Update: Ribéry betuigt spijt na verbale en fysieke aanval tegen tv-analist

Update: Ribéry betuigt spijt na verbale en fysieke aanval tegen tv-analist

Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 19:59wo 14-11-2018 om 19:59

Franck Ribéry heeft het na afloop van Borussia Dortmund - Bayern München aan de stok gekregen met een journalist. Volgens BILD heeft de Fransman een paar klappen uitgedeeld aan Patrick Guillio, een verslaggever van BeIN Sports.

Bayern verloor het duel met Dortmund met 3-2, waardoor Ribéry behoorlijk chagrijnig was na de wedstrijd. Onderweg naar de spelersbus kwam het tot een confrontatie met Guillo, die naar verluidt kritisch was op de prestaties van de Fransman. Het verhaal gaat dat Ribéry hem met de platte hand drie tikken in het gezicht heeft gegeven en hem vervolgens een duw gegeven heeft. Na de onrust stapte hij op de spelersbus.

Technisch directeur Hasan Salihamidzic bevestigt tegenover BILD dat er iets gaande is tussen Ribéry en Guillio. "Franck Ribéry heeft ons verteld dat hij een woordenwisseling had met zijn landgenoot Patrick Guillio, die hij al een aantal jaren kent."

Volgens Salihamidzic zijn Ribéry en Guillio van plan om het spoedig bij te leggen in een persoonlijk gesprek. "Mr Guillio heeft ons al laten weten dat hij daarvoor open staat." De achterstand van Bayern op koploper Dortmund is na de nederlaag van zaterdagavond zeven punten.

Update 19.59: Franck Ribéry heeft zijn excuses aangeboden aan de Franse tv-analist Patrick Guillou. De Franse aanvaller van Bayern München viel zijn landgenoot na Der Klassiker tegen Borussia Dortmund (2-3) verbaal en fysiek aan. De twee hebben inmiddels de vredespijp gerookt bij een onderhoud in München, waarbij ook sportief directeur Hasan Salihamidzic aanwezig was.

Plaats een reactie

Bengelino +12847
zondag 11 november 2018 om 23:51
Logisch, wie niet met zijn voeten kan spreken moet het elders zoeken
Vind ik leuk
zondag 11 november 2018 om 23:54
Ocan, Dembele, Ribery, wat is dat toch met die Fransen?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
maandag 12 november 2018 om 00:08
Die Ocan was gek joh.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 00:12
Als ik 'm tegenkom parkeer ik een Jumbo Red Bull autootje in zijn a...

Edit VP : Reactie aangepast.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 01:02]
Vind ik leuk
appeltje +2976
maandag 12 november 2018 om 00:28
Volgens mij zit jij op het verkeerde forum
Vind ik leuk
Arvin +6761
maandag 12 november 2018 om 00:28
Beetje gay is wel okay 😂
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:07
Georgie wil je het netjes houden , maar waar wou je de auto precies plaatsen
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:14
Autogarage.
Vind ik leuk
Dejordaan +48
maandag 12 november 2018 om 06:39
Verstappen gebruikte geweld!
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 08:37
Die paar duwtjes..?
Vind ik leuk
Dejordaan +48
maandag 12 november 2018 om 09:37
En dat is geweld..!
Vind ik leuk
MedusAZ +4474
maandag 12 november 2018 om 09:12
Had hij maar geweld gebruikt, dan sloeg die taakstraf nog ergens op. Ocon mag blij zijn dat hij niet door een rietje hoeft te eten deze week.
Vind ik leuk
Dejordaan +48
maandag 12 november 2018 om 09:41
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 10:00]
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 10:10
Rietje?? Dat-ie nog polsslag heeft...
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:38
Vind je het heel gek? Die Ocon heeft ervoor gezorgd dat hij de GP verloor.
Vind ik leuk
power +7007
woensdag 14 november 2018 om 20:17
Gekke Fransen door veel geld.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:35
Benzema, Valbuena, Grosjean...
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:36]
Vind ik leuk
zondag 11 november 2018 om 23:54
Als dat zo is, zwaar straffen..
Vind ik leuk
zondag 11 november 2018 om 23:57
"De achterstand van Bayern op koploper Dortmund is na de nederlaag van zaterdagavond zeven punten."

Wel een mooie geste van Ribery om vervolgens dan 7 in zijn haar te laten scheren.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:38
Scherp!
Vind ik leuk
Gerro +8491
maandag 12 november 2018 om 00:05
Rybery was chagrijnig nou volgens mij kijkt ie altijd chagrijnig.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
maandag 12 november 2018 om 00:07
Dan heb je er ook wel zuigertjes tussen zitten.
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 12 november 2018 om 05:27
Tijd om de stoppen voor deze dinosaurus, hij heeft duidelijk zijn beste tijd gehad. Het doet bijna pijn aan de ogen om deze man te zien voetballen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41478
maandag 12 november 2018 om 07:26
Sukkeltjes. Kunnen niet tegen hun verlies.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 07:55
Maar Ribéry heeft gelijk want als ik op de veld zou staan zou ik niet beter kunnen dus als ik Ribéry was zou ik het ook doen
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 09:38
??????
Vind ik leuk
Romarioo +635
woensdag 14 november 2018 om 20:43
Hahahah ha ik vraag me af wie er meer van heeft gerookt?
Vind ik leuk
Topdrie +3544
woensdag 14 november 2018 om 20:51
Stapte hij op de spelersbus? Dat vind ik nog het meest merkwaardige van dit verhaal
Vind ik leuk
Cookee +12186
woensdag 14 november 2018 om 21:07
Wie geeft Derksen de eerste tets... plat op de bekske.

Nee, jongens geen geweld, hij doet wel verbaal geweld maaar wij niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 21:14
Ik hoop Boskamp die slaat het hardst
Vind ik leuk
Cookee +12186
woensdag 14 november 2018 om 21:22
Haha, ik wil dat zien.
Helene presenteert toch die gevechten, kan zij dat niet regelen?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 21:33
Met haar body kan ze alles regelen !
Vind ik leuk
Cookee +12186
zaterdag 17 november 2018 om 13:15
Helène is een zegen op TV, iemand die echt is...
ze bestaan dus... in "Plastic-Town"
Vind ik leuk
Gyrosregime +2692
woensdag 14 november 2018 om 22:16
Deze man zou eens een jaartje in de bak moeten zitten.. heeft al vaker mensen geslagen en is met een minderjarige prostitué gepakt.. lijkt niet alleen op een monster maar is er echt een!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 23:14
Wat wordt dit weer opgeblazen
Vind ik leuk
Marco S +6560