Ten Hag komt met 'heuglijk' Veltman-nieuws tijdens Ajax TV: Dat is prachtig

    Ten Hag komt met 'heuglijk' Veltman-nieuws tijdens Ajax TV: "Dat is prachtig"

    Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 19:58ma 12-11-2018 om 19:58

    Joël Veltman kan na lang blessureleed eindelijk zijn rentree maken op de Ajax-training. Hoofdtrainer Erik ten Hag liet maandagavond bij Ajax TV weten dat hij de ex-aanvoerder in de loop van de week weer op De Toekomst verwacht.

    Veltman scheurde in april zijn kruisband af, werd aan zijn knie geopereerd en werkte sindsdien in Zeist aan zijn revalidatie. Maar er is licht aan het einde van de tunnel voor de 26-jarige verdediger. "Ik heb heuglijk nieuws", aldus Ten Hag bij Ajax TV. "Morgen (dinsdag, red.) komt Joël Veltman ook naar De Toekomst. Die gaat zijn eerste stappen weer maken in de teamtraining, dus dat is prachtig."

    Tem Hag blikte ook terug op de uitwedstrijd tegen Excelsior. Hoewel Ajax een 1-7 overwinning meenam uit Kralingen, had de trainer opvallend veel kritiekpunten. "De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we een aantal counters hebben toegelaten: dat mag niet en dat kan niet. Dat moeten we eisen van onszelf. Er mag geen gemakszucht in komen, maar dat zag ik wel in de tweede helft. We hadden tot een nóg hogere score kunnen komen."

    Plaats een reactie

    maandag 12 november 2018 om 20:01
    Yessss gelukkig ben je terug Joël!!! Ik hoop dag je veel wedstrijden mag voetballen dit seizoen👊 Dan worden wij weer kampioen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    Hektor +435
    maandag 12 november 2018 om 20:02
    *Kots*
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:10
    Voor jou ook de kots
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    maandag 12 november 2018 om 20:04
    Sukkel
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 20:05
    Ik ben geen fan van Veltman, maar hij had jullie Lozano in z'n broekzak. Wees er maar blij mee. 😅
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:10
    Met 3 overtredingen die rood hadden moeten zijn.Dus verdedigen kan hij niet
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 20:11
    Was een makkie voor onze Joel.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    maandag 12 november 2018 om 20:14
    Ja...en Lozano 3 x rood voor schwalbes en aanstelleritis.

    Zo lust ik er ook nog wel een paar!😜
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:19
    Het is wel een feit dat lozano een paar klasse beter is dan veltman. Ajax is de top van veltman, lozano zal minimaal de Europese subtop halen.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    maandag 12 november 2018 om 20:21
    De Europese top met huilen ja, miskwal wat het is
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    maandag 12 november 2018 om 20:23
    Lekkere vergelijking......aanvaller tov een verdediger.....

    Beide international....dat dan weer wel....😜
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 10:22
    Is makkelijk hoor,ik vergelijk niet een verdediger met een aanvaller ik vergelijk een matige voetballer wat in dit geval een verdediger is met een goede voetballer wat in dit geval een aanvaller is. Als lozano zou vergelijken met mats hummels dan is hummels weer beter. Ik kijk naar de kwaliteiten van een speler,plek is niet zo relevant.
    En ja gelukkig zijn hier veel ajacieden blij dat veltman 1 keer in de 100 wedstrijden met schoppen en slaan een aanvaller kan uitschakelen. Ps ik ben geen psv fan ,maar het blijft een waardeloze verdediger. Op de ligt na hebben vooral waardel9ze verdedigers in Nederland rondlopen,zie wel wie in de afgelopen 15 jaar topscoorders in Nederland worden. Alles mislukte aanvallers in Europa, die in andere competities er 3 in 5 jaar maken schieten er hier makkelijk 25 in. Dus hou maar vol dat veltman een goede verdediger is. Is jullie gegund als dat jullie dag goed maakt :)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    dinsdag 13 november 2018 om 10:29
    Thnx mate!👍
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:52
    Kon wel een teamgenoot van neymar zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:40
    Hij is beter maar komt er alleen niet langs, hahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 23:07
    Haha Lozano is beter dan Veltman.. heerlijk zo'n vergelijking, dan heb je er echt geen kaas van gegeten.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    maandag 12 november 2018 om 20:53
    Hij had die Lozano nog veel harder doormidden moeten trappen dan had ie dat vallen matennaaien wel afgeleerd.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1951
    maandag 12 november 2018 om 22:03
    De grootste matennaaier is veltman zelf! Kan me nog een actie herrineren toen er iemand geblesseerd op de grond lag meneer doet alsof die stopt en snel doorbalt!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    maandag 12 november 2018 om 22:24
    Dat was inderdaad een pleuris streek, maar met zijn aanpak van Lozano heeft hij dat voor mij goed gemaakt.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1951
    woensdag 14 november 2018 om 15:54
    Nee sorry zoiets maak je niet goed! Dat filmpje is de wereld overgegaan. Het zet zowel Ajax als het nederlands voetbal compleet voor lul! Het aannaaien van kaarten en schwalbes zien we overal( wat echt vreselijk is) en Veltman staat ook altijd vooraan om een kaart aan te zeiken!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    woensdag 14 november 2018 om 18:57
    Jouw mening Derksen, die mag je hebben en geven. Ik ben het niet met je eens.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    maandag 12 november 2018 om 20:12
    Daarom had ik een fitte Veltman als stand-in van de Ligt wel willen zien tegen peesjevee....

    Prima rcv, sowieso voor de ED!!😉
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 20:13
    Als CV prima idd. Als rechtsback wat minder maar wel goed genoeg voor Lozano schijnbaar. 😅
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    maandag 12 november 2018 om 20:18
    Idd Barça.

    Geen rechtsback, maar rechter centrale verdediger.
    Niet top, maar zeker niet slecht! Prima back-up voor de Ligt (zeker op ED niveau). Beter dan Frenkie naast Blind.😉
    Vind ik leuk
    Zico Ali +479
    maandag 12 november 2018 om 20:27
    Dat je Veldman hoger inschat dam de Ligt geeft dat je niet veel kijk op hebt of je bent familie lol
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    maandag 12 november 2018 om 20:33
    Goed lezen, pik!

    Weet je niet wat back-up betekent....

    Volgens mij heb jij er niet veel kijk op of je had je lenzen niet in...lol😜
    Vind ik leuk
    Zico Ali +479
    maandag 12 november 2018 om 22:47
    Hah! Daar heb je een punt. Al moet ik zeggen dat het er niet logischer op wordt. Wat voor meerwaarde kan Veldman hebben als "stand-in" in 1 wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20747
    maandag 12 november 2018 om 23:00
    Aliiiiiii!!

    Veltman is een nuttige (rc) verdediger voor de breedte bij Ajax, maar geen basismateriaal.
    (zoiets als Viergever😜).

    Op ED niveau en mits fit een goede vervanger voor de Ligt mocht ie geschorst of geblesseerd zijn.

    Niet voor niets is Veltman een international, maar kan natuurlijk niet aan de Ligt tippen.

    Tegen PSV had ik liever een fitte Veltman naast Blind gezien dan Frenkie de Jong.

    Dan had ik het nog moeten zien en zou hij wellicht een enorme meerwaarde zijn geweest in die ENE wedstrijd.

    Helaas zullen we daar nooit achter komen.😉

    Ciao Zicoooooooo!!👍

    Vind ik leuk
    MVD +700
    maandag 12 november 2018 om 20:46
    Als ze nou dit soort spelers naar de "best of de rest" doen zal de kloof iets minder worden, bij Ajax hoeft die van mij niet meer te spelen, teveel veltmannetjes gezien bij hem en domme rode kaarten gezien!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:44
    In het jaar dat psv gewoon kampioen werd?? Of welk jaar bedoel je??
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:11
    Hij had het Mexicaanse duikelaartje in zijn achterzak...….
    Vind ik leuk
    danny9874 +2547
    maandag 12 november 2018 om 20:26
    Die jongen had z'n kruisbanden afgescheurd.... Hartstikke mooi dat ie weer kan trainen! Of ie wel of niet bruikbaar is in het eerste elftal?.... Fuck it. Gelukkig zijn er hier nog altijd psv-ers die zo'n jongen het licht in z'n ogen nog niet gunnen. Tuurlijk, de titel is het enige lolletje wat ze hebben....En inderdaad, al een paar jaar. Alle 33 titels van Ajax uit het verleden tellen natuurlijk niet mee en de 22 van vv eindhoven tellen dubbel! Ow ja, die 3-0 in brabant was ik vergeten! Die telt 3 x! Zo, m'n dagelijkse portie gal heb ik weer gespuwd, ondanks dat er hier ook een aantal psv-ers zijn die hartstikke cool zijn! :)
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:21
    Psv wordt dit jaar GEEN kampioe
    In de Arena wordt het dik veriezen
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:24
    Denk niet dat PSV kampioen wordt
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:35
    1 naam, Lozano 🤐🤐🤐
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1464
    maandag 12 november 2018 om 21:42
    Lullo in het kwadraat al die PSV tokkies.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:51
    Vorig seizoen zeker vergeten dat hij Lozano in zijn broekzak had...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    maandag 12 november 2018 om 22:25
    Hahaha hij is gaaf
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:29
    Ik hoop dag ook.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:42
    Sorry per ongeluk je comment geliket...😆
    Vind ik leuk
    DingDing +166
    maandag 12 november 2018 om 20:01
    Alsof Veltman minuten krijgt, Tagliafico, De Ligt, Wöber/Blind en die Mazraoui speelt hij er echt niet uit
    Vind ik leuk
    fedor2501 +5056
    maandag 12 november 2018 om 20:03
    Ik hoop het wel:-)
    Vind ik leuk
    DingDing +166
    maandag 12 november 2018 om 20:05
    Ik ook als PSV supporter :) dus dat scheelt
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:21
    En misschien Magallán nog als Ajax die haalt.?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1240
    maandag 12 november 2018 om 21:50
    Magallan is als vervanging voor als de Ligt weg gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:03
    Zo is dat Ten Hag
    Blijven aanpakken
    Voor we het weten verzaken ze weer met puntverlies tot gevolg.
    Vind ik leuk
    Andre As +3317
    maandag 12 november 2018 om 20:04
    Maar wel zijn (basis)plek kwijt.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9393
    maandag 12 november 2018 om 20:04
    Welkom terug Joel.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1476
    maandag 12 november 2018 om 20:07
    Nog ff een maandje of 7 revalideren aub. Heeeel rustig terugbrengen, het gaat net zo goed.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34611
    maandag 12 november 2018 om 20:08
    Die word ook echt gemist maar niet heus.

    Je zou bijna vergeten dat hij er nog zit.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:09
    Noemen ze goed nieuws..kan je beter je tijd stoppen in Kristensen en Mazraoui. Veltman word nooit beter alleen maar minder.

    Maar even laten mee doen om hem in de etalage te zetten om wat centen te verdienen aan deze lul is een beter plan dan hem transfervrij te laten gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:15
    Ja straks gaat hij nog naar psv
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:35
    Ja dat kan niet anders toch😆. Is wel t niveautje viergever. Moeten ze wel even 5 mil neerleggen ofzo, kunnen ze daarvan het salaris van sommige jongens ophogen. Heb je veel meer aan.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:16
    Niet te hopen

    Wat moet ie bij zo:'n kluppie
    Vind ik leuk
    Mari +10267
    maandag 12 november 2018 om 20:09
    Leuk voor Veltman. Hij heeft wel een probleempje: de Ligt staat op zijn plek, tenminste nu nog
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17317
    maandag 12 november 2018 om 20:09
    Wat je heuglijk noemt. Bij de ene club betekent het dat de verlichting het doet en bij de ander dat je meest onsportieve en grootste prutser binnen je selectie weer aansluit op de trainingen. Waar moet het heen met de wereld....
    Vind ik leuk
    Richard020 +12959
    maandag 12 november 2018 om 20:25
    De grootste prutsers lopen toch echt rond daar ergens in Rotterdam Zuid in de verdediging, 12 wedstrijden gespeeld en al 13 goals tegen!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17317
    maandag 12 november 2018 om 20:36
    *Kralingen!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:51
    *Maakt niet uit welke wijk; de punten gaan altijd mee terug.
    Vind ik leuk
    heur es +780
    maandag 12 november 2018 om 20:09
    Doe maar rustig aan Joel.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13329
    maandag 12 november 2018 om 20:11
    Als hij weer helemaal fit is een paar keer laten invallen als de wedstrijd al gespeeld is en na dit seizoen verkopen..
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    maandag 12 november 2018 om 20:19
    Alsof die ooit nog in Ajax 1 zal spelen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    maandag 12 november 2018 om 20:23
    Tem Hag blikte ook terug op de met uitwedstrijd tegen Excelsior.


    Lekker hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:24
    Hopen dat er nog een plekkie vrij is op het bankie. Niks mis mee hoor, met het bankie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:27
    Leuk km te zien dat als je hier iets negatiefs over Ajax zegt er meteen een paar mannetjes op hun kleine pik zijn getrapt.
    Geef toch gewoon toe dat een Veltman geen aanwinst is in dit elftal en ga niet zo zielig lopen janken over een Mexicaantje
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 20:31
    Jeehhhhh...welkom Joel. De verdediger die Chucky makkelijk in zijn broekzak had 👍👍
    Vind ik leuk
    Ditsu Roan +286
    maandag 12 november 2018 om 20:32
    Die kan beter zo snel mogelijk vertrekken. Ajax gooit naar een veeel hoger niveau en die man heeft gewoon niets in de champions League te zoeken
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 12 november 2018 om 20:48
    Veltman die is net zo slecht als Blind
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27630
    maandag 12 november 2018 om 20:52
    Veltman gaat Mazraoui niet meer uit de basis spelen. Kristensen kan wel zijn biezen pakken.
    Vind ik leuk
    Tebannet +157
    maandag 12 november 2018 om 20:58
    Pffffff wat een nieuws
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:03
    Gun Joel weer een kans
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:06
    dat ie maar weer gauw kan vostballen
    Vind ik leuk
    Wim59 +334
    maandag 12 november 2018 om 21:12
    Mooi zo, een beetje gif in de verdediging mag wel.
    Vind ik leuk
    Jackhalls +216
    maandag 12 november 2018 om 21:13
    Eerst maar half jaartje jong ajax. Ik hoef deze droeftoeter echt nooit meer in ajax 1 te zien. Na van rhijn toch wel de slechtste rechtbacks vanajax die ik de laatste 20 jaar heb gezien!!!
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:18
    Ik wens hem al het beste. Maar hoort niet meer in de basis 11. Sorry vind hem geen beste voetballer. Das mijn mening.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 21:53
    nou hartstikke leuk voor Joel maar waar gaat ie spelen ? Rechtsback kan ie vergeten met Mazraoui en zelfs die rare houterige Deen is nog beter. Centraal kan ie ook vergeten. Die gaat echt niet spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 november 2018 om 22:01
    Tsja, lastig, lastig.......natuurlijk is het geweldig voor Joël om weer te kunnen trainen na zo'n verschrikkelijke blessure. Het is ook fijn voor Ajax om hem er straks weer bij te hebben in het geval er een blessure of schorsing komt, maar zijn aanvoerderschap en zijn plek in het eerste is hij waarschijnlijk wel gewoon voorgoed kwijt lijkt me. Het draait goed op het moment. Prima voor erbij in de breedte, maar niet meer dan dat.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7618
    dinsdag 13 november 2018 om 00:39
    Welcome back Joël, suc6 bij deel twee bij Ajax I
    Vind ik leuk
    RWA040 +459
    dinsdag 13 november 2018 om 09:04
    Ook al ben ik niet zo’n fan van Veltman... Als persoon gun ik niemand zo’n zware blessure. Als sporter een van de ergste/zwaarste blessures die je kan oplopen. Fijn voor hem en Ajax dat hij op de goede weg is!
    Vind ik leuk
    Ari as +290
    dinsdag 13 november 2018 om 09:28
    Snel weer opstellen hoor. Dan kan het voor ons niet meer misgaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 13:38
    De slechtste back die Ajax ooit heeft gehad samen met Van Dijk🤣
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws