Real Madrid profiteert optimaal van nederlaag FC Barcelona en loopt in

    Real Madrid profiteert optimaal van nederlaag FC Barcelona en loopt in

    Gepubliceerd: zondag 11 november 2018 om 22:41zo 11-11-2018 om 22:41

    Real Madrid heeft optimaal geprofiteerd van de zeldzame thuisnederlaag van FC Barcelona. Op bezoek bij Celta de Vigo werd het 2-4 voor de Madrilenen.

    Barcelona verloor eerder op de dag met 3-4 van Real Betis, waardoor Real een paar uur later met drie punten in kon lopen. Dat gebeurde ook. Karim Benzema liep na 23 minuten vakkundig weg bij de Celta-defensie en verschalkte de doelman na een prachtige aanname. 

    Real werd vlak na rust in het zadel geholpen door een eigen goal van Celta-verdediger Cabral, waarna de thuisploeg een kwartier na de theepauze weer in de wedstrijd kwam met de aansluitingstreffer. Het bleef lang 1-2, tot zeven minuten voor tijd. Sergio Ramos ging achter de bal staan na een toegekende strafschop en schoot de bal á la panenka binnen. 

    Dani Cabellos gaf de zege in blessuretijd wat extra glans met de 1-4. In de allerlaatste minuut werd het nog 2-4, maar die treffer was enkel voor de statistieken. Real staat na twaalf duels op twintig punten. Barcelona blijft koploper, maar heeft nog 'maar' een voorsprong van vier punten op de Madrilenen. Sevilla, Atlético Madrid en Alaves hebben allemaal 23 punten.

    Plaats een reactie

    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 22:44
    "Op bezoek bij Celta de Vigo werd het 1-3 voor de Madrilenen"

    Ik denk dat de redactie iets te vroeg gestopt is met kijken naar deze pot.....
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10142
    zondag 11 november 2018 om 22:48
    Kijk dat profiteren is weer mooi genomen 👌😉
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zondag 11 november 2018 om 22:51
    Ze hadden geen interesse om die twee andere goals te zien :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 11 november 2018 om 22:54
    wazig toch of nie dan?

    ik sta bol van de skrijfvouten maar dit zijn wel erg domme vergissingen


    edit : Ahhh ze hebben het hersteld , prima zo.
    Ik hoorde eerder op de avond van iemand dat het nooit te laat is om een fout toe te geven dus......
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    Niels92 +30314
    zondag 11 november 2018 om 22:57
    Maken de topics van te voren maar snappen niet dat een wedstrijd 90 minuten + duurt :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:59
    kroegen praat straatje !!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 11 november 2018 om 22:57
    Zo wordt Ajax al vier jaar lang kampioen op Primeur. Verdringing. Niets minder dan een subliminale sneer. Markie my words. Pun(t) intended,

    'Je bent meer bezig met Ajax dan PSV. 24/7.'

    Ja ja ja. Vertel eens iets nieuws...
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 november 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2269
    zondag 11 november 2018 om 23:09
    Ja graag! Vertel eindelijk eens iets nieuws..
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 01:02
    Niet alleen de redactie hier maar ook op VZ haha.
    Vind ik leuk
    Verratti +2131
    zondag 11 november 2018 om 23:02
    Wat een schitterende goal van Benzema. En ook de pass. Stijl.
    Vind ik leuk
    COYI +2
    maandag 12 november 2018 om 22:14
    Inderdaad een prachtige goal, jammer dat heel veel mensen Benzema onderschatten terwijl hij zo goed en belangrijk kan zijn.
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    zondag 11 november 2018 om 23:46
    Alaves 23 punten, dat verwacht je ook niet van tevoren...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:10
    Ik dacht dat Barcelona zo verschrikkelijk goed in vorm was, althans luisterend naar geluiden uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    DeNeutrale +101
    maandag 12 november 2018 om 13:22
    Barcelona wint met 4 - 0 van PSV en PSV wint met 3 - 0 van Ajax. Mocht Barcelona tegen Ajax loten dan wordt het dus 7 - 0 voor Barcelona.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws