Verbeek kraakt Heerenveen: 'Had niet het idee dat de spelers dat door hadden'

    Verbeek kraakt Heerenveen: 'Had niet het idee dat de spelers dat door hadden'

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 13:35ma 12-11-2018 om 13:35

    Gertjan Verbeek heeft geen goed woord over voor de manier waarop Heerenveen zondagmiddag voor de dag kwam in de derby tegen FC Groningen (2-0). De ex-trainer van de Friezen kan niet begrijpen dat Heerenveen niet met het mes tussen de tanden speelde.

    De Derby van het Noorden werd door goals van Django Warmerdam en Ritsu Doan met 2-0 gewonnen door FC Groningen, dat daardoor de rode lantaarn overdeed aan NAC Breda. "Je kunt toch als Heerenveen verwachten dat Groningen op scherp staan, want die staan onderaan", zegt Verbeek bij FOX Sports. "Ik had alleen niet het idee dat de spelers dat door hadden."

    "Het was slap, rusteloos, ongeïnspireerd", vervolgt Verbeek. "Het is duidelijk dat ze bij Heerenveen mediatraining hebben gehad, want ze waren een stuk milder dan vorige week. Dat is gek, want het was dit keer veel slechter. We praten hier over de instelling van een team, maar dat mag eigenlijk helemaal niet het geval zijn."

    Plaats een reactie

    Kevindo +1551
    maandag 12 november 2018 om 13:37
    Is het in Heerenveen ook niet eens tijd dat die trainer een 'exit' krijgt? Ik ken verscheidene Heerenveen-fans die het onbegrijpelijk vinden dat er zo'n 'saaie dodo' voor de groep staat.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7028
    maandag 12 november 2018 om 13:39
    Snel Van Der Gaag bevrijden van NAC.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:48
    Liever vandaag dan morgen! Van der Gaag en Steijn waren ook de eerste opties....Verbeek of Bosz mag van mij ook.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:15
    Alle namen oké, maar Verbeek ????????
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:09
    Alles beter dan deze koekwous! Is nu 12 wedstrijden bezig om de goed opstelling te vinden. Wordt volgens hem zelf (op de persco) heeeel boos in de rust maar na de rust gaat het vaak nog slechter als voor de rust! Op elke linie staat een speler die niet op die linie hoort. Er zit totaal geen beleving in de ploeg! Ga je naar Groningen toe met zo'n instelling, sta je 2-0 achter met de rust (wat net zo makkelijk 4-0 had kunnen zijn) en dan is je strijdplan dat je de verdediging op 3 plekken wijzigt...🙄. Vervolgens creëer je in 45 minuten 0 kansen, 1 schot uit de tweede lijn op de lat! April 2018 was de laatste gewonnen thuiswedstrijd! En dan roept de keeper dat het publiek wat er nog zit zo kritisch is en dat hij liever uitwedstrijden speelt....en dan reizen er bijna 1000 man mee naar Groningen en dan laat je dit zien...
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 12 november 2018 om 15:22
    Sluit ik mij volledig bij aan. Deze kerel is een dode vogel eerste klas, en lijkt werkelijk geen idee te hebben wat hij doet. Er zit geen passie en strijd in het elftal, en het voetbal zelf.. het lijkt niet eens op voetbal.

    Dat terwijl je met jongens als Vlap, Zeneli, Lammers en Thorsby echt wel iets zou moeten kunnen. Wie hem moet opvolgen weet ik niet, maar dat dit moet stoppen is wel duidelijk. Niet zozeer door gisteren, maar het totaalplaatje gedurende het seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:14
    Niet alleen saai, maar ook arrogant !

    Past daar totaal niet ! Ophoepelen ! Beter gisteren dan morgen
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7028
    maandag 12 november 2018 om 13:38
    Een negatieve reactie van GertJan, je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 12 november 2018 om 15:23
    Heeft hij ongelijk dan? ;-)
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7028
    maandag 12 november 2018 om 15:28
    Nee hoor dat niet. Zeker niet in dit geval. Ik heb het over het algehele optreden van GertJan.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 12 november 2018 om 15:40
    Ik begrijp je. Je moet hem kennen denk ik. Verbeek is een typische Jubbegaster. Jubbega een dorpje in Fryslan.
    Mensen staan daar bekend als stug, stronteigenwijs, koppig, nukkig en iet wat lomp, en hebben overal commentaar op, soms ongefundeerd. Opzich zelf is het best een leuk en gezellige man, maar het blijft een Jubbegaster en daar doen we niet zoveel aan.

    Vind ik leuk
    PoepWagen +1876
    maandag 12 november 2018 om 16:22
    En ik maar denken dat het een Deventenaar was die Gert-Jan!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 12 november 2018 om 19:56
    Je begrijpt mij niet. Ik heb het toch niet over zijn geboorteplaats.

    Als je inmiddels een groot deel van je leven in een bepaald gebied woont, dan wordt je er als ware in meegezogen.

    Lang niet allemaal.. maar sommige allochtonen verwesteren toch ook na een bepaalde periode? Gebeurd nou eenmaal.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:16
    Normaal altijd wel , nu een keer niet !
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:43
    Kan die Verbeek niet van de buis af?
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    maandag 12 november 2018 om 14:53
    Ja want reacties van v/d Vaart en Maduro zijn veel interessanter natuurlijk.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:23
    Heb jij helemaal gelijk in; alle drie opzouten
    Vind ik leuk
    Lee +455
    maandag 12 november 2018 om 13:46
    Misschien Verbeek weer trainer bij Heerenveen, is wel een ideale man om die gasten wat meer inzet te laten zien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:17
    Daar krijg je spijt van !!!!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:47
    Verbeek, ga lekker verder met je huisje...

    Wat een verschrikkelijke man is dit.

    Overal uitgekotst.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    maandag 12 november 2018 om 14:59
    Toch zou verbeek wel een betere optie zijn als die kneus die nu in heerenveen de leiding heeft
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    maandag 12 november 2018 om 15:11
    Nee hoor, niet bij ons.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 12 november 2018 om 15:19
    Waarom niet dan? Hij weet als geen ander wat hier leeft. En daarbij komt nog eens dat hij ze conditioneel altijd topfit krijgt, en men nooit zal verzaken in hard werken op het veld. Of terwijl passie en strijd tonen.

    En laat dat nu net het gene zijn wat er op dit moment niet is. Het lijkt bij ons niet eens meer op voetbal.. zo slecht is het.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 13:52
    Verbeek kraakt dit, Verbeek kraakt dat.. Ik ben wel klaar met je Gert Jan.. wat een zeikerd ben je ook. Zullen we even kijken naar hoe jij Twente even in de eredivisie zou houden?
    Dat negatieve gal spuwen van je komt ondertussen mn strot uit..
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1138
    maandag 12 november 2018 om 14:53
    Kan het een lul zijn maar hij heeft gewoon gelijk....
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    maandag 12 november 2018 om 15:00
    Heeft verbeek twente naar de KKD gestuurd? Of is dat het gevolg geweest van jarenlang wanbeleid?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:18
    Verbeek !
    Vind ik leuk
    frankn27 +5573
    maandag 12 november 2018 om 20:20
    Verbeek!
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    maandag 12 november 2018 om 20:23
    Die rare snuiter die er nu zit bakte er na her ontslag van verbeek èn ook nu helemaal niks van. Haké eindigde ook slecht. Van die 3 is verbeek toch echt de beste trainer. Ligt echt niet alleen maar aan hem
    Vind ik leuk
    frankn27 +5573
    maandag 12 november 2018 om 21:09
    Niet alleen maar wel voor een heeeel groot deel.... 5-3-2..... dat was de doodsteek... jensen kon niet meer in zijn kracht spelen... assaidi stond op een eiland... boere kreeg geen voorzet.... maher had niemand voor zich staan om mee te combineren.... maar gewoon 20 potjes zo door blijven prutsen met 4 punten ofzo?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    maandag 12 november 2018 om 21:12
    Jij hebt er natuurlijk dichterbij gestaan dan ik... Maar tis wel typisch dat het voor èn na verbeek ook dramatisch is...
    Vind ik leuk
    frankn27 +5573
    maandag 12 november 2018 om 21:21
    Met hake ging het ook niet best... ben ik met je eens die had ook al heel veel uitwedstrijden niet meer gewonnen er moest wat gebeuren maar ik geloof niet dat we met hake zouden zijn gedegradeerd. Dat zullen we echter nooit weten.

    Pusic vind ik nog steeds te vroeg om over te kunnen oordelen..

    Kan me in ieder geval 9 van de 10x in zijn opstellingen vinden qua materiaal dat we hebben. Dat vond ik wel gaaf van hem toen hij verbeek opvolgde: meteen 4-3-3 en pakte meer punten dan verbeek in 3 a 4x minder duels
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 14:06
    Iedereen kan wel commentaar hebben op Verbeek. Maar hij zegt wel waar het op staat. Het was slecht van de kant van SC Heerenveen. Voetballend lukt het voor geen meter. Of dat nu aan de opstelling of aan de spelers ligt. Daar is de trainer verantwoordelijkheid voor. Als het voetballend niet gaat kan je nog strijd leveren. Dat gebeurt ook niet. Je speelt tegen de nummer laatst. Die gaan de strijd aan. Zoals het nu gaat zijn wij SC Heerenveen nummer laast. Nog geen wedstrijd gezien waar een idee achter zit. Uit en vooral thuis. Het is echt individueel dat er soms iets goed gaat. Er zijn al wedstrijden lang spelers die onder de 5 scoren bij alle beoordelingen. Dan gaat er toch iets niet goed.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4830
    maandag 12 november 2018 om 15:50
    Strijd is een onderdeel, er mankeert meer aan de selectie van Heerenveen. Voetballend was Groningen ook beter maar laten we eens kijken naar de namen en de prestaties: rechterrijtje rond plaats 12 lijkt me reeel voor deze selectie...
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:21
    Ik kan er ook geen enkele voetbalvisie in ontdekken 🤔🤔🤔

    Nee dit gaat onder deze trainer niet beter worden De trainerstaf lijkt mij sowieso een bijeengeraapt .... Waarom heeft deze trainer geen vaste assistent???
    Vind ik leuk
    bert +192
    maandag 12 november 2018 om 14:14
    Zeikwijf,nu hij blij dat hij zijn hand omhoog kan houden bij Fox en bij elks club WEGGEJAAGD is meent hij ook nog een mening te moeten hebben over voetbal waar hij zo schijnt geen bal verstand van heeft want je wordt niet zomaar OVERAL WEGGEJAAGD.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:21
    .👏👏👏👏👏
    Vind ik leuk
    bert +192
    maandag 12 november 2018 om 14:15
    Is iets voor Bronkhorst,is Feijenoord ook blij
    Vind ik leuk
    pico323 +6675
    maandag 12 november 2018 om 14:25
    Toch triest voor vrouw en kid als je een dergelijk negatief mannetje thuis hebt lopen. Nooit zelf iets gepresteerd maar volop afgeven op anderen. Klasse herr Verbeek.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    maandag 12 november 2018 om 14:57
    Gert-Jan alle selectie vrouwen van Heerenveen waren afgelopen zaterdag bij de volle maan zo enorm hitsig dat bij elke speler de pijp leeg was. Jan Olde Riekerink heeft gisteravond, middels een mail, al spelers vrouwen gewaarschuwd dat er voortaan een trainingskamp word opgeslagen!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 15:10
    Mensen dit is geen derby! Als dit een derby is dan is Utrecht-Ajax dat ook
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    maandag 12 november 2018 om 15:14
    Jullie willen niet promoveren dus dan blijft alleen Groningen over als derby.
    Vind ik leuk
    HuizemWest +303
    maandag 12 november 2018 om 19:06
    Je mutte toch wat..
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    dinsdag 13 november 2018 om 10:19
    Jup, misschien komt Emmen voor jullie terug. Ook een soort Derby.
    Vind ik leuk
    HuizemWest +303
    woensdag 14 november 2018 om 18:26
    Niet echt denk ik. Maar de derby zegt me ook weinig wat een ophef dan. Gewoon een wedstrijd als anderen. Maar de eerst komende eeuw komen we toch niet lol
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    donderdag 15 november 2018 om 19:31
    Ik hoor trouwens dat de harde kern van cambuur gaat optreden tegen kozp zaterdag. Als dat waar is dan verdienen ze mijn grootste respect. Wij redden er mee in Dokkum.
    Vind ik leuk
    HuizemWest +303
    donderdag 15 november 2018 om 21:35
    Ja dat klopt heb ik begrepen vanuit hier. Ga er maar vanuit dat dat niet leuk is, met deze lui wil je geen problemen. Jammer dat het zo moet. Hoop dat het meevalt.
    Vind ik leuk
    Hall +103
    maandag 12 november 2018 om 19:13
    Misschien degraderen jullie wel met deze top trainer dan komt er toch nog een derby want Cambuur promoveert toch niet.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    maandag 12 november 2018 om 15:25
    Ze moeten toch wat in Groningen? Veendam is er ook niet meer. Maar ben het met je eens.. er is maar 1 echte derby in het noorden, dat valt niet te ontkennen.

    Dit is een beetje een media derby.
    Vind ik leuk
    Damaverick +166
    dinsdag 13 november 2018 om 12:26
    Inderdaad een door de media gecreëerde en opgeklopte derby.
    Vanuit ons oogpunt is inderdaad de wedstrijd tegen Cambuur de enige echte derby
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    maandag 12 november 2018 om 15:10
    Kom maar gauw terug als trainer Gert jan. (please?)
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:23
    Ga je spijt van krijgen !
    Neem Bosz nu maar !
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    dinsdag 13 november 2018 om 10:20
    Mag ook. Verbeek krijgen we geen spijt van. Hij is een man vd club.
    Vind ik leuk
    Damaverick +166
    dinsdag 13 november 2018 om 12:45
    Wat heeft Verbeek inmiddels laten zien wat de smeekbede bij fans zo verklaard?
    Ja Verbeek is een clubman en heeft in het verleden goed werk bij ons geleverd, maar mensen vergeten voor het gemak even wat voor een selectie hij destijds tot zijn beschikking had.

    Ik geloof er niet zo heilig is, dat Verbeek nu de reddende engel voor ons gaat zijn.
    Maar met JOR gaat het mijns inziens ook niet meer als je maar Bulthuis in het centrum en Kobiyashi op de vleugel op blijft stellen
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    dinsdag 13 november 2018 om 12:51
    Dat klopt maar ik denk dat een harde hand nodig is en dat is Jor niet.
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    maandag 12 november 2018 om 15:36
    Hij wil daar zeker weer trainer worden?
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 17:24
    Zou hij dan echt NIETS van al die andere keren hebben geleerd ?
    Vind ik leuk
    Leozao +5617
    maandag 12 november 2018 om 20:04
    Hij lijkt me enigszins eigenwijs..
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:20
    Zou het ? 🤣🤣👌
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 19:14
    Ze hebben toch een trainer uit de Ajax-school en die hebben het uitgevonden....Denken ze.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    maandag 12 november 2018 om 19:32
    Alsof jij het beter zou hebben gedaan lamzak, met je 5 ontslagen.
    Vind ik leuk
    Jandehulk +22
    maandag 12 november 2018 om 21:25
    Lekker deze toptrainer laten zitten..hij doet het super !!...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws