Advocaat: Ik wil sowieso wel een keer een gesprek hebben met de grote baas

Advocaat: "Ik wil sowieso wel een keer een gesprek hebben met de grote baas"

Gepubliceerd: vrijdag 9 november 2018 om 15:27vr 09-11-2018 om 15:27

Dick Advocaat klopt binnenkort bij Frans van Seumeren aan om over versterkingen te praten. De trainer van FC Utrecht heeft een spitsenprobleem en hoopt daarom dat Van Seumeren in de winterstop bereid is mee te werken aan een of meerdere transfers.

Jean-Christophe Bahebeck en Simon Makienok liggen er met blessures uit en Advocaat geeft aan van Cyriel Dessers 'meer te verwachten'. Talent Nick Venema moet nog stappen zetten. Daardoor is de spoeling voorin bij Utrecht erg dun. "Ik wil sowieso wel een keer een gesprek hebben met de grote baas", zegt Advocaat, geciteerd door Voetbal International.

Op de vraag of dat met Van Seumeren is, reageert hij bevestigend. "Ja, om te kijken of er überhaupt iets mogelijk is. Ik moet toch wachten op wat zij zeggen. Je kunt alleen wel met argumenten komen en zeggen: wat willen we met het elftal?" Advocaat laat weten dat hij graag 'eén of twee spelers' wil hebben.

Plaats een reactie

vrijdag 9 november 2018 om 15:32
Moet Advocaat zeker doen, de spitsen die Utrecht nu heeft.. Görtler en Dessers🤮
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 15:33
De grote baas spreekt met de kleine baas 😃
Dat moet over geld gaan, misschien heeft de zuinige kleine baas er nog wel meer van
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:22]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5994
vrijdag 9 november 2018 om 15:33
Dickie wil weer aankopen. Net als bij Sparta? Liep ook lekker..
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 15:36
Ik geloof dat het toch echt Alex pastoor was die met eeb karrevracht aan spelers kwam.
Hij was ten slotte zowel TD als hoofdtrainer.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 15:37]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5994
vrijdag 9 november 2018 om 15:51
Dan zou ik toch nog maar eens kijken wat er in de winterstop toen allemaal nog gehaald was. :)
Vind ik leuk
vrijdag 9 november 2018 om 17:34
Oh shit
Jullie (ll Gordo) hebben helemaal gelijk!
Mia culpa Kim 😅
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
vrijdag 9 november 2018 om 15:58
In de winterstop had Dickie de hand in nog wat afgekeurde B-spelers. Kramer, Nelom onder andere. Overal waar Dickie trainer is, moeten er spelers gekocht worden. Want ja, je zal als trainer eens je spelers beter maken...
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
vrijdag 9 november 2018 om 17:19
Loopt nu toch goed bij Utrecht? Dicky wint bijna alles. En Utrecht speelt nog niet eens goed! Vergelijking met Sparta gaat niet op
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
vrijdag 9 november 2018 om 15:36
Beetje vreemd lijkt me dat. Ik weet niet of Makienok en Bahebeck langdurig geblesseerd maar wellicht dat die eind januari weer fit zijn. Bovendien hebben ze Kerk en Görtler ook nog. Een talent als Venema is ook gebaat dat hij tenminste af en toe invalt om beter te kunnen worden. Om dan nog een spits te halen lijkt me als voorzitter zijnde toch te veel van het goede.
Vind ik leuk
4everfcu +5467
vrijdag 9 november 2018 om 17:35
niets vreemd aan makienok is nog lang niet fit en speelt angstig bahebeck heeft een terug val, kerk scoort nooit net als gortler dat nooit doet en venema is nog niet aan de eredivisie toe en joosten is verhuurd.
utrecht heeft gewoon een scorende spits nodig net als onze concurentie (az vitesse) die nodig hebben want die missen ook een matafz vitesse en johnson voldoet nog niet az
utrecht zou er goed aan doen om fran sol te halen indien nog betaalbaar dan kan die in mijn ogen een dodelijk koppeltje met bahebeck gaan worden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18704
vrijdag 9 november 2018 om 15:37
Sierhuis huren. Al zal ook daar het publiek zich wel net zo achterlijk gedragen als bij Den Haag bij spelers met een Ajax achtergrond.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
vrijdag 9 november 2018 om 15:40
Praat aub onzin!
Vind ik leuk
Hyena +30528
vrijdag 9 november 2018 om 15:48
Waar praat hij onzin dan? Bij jullie op de tribunes krijgen de spelers met een verleden bij Ajax regelmatig de meest verschrikkelijke ziektes naar hun hoofd toegeslingerd.
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
vrijdag 9 november 2018 om 16:16
Als ze niet presteren en ze gooien er met de pet naar.. dan maakt het echt niets uit wie het is of vandaan komt. Althans bij mij maakt het ruk geen ruk uit wie je bent!
Vind ik leuk
Hyena +30528
vrijdag 9 november 2018 om 16:21
Bij jou is dat misschien dan inderdaad het geval.

Ik zit echter geregeld in het stadion en de "Ajacieden" zijn veel vaker en sneller het pispaaltje. Wanneer Becker een kans mist vliegt het "kankerjood" je om de oren. Heel erg netjes is dat natuurlijk niet.
Vind ik leuk
4everfcu +5467
vrijdag 9 november 2018 om 17:36
de haat is groter dan de liefde voor je eigen club en knap dat jij precies weet wat er op de tribunne bij utrecht gezegd word en het gekke is ik kom er al va de jaren 70 maar ik hoor dat niet provaceur en bij ado hoor ik het ook niet
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:37]
Vind ik leuk
BS +1390
vrijdag 9 november 2018 om 17:54
Hoe kom je daarbij, vertel mij 1 speler met een Ajax verleden die bij Utrecht uitgefloten werd. Mols en Dave vd Berg werden zelfs publiekslievelingen
Vind ik leuk
Roeptoeter +18704
vrijdag 9 november 2018 om 18:01
Publiekslievelingen zijn dan ook vaak de spelers die presteren...
Vind ik leuk
Il Gordo +20915
vrijdag 9 november 2018 om 15:46
Eindelijk. De roep van Dick om nieuwe spelers. Je verwacht het niet.
Vind ik leuk
tikkietoe +6442
vrijdag 9 november 2018 om 15:58
Nou heeft Advocaat er een handje van om in de winterstop wat versterkingen er bij te willen, maar aangaande de spits positie lijkt me dat iedereen dat toch wel redelijk zal vinden. De spitsen die tot op heden wedstrijdfit waren scoren minder vaak dan verdediger en aanvoerder Janssen.
Vind ik leuk
4everfcu +5467
vrijdag 9 november 2018 om 17:38
de utrecht haat spat er weer vanaf bij de ajaxsupporters hier in het utrecht topic en maar roepen dat de haat bij utrecht vandaan komt.
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
vrijdag 9 november 2018 om 17:58
Je staat al op de 5de plek met slecht voetbal.

Laat staan als Bahebeck fit is en er nog ff 30 inschiet.

Dan lig je dus op schema voor plek 2 achter PSV
Vind ik leuk
Cookee +12955
zaterdag 10 november 2018 om 12:11
Dick heeft meer in de broekzak dan Frans... toch? ;)
Als Dick maar even in Utrecht is moet je dan hem heel veel inspraak geven?

De selectie is niet samengesteld op de visie van Dick maar op 4-4-2
als je dat omzet naar 4-3-3 dan gooi je veel geld en spelers weg.
Vind ik leuk
zondag 11 november 2018 om 12:12
ja dick je kan ook spelers uit het 2e halen die hebben ook een kans nodig en spelers van sparta te kopen nee dat zeker niet gaan we degraderen en trouwens dick je zit hier maar voor 1 jaar ,laten we gewoon kijken als die blesures over zijn dat het wel weer gaat lopen en je kan niet zeggen naar een paar wedstrijden dat het niks is.de spelers moeten wennen aan je systeem en er zijn een hoop spelers gekocht afgelopen zomer en ook nog eens genoeg geinversteerd in de bouw van de hoofd tribune het geld zal heus wel op zijn .dus beste dick je schiet er geen donder mee op wat je wil
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws