PSV bindt ook moedig De Graafschap aan de zegekar en blijft foutloos

    PSV bindt ook moedig De Graafschap aan de zegekar en blijft foutloos

    Gepubliceerd: zaterdag 10 november 2018 om 21:35za 10-11-2018 om 21:35

    PSV heeft zaterdagavond zijn twaalfde zege in evenzoveel duels geboekt in de Eredivisie. De ploeg van trainer Mark van Bommel ontdeed zich op De Vijverberg eenvoudig van De Graafschap: 1-4.

    PSV leek op voorhand niet veel te duchten te hebben van De Graafschap, dat zestiende staat. Toch was het eerste gevaar van de thuisploeg. Al na vier minuten raakte Robert Klaassen de lat uit een vrije trap. Het antwoord van de Eindhovenaren liet niet lang op zich wachten. Een inschattingsfout van Erik Bakker leverde Hirving Lozano een enorme mogelijkheid op. Doelman Hidde Jurjus, gehuurd van PSV, voorkwam de openingstreffer.

    Het bleek uitstel van executie voor de Superboeren, want in de zeventiende minuut lag de bal wel in het net. Na een voorzet van Nick Viergever werkte Luuk de Jong de bal met een fraaie voetbeweging langs Jurjus. PSV had daarvoor al het initiatief overgenomen, maar kon niet lang genieten van de voorsprong. Youssef El Jebli glipte langs Daniel Schwaab en maakte er 1-1 van. Jeroen Zoet voorkwam daarna zelfs erger voor de koploper.

    PSV stelde echter snel orde op zaken. Een schot van Lozano verdween nog net over de lat, maar Steven Bergwijn had meer geluk nadat hij de bal uit een hoekschop voor de voeten had gekregen. Omdat een fraaie aanval niet werd afgerond en een goal van Denzel Dumfries werd afgekeurd wegens buitenspel, verzuimde PSV voor rust verder afstand te nemen. In de tweede helft kwam PSV desondanks niet meer in de problemen.

    Toch duurde het lang voordat de equipe van Van Bommel het duel in het slot gooide. Onder meer Gastón Pereiro liet een kans op een doelpunt liggen. Zijn vervanger Donyell Malen bracht het er beter vanaf. De rappe aanvaller schoof de bal beheerst in de linkerbenedenhoek. De Jong maakte daarna nog kinderlijk eenvoudig de 1-4 op aangeven van Bergwijn.

    De voorsprong op Ajax bedraagt daarmee weer even acht punten. De Amsterdammers gaan zondag op bezoek bij Excelsior.

    Plaats een reactie

    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 21:41
    102
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:42
    Één minpunt, ze hadden gemakkelijk met 1-8 kunnen winnen...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:44
    De Eredivisie is te zwak voor PSV ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 11:12
    Gelukkig dan dat ze in de CL spelen
    Vind ik leuk
    Always PSV +12504
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    De boeren waren te goed voor de superboeren. Ik zeg 36 uit 12, hoppa!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:50
    Op naar Feyenoord..!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    zullen we eerst heerenveen thuis maar doen ?
    Dat word al lastig zat
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:56
    Oja, H'veen heeft Vlap, gevaarlijk!!
    Vind ik leuk
    Retweet +566
    zaterdag 10 november 2018 om 22:00
    Vorig seizoen maar 1 puntje tegen Heerenveen....
    Moet dit jaar lukken!
    Met maximale.score de winterstop in...dat zou wel heel mooi zijn!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:01
    ook 2 x met 10 man dus dat moet deze keer maar eens anders
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zaterdag 10 november 2018 om 22:08
    Jullie doen het goed tot nu toe en terecht op de eerste plaats! Wel benieuwd hoe straks de zware week komt Heerenveen / Barcelona / Feyenoord :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:09
    een beetje tegenstand een keer kan geen kwaad , worden ze hard van.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zaterdag 10 november 2018 om 22:11
    Ik hoop op de tegenstand zoals jullie die van de Spurs kregen :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:16
    ik ook maar dan het resultaat wel in ons voordeel..........
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zaterdag 10 november 2018 om 22:18
    Ik hoop dat dan weer niet :)
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zaterdag 10 november 2018 om 23:34
    Ik hoop dat jullie ook een beetje tegenstand krijgen en een beetje minder geluk.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zaterdag 10 november 2018 om 23:55
    Oh natuurlijk, wanneer Ajax wint is het geluk? Wanneer PSV in de blessure tijd de winnende maakt is het geen geluk? :)
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 00:04
    Nee hoor, zei ik dat?
    Ajax heeft alleen de VAR mee gehad.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zondag 11 november 2018 om 00:06
    Ah gossie toch, de zoveelste die over de VAR gaat klagen dat Ajax er mazzel mee heeft gehad. Het is gewoon niet eerlijk, die hele VAR is er alleen maar om Ajax te helpen :)
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 00:10
    Zei ik dat?
    Jij ziet ook allemaal dingen die er niet zijn.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zondag 11 november 2018 om 00:13
    Jij begint over geluk en over de VAR, ik niet :) Volgende keer wanneer PSV een beslissing in het voordeel van PSV krijgt door de VAR, ga je dan ook zeggen dat je hoopt dat ze minder geluk krijgen?
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 00:48
    Wat denk je nu zelf?

    Natuurlijk hoop ik dat mijn eigen club wint en het liefst met goed voetbal.
    Natuurlijk hoop ik dat de concurrent punten laat liggen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 11 november 2018 om 11:09
    Welke concurrent ? Kom op zeg van de nr 2 wonnen we thuis al met gemak met 3-0! Die stand was al met de rust bereikt. Maar BOMMEL IS THA BOMB , dat moge duidelijk zijn
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 11:14
    Als jullie dat kunstje even herhalen in de Arena dan!
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 11:36
    PSV wint meestal in de arena, je doet net of dat onmogelijk is.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 13:43
    Ok als je graag in het verleden kijkt, Ajax werd veel vaker kampioen dan PSV en bijna nooit de winterkampioen. Zou er dus niet gerust op wezen als PSVer.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 17:05
    Ik zeg toch niet dat PSV al kampioen is?
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 07:16
    die zijn er nog niet veel geweest Niels 6 keer kijken of het buitenspel is gisteren , is wel treurig als je het na twee keer nog twijfelt keur je hem niet af
    is mijn mening
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:46
    Psv gelukkig niet daarom werd Bergwijn er vorige week niet afgestuurd met Rood voor slaan. Grijpt de VAR niet bij een onterechte rode kaart voor Doehki. Krijgt Viergever geen pingel voor hands tegen etc etc.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 00:48
    Zet je bril eens af
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 01:14
    Jij roept dat Ajax de VAR mee heeft gehad. Nou pas 1x tegen Vvv met de goal van post maar ook daar tegen aangezien de moordaanslag op de Jong niet werd herstelt. Psv heeft hem dit jaar veel meer mee dan tegen. Want die rode kaart van Doehki had terug gedraaid dienen te worden. Maar zo goed is Psv niet dat tonen ze wel Europees
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 07:57
    De var is voor Ajax in het leven geroepen , dat weet iedereen inmiddels toch wel .
    Maar toch moet jezelf ook in zien dat hun PSV zijn en hun zijn gewoon de beste
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    zondag 11 november 2018 om 08:49
    Hunnen, die bouwden van die bedden...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 13:59
    je begint het te snappen Niels.
    Goed bezig kerel
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 01:58
    Ik snap niet dat je naar dat plichtmatige voetbal kunt kijken, met een lul van trainer...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 07:58
    Zo erg is het toch ook weer niet in Amsterdam ? Die ten haag is inderdaad een rare snuiter maar om hem direct een lul te noemen gaat mij te ver
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:08
    jij niet ik wel en het helpt
    Vind ik leuk
    MeAgain +6501
    zondag 11 november 2018 om 09:27
    Waarom ben jij voor Ajax dan? Daar snap ik geen hol van.
    Vind ik leuk
    UpOne +96
    zondag 11 november 2018 om 14:12
    Doet pijn he, weer gewonnen. 1-4. Geluk zat ons dit keer ook niet mee dus houd je aub maar gewoon bezig met Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:53
    Ja, het rechterrijtje hebben jullie goed doorstaan. Het linkerrijtje wordt een ander verhaal...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:28
    Goh, wist niet dat het rechter rijtje uit 12 teams bestaat? Staan jullie ook in het rechter rijtje dan?
    Vind ik leuk
    UpOne +96
    maandag 12 november 2018 om 23:06
    haha wat een onzin, linkerrijtje of rechterrijtje.. kijk eens goed naar de ranglijst dan zie je dat er niet veel verschil in punten zit daartussen.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    zondag 11 november 2018 om 18:30
    Winterhard worden in de CL lukt al niet meer...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 19:08
    dan maar door de sneeuw op de platte kar
    Vind ik leuk
    ay42 +944
    zaterdag 10 november 2018 om 22:18
    gewoon 9 punten ;)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 07:47
    Tot nu toe hebben de Europese wedstrijden niet in de weg gezeten. Verwacht dat ook dit keer niet. Mentaal weten ze de CL tegenslagen goed te verwerken en fysiek zit het zo te zien ook wel goed.

    Het enige gevaar dat loert is dat de heren het een keer gaan onderschatten. Op dat moment kun je tegen iedereen punten laten liggen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14622
    maandag 12 november 2018 om 10:19
    Heerenveen is niet best dit jaar, daar walste Ajax eerder al met gemak overheen. Barca wordt spannend, vBommel gaf na de 4-0 nederlaag al aan dat ze goed mee konden komen, dus misschien dat ze die nu oprollen. Feijenoord wordt dan weer lastig... Verwacht daar wel het eerste punt verlies.
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    zaterdag 10 november 2018 om 23:32
    Moet nog veel gespeeld worden natuurlijk, maar is dat ooit een club gelukt of zou dat een nieuw record zijn?
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zaterdag 10 november 2018 om 23:57
    Geen club is dat gelukt en in Nederland is het ook maar een club gelukt om ooit ongeslagen kampioen te worden en dat is nog steeds Ajax :)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 07:59
    Alleen was jij toen een menneke van 3 jaar oud en weet je er niks meer van
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 09:11
    daar Zit je er flink naast Niels PSV in 88 ongeslagen kampioen de beker en de CL
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:56
    Inderdaad ken je feiten
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:44
    Ze zouden beter in de Cl beter gepresteerd hebben daar zetten ze Nederland weer eens voor Joker. En daarbij is het een gods wonder dat psv zoveel punten heeft. Want ze zijn 3x door het oog van de naald gekropen. En we moeten er toch niet aandenken dat dit El waardig team straks weer het Nl voetbal in de cl voor schut zet. Dus het beste is als Ajax kampioen wordt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 00:47]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:00
    Omdat Ajax in de CL een paar x door het oog van de naald is gekropen in die paar wedstrijden zijn ze zoveel gigantisch veel beter ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:57]
    Vind ik leuk
    UpOne +96
    zondag 11 november 2018 om 14:14
    Jij gaat zeker door het leven met een plaat voor je kop.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:32
    Tuurlijk, want verliezen van Barca, Inter en Tottenham is echt een schande! Geloof dat jij het niet helemaal snapt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:30
    Maar ook een slechte trainer
    Vind ik leuk
    74ratje +35
    zaterdag 10 november 2018 om 21:52
    Pluspunt. Ze moeten nog tegen ajax
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    das zeker een pluspunt , kunnen we nog verder uitlopen
    Vind ik leuk
    Futre +3119
    zaterdag 10 november 2018 om 22:43
    Minpunt nr. 2: Van Bommel verkloot Guti. Slaat nergens op hoe hij weinig speeltijd die gozer krijgt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:52
    Hij geeft een reden aan die ik niet geloof, zit meer achter vermoed ik...
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    zaterdag 10 november 2018 om 23:34
    Haha ja, als Guti nu teveel speelt is ie weg in de winterstop. Gewoon goed gezien van Van Bommel 😂.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 23:13
    Zolang je blijft winnen gewoon dezelfde opstellen. Guti snapt het wel en heeft de tijd.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 11:17
    Ook een winnend team kan verbeterd worden, wisselen is daarbij noodzakelijk, na verlies ben je immers te laat......
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 14:49
    Het is geen fifa waarbij je ziet of je sterker wordt. En er is ook geen duidelijk zwaktepunt wat verbeterd moet worden. Gewoon zo nlijven spelen en als een wissel het telkens veel beter doet kun je het eens aanpassen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:43
    Eaaasyyy
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:47
    Zal wel aan mij leggen, maar wat betekend 102 stratumseind?
    Vind ik leuk
    Aaltje93 +228
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    34x3
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    Wat nou??????........leg effe uit man!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:04
    Heeft ie net gedaan en dan nog niet snappen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:05
    Snapte het pas in 5e instantie..........:-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:07
    Hahaha nog duizelig van een oppermachtig PSV zeker :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:10
    Je geloof toch niet dat ik ook naar Psv kijk net zoals ik ook niet naar Ajax kijk, behalve als ze tegen Feyenoord spelen dan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:33
    Jammer dat je niet van voetbal houd...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 11:19
    Ik kijk ook geen hele wedstrijden hoor van de rest... dan besteed ik mijn tijd liever aan Spaans, Engels of Italiaans voetbal
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:11
    Feyenoord Fan is ok...
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1154
    zaterdag 10 november 2018 om 22:08
    proost
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +23895
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    34x3 punten
    Vind ik leuk
    Vowtar +5381
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    34*3 ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:51
    Doe effe normaal man, ik stel toch een normale vraag?
    Vind ik leuk
    't is wat +1256
    zaterdag 10 november 2018 om 21:52
    Hij geeft toch ook een normale reactie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    Ja tuurlijk..................
    Vind ik leuk
    't is wat +1256
    zaterdag 10 november 2018 om 21:58
    Dat jij het in eerste instantie niet begrijpt betekent nog niet dat het geen normale reacti is?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:04
    En wat wil je hiermee zeggen.........:-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 10 november 2018 om 21:54
    Met 102 punten kampioen worden uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5381
    zondag 11 november 2018 om 03:29
    Heb ik iets verkeerds gezegd? Volgens mij geef ik gewoon antwoord op je vraag
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    102:3 = 34
    34x3 = 1e
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    Ik kap ermee met al die achterlijke getallen hier.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:58
    2much4you...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:02
    Ja tuurlijk.........maar deze begrijp ik wel van jouw.....;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    Hij gaat ervan uit dat PSV alle 34 wedstrijden gaat winnen. Dus 102 punten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    He He, eindelijk een normale begrijpende reactie. Bedankt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:00
    Zo moeilijk hoeft het niet te zijn...;-)
    Vind ik leuk
    Garnaal +341
    zaterdag 10 november 2018 om 22:24
    Tripple 20, 2, tops
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    Dat gaat hard zo, gefeliciteerd maat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 21:57
    er zal echt wel een keer een eind aan komen maar voorlopig is het razendknap wat ze doen.
    Er staan 4 nieuwe spelers als basis tov vorig seizoen en een coach die beginneling is dus voorlopig hoor je mij niet klagen......

    Trouwens ik klaag nooit eigenlijk
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:03
    Het enige waar je over horen klagen is dat je pomp niet kan vinden om de banden van de plattekar alvast weer op te pompen . Fijn leven heb jij
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:58
    3 van de 4 prijzen al verspeeld, ze zitten op schema
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:00
    zo ist maar net , rest voor jullie eigenlijk alleen de beker nog maar dan.........
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:05
    @Straat
    Reactie van de avond.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 06:41
    PSV speelt anders nog maar voor 1 prijs.

    En Feyenoord heeft er al eentje.

    Het is wachten tot Luuk weer eens in de put raakt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 06:46]
    Vind ik leuk
    UpOne +96
    zondag 11 november 2018 om 14:17
    Luukie is op dreef en gaat er ook tegen Feyenoord minimaal 1 inleggen!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 16:27
    We zullen zien menneke, voorlopig krijgen wij nog even 60 mio, maar ben benieuwd of jullie met die brede selectie het volhouden
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:02
    Teletekstpagina 819 bekijken en ik lach om jouw opmerking...
    Vind ik leuk
    HJR +8253
    zondag 11 november 2018 om 00:22
    Ahh een teletekst supporter!! ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 11:23
    Teletekst pagina over de stand op 11-11-2018 zegt geen drol, als ze tegen Heereveen en/of Feyenoord punten laten liggen begint het gezeur in Eindje...….Dan is het triest dat je ervoor de rest al uitligt
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:25
    Zelfs als ik mijn PSV-bril afzet wordt PSV kampioen...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9461
    zondag 11 november 2018 om 13:49
    Een goede start zegt niks over een goed einde! Er zijn vaker dergelijke starts geweest in de ED en niet gewonnen. Als Ajax ongeslagen blijft tegen Utrecht waar normaal het verschil word behaald dan zou ik er niet zo zeker van zijn als PSV er. Tenslotte heeft Ajax enkel nog verloren van PSV thuis en dat is vaker het geval dus zegt nog helemaal niks!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:05
    Jij durft !
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:05
    hoezo?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:07
    Haha 😊 we spreken elkaar nog weer Ik denk tussen de 90 en de 100 We zullen zien
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:08
    ben je echt relatief nieuw hier of heb je eerder een ander account gehad?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:24
    Ban bij Vi
    Toen hier terecht gekomen
    Dus echt relatief nieuw
    Hoezo ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 22:26
    Dan kun je ook nog niet weten dat je mij het beste nooit serieus kan nemen..... doe ik zelf niet eens namelijk dus......

    (ban bij vi of vz?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 23:43
    Ik probeer sowieso iedereen hier serieus te nemen ! OK de één wat meer dan de ander 🤗
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    zondag 11 november 2018 om 00:46
    102 = het aantal biertjes dat de gemiddelde PSV fan per week drinkt.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5381
    zondag 11 november 2018 om 03:30
    Ai dan zit ik erboven
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 10:22
    dan ben ik ver boven gemiddeld.........

    maar ja das geen nieuws eigenlijk....
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 01:26
    Het zou mooi zijn voor een keer! Dit PSV is moeilijk te verslaan . Wederom gefeliciteerd met de 3 punten !
    Vind ik leuk
    barry m +446
    zondag 11 november 2018 om 03:18
    ze hebben het goed voor elkaar dit seizoen.

    gefeliciteer van bommel!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 03:37
    De Spaanse zon heeft je geen goed gedaan..😎😆

    Wel grappig, hoe mensen zichzelf dusdanig beïnvloeden dat ze in dingen gaan geloven die volstrekt onrealistisch zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 11:23
    Jij bent er vast 1 die als ie op de pot zit ook serieus aan het nadenken is over de velletjes die op een pleerol zitten of nie?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:12
    Nee. Jij wel zo te horen.

    Komt waarschijnlijk omdat je een prachtig leven lijd in Spanje🤪
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 17:22
    geen idee wat jij denkt en eigenlijk kan ik er ook niks mee dus....
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:30
    Laat 'm met rust, Straat, hij is net ontslagen uit de Grote Beek...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 17:31
    uitzichtloze zaak zeker?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:32
    Yep, hij is mijn stoorzender nr. 1...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:33
    Vraag er dan ook niet naar goofy. Je stelde op sarcastische wijze de vraag of ik nadenk over de velletjes wc papier.

    Je kan altijd wel een houding geven van het kan me allemaal niks schelen maar je bent wel altijd de eerste die overal loopt te roeptoeteren en op alles reageert met domme opmerkingen.

    Jij bent een zielig mannetje wat volgens mij in het dagelijks leven erg eenzaam is.

    Fijne avond meneer VP.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 17:34
    precies wat ik zei , ik kan er niks mee met dat "volgens mij " van je
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 01:45
    Ja noem is iets behalve bier waar je wel iets mee kunt zielige vrucht.

    Hoop dat je jezelf heel snel kapot zuipt👋
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    maandag 12 november 2018 om 09:14
    Zo ,wat dacht jij het is nacht niemand leest mee nu kan ik alles eruit gooien ?

    Weet je dat je een probleem hebt als je dit iemand toewenst die je niet eens kent?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:02
    Niet iedereen redeneert het zelfde als jij mafkees.

    Ga nou niet steeds roepen dat andere een probleem hebben, je bent zelf een wandelend probleem🤫. En geloof me, ik ben echt niet de enige met die mening =D.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    maandag 12 november 2018 om 16:03
    oei ....echt?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:06
    Hahahah die houding van zal wel allemaal, prikken we inmiddels met zijn alle door heen drankorgel dat je der bent. 90% van de mensen hier mag je niet hier hoor. 😆
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    maandag 12 november 2018 om 16:08
    Zo das balen...... daar zit ik mooi mee opgescheept dan
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:14
    Doe er mee wat je wil joh, iemand moest je even zeggen dat je niks voorstelt en een mislukt leven achter de rug hebt.

    Kan er van genieten, dat ik jou niet ben.😀
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    maandag 12 november 2018 om 16:27
    mooi , en zeg eens voel je je nu beter?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:19
    Beter dan jou uiteraard =)!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 16:19
    Je noemt je zelf stratumseind..ik kijk er naar uit dat het stratumseinde word =)!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    maandag 12 november 2018 om 16:43
    je kan maar ergens naar uit kijken toch..... ik hoop dat je er gelukkig van gaat worden
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:21
    Ga drinken lul.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:04
    We gaan voor de 102 likes, Straat...
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:14
    Hahahah hier heb je nog een like!
    Nog 100 te gaan😆.

    Misschien moet je de lat niet zo hoog leggen voor jezelf.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 17:21
    Hey maatje, ik had het over de opmerking van Straat, de eerste in deze topic...
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    zaterdag 10 november 2018 om 21:41
    Hoppa..en weer drie erbij....Luuk richting de 100 doelpunten....en, leuk detail..een oud ajax record uit de boeken...)
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    zaterdag 10 november 2018 om 21:41
    Gaat niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    zaterdag 10 november 2018 om 21:42
    Want?...als je had geweten hoeveel hij van de 100 is verwijderd, dan dat je je onnozele opmerking wel gelaten...)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    Tebannet +147
    zondag 11 november 2018 om 06:46
    Meen je nu werkelijk dat ik me intreseert voor de spelers van PSV. Nederlandse compititie zijn ze top maar daarbuiten een flop. Jullie doen het goed in de compititie maar als er eens wat geblesseerd raakt wat gebeurd er dan.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1279
    zaterdag 10 november 2018 om 21:41
    Never ending story! I love it!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    zaterdag 10 november 2018 om 21:42
    Genieten toch.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:45
    Voor mij zeker!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:09
    Net als never ending story voor psv in CL, wat heb je aan kampioenschap als je niks voorstelt in Europa. Ik heb liever weer Finale EL dan kampioenschap in zon competitie
    Vind ik leuk
    ay42 +944
    zaterdag 10 november 2018 om 22:21
    Ok
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28665
    zaterdag 10 november 2018 om 22:23
    Prima. Halen jullie de kwartfinale maar in de CL, worden wij we weer kampioen. Als jij daar blij mee bent, wij ook!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:49
    Ik ben zeker dan blij want ajax gaat hierdoor enorme financiele sprong maken wat op lange termijn betekent kampioenschap van Ajax en machtig Ajax de nieuwe Bayern van Eredivisie, want naast geld uit CL worden ook de spelers meer waard. Jullie zullen misschien 1x nieuwe lozano halen, wij 6x
    Vind ik leuk
    isnake +2537
    zaterdag 10 november 2018 om 23:35
    Ach. Ajax heeft al jaren veel meer geld. Maar het laatste kampioenschap is toch even geleden
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    zaterdag 10 november 2018 om 23:38
    Haha, dit hoor ik ook al een paar jaar en dit jaar zou eindelijk het jaar worden dat Ajax iedereen zou wegblazen. Dure transfers gedaan ook, maar vooralsnog staat PSV ver bovenaan 😊.
    Vind ik leuk
    Quareck +7212
    zondag 11 november 2018 om 00:20
    Dus even op een rijtje: een kampioenschap stelt
    Niks voor, maar je hoopt
    dat Ajax het Europees goed
    Doet zodat ze meer geld krijgen, om vervolgens vaker kampioen te worden. Sterk verhaal Haha
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:08
    Maar een kampioenschap interesseert je toch niet of stelt het alleen wat voor als Ajax het wint . Dan sta je met een schitt met nummer 34 en een kartonnen nepschaal de super supporter uit te hangen op het museum plein
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:16
    Bayern staat 7 punten achter op de nummer 1, dus ajax ik al bijna het bayern van nederland.
    Vind ik leuk
    volharding +800
    zondag 11 november 2018 om 11:02
    En dan nog worden ze kampioen! maar alvast gefeliciteerd met de eurotjes...maar als je al jaren niet meer mee doet voor de prijzen, moet je ergens anders je voldoening halen!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:10
    Bayern staat inmiddels 7 punten achter, julli na 16.30 uur ook?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 15:17
    Lekker voor die boeren nee we staan 0-2 voor hahaha
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1279
    zaterdag 10 november 2018 om 22:33
    Dat is gewoon onzin psv speelde seizoen 2015/16 ook een harstikke goede champions league en toen was daar ook weinig sympathie voor echter nu ajax t doet is wel geweldig... Stukje geluk, loting, samenloop van omstandigheden. En dat er nu gezegd word dat de competitie niet belangrijk is, is natuurlijk helemaal belachelijk puur en alleen te maken met het feit dat ajax psv voorlopig niet voorbij komt dus die beredenatie slaat natuurlijk nergens op.
    Vind ik leuk
    Shit codes +402
    zaterdag 10 november 2018 om 22:51
    Wat een loser opvatting, jaar in jaar uit niks winnen en dan tevreden zijn....
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +1088
    zaterdag 10 november 2018 om 22:09
    Jouw comment stond helemaal bovenaan en nu sta je hier...VP hoe is dit mogelijk dan?

    Ontopic...De uitslag had veel hoger moeten uitvallen en dat is het enige minpuntje.

    Gefeliciteerd PSV.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    zaterdag 10 november 2018 om 21:41
    De trein dendert maar door-:)

    Gefeliciteerd PSVers!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28665
    zaterdag 10 november 2018 om 22:24
    Thanks kerel
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22658
    zaterdag 10 november 2018 om 22:25
    👍
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:42
    Kedekedeng
    Kedekedeng
    Kedekedeng
    Hoehoooeeeeeeee!!!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 23:12
    Kun je daar achteraan zo "Henk is n lollige vent" spelen

    Goh wat was Henkie gezellig met van Bommel En maar lachen met dat zonnebankhoofd
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 07:46
    Jammer hè dat PSV weer heeft gewonnen?

    Een recordje verbroken van jouw clubje 👍🏻
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:22
    Natuurlijk vind ik het jammer Daar moet ik eerlijk in zijn, maar ik ben ook zo reëel dat dit dik en dik verdiend was
    Heel simpel

    Gefeliciteerd met t record ! Ja en ik hoop dat jullie toch nog een keer punten gaan verliezen
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 21:43
    Psv wordt ongeslagen kampioen en maak niet uit wat Ajax doet
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:44
    Jawel. Om ongeslagen te blijven moeten we van Ajax winnen of gelijkspelen en zal het dus wel uitmaken wat ze doen;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28665
    zaterdag 10 november 2018 om 22:24
    Scherp
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:47
    En wij presteren Europees sukkeltje. Dat is veel belangrijker. Jullie zijn Europees het lachertje!!!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    Maar de CL zal ook Ajax nooit winnen
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:51
    Hallo dat klopt niet wat je zegt!

    Ajax zal de CL nooit winnen zeg je, Ajax heeft de CL al een keer gewonnen, 1995 is natuurlijk een tijd geleden maar we hebben hem gewonnen, dus nooit winnen klopt niet xD
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    Leef je in het verleden dan? Denk je nou echt dat ze hem ooit nog een x winnen dan? Never nooit😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:56
    Jij zegt ze zullen de CL nooit winnen en dat klopt gewoon niet als ze hem al een keer hebben gewonnen, dat moet jij toch zelfs snappen?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 21:57
    Ajax pakt helemaal geen prijs dit seizoen! Geen kampioen, geen Beker en geen CL! Dus dat wordt 5 jaar achter elkaar geen prijs
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:00
    Ah oké als jij dat zegt ga ik ervan uit dat Ajax een prijs gaat pakken, je voorspellingen heb je namelijk iedere keer fout! Maar genoeg over Ajax, het is een PSV topic, ondanks winst PSV ben je weer drukker bezig met Ajax.. #FakePSV'er
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 22:11
    De waarheid is hard vriend en geniet morgen van je wedstrijd👍
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 22:11]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:23
    De waarheid kan pas hard zijn wanneer het daadwerkelijk zo is wat je voorspeld en aangezien dat nog niet te bewijzen is, kan de waarheid die jij hier zegt niet hard zijn. Je bent dommer dan je denkt, iedere keer zeg je iets wat van geen kant klopt.

    Vriend ben ik niet van je, dat zal ook zeker nooit gebeuren ook, en dat is dan wel weer de harde waarheid!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 22:27
    Je moet de fabeltjes krant lezen vriend of naar het sprookjes bos gaan! Ajax wordt echt geen kampioen.... Psv is veel meer een team en laat echt niks meer leggen
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:08
    Hetzelfde als Roma bedoel je?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 22:11
    Roma is een top ploeg
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:19
    Er is niks mis met Roma,alleen pakken ze vrijwel nooit een prijs.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zaterdag 10 november 2018 om 22:20
    Hetzelfde als Ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:31
    Volgens jouw wel,ik betwijfel het.
    Vind ik leuk
    Arvin +5633
    zaterdag 10 november 2018 om 23:41
    Zullen winnen is toch toekomende tijd? Het klopt dus gewoon (helaas) wel. Ik hoop wel op een mooie Europese campagne van Ajax en de schaal naar Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:13
    Volgens mij was je niet eens geboren toen ze dat ding wonnen
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:28
    Vind ik een moeilijke. 'Zal winnen' klinkt als in de toekomst. Dan nog is de kans natuurlijk altijd groter dan 0 dus sowieso incorrecte uitspraak. Dat wel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Quareck +7212
    zondag 11 november 2018 om 00:27
    Zal winnen geeft aan dat het in de toekomst niet gaat gebeuren. Zou winnen geeft een veel breder tijdsbeeld. Dus als we er van uit gaan dat Ajax in de toekomst de cl niet meer wint is het volledig correct wat ASROMA zegt. Als je dan toch mensen wil verbeteren, zorg dan dat je zelf niet fout zit, zet je jezelf wat minder voor gek.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:13
    Hij vergeet alleen het woordje meer . Dus hierbij de correctie Ajax zou de CL nooit MEER winnen . Nou klopt het weer helemaal
    Vind ik leuk
    DrJ +1077
    zaterdag 10 november 2018 om 21:50
    Ach ja, Ajax had hetzelfde aantal punten gehad in dezelfde poule als PSV. Alleen zouden ze wat meer doelpunten tegen hebben gehad ;)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    zaterdag 10 november 2018 om 22:03
    Blablabla 😂
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1247
    zaterdag 10 november 2018 om 22:10
    ajax had minimaal al 6 punten gehad in de psv poule inter en spurs stellen niet zoveel voor zijn woorden van de psvers zelf
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 10 november 2018 om 22:19
    Pleur toch op ook wij (Ajax) hadden in die poule niet veel te zoeken gehad.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1247
    zaterdag 10 november 2018 om 23:05
    weinig verstand jij waren op zeker 3e geworden
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 10 november 2018 om 23:19
    Barça uit beginnen levert ook voor Ajax geen punten op.

    Internazionale thuis zoals Johan zei: "van Italianen ken je niet winnen; zij kennen wel van jou verliezen. Ook 0 punten.

    Tottenham thuis max. 1 puntje. Uit ook 1.

    En dan mag je daarna thuis tegen Barça met een beetje geluk zelfs Barça 2. En dan naar Inter.

    En jij wil serieus zeggen dat wij er op zeker 3e worden???

    ????
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1247
    zondag 11 november 2018 om 17:35
    100%
    Vind ik leuk
    Spiegel +10043
    zaterdag 10 november 2018 om 21:51
    Wij? Wanneer kwam Willem 2 voor het laatst Europees uit dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    In een mickeymouse poule is dat ook niet zo lastig
    Vind ik leuk
    KvhZ +1363
    zaterdag 10 november 2018 om 22:01
    Europees belangrijker? Maak jezelf niet belachelijk. Dat roep je alleen omdat ajax Nationaal weer achter de feiten aan loopt. Daarnaast gaat ajax gewoon afgeslacht worden zodra ze een tegenstander van het kaliber inter, tottenham of barca treffen
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:12
    Jaloers op ons Aller Ajax dat Europees tenminste wel presteert!
    Vind ik leuk
    KvhZ +1363
    zaterdag 10 november 2018 om 23:02
    Ja heel jaloers... succes he
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:17
    Ja en volgend jaar waarschijnlijk niet eens CL speelt omdat ze 3de worden in de competitie die er volgens hun totaal niet om doet . Ja ons alles Ajax is geweldig
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:04
    Speelt Willem II europees ja 😳😳,krijg niet alles meer mee tegenwoordig 🤣.Maar je zal toch echt nationaal moeten presteren wil je europees goed kunnen presteren,dus je verhaal gaat niet echt op zeg maar 🤗
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:11
    Ik ben voor Ajax. WillemII is mijn tweede club grapjas
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:21
    Dat is prima verder,alleen maakt dat je verhaal niet kloppend 🧐
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:22
    Ah je woont dus in Amsterdam of bent er geboren en je hebt er ooit gewoond. Als je Tilburger bent en Ajax als eerste club hebt zou dat namelijk heel triest zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:32
    Waarom is dat triest sukkel!!! Ajax heeft over heel de wereld supporters in tegenstelling tot PSV. En bij WillemII zingen ze niet voor niks dat ze het Ajax van het zuiden zijn!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 01:09
    Ja dat gaat over Willem II zelf en niet over het echte Ajax. En dat noemt mij een sukkel? Hahaha.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 12:01
    ik vind het mooi dat Kneus Cocu is ontslagen met zijn paar mazzel kampioenschappen in Nederland. Jammer dat ze hem niet echt in een tapijt hebben terug gestuurd. Hij heeft iniedergeval geen normen en waarden dat hij in zo,n land gaat werken!
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 12:02]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:44
    Zingen ze dat bij Willem 2 . Man man man dat moet je toch niet willen . Een club als Willem 2 moet toch gewoon trots zijn op wie ze zijn
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:42
    Heerlijk een echte Ajax supporter dus . Eigenlijk ben ik voor Willem 2 maar aangezien ik van winnen hou ben ik ook voor Ajax heerlijk maat .
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:04
    Bartje als je er niet tegen kan dat psv in de competitie gewoon een maatje te groot is voor alle clubs. Moet je niet hier reargeren op andere maar lekker bij je moeder op schoot kruipen en lekker uithuilen
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:18
    Ach, komt vast omdat het nu De Graafschap was, daar krijgen ze in de hoofdstad nog steeds rode vlekken van. Volgens mij is Bartje familie van Sjakie
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 10 november 2018 om 22:21
    Misschien is het Sjaak wel.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28665
    zaterdag 10 november 2018 om 22:26
    Bart, jullie zijn in Nederland al jaren een lachertje omdat je zo arrogant doet en al jaren geen kampioenschap kunt binnenhalen. Dus ga niet zo arrogant blaten momenteel. Niet op zn plek. Jullie hebben geluk met de loting, wij pech. Net zoals jullie eerder pech in de Cl-loting hadden
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:30
    Geluk?? Bayern Munchen is vergelijkbaar met Barcelona, en elke Nederlandse club zal het zwaar hebben tegen Benfica, alleen Athene is niet sterk, de andere twee wel!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:12
    Ja jullie presteren Europees . Na de winter nog een wedstrijdje spelen en dan is dat ook klaar sta je weer een jaar met lege handen . Maar goed daar zullen de smoezen ook alvast voor klaar liggen dan stelt de CL eigenlijk niks voor die wil je dan niet eens winnen dan draait alles in eens on de beker want dat is de kortste weg naar Europa blablablabla
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:18
    Nog een rondje, dan zitten ze weer lekker in nederland te huilen dat ze tweede staan. Ik zou maar alvast vol oo de beker gaan, anders wordt het alweer een prijsloos jaartje.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zaterdag 10 november 2018 om 21:44
    Zo doe je dat uit in Doetinchem
    tegen ons PSV valt niet te stunten
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:50
    Dat kunnen ze in Doetinchem wel tegen ajax
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    zaterdag 10 november 2018 om 21:44
    Heb eerste helft moeten missen omdat ik dingen te doen had. Lekker dit hoor.....
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 21:45
    Het ging weer niet gemakkelijk.
    En dat tegen de nr:16
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    zaterdag 10 november 2018 om 21:46
    Van wat ik zag tweede helft had PSV geen moeite met Graafschap...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 21:47
    De helft gemist zeker.
    Volgende week thuis Heerenveen en dan uit naar Feyenoord.
    Het einde van de mazzel !
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    Feyenoord winnen we wel denk ik omdat we dan meer zin hebbe om ervoor te gaan. Heerenveen wordt wrl heel gevaarlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:52
    Je mag er best 1 van de 2 verliezen. Dan nog makkelijk kampioen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 22:56
    Maar dan zijn we niet meer ongeslagen
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    Kennelijk heb je tweede helft zitten kijken met een blinde Ajax bril...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 21:51
    Nee hoor, als De Graafschap zo de deur open zet heeft dat heel weinig met voetbal te maken.
    De laatste goal van lucky luck, dat is 4e klasse niveau.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10043
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    Mazzel?

    Je scoort 4x, kan nou niet zeggen dat alle 4 de goals mazzel waren...

    En dat Zoet een paar ballen heeft gepakt, dat is een kwaliteit, daarom keept hij bij psv en bijvoorbeeld Jurjus bij de Graafschap.

    Maar waarmee hebben we vanavond geluk gehad dan?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 21:54
    Dat gaat niet over deze wedstrijd.
    Fortuna, Pec Zwolle, Fc Groningen etc
    Vind ik leuk
    Spiegel +10043
    zaterdag 10 november 2018 om 21:56
    Hoe kom je erbij dat het niet gemakkelijk ging.

    Heb je echt, ondanks de snelle 1-1 het gevoel gehad dat psv vanavond punten zou verspelen?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 22:24
    Jazeker, psv uit is meestal een drama.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10043
    zaterdag 10 november 2018 om 22:57
    En als je het spelbeeld zag, dan nog steeds?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 23:32
    Pietje

    PSV uit alles gewonnen 19 x gescoord

    ajax uit niet alles gewonnen 11x gescoord

    hoe noem je dat dan?
    Vind ik leuk
    Retweet +566
    zaterdag 10 november 2018 om 22:04
    Was een makkelijke overwinning.
    Als er iemand anders dan pereiro in had gestaan dan was de score veel hoger uitgevallen. Speelde niet gelukkig....
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zaterdag 10 november 2018 om 22:23
    Nou Pietje wat hebben wij een mazzel zeg. Vooral de VAR en Blommetje hadden wij weer mee.....ha,ha Pietje.
    Wij waren oppermachtig en hadden gewoon 8 goals moeten maken. Wen er maar vast aan.....wij geven geen kadootjes weg en winnen alles tot de winterstop!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 22:24
    Wat deed de VAR nu weer niet goed dan?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zaterdag 10 november 2018 om 22:26
    Lozano had een penalty moeten krijgen!!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 22:28
    Inderdaad "krijgen".
    Zo lachwekkend dit. Als die baby van jullie valt direct naar de stip wijzen. Er was echt werkelijk niets en dan ook niets aan de hand.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zaterdag 10 november 2018 om 22:35
    Iets meer respect Pietje.....je hebt niet eens gekeken en als je wel iets gezien hebt moet je die Ajax bril afzetten. Als stuntelaar een schouderduwtje krijgt is het een terechte pingel.....hypocriet noemen ze dat!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 22:39
    Respect voor die baby .... NOOIT.
    Deze verziekt het complete spelletje.
    En ja ik heb live zitten kijken en die actie 6 x terug gezien.
    Heeft totaal niets met een Ajax bril te maken.

    Dit spelmoment kun je totaal niet vergelijken met de beuk tegen KJH.

    Misschien is het je opgevallen dat het publiek lozano compleet stond uit te fluiten. Dat doen ze niet voor niets. Oorzaak, Schwalbes !
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zaterdag 10 november 2018 om 22:51
    Niemand kan Lozano bijbenen en de enige manier om hem te stoppen is fysiek geweld.
    Dus Pietje wederom onzin wat je uitkraamt....

    Pure jalouzie en afgunst....heerlijk ga zo door!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 23:05
    "Niemand kan Lozano bijbenen"

    En toen werd je wakker.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zaterdag 10 november 2018 om 23:59
    Ja Pietje dat vind je niet leuk hè. Lozano is gewoon een speler uit de buitencategorie die ons wederom kampioen maakt. Wij zijn niet afhankelijk van anderen, wij gaan onverstoorbaar door met onze missie.....week in week uit!
    Vind ik leuk
    Spiegel +10043
    zaterdag 10 november 2018 om 23:29
    Er was vanavond inderdaad niets aan de hand voor psv. Klinkende 1-4 overwinning, op een erbarmelijke plak gras.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 23:54
    Na de winterstop niet meer dan?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zondag 11 november 2018 om 00:02
    Tuurlijk wel....maar dan hebben we alle ploegen 1 keer gehad. Pietje denkt dat we alleen van het rechter rijtje kunnen winnen .....ha,ha,ha 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:09
    Nou wij staan links en hebben ook van jullie verloren. Terecht ook nog...
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    zondag 11 november 2018 om 07:10
    Pietje je begint teveel op jullie Sjakie te lijken
    kijk Sjaak op Swart youtube
    die zegt al 6 weken op rij
    ,,PSV vertoont al haarscheurtjes''
    maar eens zal het ooit gebeuren
    dus wat dat betreft klopt dat wel
    34 wedstrijden oprij winnen is niet realistisch
    maar denk niet dat Ajax ook geen punten meer laat liggen
    want dan ben je niet realistisch
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zaterdag 10 november 2018 om 21:46
    hahahahahahaha heerlijk pietje
    Vind ik leuk
    KvhZ +1363
    zaterdag 10 november 2018 om 21:47
    Niet gemakkelijk? Welke pot heb jij zitten kijken? PSV heeft verzuimd om meer te scoren
    Vind ik leuk
    PinPelado +1915
    zaterdag 10 november 2018 om 21:51
    Tegen W2 ging het jullie heel gemakkelijk maar met welke eindstand?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:58
    Alle PSVers voetbalden met hun handen in broekzakken.🍏tje 🥚tje
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 10:26
    Pietje is de Eric Meijers van VP...
    Vind ik leuk
    JoeyC +2863
    zaterdag 10 november 2018 om 21:45
    Was weer een makkie. Jammer dat de VAR weer vreemd deed.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    Wat deed de VAR verkeerd dan?
    Vind ik leuk
    JoeyC +2863
    zaterdag 10 november 2018 om 21:51
    Sorry, jij bent gediskwalificeerd.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zaterdag 10 november 2018 om 21:53
    Je leert snel van iemand, ook alleen maar dooddoeners.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:46
    Wat is de Graafschap toch een kut club. Tegen PSV de rode loper uitleggen en tegen Ajax alles geven. Maar ja de Mickey Mouse League stelt niks voor!! Wij presteren tenminste wel Europees. Duizend keer belangrijker dan de calimero divisie
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    😘😘😘
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:50
    Hahaha, Bartjuuhhhhh....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21952
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    Willem II europees presteren trouwens?😹
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    Calimero!
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    Wel zoals jij nu reageert dan ben je pas een Calimero en dat zeg ik als Ajacied!
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1393
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    Willem II speelt toch nacompetitie elk jaar ipv Europees?
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    zaterdag 10 november 2018 om 21:52
    ahahahahahahaha....
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:54
    Ja het is niet eerlijk.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6127
    zaterdag 10 november 2018 om 21:58
    Jammer voor je Bartje. Weer een huilweekend voor jou, haha!!
    Vind ik leuk
    KvhZ +1363
    zaterdag 10 november 2018 om 22:02
    Huiliehuilie
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:13
    Doet pijn he, Bartje....nu al 12 keer piepen......als ze jouw IQ in temperatuur zouden meten komen nu in Friesland de rayonhoofden bij elkaar...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:25
    Grappig haha Schoot hardop in de lach.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:33
    Wat presteert PSV eigenlijk in Europa, oh ja niks? Dat doet pijn
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    zaterdag 10 november 2018 om 22:14
    Haha zelfs je eigen fans vinden je een Calimero. Dat zegt genoeg...
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 10 november 2018 om 22:26
    En deze Ajacied zegt dat je nu je kop moet houden alsof we geen kampioen willen worden.
    Man kijk nou eens zonder gekleurde bril en feliciteer PSV gewoon en ga door met leven.

    Verlies van PSV komt vanzelf...
    Maak je dus niet zo druk...
    Denk aan je hart...
    Geef voor mijn part je vrouw een ongelooflijke.... (zelf invullen) en ga slapen. @ bartwillem.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 10 november 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:39
    Mooie reactie, Koekie. Helaas zitten er bij beide topclubs een hoop Calimero grut tussen, jammer. Dan reageer ik maar met een beetje humor en straks als PSV inderdaad punten verspeelt met wat zelfspot. Feyenoord uit komt dichtbij.....Jullie veel succes verder in de C L
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 10 november 2018 om 23:13
    Dank en nogmaals - ik krijg het er wel moeilijk uit - gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Bill +833
    zaterdag 10 november 2018 om 21:47
    Wanneer weer tegen inter?
    Vind ik leuk
    Strijp +14016
    zaterdag 10 november 2018 om 22:01
    11 december om 21:00
    Vind ik leuk
    ronniever +199
    zaterdag 10 november 2018 om 21:48
    Eenvoudige overwinning dus alle reden om te wisselen na de rust maar hoe vaker Helene aan Van Bommel vraagt waarom Guti niet speelt hoe langer het gaat duren voordat hij meer minuten krijgt lijkt het wel ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:49
    Binnen Nederland wel, daar buiten geen partij.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1287
    zaterdag 10 november 2018 om 21:54
    Daar waar iedereen roept dat luuk een beperkte spits is vond ik zijn eerst goal toch meerrrrr dan prima..net als die van vorige week trouwens.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    zondag 11 november 2018 om 00:06
    Luuk is gewoon de beste spits die er rondloopt in Nederland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 21:54
    Helaas veel meer zat er niet in op basis van de 2de helft. PSV simpelweg een maatje te groot.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6127
    zaterdag 10 november 2018 om 21:55
    Ik trek ff een fles bier los op ons aller PSV. Gefeliciteerd alle voetballiefhebbers, proost!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    zaterdag 10 november 2018 om 22:01
    36 uít 12 geef onze Mark ‘n extra pilske 👍🏻
    P.S.V. Team: top mannen 👍🏻
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:15
    Beste debuterende coach ooit in de hoogste divisie van Nederland, mooi man...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 23:57
    Je moet daar ook wel eerlijk bij vermelden dat de eredivisie ook nooit eerder zo zwak is geweest als dit seizoen. Dus wel goed, maar wat ik zei, dat klopt ook wel.....
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:56
    Ik hou het gezellig...
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:02
    Wat een enorm krachtverschil zeg. PSV had zeker 8x kunnen scoren als ze wat scherper waren. Nul kansen voor De Graafschap in de tweede helft. Competitie is maar saai op deze manier. Morgen zelfde beeld bij Ajax vrees ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:02
    Luuk was realistisch, het was niet goed maar in deze fase tellen 3 punten, mooi record voor v. Bommel, debuterende coach met meeste overwinningen op rij. We zijn op koers. Fijn weekend.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zaterdag 10 november 2018 om 22:10
    Nou gefeliciteerd met de 12e overwinning op rij.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2591
    zaterdag 10 november 2018 om 22:10
    wat een goeie club is dat PSV...

    dan te bedenken dat Feyenoord ze al verslagen heeft :)
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:59
    In een wedstrijd om de JC schaal, was erg belangrijk ook, of moet ik zeggen dat ze Ajax verslagen hebben, waar Feyenoord kansloos van verloor?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2591
    zondag 11 november 2018 om 14:02
    weet je waarvoor die :) aan het eind van mijn reactie was?
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:22
    Ik geef ze toch een compliment. 12 wedstrijden winnen is geen kattepis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:49
    Al dat gespeculeer .....voorlopig staat PSV verdiend bovenaan kan Ajax alleen maar van dromen😜
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:50
    Kampioen in maart
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 november 2018 om 22:51
    Ik roep al weken dat Pereiro eruit moet en er voorlopig niet meer in moet. Heel snel verkopen als je de kans krijgt. Pereiro is dit huidige PSV niet waardig ! Een team dat voor elkaar wil knokken. Maar knokken komt in de vocabulaire van hem niet voor.
    Vind ik leuk
    jari11 +1086
    zaterdag 10 november 2018 om 23:04
    Ik moet zeggen na vanavond ben ik zeer onder de indruk! 12x alles winnen super knap! Hoop dat het een keer stopt, maar voor nu gefeliciteerd psvers!
    Vind ik leuk
    Harmmm +91
    zaterdag 10 november 2018 om 23:51
    Een newbie vraag maar wil m toch stellen... wat wordt eigenlijk steeds bedoeld met 'Calimero'??
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    zondag 11 november 2018 om 00:04
    Man man man wat had Zoet weer een prachtredding. Die man is op dit moment gewoon onpasseerbaar.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zondag 11 november 2018 om 01:21
    Heeft de Graafschap geen doelpunt gemaakt dan?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    zondag 11 november 2018 om 01:31
    Daar kon hij anders niets aan doen .

    Toch?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zondag 11 november 2018 om 02:00
    Volgens jouw bericht hierboven:

    "Die man is op dit moment gewoon onpasseerbaar."
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:03
    Niet te letterlijk nemen, Zoet steekt momenteel in een goede vorm(na een dipje in vooral de Europese wedstrijden) en is belangrijk voor het team.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    zondag 11 november 2018 om 00:19
    Excelsior, altijd lastig.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 00:53
    Nou vooruit dan maar, gefeliciteerd Psvers met een redelijke pot voetbal. Eindelijk een beetje gebald inplaats van het lange halen snel thuis verhaal. Chapeau voor het record van van Bommel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 00:54]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15333
    zondag 11 november 2018 om 01:20
    Gelukkig rekent heel eindhoven zich al rijk.
    De competitie duurt 34 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:14
    Wat moeten ze dan doen? De druk ligt momenteel bij de achtervolgers, Psv speelt nog niet zoals ze aan het begin vh seizoen lieten zien maar wint vooralsnog alles in de competitie. Vooraf werd er geen stuiver voor onze kansen in Europa gegeven en dat blijkt ook, daar komen we duidelijk nog tekort. Overigens zou elk team in Europa(zeker met onze begroting en dat zijn er maar weinig in de CL) het moeilijk hebben in een poule met Inter, Barca en Spurs dus al die kritiek snap ik niet zo goed. 12x op rij winnen, meer dan 40 goals scoren, er maar 5 tegen krijgen, tja, het kan slechter. We zullen vast wel verliezen maar zolang dat niet gebeurt mogen we toch wel blij zijn en genieten?
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 01:51
    Knap hoor tegen de nr 16! Het geeft de illusie dat PSV zo goed is, maar ondertussen zijn jullie in de CL en de KNVB beker afgedroogd. Wij hebben ondertussen al 23 wedstrijden in de poten en doen volop mee in de CL en de KNVB beker.
    Houd die 5 puntjes maar goed vast, want als er een rukwind komt, ben je ze wel kwijt...
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    zondag 11 november 2018 om 09:23
    Ja, punten verliezen tegen heracles is ook knap.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 09:29
    Wat snap jij niet van de term competitie en wat had je dan gewild? dat we van ze verloren hadden? Een competitie moet je alles winnen en ja afgedroogd in Europa (had heel Nederland vooraf voorspeld en voor de 1000ste x, elk team in Europa zou het in een poule met Barcelona, Inter en Spurs moeilijk hebben, geen schande met spelers die nog nooit Europees gespeeld hadden voor dit seizoen) maar inclusief Ajax tot nu toe foutloos in de competitie, meer dan 40 goals gescoord, wat loop je nou te trollen man. O ja, de reserves lieten het tegen RKC afweten (die kregen 2 dagen terug met 3-5 klop van jong PSV in de KKD) daarom zijn ze reserve en de beker winnen is leuk, meer niet. Die 5 punten moeten we niet verdedigen, die moeten jullie goedmaken, kan je na de winterstop zelf 3 punten goedmaken en voor die andere 2 ben je afhankelijk plus je mag zelf nergens iets laten liggen, veel succes.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 11:20
    Neee spelen in de CL met een Bayern ver ondermaats en dan AEK en Benfica wat een niveau. Ajax had er ook uitgelegen met de poule van PSV. Kan niet wachten tot Ajax in de CL na de winter eruit vliegt.Helemaal niks in amsterdam😜😁
    Vind ik leuk
    Ray01 +86
    zondag 11 november 2018 om 02:03
    Knappe prestatie. En de meest geweldige zou zijn om PSV zodanig op te bouwen zodat de landstitel dit jaar gehaald wordt en volgend jaar in Champions League hoge ogen gegooid wordt.. En na ca 3 jaar wordt hij door vele topclubs achterna gezeten als topcoach.. Time will tell..
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 06:37
    "De voorsprong op Ajax bedraagt daarmee weer even acht punten."

    Bij VP houden ze de moed erin. Wel ja ... en waarom ook niet? Alles kan, ten slotte.
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 07:44
    Ik zie hier alleen maar verhalen gedreven door de 36 punten. M.u.v Zoet en in minder mate Luuk de Jong haalde geen speler van mijn club zijn 'normale' niveau. Hendrix en Rosario zeer slordig en dom balverlies in de eerste 60m, daarna beiden enig herstel. Pereiro was weer ongesteld, Lozano was te druk met het verneuken van het spel, Bergwijn mist ritme sinds zijn blessure en Dumfries zeer, zeer slordig in balbezit. Hartstikke leuk een 1-4 en vooraf zou ik ervoor getekend hebben maar ik heb tot minuut 70 met de gedachte gelopen om de vaseline er maar vat bij te halen want het was tot die tijd weer ouderwets billenknijpen. De moeilijkere tegenstanders komen eraan: ik moet het nog maar eens zien hoe 'goed' PSV is.
    Vind ik leuk
    2-1 +733
    zondag 11 november 2018 om 11:33
    PSV steekt inderdaad niet in de beste vorm, des te knapper dat je maar blijft winnen. Daarnaast zie ik PSV liever tegen goede ploegen spelen aangezien die aanvallender spelen en dus meer ruimte gaan weggeven. Ligt ons veel beter. Tel daarbij op dat Ajax nog op alle fronten actief is (meer kans op vermoeidheid en blessures) en ik zie het wel positief in. Natuurlijk geen enkele zekerheid maar toch....
    Vind ik leuk
    ritje +298
    zondag 11 november 2018 om 07:56
    halloPsv mag zijn handen dichtknijpen met de aankopen van Rosalino en Dumfries! Die 2 houden de centrale verdedigers uit de wind! mvg ritje
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 08:35
    Drama coach, kom op man VP. spelen tegen de Graafschap. Pffff bommel is drama trainer alleen iedereen steekt zijn kop in het zand omdat ze 36 punten hebben uit 12 wedstrijden. Voetballend is het niet om aan te gluren en mag hij blij zijn met veel inviduele kwaliteit. Nogmaals BOMMEL drama.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    zondag 11 november 2018 om 09:07
    Breng die schaal maar naar Eindhoven en dan kappen we met dit seizoen.
    Hebben ze spelers meer rust.

    Dan laten we alleen de KNVB Beker en Europese wedstrijden doorgaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws