'Ik ben niet gebeld door Koeman, maar ik blijf gewoon mijn best doen'

    'Ik ben niet gebeld door Koeman, maar ik blijf gewoon mijn best doen'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 13:57di 13-11-2018 om 13:57

    Davy Klaassen werd door bondscoach Ronald Koeman niet opgeroepen voor de interlands tegen Frankrijk en Duitsland en heeft ook geen contract gehad met de trainer. De middenvelder van Werder Bremen heeft de hoop op een oproep echter nog niet verloren.

    "Ik heb niet met Ronald Koeman gesproken. Ik blijf gewoon mijn best doen en hoop dan op een telefoontje van hem", aldus Klaassen tijdens de persconferentie bij zijn club Werder Bremen. De oud-Ajacied stelt wel te gaan kijken naar de interland tussen Duitsland en Nederland. "Ik volg die wedstrijd zoals elke andere Nederlander. En natuurlijk hoop ik dat wij winnen."

    Hoewel Werder de laatste drie competitiewedstrijden verloor, is er volgens Klaassen geen sprake van paniek. "Crisis is een te groot woord. We hebben drie keer verloren, maar we staan nog zevende en willen weer naar boven. We trainen goed en hebben onze focus niet verloren. We zitten in een lastige fase, maar dat overkomt elk team in een seizoen."

    Poll

    Hoort Klaassen in de selectie van Oranje?

    (1548 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bizzy +21389
    dinsdag 13 november 2018 om 14:01
    Davy heeft mij positief verrast. Deze jongen heeft karakter. Afgeserveerd bij Everton en nu een basisplaats bij Werder. Op termijn zie ik hem wel terugkomen bij Oranje. Tenminste een speler die wekelijks zijn wedstrijd afwerkt in een serieuze competitie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 november 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 14:06
    Propper en van Ginkel zijn imo beter.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    dinsdag 13 november 2018 om 14:14
    Propper en Klaassen zijn gelijkwaardig. Van GInkel vind ik toch een stukje minder. Overigens is Marco van Ginkel de komende acht maanden uit de roulatie ivm met blessure. Daarna zal hij een club moeten vinden waar hij wekelijks zijn wedstrijden afwerkt, bij voorkeur in een serieuze competitie.
    Vind ik leuk
    floormunges +1081
    dinsdag 13 november 2018 om 15:09
    Laat hem eerst maar eens een heel seizoen goed draaien daarna pas weer aan oranje denken, spelers als Klassen hebben we er genoeg van
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10511
    dinsdag 13 november 2018 om 14:16
    Tsja, hij moet wel concurreren met een Van de Beek en Wijnaldum. Die schat ik hoger in.
    Vind ik leuk
    Dionisius +39
    dinsdag 13 november 2018 om 14:36
    Wijnaldum absoluut. Van de Beek weet ik niet. Ben fan van die jongen maar denk dat Klaassen, mits hij de vorm heeft van zijn laatste jaar bij Ajax, wel beter is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10511
    dinsdag 13 november 2018 om 14:45
    Mwoah. Vind Van de Beek net wat completer. Iets meer techniek. Fysiek lijkt-ie wat verder (sneller, sterker). Ontlopen elkaar ieder geval minder dan Wijnaldum vs. Klaassen ja :-)
    Vind ik leuk
    Dionisius +39
    dinsdag 13 november 2018 om 15:59
    ik heb juist het idee dat Klaassen fysiek wat meer kan brengen. Van de Beek is wel completer. In een controlerende rol zie ik liever hem dan Klaassen, maar voor op 10 zou ik voor Klaassen kiezen (in zn Ajax vorm).
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2086
    dinsdag 13 november 2018 om 16:08
    van de Beek is iets completer, maar heeft duidelijk minder scorend vermogen dan Klaassen.

    Ik denk dat Klaassen in zijn Ajax vorm (laatste jaar) samen met F. de Jong en Wijnaldum een geweldig middenveld kan vormen.

    daarbij heeft Klaassen werklust en de gave om energy aan het team te geven.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2504
    dinsdag 13 november 2018 om 14:43
    Zwaar te kort net als strootman niet meer oproepen ook!!
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2086
    dinsdag 13 november 2018 om 16:08
    Als hij weer gaat presteren moet hij er toch gewoon weer bijkomen?
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2504
    dinsdag 13 november 2018 om 18:13
    Voor wie ? Frenkie de jong , Wijnaldum, Rosario, van de beek, de Roon , propper,
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2086
    dinsdag 13 november 2018 om 20:33
    Een Klaassen in vorm speelt de Roon, van de Beek, Rosario en Propper eruit.
    Let wel dan heb ik het wel over zijn topvorm van 2 seizoenen terug. Waar hij ook nog behoorlijk veel scoorde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 15:56
    Gewoon doorgaan Davy en beter worden; belangrijk worden voor je club
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 16:17
    Hij blijft wel gewoon zijn best doen, Werder heeft geluk.
    Vind ik leuk
    Kuip +8457
    dinsdag 13 november 2018 om 17:49
    13 in een dozijn voetballer. Voor Oranje heb je er niets aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 18:34
    Ik heb hetzelfde ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws