Ten Hag komt met 'heuglijk' Veltman-nieuws tijdens Ajax TV: Dat is prachtig

Ten Hag komt met 'heuglijk' Veltman-nieuws tijdens Ajax TV: "Dat is prachtig"

Gepubliceerd: maandag 12 november 2018 om 19:58ma 12-11-2018 om 19:58

Joël Veltman kan na lang blessureleed eindelijk zijn rentree maken op de Ajax-training. Hoofdtrainer Erik ten Hag liet maandagavond bij Ajax TV weten dat hij de ex-aanvoerder in de loop van de week weer op De Toekomst verwacht.

Veltman scheurde in april zijn kruisband af, werd aan zijn knie geopereerd en werkte sindsdien in Zeist aan zijn revalidatie. Maar er is licht aan het einde van de tunnel voor de 26-jarige verdediger. "Ik heb heuglijk nieuws", aldus Ten Hag bij Ajax TV. "Morgen (dinsdag, red.) komt Joël Veltman ook naar De Toekomst. Die gaat zijn eerste stappen weer maken in de teamtraining, dus dat is prachtig."

Tem Hag blikte ook terug op de uitwedstrijd tegen Excelsior. Hoewel Ajax een 1-7 overwinning meenam uit Kralingen, had de trainer opvallend veel kritiekpunten. "De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we een aantal counters hebben toegelaten: dat mag niet en dat kan niet. Dat moeten we eisen van onszelf. Er mag geen gemakszucht in komen, maar dat zag ik wel in de tweede helft. We hadden tot een nóg hogere score kunnen komen."

Plaats een reactie

maandag 12 november 2018 om 20:01
Yessss gelukkig ben je terug Joël!!! Ik hoop dag je veel wedstrijden mag voetballen dit seizoen👊 Dan worden wij weer kampioen
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:01]
Vind ik leuk
Hektor +429
maandag 12 november 2018 om 20:02
*Kots*
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:10
Voor jou ook de kots
Vind ik leuk
Forever Ajax +2194
maandag 12 november 2018 om 20:04
Sukkel
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:11
Hij had het Mexicaanse duikelaartje in zijn achterzak...….
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:21
Psv wordt dit jaar GEEN kampioe
In de Arena wordt het dik veriezen
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:24
Denk niet dat PSV kampioen wordt
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:35
1 naam, Lozano 🤐🤐🤐
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1576
maandag 12 november 2018 om 21:42
Lullo in het kwadraat al die PSV tokkies.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:51
Vorig seizoen zeker vergeten dat hij Lozano in zijn broekzak had...
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
maandag 12 november 2018 om 22:25
Hahaha hij is gaaf
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:29
Ik hoop dag ook.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:42
Sorry per ongeluk je comment geliket...😆
Vind ik leuk
DingDing +162
maandag 12 november 2018 om 20:01
Alsof Veltman minuten krijgt, Tagliafico, De Ligt, Wöber/Blind en die Mazraoui speelt hij er echt niet uit
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
maandag 12 november 2018 om 20:03
Ik hoop het wel:-)
Vind ik leuk
DingDing +162
maandag 12 november 2018 om 20:05
Ik ook als PSV supporter :) dus dat scheelt
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:21
En misschien Magallán nog als Ajax die haalt.?
Vind ik leuk
AlecBlc +1540
maandag 12 november 2018 om 21:50
Magallan is als vervanging voor als de Ligt weg gaat.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:03
Zo is dat Ten Hag
Blijven aanpakken
Voor we het weten verzaken ze weer met puntverlies tot gevolg.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1902
maandag 12 november 2018 om 20:07
Nog ff een maandje of 7 revalideren aub. Heeeel rustig terugbrengen, het gaat net zo goed.
Vind ik leuk
Smithsonian +41222
maandag 12 november 2018 om 20:08
Die word ook echt gemist maar niet heus.

Je zou bijna vergeten dat hij er nog zit.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:09
Noemen ze goed nieuws..kan je beter je tijd stoppen in Kristensen en Mazraoui. Veltman word nooit beter alleen maar minder.

Maar even laten mee doen om hem in de etalage te zetten om wat centen te verdienen aan deze lul is een beter plan dan hem transfervrij te laten gaan.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:15
Ja straks gaat hij nog naar psv
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:35
Ja dat kan niet anders toch😆. Is wel t niveautje viergever. Moeten ze wel even 5 mil neerleggen ofzo, kunnen ze daarvan het salaris van sommige jongens ophogen. Heb je veel meer aan.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:16
Niet te hopen

Wat moet ie bij zo:'n kluppie
Vind ik leuk
Mari +11733
maandag 12 november 2018 om 20:09
Leuk voor Veltman. Hij heeft wel een probleempje: de Ligt staat op zijn plek, tenminste nu nog
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 12 november 2018 om 20:09
Wat je heuglijk noemt. Bij de ene club betekent het dat de verlichting het doet en bij de ander dat je meest onsportieve en grootste prutser binnen je selectie weer aansluit op de trainingen. Waar moet het heen met de wereld....
Vind ik leuk
RVB AFCA +13688
maandag 12 november 2018 om 20:25
De grootste prutsers lopen toch echt rond daar ergens in Rotterdam Zuid in de verdediging, 12 wedstrijden gespeeld en al 13 goals tegen!
Vind ik leuk
J Kiprich +18661
maandag 12 november 2018 om 20:36
*Kralingen!
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:51
*Maakt niet uit welke wijk; de punten gaan altijd mee terug.
Vind ik leuk
heur es +861
maandag 12 november 2018 om 20:09
Doe maar rustig aan Joel.
Vind ik leuk
MojoRisin +14553
maandag 12 november 2018 om 20:11
Als hij weer helemaal fit is een paar keer laten invallen als de wedstrijd al gespeeld is en na dit seizoen verkopen..
Vind ik leuk
orion73 +1539
maandag 12 november 2018 om 20:19
Alsof die ooit nog in Ajax 1 zal spelen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23532
maandag 12 november 2018 om 20:23
Tem Hag blikte ook terug op de met uitwedstrijd tegen Excelsior.


Lekker hoor.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:24
Hopen dat er nog een plekkie vrij is op het bankie. Niks mis mee hoor, met het bankie.
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:27
Leuk km te zien dat als je hier iets negatiefs over Ajax zegt er meteen een paar mannetjes op hun kleine pik zijn getrapt.
Geef toch gewoon toe dat een Veltman geen aanwinst is in dit elftal en ga niet zo zielig lopen janken over een Mexicaantje
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 20:31
Jeehhhhh...welkom Joel. De verdediger die Chucky makkelijk in zijn broekzak had 👍👍
Vind ik leuk
Ditsu Roan +277
maandag 12 november 2018 om 20:32
Die kan beter zo snel mogelijk vertrekken. Ajax gooit naar een veeel hoger niveau en die man heeft gewoon niets in de champions League te zoeken
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
maandag 12 november 2018 om 20:48
Veltman die is net zo slecht als Blind
[Reactie gewijzigd op maandag 12 november 2018 om 20:48]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29054
maandag 12 november 2018 om 20:52
Veltman gaat Mazraoui niet meer uit de basis spelen. Kristensen kan wel zijn biezen pakken.
Vind ik leuk
Tebannet +195
maandag 12 november 2018 om 20:58
Pffffff wat een nieuws
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:03
Gun Joel weer een kans
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:06
dat ie maar weer gauw kan vostballen
Vind ik leuk
Wim59 +578
maandag 12 november 2018 om 21:12
Mooi zo, een beetje gif in de verdediging mag wel.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:18
Ik wens hem al het beste. Maar hoort niet meer in de basis 11. Sorry vind hem geen beste voetballer. Das mijn mening.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 21:53
nou hartstikke leuk voor Joel maar waar gaat ie spelen ? Rechtsback kan ie vergeten met Mazraoui en zelfs die rare houterige Deen is nog beter. Centraal kan ie ook vergeten. Die gaat echt niet spelen.
Vind ik leuk
maandag 12 november 2018 om 22:01
Tsja, lastig, lastig.......natuurlijk is het geweldig voor Joël om weer te kunnen trainen na zo'n verschrikkelijke blessure. Het is ook fijn voor Ajax om hem er straks weer bij te hebben in het geval er een blessure of schorsing komt, maar zijn aanvoerderschap en zijn plek in het eerste is hij waarschijnlijk wel gewoon voorgoed kwijt lijkt me. Het draait goed op het moment. Prima voor erbij in de breedte, maar niet meer dan dat.
Vind ik leuk
El Cazador +8632
dinsdag 13 november 2018 om 00:39
Welcome back Joël, suc6 bij deel twee bij Ajax I
Vind ik leuk
RWA040 +720
dinsdag 13 november 2018 om 09:04
Ook al ben ik niet zo’n fan van Veltman... Als persoon gun ik niemand zo’n zware blessure. Als sporter een van de ergste/zwaarste blessures die je kan oplopen. Fijn voor hem en Ajax dat hij op de goede weg is!
Vind ik leuk
Ari as +437
dinsdag 13 november 2018 om 09:28
Snel weer opstellen hoor. Dan kan het voor ons niet meer misgaan.
Vind ik leuk
dinsdag 13 november 2018 om 13:38
De slechtste back die Ajax ooit heeft gehad samen met Van Dijk🤣
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws