Schöne kijkt met een schuin oog naar PSV: 'Komen nu wel moeilijke wedstrijden aan'

    Schöne kijkt met een schuin oog naar PSV: 'Komen nu wel moeilijke wedstrijden aan'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 08:14ma 12-11-2018 om 08:14

    Lasse Schöne baalt dat PSV nog altijd foutloos is. De Deense middenvelder van Ajax is content over de reeks die de Amsterdammers neerzetten, maar vindt het jammer dat die resultaten Ajax niet dichterbij de Eindhovenaren brachten.

    Ajax stelde tussen de interlandperiodes in oktober en november de volgende bekerronde veilig, zette een grote stap naar overwintering in de Champions League en haalde in de eredivisie twaalf punten uit vier wedstrijden met een doelsaldo van 16-1. "Het is frustrerend dat we deze periode alleen maar vier doelpuntjes dichter bij PSV zijn gekomen", zegt Schöne tegen de Telegraaf.

    "PSV is op dit moment gewoon ook erg goed bezig", vervolgt de Deen. "Het zijn twee ploegen die het geweldig doen. Gelukkig krijgen we PSV nog thuis, maar we beseffen dat zelfs een overwinning dan niet genoeg is en dat zij nog een misstap zullen moeten begaan."

    Schöne hoopt stiekem dat die misstap er aan zit te komen. De Eindhovenaren spelen na de interlandbreak immers nog uit tegen Feyenoord en Heracles en thuis tegen AZ.  "Laten we hopen dat ze dit seizoen niet 34 keer winnen. PSV maakt op dit moment gewoon een prima reeks, maar volgens mij komen er nu wel moeilijke wedstrijden aan. Hopen dat ze een keer punten laten liggen."

    Exclusief: Schöne doet oproep: "Lekker als wij een keer eerder zouden spelen dan PSV"

    Poll

    Wie wordt kampioen?

    (1660 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bengelino +12356
    maandag 12 november 2018 om 08:21
    Fortuna en de onderste 5, dat zijn de clubs die PSV uit heeft gehad. Komt goed Lasse
    Vind ik leuk
    Groen +1622
    maandag 12 november 2018 om 08:38
    Ik twijfel er zeker niet aan dat PSV punten gaat laten liggen. Maar Ajax ook... Denk wel dat het nog erg spannend gaat worden.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3165
    maandag 12 november 2018 om 08:44
    Keep IT coming Lasse. Elke keer dat hij over Psv gaat kraaien worden wij kampioen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 08:55
    Hij speelt al even voor Ajax. de laatste 4 jaar werden jullie 3 maal kampioen, die 4 jaar dat hij ervoor hetzelfde riep werd hij het wel. Dus zulke zaken hebben aangetoond geen enkele invloed, Ajax zal de drive moeten behouden om zich op te laden voor deze oefenpotjes in de ED dat is zeer belangrijk voor een technisch spelend elftal
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8473
    maandag 12 november 2018 om 09:00
    Nee hoor, want in de jaren daarvoor hoefde hij het niet te hebben van een misstap van PSV en er dus ook in de pers geen aandacht aan te besteden...

    Overigens vind ik zijn reactie nu wat beter dan voorgaande reacties. Nu geeft hij gewoon toe dat beide ploegen goed bezig zijn en dat hij hoopt op een misstap. En dat is logisch. Voordeel voor PSV is wellicht dat het na de winterstop geen Europese wedstrijden meer zal hebben. Maar ja, als Ajax in een flow komt en in de CL potjes blijft winnen, kan dat ook weer positief doorwerken... Wie het weet mag het zeggen. Het zal spannend worden tot het einde verwacht ik.

    Het kunnen opladen voor wedstrijden in de ED is belangrijk voor elk elftal. Of ze nu technisch spelen of niet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:09
    Zijn vorige reacties waren ook gewoon normaal. Wat jij alleen vergeet is dat alles uit zijn verband wordt getrokken.
    Vind ik leuk
    Groen +1622
    maandag 12 november 2018 om 10:51
    Dat ja. Als je bij Ajax speelt wil je kampioen worden en het helpt niet zo als je daar zelf niet (meer) in gelooft. Wat moet hij anders zeggen?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:24
    Ze gaan wel door in de CL maar waarschijnlijk blijft toch maar bij 2 extra potjes, afhankelijk van de loting en de vorm van Ajax en de tegenstander op dat moment. Dus of dat veel invloed gaat hebben, nee ik denk het niet..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    maandag 12 november 2018 om 22:22
    Wie is Lassie ! Hij roept al 3 jaar dat ze winnen en kampioen worden de opa. Wanne sjalla is het toch , dit kan echt niet meer bij een topclub.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:56
    Kampioenske.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:01
    Dat is het precies, PSV gaat geen 34 wedstrijden winnen. Ze winnen zeker niet van Ajax in de Arena, maar dan nog moet Ajax vanaf nu ook alles zien te winnen. Dat wordt al een opgave op zich, zeker met het EU voetbal ernaast. Als PSV niet voor de winterstop punten gaat morsen, zal het echt heel lastig worden om ze in te halen. Die jongens hebben dan telkens een volle week om zich op te laden, te herstellen en te focussen. Dit team is dan te sterk om flink te gaan morsen. Zie het alleen gebeuren als er twee sterkhouders langere tijd geblesseerd zijn.
    Vind ik leuk
    Harmmm +89
    maandag 12 november 2018 om 10:16
    Ajax zal ook gewoon de volle week hebben. Of dacht jij werkelijk dat die 2 extra wedstrijdjes in de CL het verschil gaan maken?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:18
    Dat weet je natuurlijk niet en daarnaast is Ajax er nog niet wb de CL. Als ze alsnog naar de EL gaan, dan acht ik de kans aanzienlijk dat er meer dan twee wedstrijdjes inzit.
    Buitendat zijn die drie weken waarin de twee wedstrijden worden gespeeld meer dan genoeg om helemaal op je bek te gaan, zeker als je naaste concurrent een mindere belasting heeft.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    dinsdag 13 november 2018 om 02:42
    Schuin oog: strabismus divergen of convergens.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:41
    Daar ging het andere jaren nog wel eens mis, in uitwedstrijden tegen de mindere..
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    maandag 12 november 2018 om 09:06
    Schöne kan veel beter van Bommel bellen om te vragen of hij bij
    PSV kan komen spelen want dan kan hij wel Kampioen worden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:12
    Bij Ajax is hij ook gewoon kampioen geworden hoor, dus wat je nu zegt is complete onzin. Lasse speelt bovendien graag Europees, dat kunnen ze hem in Eindhoven niet op een fatsoenlijke manier bieden
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    maandag 12 november 2018 om 09:36
    Nou dat hadden we hem eerder kunnen beloven als bij Ajax
    want wie is er Kampioen geworden dit jaar en in Amsterdam staan ze al jaren droog.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:41
    Goed lezen is ook problematisch voor je zie ik. Op een fatsoenlijke manier Europees spelen houdt in niet ieder jaar in de groepsfase of voorrondes uitgeschakeld worden.
    Vind ik leuk
    frankje +45
    maandag 12 november 2018 om 20:13
    Wie overwinterde de laatste keren in deCL? Aanwijzing: die club komt niet uit Amsterdam
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:31
    Hahahaha grappig! In Eindhoven wordt Amsterdammers altijd verweten in het verleden te blijven hangen. De laatste jaren is het huilen met de pet op.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:59
    Kan PSV niet betalen.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +997
    maandag 12 november 2018 om 09:11
    Bengelino...Fortuna en de onderste 5?? Er zijn 12 wedstrijden gespeeld! Je zit maar een klein beetje mis joh.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:11
    Schöne is voor de 49e keer met PSV bezig in een topic hier! Hou jaloers op en gefrustreerd over PSV EINDHOVEN is deze man wel niet........
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:59
    Zwarte Piet vindt Schöne het grootste zeurwijf van de eredivisie, hij hoeft zijn schoentje niet te zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:00
    Zwarte Piet bestaat niet.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3486
    maandag 12 november 2018 om 08:25
    Gelukkig speelt aja elke wedstrijd 90 minuten overtuigend 😂... elke club gaat nog wat puntjes morsen, ook ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:34
    Daar heb je een punt. Alleen Ajax zakt in als de overwinning veiliggesteld is. Gisteren tegen Excelsior hele wedstrijd op 60% gespeeld en dan nog zo winnen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3486
    maandag 12 november 2018 om 10:44
    De bal valt op dit moment inderdaad goed voor ajax. Maar met een druk programma kan dat zo maar anders uitpakken.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:52
    Volgens mij gaat het niet drukker worden dan dat het nu is...
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3486
    maandag 12 november 2018 om 11:05
    Nee maar deze bezetting is genoeg voor puntverlies.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:13
    Moet je nagaan wat voor dikke uitslagen er gaan komen als ajax ook nog eens elke week goed gaat ballen.
    Dan nu op een meer serieuze noot: zegt hier niet zoveel verkeerd, psv doet het gewoon uitermate goed en daar heb je mee te dealen. En laten we eerlijk zijn: als psv en ajax dit doorzetten word psv ongeslagen kampioen en is ajax 2e met 88 punten. Dan kun je je als ajax toch niet zoveel verwijten? Daar was je de afgelopen 10 jaar volgens mij 9x keer kampioen mee geworden. Het enige wat je dan rest is een hele diepe buiging maken voor psv en weer door gaan naar het volgende seizoen.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3486
    maandag 12 november 2018 om 10:48
    Eerlijk, met een 3dubbel programma mist ajax nog wel wat puntjes en zonder al de afleiding vraag ik mij zelfs af of psv ongeslagen blijft. Ajax heeft simpelweg de kracht niet om door te blijven gaan omdat ze de krachten moeten verdelen.

    Maar laten we van jou situatie uitgaan, ajax 2e, voorronde cl, leegloop van de selectie en volgend jaar er direct staan. Dan kan die voorronde erg zwaar vallen. Dat is het probleem van de nl competitie.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:49
    Dat ajax nog wat puntjes gaat missen, dat is vrij logisch. En het scenario wat ik schets, ging ik van het huidige gemiddlede uit, waar dus 1 verliespartij en 1 gelijkspel in zit.
    Wat betreft die leegloop, ja dat is de andere kant van de medaille. Maar laten we eerlijk zijn: overmarsje is wel op pad te sturen toch? Je weet eigenlijk al vanaf afgelopen zomer dat er minimaal 150 mil gaat binnenkomen met de verkoop van de jong/de ligt en ziyech. Daar kunnen nog jongens bij komen als onana, tagliafico, neres en misschien van de beek. Dus laten we het rustig inschatten, 230 miljoen +. Dan kun je daar toch nu wel al op inspelen? Schaduwlijst opstellen en zorgen dat je de vervangers in huis hebt voordat er iemand gaat? Hebben we toch dit jaar met tadic ook gedaan?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3486
    maandag 12 november 2018 om 13:36
    Sommige spelers kan je niet zomaar vervangen. De ligt is voor ajax heel belangrijk, miss een topper die wil afbouwen maar verder weinig kans. Zo lever je in op kwaliteit.

    Ik hoop altijd op goed resultaat europees maar dit is het scenario dat ik zie gebeureb
    Vind ik leuk
    ritje +342
    maandag 12 november 2018 om 08:26
    hallo Ajax moet gewoon bijblijven die lampjes uit lampegat gaan heus wel vallen! Als dat onverhoopt niet gebeurd? Dan verdienen zij het kampioenschap! mvg ritje
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:30
    Heerlijke reacties altijd ritje. +1
    Vind ik leuk
    RWA040 +459
    maandag 12 november 2018 om 08:41
    Ritje ik vind je heel vriendelijk overkomen op de vroege maandagmorgen. Chapeau.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27623
    maandag 12 november 2018 om 08:58
    Prima analyse. Niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1418
    maandag 12 november 2018 om 08:27
    Zou eens wat leuker zijn dat Ajax eerst speelt en ruim wint, en dan de druk bij PSV legt
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 08:57
    Die druk moet juist goed zijn voor Ajax
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    maandag 12 november 2018 om 13:53
    Dat kan men toch regelen bij de KNAB.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    aartstyle +1693
    maandag 12 november 2018 om 08:29
    De teksten van Schone zijn in iedergeval een stuk beter dan vorig jaar. Het is inderdaad hopen op een misstap van PSV en hij zegt gelukkig niet dat PSV zeker nog punten gaat verliezen of dat ze zeker geen kampioen worden tegen Ajax zoals vorig jaar.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 08:37
    Schone hangt straks weer op een a4tje in de kleedkamer. 😂
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 08:58
    Vorig jaar was ook een smet op het Nederlandse voetbal, te vaak onverdiend gewonnen met schijtbakken voetbal, Het moest wel mis gaan maar ze bleven maar winnen tegen de verhoudingen in!
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8473
    maandag 12 november 2018 om 09:02
    Een smet op het Nederlandse voetbal nog wel... Heb je gezien hoe Ajax vorig jaar speelde onder Ten Hag? Dat was pas een smet op het NL voetbal. Je moet jezelf niet beter voordoen dan je bent door een ander omlaag te halen. Siert je niet...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 09:24
    Ik hoef PSV niet naar beneden te halen, daar gingen ze gewoon zelf liggen met dat schijtbakken voetbal. En Ajax speelde ook niet alles goed idd, maar die zijn daardoor ook geen kampioen geworden. PSV was de kampioen van de armoede evenals Ajax onder de Boer
    Vind ik leuk
    aartstyle +1693
    maandag 12 november 2018 om 09:12
    Tegen welke verhouding? PSV was bijna elke wedstrijd de betere en speelde naar zijn mogelijkheden. En ja, met relatief een zwakke verdediging en met aanvallers die het beste renderen als ze de ruimte krijgen noem ik dat gewoon slim. Dat ajacieden alleen balbezit prefereren is prima, maar dan maakt PSV niet optimaal gebruik van zijn kracht. Dit seizoen is het overigens al een stuk attractiever dat ben ik met je eens. Verschil in filosofie.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 09:22
    Kom op vorig jaar hadden zonder geluk geen kampioen geweest en was het een titel zonder enige glans. Het team is ongeveer hetzelfde en van Bommel haalt er al veel meer uit. De betere ben je als je kansen creeert en vorig jaar hebben de tegenstanders er een hoop om zeep geholpen die PSV pijn hadden moeten en kunnen doen. Zo kan ik ook gewoon zeggen dat de titels van de Boer zonder glans waren.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:18
    Ik vond de 3-0 in april toch echt geen schijtbakken voetbal.

    Daar had Ajax zelf een kans in eigen hand om te winnen van PSV, echter waren ze kansloos. Dus ik begrijp dat "poepgebakken voetbal" niet.

    Ook AZ uit zijn ze uit een kansloze 2-0 achterstand teruggekomen destijds, dat was eerder
    bewonderingswaardig dan "shitsoccer".

    Mijn clubke gaat het zeker moeilijk krijgen, makkelijk wordt je nooit kampioen, los van alle wedstrijden, ook een kampioenswedstrijd winnen is zeker niet makkelijk, zie vele voorbeelden daarvan.

    Spannende competitie is het gewoon bij elke plaats in de stand.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 10:28
    Edit VP : Reactie verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:38
    excuses beste Dean Jayden,

    PSV heeft in seizoen 2017-2018 veel geluk gehad en shitgevoetbald, behalve tegen AZ uit en WZDBWZA thuis, alle andere 32 wedstrijden waren zo slecht en hadden ze elke week geluk & de tegenstanders continue pech en waren ook altijd beter dan PSV.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 10:43
    Ik bedoel het getoonde spel, dat was geen kampioenwaardig en van de 34 wedstrijden waren er 8 a 9 met het nodige geluk gewonnen. Als je 5-0 op de broek krijgt van Willem2 zegt dat iets over je team. Cocu noemde dat het max haalbare met het team en van Bommel bewijst dat het wel iets beter kan. Vorig jaar was het een doodsaaie counter ploeg doe gokte op de kans op de andere helft die altijd komen gaat
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:41
    Nogmaals excuses, je hebt zeker een punt. Ik vond Cocu een goede trainer welke veel uit het team heeft gehaald, denk ook nog wel eens terug aan de wedstrijden tegen Atletico Madrid, maar mbt vorig seizoen heb je zeker een punt
    Excuses.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 13:57
    Geen probleem, een site als deze is er voor bedoeld om over een weer van mening te wisselen. Sommige zoals jij kunnen ook hun ongelijk toegeven en dat siert je enkel.
    Vind ik leuk
    Hektor +435
    maandag 12 november 2018 om 08:30
    Ik zie PSV gewoon met twee vingers in de neus kampioen worden. Zo zwak is de Eredivisie wel.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 08:35
    Met 2 vingers in de neus klopt al niet want ze hebben het al een paar keer heel moeilijk gehad.

    Ze zullen niet snel punten verspelen, dat ben ik wel met je eens. Het zal dus spannend blijven tot het eind verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Korm +37680
    maandag 12 november 2018 om 08:51
    Welke club heeft het nog niet moeilijk gehad? maar he als je de moeilijke potjes blijft winnen ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 09:00
    Maar het geluk van moeilijke potjes winnen in ineens afgelopen dus daar kun je niet vanuit blijven gaan
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8473
    maandag 12 november 2018 om 09:03
    Daar hoop je al twee jaar op. Afgelopen seizoen werd er ook elke week geroepen dat het afgelopen zou zijn. Totdat Ajax op 15 april zelf aan de bak moest en ook niet thuis gaf...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 09:16
    Dat PSV de enige kampioen van Nederland is de komende jaren is ook een hoop die je weg kan gooien. Zolang het gat niet groter word is 5 punten een marge van niks. Doe nou niet of PSV buitenaards goed is en de komende jaren als Juve te keer blijft gaan in de ED. Wat een geblaas allemaal bij jullie vandaan. Jullie gaan binnen de kortste keren van Platte kar naar plat op je muil! En voor die tijd is jullie PSV de meest ge haatte club van Nederland. Allemaal door jullie dombo`s die nog harder roepen dan Ajacieden als ze winnen. Ik ga al even mee jochie en weet dat PSV vanzelf weer gaat verliezen en de titel overdraagt aan de nieuwe kampioen, En vervolgens gaan die supporters weer roepen en zo is de cirkel weer rond want het stopt nooit.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 09:17]
    Vind ik leuk
    Korm +37680
    maandag 12 november 2018 om 11:35
    Niks lees je toch dat we dat zeggen??
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27623
    maandag 12 november 2018 om 09:00
    Daarom. Competitie is nog lang. Beide ploegen gaan nog punten verspelen. Het drukkere programma van Ajax kan wel een bepalende rol gaan spelen.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 09:00
    Ik reageer op iemand die zegt dat ze met 2 vingers in de neus kampioen gaan worden. Dat is dus al niet het geval, that's all.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:35
    Daar heb je dat Deense zeikwijf weer. In plaats van je druk maken waar je zelf invloed op hebt loopt-ie te zeuren. Tegen Willem II had je nog veel meer doelpunten kunnen inlopen maar liepen jullie te pielen na 2-0. Het is ook eigen schuld dat je 5 punten achter loopt. PSV gaat heus nog wel wat laten liggen, hopelijk duurt het nog even, maar kijk dan naar jezelf i.p.v altijd maar weer mekkeren
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 09:04
    O ok ik wist niet dat als ze tegen Wlllem 2 gas hadden gegeven na de 2-0 er meer punten waren te verdienen. Dom zeg dat hebben ze dan idd laten liggen en hetzelfde was Feyenoord! Deze jongen daar worden vragen aangesteld, kijk wat mensen hier allemaal neerzetten en dit zijn enkel nog maar de zogenaamde fans. Als je als speler je tegenstander aanhaalt of dingen roept is dat vrij normaal. Zolang er niet gescholden word zie ik het probleem niet. Kijk liever naar de interviews van Luuk bv want die zijn echt leuk!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:17
    Hij is over het doelsaldo begonnen, dan had hij ook de hand in eigen boezem kunnen steken na Willem II, altijd maar weer excuses zoeken. Ook weer omdat PSV vaker eerder speelt. Gewoon naar jezelf kijken en daar verbeter punten zoeken. En ja, dat geldt ook voor Luuk die ook altijd maar weer bij de scheids loopt te janken. Ik ben blij met zijn goals maar dat gezeur....Geldt ook voor Bommel met zijn gezeik steeds naar de 4e man, in plaats van zelf ook eens zijn fouten toe te geven, zoals RKC.
    Vind ik leuk
    Korm +37680
    maandag 12 november 2018 om 08:35
    PSV draait zeker goed met de middelen die ze hebben. Ajax is, gezien de selectie, voor mij wel de favoriet!
    Vind ik leuk
    2-1 +768
    maandag 12 november 2018 om 08:45
    Ben ik het wel mee eens. Ajax moet gezien de middelen die ze ter beschikking hebben eigenlijk kampioen worden. Zware programma na de winterstop en de 5 punten achterstand die ze al hebben opgelopen kan echter roet in het eten gooien.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1788
    maandag 12 november 2018 om 08:40
    Schöne kan ik geen ongelijk geven. Hij weet ook wel dat hij geen kampioenschap meer gaat meemaken dit seizoen. Dat steekt natuurlijk daarom praat hij zo denegrerend over PSV.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 08:48
    Elk jaar maakt Schöne dit soort lompe opmerkingen over PSV. Dat leiding van ajax hem niet leert normaal te doen of beter geen interviews te geven.
    Vind ik leuk
    Korm +37680
    maandag 12 november 2018 om 08:52
    ach hij zegt toch helemaal niks verkeerds? het zijn de supporters die het allemaal erg serieus nemen... :)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    maandag 12 november 2018 om 09:17
    Wat zegt hij hier verkeerd dan?
    Lees anders eerst het artikel inplaats van alleen de titel ;-)
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    dinsdag 13 november 2018 om 09:37
    ……...En wat denkt Sjaakie er wel niet van.
    Of is hij in Winterslaap of zijn tv stuk???
    Vind ik leuk
    RW1913 +2598
    maandag 12 november 2018 om 08:57
    Ik hoop aan de andere kant dat Ajax ook nog een misstap gaat maken.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9628
    maandag 12 november 2018 om 09:06
    Blijven hopen en je zal zien dat gebeurd nog wel, net als PSV. Maar wie maakt de meeste dat is de vraag
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:04
    Lasse kijkt ook alleen maar naar andere vrouwen. Het lijkt Viergever wel, die lult alleen over Ajax. Schone alleen maar over PSV. Irritante vent dat hij is.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:12
    Prima kerel die Lasse Schöne! Niks mis mee!
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    maandag 12 november 2018 om 09:05
    Feyenoord heeft laatste 19 wedstrijden 15 keer gewonnen, 2 keer gelijk en 2 keer verloren. Zijn ook gewoon goed bezig met name laatste paar weken. Krijgen nu tot de kerst Fortuna, VVV en PSV thuis en Emmen+ADO uit. Kan zomaar 15 uit 5 worden. Dan komen ze minimaal op 7 punten op PSV maar mischien wel 5 of 4 en maximaal 5 op Ajax maar mischien 3. Dan kan de 2e seizoenshelft gewoon heel interessant worden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:11
    Win eerst maar van psv. Dan praten we verder ;)
    Vind ik leuk
    Korm +37680
    maandag 12 november 2018 om 11:37
    Kan ook zomaar 9 uit 5 zijn 🤣
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    dinsdag 13 november 2018 om 09:39
    ronnieb
    Ik denk eerder 9 uit 5.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2364
    maandag 12 november 2018 om 09:05
    Nog één keer: Het doelsaldo is alleen van belang bij een gelijk aantal punten, dus als PSV nog een keer meer verliest dan Ajax en een keer meer gelijkspeelt.
    Op de dagen van die nederlaag en het gelijkspel wint Ajax en daarmee is het doelsaldo al gelijk.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    dinsdag 13 november 2018 om 09:45
    Peterfc
    Ajax moet eerst eens zorgen dat ze niet verliezen
    en dat gebeurd heus nog wel eens dat ze weer een nederlaag krijgen.
    Wacht tot Februari en dan zien we wel verder wie het Kampioenschap
    wint. PSV zal ook nog wel een keer verliezen als ze een slechte dag hebben.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2364
    dinsdag 13 november 2018 om 09:57
    Tuuuurlijk.
    Maar het doelsaldo is dan nagenoeg gelijk
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:11
    Die 3% is zeker nog kats dronken van het weekend?!
    Vind ik leuk
    Blindsy +14075
    maandag 12 november 2018 om 09:11
    Hij klinkt al heel wat redelijker dan z'n groteske praat uit t recente verleden.
    Zal inmiddels wel doorhebben dat PSV prima met de druk kan omgaan 😉.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 09:18
    Wel grappig , ze denken daar dat ze zelf een seizoen gaan draaien met 1 verlies potje 1 x gelijk en 32 x winst..............

    Zullen we ze wakker maken of maar gewoon door laten dromen?
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 09:40
    je hebt gelijk als altijd
    PSV wint gewoon alle 34 wedstrijden
    zoveel pure klasse!!
    iedere wedstrijd is een demonstratie
    nooit in de problemen
    of het nu de Spurs of de graafschap is , altijd 7 man achter de bal
    en hopen op de kansen die altijd komen
    dat doen alleen de echte groten
    jammer dat in de CL niemand mee wil werken
    ( barca verliest van laagvlieger,Inter verliest van laagvlieger en de spurs pfff ook al in topvorm(zonder vorm))
    en wat nog mooier is : Lucille de jong is nu de beste spits van nederland
    wat kan er nu nog misgaan voor PSV??

    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 09:41
    uiteindelijk ziet iedereen ons lempke
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:02
    wat is een lempke?
    (ik had een erg hoge dunk van je , nu zak je toch weer een beetje)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 10:09
    ABB .....tijd dat je het leert
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:10
    ABN is de taal in nederland
    je denkt toch niet dat ik ieder dialect ga leren ?
    zijn er honderden!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 10:11
    haha niet ieder ,alleen de belangrijkste het abb dus....
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:15
    bij psv spreekt niemand ABB!!
    er zijn ook geen brabanders te bekennen bij psv
    begin daar eerst eens mee!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 10:17
    v osch obispo hendrix gakpo en niet te vergeten isimat beheersen het brabants perfect.....
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:23
    daarom begrijpt niemand hendrix
    en speelde de B ploeg van psv zo onsamenhangend
    ( heeft brabant limburg geannexeerd??)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 10:23
    en de rest van nederland
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:24
    haha
    nu weet ik zeker dat ajax kampioen wordt
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 10:26
    ja .ik weet het maar die verhalen horen we al jaren aan een stuk nu.
    Je neemt het vast niet persoonlijk op als ik zeg dat we dat vooralsnog maar ff niet zo serieus meer nemen.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:34
    net zo min als ik een trotse brabander serieus neem die trots is op zijn brabantse ploegje zonder één echte brabander
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:58
    nu ben je zeker snel de antecedenten van alle psv spelers aan het onderzoeken
    je zal niets vinden
    bij ajax spelen meer spelers met brabantse roots dan bij psv
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 11:03
    ik ben niks aan het zoeken maak je geen illusie
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 11:04
    niets te vinden !!

    eerlijk zijn he
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    maandag 12 november 2018 om 11:05
    ik zit aan mijn dagelijkse litertje koffie . ALs je wilt dat ik ga zoeken moet ik je om geduld vragen
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 11:15
    jaja praat er maar om heen
    feit is dat erbij ajax meer spelers met brabantse roots spelen dan bij psv
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    dinsdag 13 november 2018 om 09:49
    Voor Lemkes moet je in Rotterdam zijn.
    Bij de Action zijn ze daar nu weer in de Aanbieding met Kerst.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:21
    Feyenoord maakt wel weer een einde aan een reeks van PSV, dat doen ze altijd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:03
    iedereen houdt van feyenoord!!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    maandag 12 november 2018 om 09:22
    Ik denk dat PSV in eigen huis weinig punten zal verspelen, maar uit zijn ze zeker wel kwetsbaar. Ze krijgen nog het complete linkerrijtje uit, dus theoretisch gezien moeten de lastigste wedstrijden nog komen.
    Maar het is aan Ajax de taak om dat gat zo klein mogelijk te houden, we krijgen ze nog thuis dus van die 5 punten hebben we er 3 in eigen hand en dan is het maar hopen dat PSV ergens punten gaat morsen.
    Ajax heeft gewoon hele dure punten laten liggen tegen Heracles, die verloren wedstrijd tegen PSV is er één waar je van te voren rekening mee kunt houden en die je in eigen huis recht kan zetten, maar die 2 punten tegen Heracles in eigen huis zijn wel erg duur geweest.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    dinsdag 13 november 2018 om 09:55
    Je gaat me tóch niet vertellen dat Ajax geen enkele wedstrijd meer verliest!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    dinsdag 13 november 2018 om 19:34
    Zou wel mooi zijn, maar ik ga ervan uit dat Ajax ook gewoon nog puntjes gaat morsen.
    Maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat een gat van 5 punten nog makkelijk kan worden ingehaald, er zijn nog 22 wedstrijden te spelen en dus nog 66 punten te verdienen.
    Het verlies tegen PSV kan in eigen huis nog rechtgezet worden en naast die nederlaag heeft Ajax eigenlijk nog maar 1 klein foutje gemaakt, en PSV is tot dusver nog foutloos, dus het verschil is nog minimaal.

    Vind ik leuk
    benny-boys +1353
    dinsdag 13 november 2018 om 20:04
    Laat ons gewoon wachten over Kampioen te praten en pas in Februari kijken hoe ze er voor staan.
    Er kan nog van alles gebeuren.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13887
    dinsdag 13 november 2018 om 20:13
    Ik heb het hier toch ook niet over wie er kampioen gaat worden?
    Het is nog veel te vroeg om het daarover te hebben, maar de kans dat het tussen Ajax en PSV zal gaan lijkt me toch erg groot.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:34
    Zekers...het is geen wonderploeg!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:53
    Lasse “A4” Schöne...

    Alles wat die zegt wordt opgeplakt in de kleedkamer van pSv.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1276
    maandag 12 november 2018 om 10:05
    meer tactische tips heeft bommel idd niet
    dat zag je tegen Inter en spurs
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 09:55
    Aaaallllssss PSV kampioen wordt hebben ze het weer aan Ajax te danken dat ze zo de CL in mogen want dat ene puntje dat PSV heeft verzameld zet geen zoden aan de dijk.
    Maar ja,het seizoen is nog niet voorbij.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 10:09
    Vergeten jullie niet aan het doelsaldo te werken. Na de winterstop wordt het menens!
    Vind ik leuk
    Sigma +2930
    maandag 12 november 2018 om 10:15
    Zowel Ajax als PSV gaat dit niet volhoud maar wie gaat de meeste punten morsen tot aan de winterstop.... Ajax een relatief makkelijke programma...PSV daarin tegen kan wel eens als 2de de winterstop in gaan.....
    Vind ik leuk
    El Cazador +7617
    maandag 12 november 2018 om 10:22
    Lasse Schöne heeft een punt; traditioneel is Feijenoord uit altijd een lastige hobbel, maar de jaren leren dat je met "schijtbakkenvoetbal" op ED niveau ver kan komen. Maar daar is NL totaal niet mee gediend want Ajax levert jaarlijks de meeste UEFA coëfficiënt op. Dus KNVB scheidsen doe je best komende weken.
    Vind ik leuk
    Mari +10266
    maandag 12 november 2018 om 10:25
    Natuurlijk gaat PSV nog wat verliezen, maar Ajax helaas ook.
    De vraag blijft: wie verliest meer punten.
    Vind ik leuk
    john52 +479
    maandag 12 november 2018 om 11:20
    Homo Schöne praat al weer. Lijkt wel een kakelwijf.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 11:49
    De voorspellingen van Schöne komen nooit uit, die kan beter zijn mond houden.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 12:35
    Kapsoneslijers uit Amsterdam menen gelijk de CL en kampioen te worden na 5 jaar bagger voetbal. En nu weer niks. Want er maar 1 club de laatste 40 jaar vaakst kampioen geworden en zijn de boeren uit brabant en niet die titels voor 1956 toen er nog geen eredivisie was. Kan je gelijk zien hoe zielig de noord en zuid hollanders en media zijn als je deze titels meetelt.
    Vind ik leuk
    Ari as +290
    maandag 12 november 2018 om 15:06
    Bemoei je met je eigen zaken Lassie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws