ik Besiktas was zou ik zijn contract 100% zeker verlengen. Sinds ie daar speelt altijd al een vaste waarde geweest en heel vaak ook belangrijk in cruciale wedstrijden. Als ik hem was zou ik mijn contract ook willen verlengen, Fiorentina is een mooie club maar dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Besiktas.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws