Ayoub slaat terug: Als je iets zegt, noem dan de feiten en toon bewijs

    Ayoub slaat terug: "Als je iets zegt, noem dan de feiten en toon bewijs"

    vrijdag 9 november 2018 om 15:46

    Yassin Ayoub kan niets met de verhalen die in de media over hem zijn verschenen. De Feyenoorder zou door de clubleiding een disciplinaire straf hebben gekregen omdat hij zich 'allesbehalve professioneel' zou hebben gedragen. 

    "Ik lees de media helemaal niet", vertelt Ayoub aan RTV Rijnmond. "Ik krijg natuurlijk dingen mee, het is onmogelijk om dingen niet te horen. Maar toen ik dat las..Dat was voor mij de bevestiging waarom ik media niet lees. Er worden dingen gezegd en gesuggereerd. Ik vind dat aan de andere kant wel heel jammer."

    Ayoub heeft er geen problemen mee als men kritisch op zijn spel. "Ik kan het altijd hebben. Je mag een mening hebben over mijn kwaliteiten, je mag zeggen dat ik er niks van bak, dat vind ik allemaal goed. Maar ga geen dingen verzinnen, want dan kan je iemands imago breken en iemand in een kwaad daglicht zetten. Je hebt veel mensen die dat soort verhalen wel geloven en denken dat het echt zo gaat."

    Ayoub zou buiten de selectie voor het duel met Willem ll zijn gelaten omdat hij niet thuis was nadat hij zich ziek had gemeld, zo werd gesuggereerd door Emile Schelvis. "Er werd gezegd dat ik niet eens thuis was. Dat ging mij een beetje te ver", zegt Ayoub tegen de NOS. "Als je iets zegt, noem dan de feiten en toon bewijs. Zeg geen dingen waarmee je iemand in een negatief daglicht zet. Er zijn mensen die dat soort verhalen geloven. Als je me kent, weet je dat ik totaal niet zo ben."

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31720
    vrijdag 9 november 2018 om 15:51
    Emil schelvis:lulletje

    Krabbendam ook.

    En ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    vrijdag 9 november 2018 om 15:56
    Emile vindt zich in het Rotterdamse wel heel wat. Terwijl het inderdaad een lulletje rozenwater van de bovenste plank is.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    vrijdag 9 november 2018 om 15:58
    Hang em in december maar een paar uurtjes aan de Euromast of erasmusbrug (voor straf)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    vrijdag 9 november 2018 om 15:59
    Hehehe.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:17
    Wat ? De Maas in met die vent
    Vind ik leuk
    grunnfan +311
    vrijdag 9 november 2018 om 17:08
    Emile Schelvis dat is toch die geweldige zaalvoetballer?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    vrijdag 9 november 2018 om 17:23
    Net zo goed als ie het vak van journalist uitvoert.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    vrijdag 9 november 2018 om 17:43
    Hoewel je volledig gelijk hebt over Emile moet ik toegeven dat Ayoub bekend staat (lees vooral interviews van oude trainers) om zijn laksheid op de training. Erg professioneel is hij dus niet.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    vrijdag 9 november 2018 om 19:58
    Dat zal misschien waar zijn. Maar dan moet je als Emile Schelvis niet roeptoeteren dat iemand disciplinair gestraft wordt als dat niet zo is.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 10 november 2018 om 11:23
    De vraag is waar Emile dit vandaan heeft. Het is een l#l eerste klas maar niet iemand die dingen zomaar verzint.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    zaterdag 10 november 2018 om 11:47
    Klok en klepel en vervolgens wat aannames. En dan is het een grote wijsneus om z'n eigen conclusie bekend te maken in de media. Zonder eerst te fact checken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 11:47]
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 10 november 2018 om 16:01
    Hoe weet jij dat hij de facts niet heeft gecontroleerd?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    zaterdag 10 november 2018 om 16:06
    Dat neem ik ook aan. Maar als zowel de trainer zegt dat het onzin is, dan geloof ik dat eerder.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 10 november 2018 om 18:16
    Aha dus omdat gio het zegt geloof je het. Interessant.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    zaterdag 10 november 2018 om 18:53
    Nee, omdat twee personen het zeggen. Versus één. Versus Emile.

    Ja, ik ben niet helemaal objectief. Ik vind 'm een kwal. Sorry.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 10 november 2018 om 18:58
    Ik vind het een grotere kwal dan jij hem vindt. Tsum kotsen.

    Echter geloof ik gio voor geen meter over Ayoub. Hij probeert zijn eigen spelers te beschermen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    zaterdag 10 november 2018 om 19:37
    :)

    Geen flauw idee. Waarom zou Van Bronckhorst een disciplinaire straf ontkennen of hierover liegen? Dat zou z'n geloofwaardigheid, voorzover ie dat nog heeft, nog meer naar beneden halen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 10 november 2018 om 20:50
    Dat zeg ik.. om geen rel te veroorzaken en om zijn spelers te beschermen tegen de buitenwacht.. Heel normaal.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9418
    zaterdag 10 november 2018 om 20:55
    Ah, zo. Ja, eensch.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3061
    zondag 11 november 2018 om 11:49
    nou bij utrecht was hij anders niet laks op de training
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zondag 11 november 2018 om 12:17
    Hoe weet jij dat?
    Vind ik leuk
    Berbr +2239
    vrijdag 9 november 2018 om 16:07
    Goed zo Yassin: 'ik lees de media niet.'....... 'maar toe ik dat las".
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:33
    Omdat hij het gehoord had.

    Valt er te lezen, dacht ik zomaar.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    vrijdag 9 november 2018 om 17:12
    Begrijpend lezen blijft een lastig iets..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 20:18
    Sharp as a knife wimpie
    Vind ik leuk
    peesjeevee +232
    vrijdag 9 november 2018 om 15:52
    ayoub moet gewoon in de basis spelen anders gaat da feyenoord dit jaar helemaal niks worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:34
    Ayoub is de nieuwe Messi.
    Vind ik leuk
    Andre As +1113
    vrijdag 9 november 2018 om 15:52
    "Ik lees de media helemaal niet. Maar toen ik dat las..Dat was voor mij de bevestiging waarom ik media niet lees."

    Geen speld tussen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Socrates +696
    vrijdag 9 november 2018 om 16:05
    Snap je hem niet of bekritiseer je bij voorbaat de hoofdpersoon in het artikel, zoals dat op VP gebruikelijk is?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:05]
    Vind ik leuk
    Roger Otten +1000
    vrijdag 9 november 2018 om 15:53
    Dit is gewoon waar, iedereen weet het nu. Ben benieuwd wat onze Lieve Heer hier nu van vindt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:36
    Wie liegt er nu, dat is de grote vraag.

    Ik ben heel benieuwd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:53
    Ayoub is de meest sympathieke voetballer van de wereld
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    vrijdag 9 november 2018 om 17:13
    In ieder geval sympathieker dan Emile Schelvis..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 15:55
    Maak je niet druk joh
    Vind ik leuk
    Frevol54 +104
    vrijdag 9 november 2018 om 15:56
    Zo dat is recht gezet, hij was gewoon ziek thuis. Nu zal ie wel snel opgesteld worden.
    Vind ik leuk
    HJR +7871
    vrijdag 9 november 2018 om 16:01
    Het ging hem te ver... Ver van zijn huis ;)?
    Vind ik leuk
    Mama +197
    vrijdag 9 november 2018 om 16:01
    Nu een diepte-interview met Emile als dat mogelijk is
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:06
    Ik lees niet maar toen ik dat las...ha ha...mooi...waarschijnlijk dus niet thuis en klaverjassen aan het leren bij John de Wolf....ik weet het... wederom erg flauw grapje...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:07]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5518
    vrijdag 9 november 2018 om 16:07
    Emile is geen insider bij geen enkele topclub in NL dus moet hij het hebben van via via en die bronnen zijn vaak heel onbetrouwbaar. Avoub moet zich niet druk maken over externe zaken maar zich met voetbal bezig houden.
    Vind ik leuk
    Tienus +1106
    vrijdag 9 november 2018 om 16:17
    Ayoub is op en top prof. Bovendien een sympathieke vent. Vond het al een raar verhaal. Eng mannetje die Schelvis
    Vind ik leuk
    Oeb +93
    vrijdag 9 november 2018 om 16:18
    Ik heb uit een bron gehoord dat emile laatst betrapt is met onzedelijke handelingen met een schelvis. Emile was op dat moment ziek thuis..de vis heeft t niet overleefd. Tot zover de wonderlijke fantasiewereld van iemand die ook graag in de belangstelling wil staan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:39
    En blijkbaar kun je met deze onzin geld verdienen.

    Waarom ben ik nog geen miljonair dan? Daar ga ik het hele weekend maar eens weer over nadenken.
    Vind ik leuk
    Andre As +1113
    vrijdag 9 november 2018 om 16:41
    Zonde van je tijd Wimpie
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:45
    Oh jammer. Weer onzin dus.
    Vind ik leuk
    Ropa +147
    vrijdag 9 november 2018 om 19:03
    Je bent gewoon niet het type dat in staat is voor eigen gewin een ander in een kwaad daglicht te zetten of onrecht aan te doen. En dat is een prima eigenschap. Houden zo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 19:42
    Ja, eigenlijk moet je met je ellebogen iedereen omver meppen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    vrijdag 9 november 2018 om 16:23
    ''Je hebt veel mensen die dat soort verhalen wel geloven en denken dat het echt zo gaat."


    Dat is de kracht van de media, denk dat 90% in de stront trapt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:41
    Als je je onzin maar geloofwaardig brengt.
    Een clown in een kerk, zal niemand geloven. Maar iemand met een soepjurk wel.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033
    vrijdag 9 november 2018 om 16:25
    "Ik lees de media helemaal niet", vertelt Ayoub.....Maar toen ik dat las..???
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    vrijdag 9 november 2018 om 16:32
    Kan ook iemand zijn geweest die vertelde, hé lees eens. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:43
    Zou zo maar eens kunnen.

    Maar dan moet je dat wel willen lezen. De meesten willen wat anders lezen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89512
    vrijdag 9 november 2018 om 16:45
    Ayoub is een nuchtere man.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +1009
    vrijdag 9 november 2018 om 16:28
    Nou het is onzin zeggen ze allebei dus volgende topic graag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:30
    De media hoeft niks te bewijzen, en maken zelf het nieuws. Net als sprookjes.
    Vind ik leuk
    gerras +77
    vrijdag 9 november 2018 om 16:42
    Er is nog een engerd namelijk Krabbendam van VI.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:44
    Dat is de Opper-engerd. De baas van alle engerds.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 16:49
    Nee de media hier maakt voetballers liever kapot als dat ze iemand succes gunnen date deze jongen niet speelt is me een raadsel maar alleen bij Feyenoord zullen ze wel weten waarom hij niet speelt al krijg ik het gevoel dat gio niet meer weet waar hij mee bezig is
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    vrijdag 9 november 2018 om 16:50
    'Ik lees de media niet, maar toen ik dat las....'

    Tuurlijk Ayoub. Tuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:06
    Jij leest weer graag, wat je wilt lezen.

    Tuurlijk.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40811
    vrijdag 9 november 2018 om 17:31
    Ik herhaal wat ik lees.
    Wat lees ik dan wat er niet staat?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26429
    vrijdag 9 november 2018 om 17:10
    Emile Schelvis ook. Blijf maar over de Serie A lullen. Veel beter!
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 9 november 2018 om 17:14
    Heb geduld Ayoub,jouw kans komt nog wel.
    Laat de rest maar lullen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:15
    Waarom hebben ze hem dan gehaald ?
    Zo veel geld kan er niet uitgegeven worden bij Feyenoord
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 november 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 9 november 2018 om 17:21
    Hij kostte niks,was transfervrij
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:22
    Krijgt hij geen loon ???
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 9 november 2018 om 17:24
    Haha,geen idee
    Mag hopen van wel
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2410
    vrijdag 9 november 2018 om 17:27
    Vertel dan zelf de waarheid.. dat doet ie dus ook niet..
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1013
    vrijdag 9 november 2018 om 20:08
    Daar zat ik ook al aan te denken. Je ontkent wel maar zegt niet hoe het werkelijk zit.

    Bedoel ik had er ook gelijk even bij verteld hoe de vork wel in de steel zat. Ben je er gelijk vanaf.
    Vind ik leuk
    Jm07 +6
    vrijdag 9 november 2018 om 17:38
    Die heeft er een fok op staan he, niet normaal!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 17:39
    Zonder prima facie weten we nog niets over de feiten. Niet dat het me een reet interesseert. Maar toch..
    Vind ik leuk
    Romarioo +70
    vrijdag 9 november 2018 om 18:27
    Waarom koop je een speler als je hem. Niet laat spelen
    Feijenoord en haar k.. Beleid je verkoopt classier dan ben je als clib dat je hem kwijt bent voor een centje, ga je hem vervolgens huren en wat is zijn toegevoegde waarde nul

    Off topoc
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 november 2018 om 18:53
    Kom toch terug naar Utreg wij houden van je .
    Vind ik leuk
    bennings +312
    vrijdag 9 november 2018 om 18:54
    Lekkere aanwins pffffff
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws