'Atlético-steunpilaar en topkeeper Oblak is ontevreden en wil in januari weg'

    'Atlético-steunpilaar en topkeeper Oblak is ontevreden en wil in januari weg'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 november 2018 om 20:37di 13-11-2018 om 20:37

    Jan Oblak staat te boek als een van de beste keepers ter wereld, maar Atlético Madrid dreigt hem in januari kwijt te raken. De 25-jarige Sloveen is ongelukkig dat hij geen verbeterde contractaanbieding heeft gekregen, meldt Marca dinsdagavond.

    Oblak drong meermaals aan op een nieuw contract, maar Atlético ging daar niet op in. Zijn huidige verbintenis loopt tot medio 2021, waardoor de Madrilenen geen haast maken. De sluitpost is echter ontevreden dat hij sinds 2016 geen opwaardering heeft gekregen, terwijl veel andere spelers wél hun handtekening onder een verbeterd contract zetten.

    Oblak steekt zijn teleurstelling niet onder stoelen of banken, claimt Marca, dat hem sprak tijdens de uitreiking van de awards van de krant. "Ik weet niet hoe lang ik hier blijf. Ja, op het moment ben ik nog hier", liet hij weten. Clubs die Oblak willen oppikken moeten wel diep in de buidel tasten: hij heeft een transferclausule van honderd miljoen euro.

    Poll

    Is Oblak de beste doelman ter wereld?

    (2890 stemmen)

    Plaats een reactie

    MVD +703
    dinsdag 13 november 2018 om 20:43
    Verwende nesten zijn het
    Vind ik leuk
    power +6095
    dinsdag 13 november 2018 om 20:51
    IDD,, er zijn heel veel clubs die hem graag willen overnemen van A. Madrid.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1777
    dinsdag 13 november 2018 om 20:43
    Dan ben je het shirt niet waard. Weg ermee, en haal een nieuw talent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 20:44
    Jeroen Zoet misschien wel een kanshebber, er was toen sprake dat er interesse voor Zoet was..
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    dinsdag 13 november 2018 om 20:47
    Dat zou voor zoet een toptransfer zijn.
    Vind ik leuk
    Pimman +6088
    dinsdag 13 november 2018 om 20:47
    Is dat een Zoethoudertje? ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:37
    Kanshebber in de Staatsloterij wellicht maar echt niet bij Atletico.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    dinsdag 13 november 2018 om 22:39
    Te hoog gegrepen voor Zoet. Daar ben ik eerlijk in.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1128
    dinsdag 13 november 2018 om 23:55
    😂
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    dinsdag 13 november 2018 om 20:46
    Ik vraag me af waarom heeft hij destijds dat goed betaalde contract ondertekend! En dan nu liggen te klagen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3000
    dinsdag 13 november 2018 om 20:48
    Meneer heeft sinds 2016 “al” geen verbeterd contract gehad. Het is toch wat. Je zou maar voetballer zijn.
    Vind ik leuk
    Gearry +998
    dinsdag 13 november 2018 om 20:49
    Als de rest, of iig meerdere anderen, wel verbeterde contracten krijgen, dan is het niet zo heel vreemd dat je daar zelf ook wel interesse in zou hebben, zeker als je 1 van de belangrijkste spelers van het team bent.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    dinsdag 13 november 2018 om 20:56
    Waarom heeft hij destijds dan zo lang contract ondertekend? Niet zo'n slimme zaakwaarnemer dan!
    Vind ik leuk
    Gearry +998
    dinsdag 13 november 2018 om 21:01
    Het is niet ongewoon dat contracten van belangrijke spelers tussendoor opgewaardeerd worden.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    dinsdag 13 november 2018 om 21:20
    Maar als hij een korter contract getekend had dan had hij nu toch een veel betere onderhandelingspositie.
    Vind ik leuk
    Gearry +998
    dinsdag 13 november 2018 om 21:32
    Misschien was er wel afgesproken dat tussentijdse verbeteringen mogelijk waren. Maar goed, hij verdient nog steeds genoeg idd. :p
    Vind ik leuk
    Verratti +2131
    dinsdag 13 november 2018 om 22:12
    Zo werkt het. Dat gaat bij Ajax ook gebeuren. Is een volkomen normale reactie van Oblak. Uiteindelijk zal hij wel een beter contract krijgen aangeboden. Maar misschien wil hij wel weg. Atletico is niet de echte top en wil hij belangrijke prijzen winnen. Is een wereldkeeper en daar zijn er niet veel van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 20:47
    Zo veel verdienen, nooit genoeg loop de Spui gaten uit .
    Gewoon laten gaan .
    OUT.
    Vind ik leuk
    NumbTen +157
    dinsdag 13 november 2018 om 20:49
    Natuurlijk verdient hij al meer dan genoeg, maar kan me er wel iets bij voorstellen dat als alle topspelers een nieuw verbeterd contract krijgen en hij, de meest stabiele van allemaal, niet, dat dat niet leuk is.

    Zou toch oppassen als ik Atletico was, want er zijn tegenwoordig clubs die 100 miljoen zo op tafel gooien.
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +467
    dinsdag 13 november 2018 om 21:05
    Na dit seizoen lekker latem gaan voor 100 miljoen. Atlético weet altijd wel goede keepers aan te trekken
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:05
    Zo is het geen enkel speler is groter dan Atlético !!!!!! Als hij erzo over denkt mag hij snel gauw oprotten! Atletico heeft jou groot gemaakt. snel wisselen hij mag plaatsnemen op de tribune.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    dinsdag 13 november 2018 om 20:50
    Iets voor juventus. Zou de achterhoede compleet maken
    Vind ik leuk
    Marco S +5835
    dinsdag 13 november 2018 om 20:53
    Iets voor pec?
    Vind ik leuk
    ay42 +944
    dinsdag 13 november 2018 om 20:54
    Die tekent binnenkort een nieuw contract ;)

    Vraag me toch af welke club hem kan/wil halen. Meeste capitaal krachtige europese teams hebben al een topkeeper. Behalve PSG
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    dinsdag 13 november 2018 om 21:06
    Juve ?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3900
    dinsdag 13 november 2018 om 20:55
    Als mensen hier Zoet of Cillessen roepen, dan hebben jullie het voetbal echt niet begrepen...Oblak of die twee....dat is echt Champions League versus Keuken Kampioen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:00
    Cillessen gaan ze echt wel overwegen. Zeer goede keeper. Kan dat niveau echt wel aan. Minder dan Oblak, maar is wel goed genoeg voor dat niveau.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6380
    dinsdag 13 november 2018 om 21:02
    Je moet niet alles zo serieus nemen 👍
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    dinsdag 13 november 2018 om 22:43
    Lloris, Leno, Navas, Donnarumma ???
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 20:59
    Nou Spurs... Ff de portemonnee trekken maar dan heb je ook wat.. Miss ruilen met Lloris?
    Vind ik leuk
    AtlétiNEC +467
    dinsdag 13 november 2018 om 21:06
    Asjeblieft niet. Dan graag geen 100 maar 120 miljoen erbij
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    dinsdag 13 november 2018 om 21:00
    Goede opvolger voor Onana.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 21:15
    Hahahahaha! Daar is die roeptoeter opmerking weer..😆

    Weetje, Messi zou ook een goede opvolger zijn voor Huntelaar.

    Er komt ook nooit een zinnig geluid uit die toeter van je.🗣
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    dinsdag 13 november 2018 om 21:34
    Vind jij het geen goede opvolger dan voor Onana?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 22:38
    Jawel kneus! Maar Waarom zou die in Godsnaam in Nederland willen voetballen, en Ajax gaat nooit zoveel salaris betalen aan 1 speler!

    Zwaaaar onrealistische geroeptoeter! Zit niemand op te wachten.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    dinsdag 13 november 2018 om 22:44
    Juist lekker schelden.

    Ik zeg nergens dat het realistisch is. Ik zeg dat het een goede opvolger is. De rest denk jij erbij met je vooroordelen. Prima, ik vind het sneu.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 22:51
    Vond je dat al schelden..? Man wat een zacht ei ben jij dan zeg.

    Je domme opmerking slaat toch op het mogelijke vetrek van onana volgend seizoen? Of hoeft Ajax geen andere keeper te halen dan? In dit artikel over Oblak gaat het geen moment over Ajax of onana, tot dat jij kwam roeptoeteren.

    Dus ja, je suggereert juist wel dat er misschien een kans is dat hij bij Ajax gaat tekenen.

    Dag schreeuw instrument.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6835
    dinsdag 13 november 2018 om 22:54
    Schelden, beledigen. Noem het zoals je zelf wil. Het in onnodig. Ik doe daar niet aan. Als je dat nodig hebt om een punt te willen maken is het bij voorbaat al mislukt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 23:03
    Ja als je een keer iets doms zegt oke weetje, maar bij jou lijkt het wel alsof je een account hebt gemaakt puur om de roeptoeter uit te hangen😆 als er nou af en toe iets uit zou komen maar het is alleen maar lawaai dat je maakt.

    Daarnaast, heb ik aangevuld waarom ik van mening ben dat je onzin uitkraamt. Dat je het dan nog niet begrijpt is jou probleem veder.

    Verwijder jezelf gast en doe andere een plezier.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 05:34
    Hij scheldt op iedereen hier, ook op mij...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 06:23
    Je weet dat Oblak niet haalbaar is voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Lee +426
    dinsdag 13 november 2018 om 21:07
    Daar wordt je toch zo moe van, hij verdient een mega salaris met een contract tot 2021 dat hij zelf heeft getekend, en dan gaan dreigen dat hij weg wil als hij geen geld erbij krijgt, ik snap ook wel dat het niet kan, maar zo een kerel zou je eigenlijk in het tweede op de bank moeten zetten tot 2021!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 november 2018 om 22:41
    Ach hij heeft de clubs voor het uitkiezen, tis maar net welke club kan en wil voldoen aan zijn salaris eisen. En dat zijn er toch wel een aantal wanneer Atletico akkoord gaat met de vertek wens van Oblak.
    Vind ik leuk
    Mari +10159
    dinsdag 13 november 2018 om 21:13
    Zoet heeft vorig jaar? heel goed gespeeld tegen Atletico.
    Hopelijk heeft hij een hoge afkoopsom.
    Zou het nu dan eindelijk kunnen?
    Ik heb medelijden met hem gekregen en gun het hem nu dan ook
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    dinsdag 13 november 2018 om 21:33
    Atleti wil hem echt niet kwijt. Opwaardering contract maken ze vast in orde. En terecht ook! Atleti had dat al eerder moeten doen!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 06:18
    Ik gok dat Oblak naar Manchester United gaat.
    De Gea is transfervrij
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws