Dolberg reageert op 'this guy' Kieft: Het is raar om dat te zeggen

Dolberg reageert op 'this guy' Kieft: "Het is raar om dat te zeggen"

Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 07:58ma 12-11-2018 om 07:58

Kasper Dolberg is niet tevreden over zijn aandeel in het huidige seizoen van Ajax. De teller staat op zes doelpunten, maar dat hadden er volgens de Deense spits meer moeten zijn.

Ajax won zondag met 1-7 van Excelsior en Dolberg scoorde één keer. "We hadden meer moeten scoren, ik zeker", reageert de Ajax-spits stoïcijns in de Volkskrant. "Ik ben niet honderd procent blij met hoe het gaat. Ik speel in een goed team."

Het is anders voor Dolberg, die door de aanwezigheid van Dusan Tadic en Hakim Ziyech niet snel meer een afgemeten voorzet krijgt vanaf de zijkant. "Natuurlijk heeft dat wat minpunten. Ik ben niet zoveel aan de bal als daarvoor. Ik moet meer focussen om op het juiste moment op de juiste plek in het strafschopgebied te zijn."

In de Champions League-wedstrijd tegen Benfica (1-1) viel Dolberg buiten de basis. "Natuurlijk is dat een probleem voor me, al ben ik niet boos op de trainer", zegt hij. Op de bewering van Wim Kieft, die onlangs zei dat Dolberg misschien wel té goed heeft gespeeld in zijn eerste seizoen, reageert hij: "Hij lijkt me een erg slimme man, this guy. Ik denk niet dat je beter kan spelen dan je bent. Het is raar om dat te zeggen. Ik moet proberen dat niveau weer te halen."

Plaats een reactie

Bdog +6940
maandag 12 november 2018 om 08:07
Beste Kasper, laat Wim je alsjeblieft niet teveel drug opleggen.
Vind ik leuk
pietprecies +10340
maandag 12 november 2018 om 08:09
Precies, Wim heeft Kasper niet aan een lijntje
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 08:11
Dat vind ik coke
Vind ik leuk
TheArena. +1102
maandag 12 november 2018 om 08:30
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 09:27]
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 09:14
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 09:27]
Vind ik leuk
Hektor +429
maandag 12 november 2018 om 08:15
Ze hebben allebei wel een neusje voor de goal
Vind ik leuk
Jahike +635
maandag 12 november 2018 om 10:22
hahaha. Moet je eens letten op Dolberg wanneer ie een actie heeft gehad. Zit altijd aan z'n neus.

Verder vind ik Dolberg maar een emotieloze voetballer. Niet leuk om naar te kijken.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
maandag 12 november 2018 om 08:59
Wim moet zijn neus niet in andermans zaken steken vind ik
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 09:48
Die Wim is een beetje een cokebakker
Vind ik leuk
marcelvt +445
maandag 12 november 2018 om 09:04
er zjn papegaaien die minder napraten wat ze om zich heen horen.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12168
maandag 12 november 2018 om 08:07
Dolberg heeft hetzelfde probleem als vorig jaar. Younes en Kluivert gaven ook nooit een voorzet.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 09:17
En Ziyech was altijd de man van de assists.
Gek, nu niet meer.
Vind ik leuk
DeanJayden +11154
maandag 12 november 2018 om 09:40
Als je gewend bent dat Huntelaar ze mis schiet ga je het zelf proberen, hij moet nog even wenen aan Kasper maar het komt weer goed
Vind ik leuk
Vak 129 +1061
maandag 12 november 2018 om 08:07
Dolberg komt er wel weer. Iets scherper, en hij had er gisteren 3 gemaakt. Je ziet aan alles dat het weer goed gaat komen. Minus enge haarbandje dan.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 09:17
En minus gemene tyrekjes wat ik steeds vaker bij hem zie.
komt natuurlijk van de frustratie.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 09:20
Vertel.....
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 09:37
Hieronder ergens komt er ook al eentje met hetzelfde.
bv weer inkomen op de keeper terwijl hij de bal al vast heeft.
soms die geniepige tacles doorzetten terwijl hij niet meer bij de bal kan.
Dat soort dingen.
Geen groffe grote dingen maar toch die kleine geniepige dingetjes.
Vind ik leuk
Babelagtig +1754
maandag 12 november 2018 om 09:40
Dat heet voor de bal gaan..hij haalt nooit door. Grote onzin dus wat je hier zegt.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 12:40
Voor een Ajacied heet dit voor de bal gaan
Vind ik leuk
Babelagtig +1754
maandag 12 november 2018 om 12:53
Voor een ajaxhater heet dit gemene trekjes..
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 14:05
Oh dat kan.
Gelukkig ben ik geen Ajaxhater
Vind ik leuk
Nvd88 +6186
maandag 12 november 2018 om 09:41
Als je Dolberg al een viezerik vind kan je beter zaalvoetbal gaan kijken.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 12:40
Waar zeg ik dat ik Dolberg een viezerik vind?
Beetje provoceren dit
Vind ik leuk
Vak 129 +1061
maandag 12 november 2018 om 10:45
Beetje zoeken dit.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 12:39
Voor een Ajacied heet dit zoeken, oke
Vind ik leuk
Vak 129 +1061
maandag 12 november 2018 om 16:46
Niet alleen voor een Ajacied.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 20:10
Maar ik zocht niks.
Viel me gewoon op.
Kan zijn omdat ik als objectieve eredivisie kijker daar meer kijk op heb en niet door een club liefde verward raak
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 08:08
Het probleem is dat mensen nadenken, je moet het gewoon doen. Van nadenken word je bang.
Vind ik leuk
Jozef +42457
maandag 12 november 2018 om 08:20
Hoe is het met jouw angsten, Wim?
😉
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 08:21
Die heb ik dus niet.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 08:25
Omdat mensen horen dat ze goed zijn, gaan ze dat nog denken ook.
Goh, goh wat ben ik bijzonder. En daar beginnen de problemen.

Terwijl iedereen gewoon maar een nummer is. Spits nummer zoveel.
Vind ik leuk
Babelagtig +1754
maandag 12 november 2018 om 09:43
Ach gerum...heeft niemand ooit tegen jou gezegd dat je ergens goed in bent...heb je een schouderklopje nodig?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 09:20
Wie? De mensen hier?
Ik ben niet bang hoor.
Maar ik denk er ook nooit te lang over na ;-)
Vind ik leuk
rpaulp50 +13193
maandag 12 november 2018 om 09:59
of wijzer.....
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 08:09
Dolberg komt er wel weer! Fantastische spits!
Vind ik leuk
peinke +2253
maandag 12 november 2018 om 08:42
Edit VP : Reactie verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 09:29]
Vind ik leuk
Vrolijkje +1845
maandag 12 november 2018 om 08:43
Kan me wel voorstellen dat het soms frustrerend is voor die jongen.
Die ziet ipv voorzetten ,ballen langs en over hem vliegen.
Is een meer dan prima spits.
Klein minpuntje (als dat mag).
Zag hem gisteren weer dat voetje laten hangen bij de keeper. Hij kon er niet meer bij.vind dat hij dat niet nodig heeft.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 09:22
Hierboven ergens zeg ik ook dat hij soms gemene dingetjes doet.
Ik denk uit frustratie.
Wat jij nu noemt was mij ook opgevallen.
Ook soms een tackle doorzetten terwijl of de bal al weg is of als hij er niet bij kan.
Net wat je zegt, heeft hij niet nodig.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1845
maandag 12 november 2018 om 10:09
Idd.viel me op.
Dat had hij in zijn 1ste jaar totaal niet.
Vind ik leuk
ritje +523
maandag 12 november 2018 om 08:53
hallo Als Dolberg een dezer dagen 2 of meer goals maakt? Dan is hij ineens weer popie jopie in voetballand! zo gaat dat kijk maar naar luuc de jong vorig jaar Flop Nu top! mvg ritje
Vind ik leuk
Babelagtig +1754
maandag 12 november 2018 om 09:44
Hallo👋
Vind ik leuk
COYG +7764
maandag 12 november 2018 om 09:21
Tadic heeft toch juist een voorzet als handelsmerk. Dus eigenlijk moet Dolberg het gewoon beter doen, maar een echte kopper is hij ook weer niet. Ik denk ook wel dat er heel veel druk op zijn schouders rust.
Vind ik leuk
Sandokan +761
maandag 12 november 2018 om 09:55
Dolberg is simpelweg niet goed genoeg.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 10:05
Met Tadic en Ziyech minder voorzetten vanaf de vleugels? Ik heb Kluivert en Neres nog nooit een voorzet zien geven en als ik naar de lange en vooral geplaatste ballen van vooral Ziyech kijk denk ik dat hij met dit duo veel meer tegen dergelijke goals kan aanlopen. Gewoon rustig aan Kasper, je hebt een aardig rendement na een lange afwezigheid en de automatismen komen vanzelf.
Vind ik leuk
El Cazador +8602
maandag 12 november 2018 om 10:28
Walgelijke Kieft reacties hier!!! Van VP leden met een kilo boter op hun hoofd!!!
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 14:09
Die coke grappen vind ik zo smakeloos
Vind ik leuk
Lucky Kes +6060
maandag 12 november 2018 om 15:07
Duimpje voor je naam, geestig :0)
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 14:22
Een nette reactie van een rasvoetballer. Zo kan het dus ook en Dolberg weet hoe hij met kritiek moet omgaan. In de hedendaagse voetbal, waar een puisterige speler al na 1 goede wedstrijd al een basisplaats opeist, een verademing.
Begrijp me goed, toen er geschreeuwd werd dat Dolberg minstens 50 miljoen waard is en iedereen ervan uitging dat hij naar het buitenland zou vertrekken, verlengde hij zijn doorlopend contract tot 2022.
Vind ik leuk
Totti +0
maandag 12 november 2018 om 20:35
Ajax onder 19 zitten een paar toppers die een kans verdienen in de spits!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws