'Topaankoop' van PSV: 'Eén van de beste linksbacks die ze ooit hebben gehad'

'Topaankoop' van PSV: 'Eén van de beste linksbacks die ze ooit hebben gehad'

Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 18:12ma 12-11-2018 om 18:12

Journalist Frans van den Nieuwenhof is diep onder de indruk van PSV-linksback Angelino. Volgens de PSV-watcher, in het verleden werkzaam voor onder meer Voetbal International en het Eindhovens Dagblad, is de 21-jarige Spanjaard de beste aankoop van afgelopen zomer.

Van den Nieuwenhof gaat zelfs nog verder. "Op zijn plek als linksback is hij één van de beste die PSV ooit heeft gehad, denk ik", laat hij maandag weten bij PSV TV. "Hij ziet het spel goed, hij maakt vaak de juiste keuzes, hij is onvermoeibaar, hij heeft een geweldige mentaliteit..."

De journalist zag Angelino vorig seizoen bij NAC Breda aan het werk en twijfelde toen nog of de Spanjaard een aanwinst voor PSV zou zijn. "Ik vroeg me af of hij verdedigend wel zo sterk zou zijn. Maar omdat hij heel kort op de bal zit, maakt hij het de tegenstander bij voorbaat al onmogelijk om gevaarlijk te worden."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Is Angelino een van de beste PSV-linksbacks ooit?

(2498 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 12 november 2018 om 18:15
Kan goed aanvallen, maar heeft niet het totaalplaatje.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:16
Beste ooit ??? Idd goede aankoop, maar één van de beste ooit ..
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:51]
Vind ik leuk
Roeptoeter +12317
maandag 12 november 2018 om 18:21
Dat is natuurlijk Berry Van Aerle.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:31
Turbo Berry werd Europees Kampioen !
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:31
1 van de zegt de beste man. Het maakt mij verder niet of je het er dan nog steeds wel of niet mee eens bent, maar als je dan toch wil citeren.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:32
Je hebt gelijk👍maar ook dan niet bij de beste drie volgens mij
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 18:35]
Vind ik leuk
Werner1913 +10269
maandag 12 november 2018 om 19:00
Wie is dan een betere back? Bij PSV zijn er niet al teveel smaken in de laatste 20 jaar. Met Heintze, Numan, Young-pyo Lee, Willems en Erik Meijer heb je ze wel gehad
;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 19:02]
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:42
Haha Erik Meijer. Topzet, Aad. En dan lekker een minuut voor de aftrap, classic!
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:08
Sorry maat, maar Erik Meijer was toch echt een 9. Spits dus...
Vind ik leuk
HupHolland +3504
woensdag 14 november 2018 om 18:15
Ik weet niet wie de beste was en het is al meer dan 20 jaar geleden, maar ik was altijd een liefhebber van van Tiggelen.
Vind ik leuk
Romario9 +13173
maandag 12 november 2018 om 18:32
Er staat “EEN VAN DE beste ooit”
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:34
Klopt👍
Vind ik leuk
Bertus +7194
maandag 12 november 2018 om 19:00
J.P Lee en Jantje Heintze waren ook geweldig
Vind ik leuk
Aaltje93 +250
maandag 12 november 2018 om 19:08
Een van de beste ooit. Niet dé beste ooit.

Edit: ik zie dat ik niet de enige was die dit dacht.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 19:10]
Vind ik leuk
Ditsu Roan +277
maandag 12 november 2018 om 20:24
Aan die dacht jij dan? Brenet? Willems? Poulsen?
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:37
Lee
Heintze
Numan
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 21:18]
Vind ik leuk
Ditsu Roan +277
maandag 12 november 2018 om 20:53
Angeliño gaat het verder schoppen
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:04
Gaat geen EK of WK halen !
Vind ik leuk
benny-boys +1867
maandag 12 november 2018 om 21:11
Het is een geweldige aankoop en nog beter als Willems
en dat was al een goede Links Back.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:15
Mee eens
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:57
voor mij staat Lee nog bovenaan denk ik, Willems slechts heel even heel goed
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 07:01
Absoluut Lee
Vind ik leuk
MeAgain +7036
maandag 12 november 2018 om 18:18
Wanneer is hij door de mand gevallen dan?
Persoonlijk vind ik hem vaak een van de uitblinkers van PSV. Hij blijft altijd maar gaan.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:25
Idd dat kan hij heel goed, maar verdedigend is hij nog niet heel geweldig. Tagliafico heeft wel het totaal plaatje. Verliest geen enkel duel, is onvermoeibaar, kan goed aanvallen etc etc.
Vind ik leuk
psvfan1913 +5986
maandag 12 november 2018 om 18:37
Tagliafico is verdedigend beter. Maar ook niet zo extreem goed dat die geen enkel duel verliest.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:01
Eigenlijk kan ik niet voor me halen dat Tagliafico een duel verloor. Lijf aan lijf verliest hij nooit.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1846
maandag 12 november 2018 om 19:09
Jawel...van st juste
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:21
Haha daar geloof ik niks van!
Vind ik leuk
Vrolijkje +1846
maandag 12 november 2018 om 19:25
Dan speelde hij theater...verdomde rot Argentijn..zeker les gehad van van der sar...of ortega.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8781
maandag 12 november 2018 om 20:55
Haha de nepduik. Lang geleden alweer
Vind ik leuk
psvfan1913 +5986
dinsdag 13 november 2018 om 12:57
Kijk zn duels tegen lozano nog maar is terug.
Vind ik leuk
mba4u2c +3589
maandag 12 november 2018 om 19:32
Zondag werd ie nog in de luren gelegd door ene Messaoud...
Vind ik leuk
piet potlood +2256
maandag 12 november 2018 om 18:37
Het duurde even maar daar is ie dan, de eerste vergelijking met een ajaxied. Tagliatelli is gewoon een werkpaard en verder niets aparts. Had je nou spelers genoemd als v Tiggelen, Lee of Heintze, om er maar eens een paar te noemen. Daar past Angelino mooi tussen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:04
Ik neem Nico ff als voorbeeld en dat is ook een goed vb, omdat die allebij in dezelfde competities spelen. Ik wilde ff een voorbeeld geven om mijn standpunt te onderbouwen.
Vind ik leuk
Castromann +8461
maandag 12 november 2018 om 18:46
Tagliafico hebben we gezien hoe "goed" hij was in Eindhoven 😉
Vind ik leuk
MeAgain +7036
maandag 12 november 2018 om 19:14
Jij kijkt door een gekleurde bril. Natuurlijk zijn alle spelers van Ajax beter. Altijd al zo geweest.
Vind ik leuk
Mosquito +20248
maandag 12 november 2018 om 19:44
De nieuwe Jordi Alba wordt hij.
Vind ik leuk
Only1nr7 +1484
maandag 12 november 2018 om 20:28
Verdedigend is Tagliafico een prima back. Maar volgens mij is er geen PSV-er te vinden die Angelino voor Tagliafico zou willen ruilen. Dus fijn dat je zo blij met jullie back bent. Wij kijken liever naar onze back en zijn goede rushes en fantastische trappen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:46
Andersom ook absoluut niet! Houden zo dan maar?
Vind ik leuk
Only1nr7 +1484
woensdag 14 november 2018 om 06:36
Lijkt me een goed idee. Dan verder ook on topic blijven. Het gaat om PSV links backs, dat sommigen Gerets en Van Aerle noemen is al erg genoeg. Komt er een ajax topic over Tagliafico dan gaan we er Ajacieden bij halen.
Vind ik leuk
Summit +832
maandag 12 november 2018 om 20:45
Angelino is naar mijn mening iets aanvallender ingesteld als tagliafico en heeft een mooiere trap. Tagliafico is verdedigend en ook in de lucht sterker. Het is een beetje wat je fijn vind om naar te kijken. Persoonlijk denk ik dat Tagliafico ook heel goed uit de verf had gekomen bij PSV en Angelino ook bij Ajax. Misschien beiden zelfs wel beter.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:45
Mwah ik zoud absoluut niet willen ruilen. Nico is echt de aanjager en zo belangrijk voor ons!
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:07
Juist wel!!!

Speelt voor PSV ja
Vind ik leuk
Spekholz +546
maandag 12 november 2018 om 18:15
Zeker een van de betere. Vond zelf die Zuid Koreaan de beste!
Vind ik leuk
Sil95 +11839
maandag 12 november 2018 om 18:29
Young Pyo Lee. Wat een geweldige back was dat destijds. Vervulde een belangrijke rol in het PSV van 2004/2005 dat de halve finale gehaald heeft van de Champions League.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:39
Inderdaad, dat was pas een back, sowieso een geweldig elftal.
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
maandag 12 november 2018 om 18:15
Onzin. Aanvallend wel leuk maar verdedigend dramatisch. Type Willems
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:39
Ben toch erg blij dat hij bij PSV speelt. Zou hem niet willen ruilen voor wie dan ook in de Eredivisie
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
maandag 12 november 2018 om 19:48
Dat ook niet hoor. Tagliafico misschien anders.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:15
Na Heintze en Brenet
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:18
Na Heintze, daarin ga ik met je mee, maar Brenet?? Nog niet misschien...
Vind ik leuk
Il Gordo +17000
maandag 12 november 2018 om 18:22
Arthur Numan.
Vind ik leuk
kcim +3050
maandag 12 november 2018 om 18:56
Idd Numan, Heintze, Willems (in zijn goede tijd), Lee... dus ik denk dat het nog te vroeg is om Angelino in dit rijtje te plaatsen.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 18:57]
Vind ik leuk
MiloZandt +2009
maandag 12 november 2018 om 19:24
Angelino is beter dan Willems ooit geweest is.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:56
Precies!!
Vind ik leuk
Elchucky +166
maandag 12 november 2018 om 18:16
Doe je d'r er toch een paar tekort
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:16
Hij is één van mijn favoriete selectie-spelers...
Vind ik leuk
stratumseind +191501
maandag 12 november 2018 om 18:17
Angelino is un baasje . Super dat ie bij ons mooie psv speelt
Vind ik leuk
Bizzy +23306
maandag 12 november 2018 om 18:19
Altijd nog 10 klasse beter dan Daley Blind op linksback
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:28
Vergelijk hem dan met Tagliafico als je hem wil vergelijken met de concurrent. Dan is Nico natuurlijk 10 klasses beter.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:30
Die gast smeekt om like's en somt daarom de naam Blind maar op, daarmee scoort ie natuurlijk bij de Blind haters..
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:44
Fijn voor je dat je zo tevreden bent met Tagliafico. 10 klasses beter, wat een klasbak toch. Jammer alleen dst hij in de kampioenswedstrijd een rode kaart nodig had om Lozano af te stoppen.....
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:51
Blind is geen linksback maar dat snap jij natuurlijk niet
Vind ik leuk
abraksas +1885
maandag 12 november 2018 om 19:07
Moeilijk om bij voetbal niet gelijk aan Ajax te denken he.
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
maandag 12 november 2018 om 18:19
Met je eerste stuk zin ben ik het wel met je eens, maar mooie PSV is natuurlijk lulkoek
Vind ik leuk
Vamos7 +9955
maandag 12 november 2018 om 18:54
Onze sierpaard daar kan Argentijn niet aantippen dan wordt er gezegd dat Argentijn verdedigend sterk is, hij zit er juist verdedigend vaak naast of is vaak erg lomp en druistig..
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
maandag 12 november 2018 om 18:18
Voor in de eredivisie is het inderdaad een prima speler
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
maandag 12 november 2018 om 18:20
Altijd weer dat overdreven gedoe. Angeliño maakt een prima eerste indruk, speelt mee alsof hij al jaren rondloopt bij PSV. Maar de beste ooit, nee daar moet hij toch eerst een hele hoop gaan winnen
Vind ik leuk
Mario1984 +547
maandag 12 november 2018 om 19:54
Er wordt gezegd een van de beste, toch niet de beste.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:23
Zeker een topaankoop van Psv
Vind ik leuk
Il Gordo +17000
maandag 12 november 2018 om 18:24
Nou, ene Jan Heintze, Arthur Numan en Koreaantje (onder Hiddink) waren ook geen verkeerde backies. Die schat ik toch wat hoger in.
Vind ik leuk
Garnaal +501
maandag 12 november 2018 om 18:34
Kan er maar een bedenken die net beter was, o nee die stond op rechts. Good old Stanislav #bulgaars buskruit# Manolev.
Vind ik leuk
Kevindo +1914
maandag 12 november 2018 om 18:36
Ik vind het een uitstekende back, maar ik vind het wat te ver gaan om te stellen dat dit één van de beste linksbacks is die PSV ooit gehad heeft. Zijn er genoeg op te noemen die van een goed niveau waren hoor.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 18:38
Beetje voorbarig,laat het maar is twee seizoenen lang zien.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14977
maandag 12 november 2018 om 18:39
Inderdaad een goede linksback, maar de beste ooit lijkt me een beetje overdreven.
Heb tot nu toe Jetro Willems het beter zien doen in zijn PSV periode, Angelino zit nog te kort bij PSV om daar echt goed over te kunnen oordelen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:00
Over Jetro kwamen er altijd klachten dat hij niet kon verdedigen en nu over Angelino wordt dat weer gezegt. Bij Jetro kon ik dat nog begrijpen aangezien hij verdedigend nog wel eens fouten maakte. Ik heb Angelino echter nog geen opvallende verdedigende fouten zien maken. Tegen Spurs was hij ook echt 1 van de beste PSVers. Ik heb het idee dat sinds Angelino in een interview aangaf dat hij geen echte verdediger is, iedereen elkaar weer aan het napraten is over zijn mindere verdedigende kwaliteiten.

Of hij de 1 van de beste backs van PSV ooit is, is moeilijk te zeggen, maar gezien het feit dat het voetbal in de afgelopen decennia alleen maar sneller, fysieker en naar mijn mening dus beter is geworden, denk ik dat het niet eens zo'n gekke gedachte is dat hij 1 van de beste backs van PSV ooit is.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29053
maandag 12 november 2018 om 18:56
Met Angelino en Dumfries heeft PSV twee geweldige backs gehaald. Beide ontwikkelen zich geweldig dit seizoen.
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
maandag 12 november 2018 om 19:28
Ja, maar buiten Nederland is het ook huilen met de pet op
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:10
Beste ooit weet ik niet. Maar dat het een goede aankoop is is 1 ding wat zeker is. Voor niet te veel centen en pas 21 jaar. Gaan we veel plezier nog aan beleven en anders een mooie zak geld!
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:30
Ja als die bij Ajax dit zou laten zien kan je een dikke zak geld verwachten. Enige die flink kan opleveren is Lozano.
Vind ik leuk
Summit +832
maandag 12 november 2018 om 20:51
Het verschil komt door de financieen van PSV. Ajax heeft wat meer op de bank staan en hoeft dus geen spelers te verkopen. Bij PSV is dit wel wat meer het geval. Gewoon Lozano verkopen voor 40/50 miljoen. En voor je andere spelers kan je dan waf meer vragen, want je hebt het geld niet nodig
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 16:21
Er is dus waarschijnlijk een verschil tussen een mooie zak geld en een dikke zak geld. Anyways hij speelt niet bij ajax maar bij psv dus we weten niet hoeveel hij daar zou opleveren. Overigens snap ik wel dat hij bij psv speelt en niet bij ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 16:48
Hoi🤪

Ja sorry je zegt veel maar eigenlijk ook helemaal niks.

Doei.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 17:42
Nee dat klopt. Omdat de reactie op mij ook niet erg veel zegt. Ik verlaag me dan even tot dat nivo. Er word namelijk meteen over ajax gepraat terwijl het daar nou juist net niet over ging.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:17
Hahaha nivo? Je bedoelt niveau.. denk dat je iets te fanatiek bent geweest en onder mijn niveau terecht gekomen bent.

Daag schoolmeester
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:28
Haha sorry man! Daag ook niet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 18:43]
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:43

Haha geloof mij maar vriend dat nivo gewoon een woord is. Twee puntjes achter woord is grammatisch ook niet echt in orde en daag is ook geen woord;) het is Dag! De mazzol! Houdoe!

Had even geen zin om te typen, dus ik heb dit even van internet gehaald.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:44
Oke
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 18:46
Leuk dat je plezier haalt uit je eigen gezwam.
Volgens mij ben je helemaal weg van jezelf.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 21:08]
Vind ik leuk
DeanJayden +11185
dinsdag 13 november 2018 om 09:00
Je praat als een echte Ajacied, helaas zijn we vol en zult u tussentijds voor een andere club moeten kiezen om te supporten
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:17
Arthur Numan....
Vind ik leuk
Smithsonian +41222
maandag 12 november 2018 om 19:19
Zeker wel de kleinste.

Wel een goed backje.
Vind ik leuk
Vrolijkje +1846
maandag 12 november 2018 om 19:19
Elke back in de ed is een gemankeerde.

Denk dat angelino en tagliafico gelijkwaardig .verdedigend soms een steekje..maar ozo belangrijk opkomend.

En daar krijgt angelino meer ballen om voor te geven.dus kan zich daarin wat meer onderscheiden.

Conclusie:ontlopen elkaar niet veel.
Vind ik leuk
Tebannet +195
maandag 12 november 2018 om 19:26
Vind ik een super aankoop van PSV.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:28
Triest..als deze gozer in de categorie " een van de beste backs " valt.. typisch Nederlands.. in Engeland lopen er wel meer van dit soort spelers. Niks bijzonders, wel aardig tegen clubsjes uit de Mickey Mouse Leaque.
Vind ik leuk
Vp128 +820
dinsdag 13 november 2018 om 00:01
Noem er is een paar dan.. ben wel benieuwd
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 00:26
sessegnon, mendy, Robertson, kolasinac, van aanholt , shaw stuk voor stuk gewoon subtop spelers die aardig kunnen ballen en goed verdienen.

Van aanholt is bijvoorbeeld de op 1 na beste scorende verdediger in Engeland op t moment, is die meteen miljoenen waard? Nee tuurlijk niet 😆.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:33
En welke van deze spelers heeft ooit bij PSV gespeeld? Want dát is de uitspraak van Van den Nieuwenhof.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 16:52
Leuk. Maar ik had het er simpelweg over dat er wel meer van dit soort spelers(niveau) rond lopen.

Ik had het niet over ex psv spelers die het beter gedaan hebben. Ik zeg alleen dat we niet moeten doen of angelino een superster is. Die gast speelt bij jong Spanje,hou op joh.

Maar speciaal voor jou, Willems was niet veel minder dan deze angelino, Willems had alleen mindere dribbel techniek. Maar wel snel, en een goede vootzet.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 16:53]
Vind ik leuk
pico323 +7302
maandag 12 november 2018 om 19:54
Hij heeft in ieder geval het meest afstotelijke lichaam met al die tattoos.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 19:57
Ja en weet jij waarom die elke keer zijn kop glad scheert? Kaal van zichzelf is hij niet. Misschien denkt hij dan dat hij daarmee spelers afschrikt. Ik zie eerder een gozer met een badmuts op.
Vind ik leuk
chuckie88 +2486
maandag 12 november 2018 om 20:09
In de eredivisie een aardige back idd.. prima voorzet en drive, maar internationaal viel hij en aantal wedstrijden erg door de mand... tegen De Spurs en Inter kon hij niet opkomen en werd hij hondsdol gespeeld... en als hij alleen moet verdedigen en niet kan opkomen is het ineens een heel beperkte back... die ook nog eens te kwetsbaar is bij stilstaande spelsituaties als corners verdedigend gezien zijn lengte... tja.. maar hoe creeren wij een hype? Zo dus...
Vind ik leuk
4everfcu +5087
maandag 12 november 2018 om 20:14
prima back aan de andere kant ook trouwens met dumfries
Vind ik leuk
Voetbal@com +2415
maandag 12 november 2018 om 20:18
Op positie linksback heeft mijn favoriete clubke eigenlijk nooit veel problemen gehad.

Numan, Heintze, Lee, Willems, Brenet en nu Angelino in het rijtje.

Ik vond Heintze, op1 foutje na in de UEFA cup uit bij Feyenoord na, de beste.

Alhoewel ze daarvoor nooit Gakhokidze in het veld hadden moeten brengen want die kon echt totaal niet voetballen, daar ging het ook mis waarna Heintze de bal eigenlijk de tribune in het moeten schieten.

Zelf vond ik Willems de slechtste uit het rijtje, yep ik vond Brenet beter dan Willems.

Lee en Numan waren ook erg goed.

Voor nu blij dat Angelino onze back is want dat is inderdaad een soort Alba.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 12 november 2018 om 20:28
Heintze was de beste lb. Wat een topper.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16488
maandag 12 november 2018 om 20:53
Frans van den Nieuwenhof, de slager die zijn eigen vlees keurt.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
maandag 12 november 2018 om 22:18
Niet normaal zo goed ! Wordt de nieuwe Marcelo . Ok ene goeie knoest op de training, wat een mentaliteit .
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:22
De nieuwe Marcelo haha, jullie belgen overdrijven wel heel erg!
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
maandag 12 november 2018 om 22:24
Tja je kunt ook tagliatelle hebben die met 3-0 het veld afgaat. Ziech is Angelino 0 x voorbij gekomen. Maar verschil moet er zijn he anders win je ook niet alles.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:27
Je maakt er weer een heel ander verhaal van, jij begon over de nieuwe Marcelo, en dan begin je opeens over de 3-0. Wordt Veltman dan ook zo goed als we moeten denken zoals jij, die had in de Arena dat Mexicaanse kaboutertje weer in de zak.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
maandag 12 november 2018 om 23:14
Wie is Veldman ? Dat zijn wel heel ouwe koeien . Toen werden we trouwens ook kampioen. Dadelijk zeg je nog, weet je nog toen we kampioen werden. Nee, dat kan ik me niet herinneren. Laat staan een prijs pakken . Daag , groeten vaN de koploper.
Vind ik leuk
DeanJayden +11185
dinsdag 13 november 2018 om 09:07
Ok verklaard een hoop over je reactie, dat je nu als een kleuter denkt en 4 jaar geleden überhaupt niet kunt denken. Ben je ziekgemeld of hebben de juffen en meesters een studiedag? En weet papa wel dat je op zijn PC zit?
Vind ik leuk
AjaxRio +75
maandag 12 november 2018 om 22:22
Het feit dat hij zulk soort waardering ontvangt geeft aan hoe goed hij begonnen is. Numan is de beste linksback die ik bij PSV heb gezien (bouwjaar 1981). Voor mij beter dan Heintze en beter dan Lee. Angelino heeft PSV er in ieder geval een prima wapen bijgegeven.
Vind ik leuk
Wien1978 +358
maandag 12 november 2018 om 23:34
Ik vind dit een goeie back voor de Nederlandse competitie maar ook absoluut niet meer dan dat. In elke Europese wedstrijd laat hij zien dat hij een van de minsten van PSV is.
Vind ik leuk
DeanJayden +11185
dinsdag 13 november 2018 om 09:08
Europees daar geven ze niet om bij PSV
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:29
Jan Heintze.
Vind ik leuk
Lebowski +176
dinsdag 13 november 2018 om 23:00
Piet Wildschut en anders Adri van Tiggelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws