Gitzwart scenario dreigt in Breda: Ik denk dat het donkere dagen worden

Gitzwart scenario dreigt in Breda: "Ik denk dat het donkere dagen worden"

Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 11:43ma 12-11-2018 om 11:43

Willy van de Kerkhof ziet het somber in voor NAC Breda. Na de onthutsende nederlaag bij FC Emmen van afgelopen zaterdag is de ploeg afgezakt naar de laatste plaats in de Eredivisie. Er is weinig perspectief op verbetering, vindt de oud-international. 

"Ze hebben geen kwaliteit, anders zouden ze niet onderaan staan", stelt Willy bij Omroep Brabant"Dit was een cruciale wedstrijd voor NAC, die ze hadden moeten winnen om uit de onderste regionen weg te komen. En dan verlies je die wedstrijd en sta je troosteloos onderaan met twee punten achterstand op de voorlaatste plaats. Ik denk dat het donkere dagen voor kerst worden bij NAC."

In januari móeten er spelers worden aangetrokken. Degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie lijkt anders onvermijdelijk. "Ze hebben minder kwaliteit en dat laten ze iedere week zien. Het loopt gewoon niet en ik zie ze niet opkrabbelen als er niks verandert."

Lees ook: Harde en bizarre uithaal naar 'onuitstaanbaar' NAC: 'Interesseert ze geen moer'

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Poll

Gaat NAC degraderen?

(1637 stemmen)

Plaats een reactie

younited +4038
maandag 12 november 2018 om 11:49
24 november: 0-8
Vind ik leuk
Benniewies +4509
maandag 12 november 2018 om 11:50
JL?
Vind ik leuk
younited +4038
maandag 12 november 2018 om 11:51
Ons aller Ajax op bezoek...
Vind ik leuk
Benniewies +4509
maandag 12 november 2018 om 11:52
Ik hou het op 0-5
Vind ik leuk
Pimman +9569
maandag 12 november 2018 om 12:04
Ik zeg 1-7
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 11:54
in de toto divisie is het altijd een feest want nac kan het weten ze zijn er jaren geweest..
Vind ik leuk
meee +213
dinsdag 13 november 2018 om 08:05
en waar het goed toeven is keren ze graag terug.....
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
maandag 12 november 2018 om 11:54
Jammer voor de vele supporters en het avondje NAC, maar ook een beetje eigen schuld dikke bult. Die hebben hun toekomst te veel in handen gelegd van de City Football Group. Genoeg mensen ook hier die daar vraagtekens bij hebben gezet. Vanuit Breda kwam dan vaak de reactie dat mensen jaloers waren en het niet begrepen. Nu lijkt het toch op dat zo’n constructie toch wellicht niet de juiste keuze is geweest voor de langere termijn
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
maandag 12 november 2018 om 12:05
Je toekomst af laten hangen van een samenwerkingsverband als dit kan op termijn nooit werken. Een club moet altijd de eigen broek op houden en zorgen dat het voldoende talent heeft of koopt om beter te worden. Een aanvulling met enkele toptalenten kan dan net het verschil maken, maar je eerste team opbouwen met gemiddelde jonge voetballers werkt niet. Je bent ze het jaar erop ook weer kwijt en dan moet je dus elk jaar helemaal opnieuw beginnen. Het is gokken in plaats van belied voeren. Zelfs blinde Peer kan dat zien...
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
maandag 12 november 2018 om 13:05
Precies, puur korte termijn beleid.
Vind ik leuk
meee +213
dinsdag 13 november 2018 om 08:08
het was de laatste rare sprong van een zeer in het nauw zittende kat
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
dinsdag 13 november 2018 om 08:28
Misschien zou die kat beter nadenken
Vind ik leuk
meee +213
dinsdag 13 november 2018 om 18:49
ja beleidsmatig nadenken is niet zo sterk ontwikkeld in bredeanus
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
maandag 12 november 2018 om 11:58
Dit is niet meer een open deur intrappen... Dit is met een stormram op een kasteelpoort staan te beuken terwijl die open staat...
Vind ik leuk
Lucky Kes +6156
maandag 12 november 2018 om 12:48
Maar als de kasteelpoort open staat, hoe kun je er dan nog met een stormram op beuken.............
Vind ik leuk
Orphen89 +3167
maandag 12 november 2018 om 13:20
Zijwaarts terwijl je al half binnen staat, de stormram blokkeerde de boel dan ook weer, people were not amused.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6156
maandag 12 november 2018 om 14:13
Ach zo......zeker Belgen ;)
Vind ik leuk
Benniewies +4509
maandag 12 november 2018 om 12:02
Zal het dan toch gebeuren dat Emmen en Fortuna winnen van Groningen, Zwolle, NAC en de Graafschap? Is spannend onderin
Vind ik leuk
Pimman +9569
maandag 12 november 2018 om 12:05
Ja Bennie onderin wel.
Vind ik leuk
Bocajuun +907
maandag 12 november 2018 om 12:05
Heeft willy nu ook al verstand van Nac?
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
maandag 12 november 2018 om 12:06
Tuurlijk, wat dacht je? De Stofzuiger heeft zowat 50 jaar lang tegen die club gespeeld...
Vind ik leuk
Roeptoeter +12450
maandag 12 november 2018 om 12:16
Lekker in de KKd tegen Twente. 2x vol stadion. Leuk toch.
Vind ik leuk
meee +213
dinsdag 13 november 2018 om 08:11
probeer de komende jaren maar eens uit de kkd te komen. de top is sterker dan de onderkant E D.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2210
maandag 12 november 2018 om 12:55
Snap nog steeds niet waarom Vreven weg moest. Die haalt er mentaal in ieder geval zoveel mogelijk uit.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 15:44
Eigen schuld. Met het huidige beleid zat dit eraan te komen. Je bouwt niets op door ieder jaar maar te hopen op een goede jeugdlichting van Man City. Als er dan een jaar geen goede talenten komen heb je niets om op terug te vallen.
Vind ik leuk
meee +213
dinsdag 13 november 2018 om 08:13
op sterven na dood in breda. typisch voorbeeld van veel gebleir en vooral weinig wol. laat ze maar een voorbeeld nemen aan de buren van 013
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws