Bosz tipt Ajax over 'Bayern-route': 'We verkopen Neres en we gaan Lozano halen'

Bosz tipt Ajax over 'Bayern-route': 'We verkopen Neres en we gaan Lozano halen'

Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 06:49wo 14-11-2018 om 06:49

Peter Bosz is benieuwd hoe Ajax zich de komende jaren gaat gedragen op de transfermarkt. De oud-trainer van de Amsterdammers voorspelt dat Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong en Hakim Ziyech komende zomer vertrekken, en mogelijk ook André Onana.

"Er gaat dus minimaal tweehonderd miljoen euro bij Ajax binnenkomen. En dan? Gaan ze met dat geld spelers voor twintig of dertig miljoen aantrekken? Als ze dat doen, zal het salaris nog meer omhoog moeten, want dat heeft daar toch mee te maken", zegt Bosz in Voetbal International. "Wat Ajax zou kunnen doen, is kiezen voor de aanpak van Bayern München."

Daarmee doelt Bosz op het feit dat Bayern nog nooit honderd miljoen betaalde voor een speler. "Als Ajax wil, kunnen ze straks vijftig miljoen voor een speler betalen, maar ik denk niet dat ze dat gaan doen. Wat ze wél kunnen doen, is bijvoorbeeld zeggen: We verkopen Neres en we gaan Lozano halen. Ze hebben met die aankopen afgelopen zomer, maar vooral ook met het verhogen van de salarissen, een signaal afgegeven."

Bosz ziet dat in Nederland niemand aan de financiële slagkracht van Ajax kan tippen. "De volgende stap is de beste spelers bij PSV en Feyenoord weg te halen. Als je dat doet, word je er niet alleen zelf sterker van, je verzwakt ook je concurrent. Dan heb je de monopolie-positie in Nederland."

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Poll

Zie jij het gebeuren dat Ajax spelers koopt van zijn rivalen?

(8236 stemmen)

Plaats een reactie

ElNDHOVEN +221
woensdag 14 november 2018 om 06:54
Volgens mij is Lozano rond die tijd allang een beetje klaar met de Eredivisie. Ben nog verbaasd dat die dit jaar er nog steeds rond loopt
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:43
hij zegt ook ;"bijvoorbeeld".
Vind ik leuk
Bontscoach +445
woensdag 14 november 2018 om 10:28
Ik weet niet wat Bosz gerookt heeft, maar Lozano is een speler van de buitencategorie. Kon vorig jaar al voor 60 miljoen naar Liverpool. Was toen al te weinig. Lozano vertrekt alleen naar de top en dan in de range 70-120 miljoen.
Dan is een transfer naar Ajax luchtfietserij.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:03
70 miljoen hahaha Nooit
Vind ik leuk
Emnu +6544
woensdag 14 november 2018 om 11:32
Liverpool n bod uitgebracht van 60 miljoen. 😂😂😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17792
woensdag 14 november 2018 om 12:32
60 miljoen pepernoten wss ... 😂😂
Vind ik leuk
Bontscoach +445
donderdag 15 november 2018 om 01:09
https://www.dailystar.co.uk/sport/football/714739/Man-Utd-transfer-news-Hirving-Lozano-Mexico-60m-demand-PSV-video

Ook United heeft 70 miljoen gereserveerd voor Lozano. Das een hoop pepernootjes!

Maar nog gekker: in NL niet bekend maar Chelsea schijnt al erg met Lozano bezig te zijn:

https://www.dailystar.co.uk/sport/football/738726/Chelsea-transfer-news-Hirving-Lozano-eyed-by-Maurizio-Sarri-to-spruce-up-attack
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 01:15]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:40
Van wege Guti is hij gebleven!
Vind ik leuk
MedusAZ +4478
woensdag 14 november 2018 om 06:55
Jezelf versterken en je tegenstander verzwakken is slim. Maar Schwalbe-sister Lozano zou ik niet in Amsterdam willen zien.
Vind ik leuk
Jan3611 +198
woensdag 14 november 2018 om 06:58
Even voor de duidelijkheid, lozano is niet de zus van schwaab
Vind ik leuk
phritzzz +4211
woensdag 14 november 2018 om 07:05
Lozano wil ieder jaar kampioen worden dus die blijft veel liever in Eindhoven;-)
Vind ik leuk
MedusAZ +4478
woensdag 14 november 2018 om 07:05
Ik heb het niet over wat Lozano wil.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:24
Net als Manolev destijds.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:57
en ook in Europa presteren
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 09:15
Lozano wil een springplank naar een zo goed mogelijke club in Europa en had bij intresse zeker voor Ajax kunnen kiezen. Bij Ajax kun je als talent gewoon door de Spurs of Barca worden gehaald want de etalage word Europees beter bekeken. Ook krijgt Ajax hogere transfersommen, en daarmee kan de speler dus een hoger salaris krijgen. Denk dat een Mexicaan vooral droomt van clubs als Barca en/of een Juve en CL voetbal!
Vind ik leuk
Dutchman +892
woensdag 14 november 2018 om 08:38
Mwah, bij Suarez stonden wij ook op de banken te juichen als er een strafschop versiert werd met een schwalbe.

Ik vind Lozano een heel goede speler en ik denk dat hij zeker een meerwaarde voor Ajax zal zijn. PSV heeft het gewoon goed gedaan om hem te halen.
Vind ik leuk
KvhZ +1837
woensdag 14 november 2018 om 06:55
Alsof er ook maar 1 PSV’er naar Amsterdam zou willen. Daar is de competitie simpelweg niet goed genoeg voor. Bij PSV, Ajax of Feyenoord zit je al in de NL top en de volgende stap die je maakt is buitenland, tenzij je middelmaat bent
Vind ik leuk
MedusAZ +4478
woensdag 14 november 2018 om 07:06
Je maakt jezelf belachelijk door Feyenoord top te noemen.... Ik durf mijn AZ ook niet meer zo te noemen na dit seizoen.
Vind ik leuk
KvhZ +1837
woensdag 14 november 2018 om 07:27
Feyenoord behoort altijd tot de top 3. Over AZ heb je gelijk
Vind ik leuk
RebelVox +9359
woensdag 14 november 2018 om 07:51
Feijenoord hoort al 20 jaar niet meer bij de top alleen hebben ze dat zelf nog niet door
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 08:14
Hier in Nederland natuurlijk nog wel, zolang Feyenoord prijzen blijft pakken behoort het gewoon nog tot de top, ze zijn te goed voor de Sub-top maar wel minder dan PSV en Ajax
Vind ik leuk
Voetbal@com +2391
woensdag 14 november 2018 om 07:37
Feyenoord is gewoon een topclub, i.i.g. niet zoals AZ kampioen geworden door Dick Scheringa die ervoor zorgde dat miljoenen mensen financiële ellende kregen.
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:50
daar heeft AZ voor moeten boeten maar is dmv gezond beleid weer terug gekomen en dat allemaal op eigen hand en zonder de vrienden van... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:49
En de 10 miljoen die de gemeente ze heeft gegeven.
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 09:20
Wat heeft AZ te maken met de firma List en Bedrog van Scheringa? Net alsof de andere clubs hun geldschieters doorlichten! En die mensen zoals jij het noemt, de meerderheid had gewoon een meer dan normaal IQ en heeft ook zelf een fout gemaakt. Als je opgelicht wil worden is er altijd een idioot te vinden die het maar wat graag doet! Neemt niet weg dat het een walgelijke, verwerpelijke man is!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:21
Daarbij denk je dat PSV genoegen neemt met 50 miljoen voor lozano echt niet.
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 09:22
Nee joh, bij PSV vangen ze wel vaker 50 miljoen plus voor hun beste speler!!!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 21:05
Nee ajax wel 🤣
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
donderdag 15 november 2018 om 09:14
Dat begint te komen en is veel realistischer als je de laatste uitgaande transfers onder de loep neemt. Daarbij word er door het buitenland gescout aan de hand van CL, EL en International wedstrijden. Als Ajax de Knock-out haalt en Oranje goed blijft presteren schieten de prijzen sky high de pan uit. Oranje is ook goed voor de transferwaarde van PSV gelukkig. Ajax is in de wereld al bekend om zijn goede jeugdopleiding en daardoor zijn de prijzen al veel hoger dan die van PSV. Maar goed je snapt het zelf ook heus wel.
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 10:05
Jeugd opleiding laat me niet lachen is bijna allemaal weg gekocht bij andere
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:59
feyenoord is subtop meer niet
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 11:19
Als de ED je plafond is en je kunt bij Ajax het dubbele verdienen en je bent geen PSV supporter maar een broodvoetballer dan kan ik me voorstellen dat je dat gewoon doet hoor
Vind ik leuk
KvhZ +1837
woensdag 14 november 2018 om 14:12
Klopt, maar ik neem aan dat ajax zich niet op zulke spelers richt...
Vind ik leuk
Hektor +429
woensdag 14 november 2018 om 06:56
We gaan geen spelers van PSV of Feyenoord kopen. Punt uit.
Vind ik leuk
Zultkop +6367
woensdag 14 november 2018 om 09:09
Goed dat jij dat even beslist. Marc lacht zich dood als hij dit leest.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 06:56
En toen ging de wekker
Vind ik leuk
Edenees80 +503
woensdag 14 november 2018 om 06:56
Lozano zie ik niet naar Ajax verkassen.. Maar in de toekomst zie ik het wel gebeuren dat Ajax spelers weg gaat kopen bij Psv en Feyenoord.. Ze zitten in de financiële situatie dat te kunnen doen helaas..
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:22
Geen 1 van de spelers die gaan naar die lelijke stadion arena
Vind ik leuk
Jr55 +70
woensdag 14 november 2018 om 07:46
Lelijk is een smaak..
Waarom zouden in Engeland en Duitsland jaarlijks spelers in de top wisselen en in Nederland niet?

Ene wijnaldum, wie had dat destijds verwacht maar gebeurde wel
Vind ik leuk
Tafkaz +4779
woensdag 14 november 2018 om 08:05
Was wel een iets andere situatie....
Feyenoord zat toen in een enorm financieel dal (47 miljoen schuld) en ook sportief ging het niet goed. Feyenoord was heel blij met de 6 miljoen die PSV voor m betaalde, puur omdat de verkoop noodzakelijk was om de kop nog even boven water te houden.

Nu is Feyenoord gezond, schrijft jaarlijks dikke zwarte cijfers. Toegegeven, ze hebben geen 100 miljoen op de bank, maar er komt nog steeds meer binnen dan eruit gaat.

Verkopen is dan ook geen noodzaak meer, in tegenstelling tot de Wijnaldum + Fer periode.

Bovendien denk ik dat als Ajax bij Feyenoord (of PSV) zou aankloppen voor een speler, EN de prijs gigantisch omhoog gaat EN er een kans is dat ook de speler zegt "dikke neus" (no pun intended!)
Zou andersom idem dito zijn.

Ander verhaal is het misschien voor jeugdspelers, maar zal zeker niet gaan werken voor de "topspelers" van PSV/Feyenoord. Die gaan echt geen transfer maken naar Ajax.
Ook niet voor een aanzienlijk beter salaris.
Vind ik leuk
Jr55 +70
woensdag 14 november 2018 om 08:28
Ik betwijfel het, er worden natuurlijk gouden bergen beloofd etc. En dan geloof ik dat niet bij een lozano perreiro zoet de jong, maar vind malen bergwijn dumfries Angelino wel opties voor...

Viergever zij het transfervrij had ook best naar buitenland gekunnen voor meer geld maar kiest toch voor de concurrent.. Siem de jong Kluivert vd meisje, spelers met een lange succesvolle periode gaan indirect ook bij de concurrent spelen
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 09:26
Ze beseffen niet dat clubliefde iets is dat bij supporters thuis hoort of streek genoten. Wat kan het iemand uit Almelo nou bv schelen waar hij voetbalt. Sowieso is het werk, en salaris is vaak heel belangrijk
Vind ik leuk
Importbrabo +1927
woensdag 14 november 2018 om 07:23
Ja alleen gebeurd er dan dit:

Som=Lozano(uitgaande.transfer) Als(buitenlandse.club) dan 60 miljoen.

Som=Lozano(uitgaande.transfer) Als(Ajax) dan 60 miljoen*1,6

Vind ik leuk
2cents +59001
woensdag 14 november 2018 om 07:33
Misschien denkt Ajax tegen die tijd wel “ach, we hebben toch geld zat, we betalen die opslag gewoon. Want het zal niet om Lozano gaan en dus ook niet om 60 x 1.6 maar max 20 x 1.6.
Vind ik leuk
Itsese +5936
woensdag 14 november 2018 om 07:51
Ach, ieder jaar wordt dit weer gezegd 2cents, vorig jaar nog over PSV, omdat het allemaal niet top ging bij Ajax. Uiteindelijk zullen er altijd jonge spelers tussen zitten die van PSV naar Ajax gaan en van Ajax naar PSV. Ook in de toekomst zie ik dit niet veranderen, het project waar Ajax en PSV in zitten is bijna hetzelfde, opleiden en waar nodig kwaliteit inkopen. Ik zie Ajax als beurs genoteerd bedrijf echt geen 50-60M betalen voor een speler. Scouting en de TD zal voor Ajax/PSV gewoon super belangrijk zijn om in andere delen van de wereld de pareltjes te vinden. Maar vanuit deze groep die we nu hebben lopen, gaat er echt geen 1 naar Ajax. Die willen na PSV allemaal naar een grotere competitie.
Vind ik leuk
2cents +59001
woensdag 14 november 2018 om 08:01
1,6 x 20 is ook geen 50-60. ;)
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:52
gaat niet gebeuren maat
Vind ik leuk
2cents +59001
woensdag 14 november 2018 om 08:05
Verwacht ik ook niet hoor. Maar als PSV geen eerste wordt dan wordt het ook zomaar weleens 3e. Dan willen spelers best CL spelen voor een hoger salaris bij de favoriete club uit hun jeugd. ;)
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 08:09
ik zie PSV geen derde worden ;-)
Vind ik leuk
2cents +59001
woensdag 14 november 2018 om 08:22
Dit jaar niet...maar twee jaar terug nog volgens mij. En ook in de 4 jaar dat Ajax kampioen werd gebeurde dat nog.
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 08:36
klopt maar ook psv heeft afstand genomen van de rest dit seizoen
Vind ik leuk
2cents +59001
woensdag 14 november 2018 om 08:39
Dat zou kunnen. Ben wel benieuwd naar de komende jaren hoe dit zich gaat ontwikkelen. Hoop vooral dat we weer structureler gaan aanhaken bij de Europese subtop.
Vind ik leuk
2cents +59001
woensdag 14 november 2018 om 08:54
Overigens moet PSV de afstand vooral ook creëren door de structurele inkomsten en daarmee de begroting te verhogen. Die ligt dit seizoen namelijk “maar” 6 miljoen hoger dan Feyenoord. Dat gat maak je namelijk niet zozeer door incidentele inkomsten maar juist door het verhogen van het structurele jaarlijkse budget. Ajax zit al 17 miljoen per seizoen hoger dan PSV en gaat volgend seizoen weer omhoog. Ook de incidentele inkomsten over dit seizoen komen veel hoger uit.
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 09:31
Ik denk dat je nog ff een paar wedstrijden moet wachten. Maar ik draai het liever om! AZ en Feyenoord hebben zelf afstand genomen door met een veel slechtere selectie aan de ED te beginnen als in alle jaren hiervoor! Feyenoord heeft verkeerd ingekocht en AZ zit op zijn centen
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 12:06
daar kan ik mij ook bij aansluiten
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:51
ik denk dat Feyenoord en PSV de prijs gaan verdubbelen omdat ze liever aan buitenland verkopen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 06:58
Ajax is niet meer te stoppen!!! Als we dit jaar al kampioen worden, is er een onoverbrugbare voorsprong.
Vind ik leuk
phritzzz +4211
woensdag 14 november 2018 om 07:02
😂 😂..... inderdaad 'Als'!
Vind ik leuk
Fritske01 +4825
woensdag 14 november 2018 om 07:05
Als is een vreselijke ziekte
Vind ik leuk
Importbrabo +1927
woensdag 14 november 2018 om 07:24
Wanneer het met hoofdletters geschreven is wel.
Vind ik leuk
Jozef22 +467
woensdag 14 november 2018 om 07:03
Jullie pakken gewoon weer geen prijs hoor. CL volgende ronde naar huis en competitie wint PSV en de beker gaat weer naar Feyenoord. Leuk voor het Nederlands voetbal dat je een ronde verder komt. Ook leuk voor je portemonnee maar uiteindelijk draait het om prijzen. Je betaald geen salaris van 3.5 miljoen aan Tadic om weer geen prijs te halen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:06
Uiteindelijk gaat de portemonnee 't toch winnen op de lange termijn.
Vind ik leuk
Werner1913 +10262
woensdag 14 november 2018 om 07:16
De portomonnee is al jarenlang groot in Amsterdam. Net als de mond. Waarom ziu het geld nu ineens wel de doorslag geven?

Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:24
Dit klinkt zo achterlijk. Is jouw historisch besef 4 jaar. Droevig.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11577
woensdag 14 november 2018 om 07:43
Oeeew dat was een goede gezegde werner1913 😂😂 👍👍👍
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 07:46]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:56
Omdat dit jaar pas de portemonnee is getrokken. En ondanks de grote mond kan niemand in NL de laatste jaren onze Europese prestaties evenaren.Denken dat geld niet uitmaakt is wel heel naïef denken.
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
woensdag 14 november 2018 om 08:12
Lukt alleen nog niet om kampioen van Nederland te worden.

Het kan verkeren.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:20
Ach een EL finale en 2e ronde CL is veel meer waard. Echt niemand in 't buite land weet wie de kampioen is hier.
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 11:24
zou ik ook zeggen hoor als ik jarenlang niets wint met honderd keer de begroting vd rest.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:30
Ik zou niks zeggen als je maar 0 schalen hebt.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:05
alsof ze in eindhoven geen arrogantie en een grote mond hebben.
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:53
heb je een glazenbol dat je dat allemaal weet? dan zal niks spannend zijn voor je...
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 08:00]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:57
Nee, maar als de Financiele verschillen zo groot worden is dit een logisch vervolg.
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:59
dat ajax niks wint?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:19
Maar wat is een prijs op dit moment waard als je Europees niks laat zien.Door Europees goed te presteren neem je een flinke hap uit de CL pot en je waarde van je spelers schiet omhoog.Je wordt interessanter voor sponsors.Het moet wel raar lopen wil dit geen succes brengen.
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 08:37
snap wat je zegt maar wat is de discussie in deze? iemand komt met allemaal aannames waarvan ik vraag of hij dat kan weten
Vind ik leuk
DeanJayden +11131
woensdag 14 november 2018 om 09:44
Als je zo zeker bent zou ik er geld op inzetten, hoop geld te verdienen als je juist de toekomst voorspeld
Vind ik leuk
karnisse +393
woensdag 14 november 2018 om 12:02
Mooie glazen bol heb je
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3251
woensdag 14 november 2018 om 06:58
Denk dat buitenlandse clubs de beste spelers alsnog wel weghalen..dus dat lozano dan niet v ajax zou kiezen
Vind ik leuk
Ale +5556
woensdag 14 november 2018 om 06:58
Laat Lozano maar lekker zijn swalbes voor PSV maken.
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:54
ja hoor graag :)
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
woensdag 14 november 2018 om 06:59
Je schiet er niks mee op.

Kunnen ze misschien nog een keer kampioen van Nederland worden, Europees zal het gat te groot blijven.
Vind ik leuk
Lee +765
woensdag 14 november 2018 om 07:02
A.U.B geen Lozano, meest irritante voetballer in de eredivisie en zo geweldig is hij niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 07:02]
Vind ik leuk
phritzzz +4211
woensdag 14 november 2018 om 07:03
Wees gerust. Lozano wil kampioen worden die blijft gewoon in Eindhoven ;-)
Vind ik leuk
Voetbal@com +2391
woensdag 14 november 2018 om 07:41
Inderdaad niet halen, anders komen ze er bij de media achter dat de Ajax verdediging niet zo goed is.
Vind ik leuk
pietprecies +10228
woensdag 14 november 2018 om 07:03
Ik kon hem volgen met het Lozano verhaal maar toen ook spelers bij Feyenoord weghalen erbij kwam ben ik afgehaakt
Vind ik leuk
Kuip +9675
woensdag 14 november 2018 om 07:05
De tegenstander nog meer verzwakken? Dan is er helemaal geen sprake meer van competitie. Dan wint Ajax iedere wedstrijd met 6-0. Geen topspeler die dat wil en het Nederlandse publiek ook niet. De eredivisie is slechts gebaat bij een aantal even sterke topclubs.
Dus, domme opmerking van Bosz.
Vind ik leuk
Fritske01 +4825
woensdag 14 november 2018 om 07:07
Vind dat zowel Ajax als Psv na de winterstop verplicht met 1 man minder moeten spelen.
11 tegen 11 is competitie vervalsing. 😁
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 11:25
ajax en psv spelen met 13 hoor je vergeet de scheidsrechter en de var.
Vind ik leuk
Fritske01 +4825
woensdag 14 november 2018 om 12:18
oops nog maar een eruit dan.
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
woensdag 14 november 2018 om 07:06
Clasie zou niet misstaan in Amsterdam.

Gelijk ook v Beek ophalen en Blind ontslaan.
Vind ik leuk
Smithsonian +41052
woensdag 14 november 2018 om 07:09
Vilhena mogen ze ook hebben.
Vind ik leuk
pietprecies +10228
woensdag 14 november 2018 om 07:28
Vind je Clasie niet wat te klein als steward in het uitvak? En van Beek om de waterzak te dragen lijkt me ook geen goed idee, dat duurt te lang.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11577
woensdag 14 november 2018 om 07:47
Kopstootje 😂😂😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 07:49]
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:56
minder zuipen maat!
Vind ik leuk
Smithsonian +41052
woensdag 14 november 2018 om 07:09
Alsof lozano ooit naar ajax gaat 😂.

Word eerst maar weer eens kampioen.

En bosz moet maar weer aan de bak want hij ziet ze vliegen.
Vind ik leuk
ruuddevil +2999
woensdag 14 november 2018 om 07:14
Ach professor Bosz.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:16
De vrees van iedere PSV fan inclusief mijzelf.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 07:16]
Vind ik leuk
Emnu +6544
woensdag 14 november 2018 om 11:38
Zowaar n eerlijke reactie. Top.
Vind ik leuk
buddha +10480
woensdag 14 november 2018 om 07:16
bosz tipt ajax, en zegt WE verkopen...... sinds wanneer heeft bosz het voor het zeggen daar ??????
Vind ik leuk
Figurant +577
woensdag 14 november 2018 om 07:17
De speler moet zelf ook willen hè Peter. En wie zouden ze in godsnaam van Feyenoord moeten halen? Die zijn zelf al jaren bezig om zichzelf te verzwakken.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:19
Waar bemoeit die werkekoze bosz zich mee. Laat hem lekker n club zoeken ipv nutteloze adviezen
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:19
Alleen al vanwege de manier waarop veel Ajax supporters Lozano afzeiken zou je bijna (!!) willen dat die transfer er ging komen. :-)

Ik denk niet dat dit een serieuze optie kan worden. Lozano ziet niet alleen PSV, maar ook de ED als een springplank naar een grotere, meer aansprekende competitie. Waarom nog langer in Nederland blijven hangen als nodig is? Het salaris dat hij krijgt zal bij Ajax niet hoger liggen dan bij de volgende Europese club, dus daar hoeft hij het ook niet voor te doen.

En dan nog de transfersom: gaat Ajax inderdaad zijn zuurverdiende miljoenen rechtstreeks doorstorten naar de concurrent? Jij bent dan € 40/50M armer en PSV is € 40/50M rijker. Dat noemen ze een "dubbele punten wedstrijd".
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:57
het gaat om het voorbeeld, niet over Lozano
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:15
Het principe gaat ook op voor de volgende "Lozano".

Die jongens komen naar Nederland, omdat ze het als een goede springplank zien. Niet zozeer de club (PSV of Ajax), maar vooral de competitie: het is makkelijk om uit te blinken als je talentvol bent. De opleidingskwaliteit staat hoog aangeschreven. De Europese (sub)top let altijd op wat er in Nederland speelt. En je bent nog betaalbaar als je aan de volgende stap toe bent.

Je moet er alleen niet té lang blijven hangen. Dus een overstap van Ajax naar PSV of andersom biedt geen extra voordeel voor de volgende stap van je loopbaan.
Vind ik leuk
Bontscoach +445
woensdag 14 november 2018 om 10:40
Het voorbeeld klopt in theorie. PSV is op die manier de meest succesvolle club van Nederland geworden vanaf de jaren 80. Ze kochten de beste spelers weg bij de concurrenten, De Koemans, Gullit, Rijkaard, Vanenburg, Kieft, Arnesen, Lerby etc.

Verschil met nu is de enorme lokroep van het buitenland. Spelers gaan liever naar de nr. 16 van de PL dan de top 3 in NL. Daar verdienen ze ook het viervoudige.

Die verhouding blijft in de top hetzelfde. Bij Liverpool verdient Lozano straks 10 miljoen pj. Dat gaat Ajax echt niet trekken, die 20 miljoen salariskosten (bruto) voor 1 speler.

Nog even afgezien van de 80 miljoen die Lozano moet kosten....
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 10:40]
Vind ik leuk
slaski +2307
woensdag 14 november 2018 om 07:23
Wat een grapjas. Alsof er ook maar 1 speler van Feyenoord zou zijn die Ajax kan gebruiken/ nodig heeft. Die rommel hoeven ze nog niet voor niks.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 07:26]
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:58
als ik er toch 1 mag noemen, RvP is echt wel een betere speler dan KJH
Vind ik leuk
karnisse +393
woensdag 14 november 2018 om 12:05
Ik vindt Klaas juist de betere speler. Altijd al gevonden
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 12:07
dat kan :)
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 12:35
hij is alleen beter in schoppen
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:30
Met dravertjes kunnen we niks
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 07:58
dacht je zo ook over Suarez?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:26
Suarez is toch net een beetje beter dan schwalzano hoor
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 14 november 2018 om 12:10
we hebben niet over kwaliteiten maar over schwalbes en liggen enzo, suarez is er meester in!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 12:37
En lozano is koning ;)
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 12:40
nou suarez heeft het woord swalbe uitgevonden die dag dat hij nog in de dierentuin zat met zijn bijten.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:40
Dan koop de Jong, Malen, Bergwijn, Zoet en Doan ook maar meteen.
Spelen ze straks in een competitie met nóg minder weerstand. Slimme jongen die Bosz. Maar van Marc Netto hebben we niks te vrezen. Die gaat never nooit astronomische bedragen uitgeven aan spelers. Nee ze moeten met beide pootjes op de grond blijven staan. En kijken hoe PSV het telkens weer flikt om met beperkte middelen toch toppers binnen weten te halen.

Maar ik denk dat Ajax zich terugtrekt uit de Nederlandse competitie en vertrekt naar Amerika. Het kantoor staat er al nu de rest nog. En dan zou ik Donald Trump als trainer nemen. Vind ik wel bij Ajax passen.

Amen.;)
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
woensdag 14 november 2018 om 07:42
Wat een droef van een trainer. Nooit iets gewonnen. Wat een praatjes.
Vind ik leuk
orion73 +1540
woensdag 14 november 2018 om 07:45
Vermeer terug naar Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 07:48
Lees hier veel negatieve Feijenoord reacties maar volgens mij is het gat tussen ajax en Feijenoord op dit moment juist zo groot als tussen ajax en PSV gezien het aantal verliespunten, dus valt nog wel mee
Vind ik leuk
markie +2327
woensdag 14 november 2018 om 08:07
Je zuet zelf toch ook dat Feyenoord niet gelijkwaardig is aan Ajax of psv? En verschil tussen Ajax en Feyenoord is inderdaad 5 punten maar naar psv 10. Je kan dan toch niet zeggen dat ze het dan niet slecht doen?
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 08:08]
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 12:44
ik lees er anders geen een wel lees ik heel veel arrogante ajax reacties op andere clubs maar dat zijn we wel gewend van ze des te mooier als ze weer niets winnen dan kunnen ze weer roepen dat iedereen ze zo haat.
Vind ik leuk
soksa +1705
woensdag 14 november 2018 om 07:54
Leuk verhaal. Maar een paar haken en ogen. Als Lozano weg wil bij PSV zal hij waarschijnlijk naar een top 5 competitie willen en niet in de eredivisie blijven. Daarbij gaat Lozano al richting de 50 miljoen euro als hij weggaat, waatvan Bosz dus zegt dat Ajax dat nieg gaat doen? En als laatst, spelers van Feyenoord zullen vrijwel nooit naar Ajax gaan.
Vind ik leuk
markie +2327
woensdag 14 november 2018 om 08:06
Van psv naar Ajax zullen topspelers niet gaan. En feyenoord zal zoals het nu gaat geen spelers leveren die bij Ajax aan de bak komen.
Vind ik leuk
soksa +1705
woensdag 14 november 2018 om 09:37
V Persie, Jørgensen en Berghuis zullen, mits in vorm zeker wel aan de bak komen. Basis zou je nog over kunnen discusieren. Helaas is de vorm (op van Persie na) ver te zoeken op dit moment.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23469
woensdag 14 november 2018 om 07:58
Beetje bijblijven Bosz.... Ajax gaat Lozano niet halen! Waarom zou Ajax geld aan PSV gaan geven? Onzin. Ajax gaat gewoon verder op de ingeslagen weg. Werken aan structurele inkomstenverhoging en daarmee hogere beloningen.
Vind ik leuk
markie +2327
woensdag 14 november 2018 om 08:04
Wat moet Ajax met zo een clown?
Vind ik leuk
Come on Utreg +28966
woensdag 14 november 2018 om 08:08
Lozano gaat na PSV naar een grote competitie. Zou een stunt van jewelste zijn als Ajax daadwerkelijk de beste spelers van de competitie bij de concurrent gaat halen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:09
Ten eerste zit ik helemaal niet op die irritante Lozano te wachten. Talent genoeg maar ik vind het een kwal op het veld.

Ten tweede slaat het natuurlijk nergens op om je concurrentie zodanig te verzwakken dat het Nederlandse voetbal dalijk helemaal niks meer voorstelt.

En ten derde, welke speler zou Peter bedoelen dat wij bij Feyenoord weg moeten halen dan....?
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
woensdag 14 november 2018 om 08:13
Ja het is goed met jou Peterje.
Net of Lozano PSV inruilt voor Ajax?
Denk eens ff na.

Dit is niet de Premier League waar je ff van de ene topploeg naar de andere gaat.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:16
AUB geen Lozano! Walgelijk mannetje is dat!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:39
Ja, dat heeft Bayern nu ook!!😂😂
Vind ik leuk
MiloZandt +2009
woensdag 14 november 2018 om 08:44
Never ever gonna happen
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 08:52
Het is jammer dat het voetbal zo ver verkracht is door de komst van de miljoenen aan euro’s. Wat Peter bosz hier ook zegt is zeker waar maar helaas wel enige manier voor Ajax om ooit nog kampioen te worden. En als dat monopolie er is zoals bosz zegt dan is de Nederlandse competitie niks meer waard. Zonde!
Vind ik leuk
Hvdp +1570
woensdag 14 november 2018 om 08:55
ajax heeft zijn lijstje al klaar
Douan opvolger van de Jong
grootste talent van Psv van de zomer naar ajax(rara wie is dat ?)
Schuurs voor deLigt
Gravenbergh voor Zyech
maar het kan ook zo maar zijn dat ze allemaal nog een jaar blijven
er groeit iets moois in amsterdam!!

Vind ik leuk
Zultkop +6367
woensdag 14 november 2018 om 09:04
Prima plan Petertje, dan wordt onze zwakke competitie nog slechter. Het niveau van de andere clubs zal flink dalen, lijkt me voor ajax ook beter als ze zo min mogelijk weerstand krijgen, wordt zo'n team echt beter van. Bovendien, ik denk dat een speler als Lozano het na psv wel heeft gezien in de MM league. Die gaat naar het buitenland.
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 12:31
geen probleem dan heffen we toch gewoon nog twee clubs op om ajax te pliezen
Vind ik leuk
Vak 129 +1061
woensdag 14 november 2018 om 09:05
Bosz blijft zinnig praten. Zou een zegen voor Ajax zijn wanneer hij terug komt.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:16
Een psv LAMPIE OF KAKKERLAK ZAL
NOOIT EEN
AJAX HART DRAGEN OF OMARMEN
Vind ik leuk
Il Gordo +16917
woensdag 14 november 2018 om 09:40
Je gebruikt voor het eerst een toetsenbord?

Overigens ben ik als Feyenoorder erg blij met Vermeer. Dat domme sentiment...
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 13:32
wow en dat voor je eerste reactie mensen we hebben weer een nieuw trolletje
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 14:47
Nee Arie, dat klopt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13169
woensdag 14 november 2018 om 09:20
Gelukkig dat Bosz geen TD is bij Ajax, kopen bij de concurrentie voor top prijzen maakt de concurrentie sterker, bovendien zit Ajax helemaal niet te wachten op een speler van Feijenoord.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:34
Bayern deed dat ook bij dortmund

Psv deed dat bij feyenoord

Waarom niet denk ik dan

Alles kan
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 09:35]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:35
Nayern deed dat ook bij dortmund

Psv deed dat bij feyenoord

Waarom niet denk ik dan

Alles kan
Vind ik leuk
Il Gordo +16917
woensdag 14 november 2018 om 09:39
Omdat voor een topspeler binnen NL, of die nu bij PSV of Feyenoord speelt, een transfer naar het buitenland een aantrekkelijkere optie is dan naar Ajax.

Wijnaldum naar PSV is niet te vergelijken. Op dat moment was Feyenoord een absolute subtopper. Een Lozano heeft straks niet meer te winnen in Nederland.
Vind ik leuk
fedor2501 +5799
woensdag 14 november 2018 om 09:37
Mooie woorden van de man die mede aan de basis stond van de bijna ondergang van Feyenoord. Echt een klootzak eerste klas.
Vind ik leuk
Il Gordo +16917
woensdag 14 november 2018 om 09:38
Da's een mooie theorie. Ik denk alleen niet dat Lozano een volgende stap binnen Nederland wil doen. Die zal naar het buitenland gaan, op zoek naar meer weerstand (en aanzien). En dat geldt ook voor andere topspelers bij PSV (en evt. Feyenoord).
Vind ik leuk
Bizzy +23299
woensdag 14 november 2018 om 09:40
We verkopen Neres en we gaan Lozano halen ? Peter Bosz maakt zich volslagen belachelijk. Geloof niet dat Lozano en PSV daaraan meewerken. De man is inmiddels klaar met de eredivisie. Er ligt een afspraak tussen PSV en Lozano. Max 2 jaar spelen in de eredivisie, daarna een transfer naar een grotere competitie.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:41
Ik heb liever Neres dan Lozano
Vind ik leuk
Roeptoeter +12095
woensdag 14 november 2018 om 09:51
Als Ajax dit echt zou willen moet je constant de beste spelers uit de jeugdopleiding kopen. Laat ze de topspelers maar verkopen, komen vanzelf miskopen en dan is het geld op. Kunnen ze niet terugvallen op de eigen jeugd en moeten ze weer aankloppen bij de gemeente.

Ajax moet dit niet willen. Successen kopen door spelers bij de concurrent weg te halen is zo PSV jaren '80..
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 12:41
Niet zomaar wat roeptoeteren kerel.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12095
woensdag 14 november 2018 om 12:52
Wat klopt er dan niet?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 14:46
Er speelden weliswaar ex-Ajacieden in dat team, maar alleen Vanenburg werd van Ajax overgenomen. Die werd nl door Cruijf cs weggepest het jaar ervoor.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12095
woensdag 14 november 2018 om 14:59
Koeman? Gullit? Gullit weliswaar niet van Ajax, maar wel van een concurrent in die tijd.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:55
Aan dit zie je al dat Ajax echt het gevoel hebben dat ze Bayern zijn, ik zie niemand van PSV naar Ajax gaan, wat is de stap omhoog? dat je ipv de poule niet doorkomt dat je nu bij de laatste 16 er uit gaat? of is het dat je liever 2e word dan 1e? oftewel geen echte upgrade tussen PSV en Ajax bij bayern en dortmund was dat natuurlijk de afgelopen jaren heel anders.
Vind ik leuk
Frevol54 +197
woensdag 14 november 2018 om 10:18
Zou niet slim zijn. Zowel jouw sparring partner als jezelf worden zwakker van zo'n deal.
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
woensdag 14 november 2018 om 10:41
Lozano voor neres ?liever niet . Gekkie
Vind ik leuk
MR - +184
woensdag 14 november 2018 om 10:42
Denk niet dat de concurrenten daaraan mee gaan werken, en veel spelers ook niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 10:54
Zoveel geld heeft Ajax nou ook weer niet. Ajax moet ook eerst spelers verkopen voor zij spelers kunnen terugkopen. Feit blijft dat de Nederlandse markt gewoon te klein is om structureel mee te kunnen doen met de Europese (sub)top. De basis van je inkomsten moet je toch gewoon halen uit je nationale competitie.
Vind ik leuk
4everfcu +5070
woensdag 14 november 2018 om 11:13
hahaha nerres verkopen en lozano halen ja die haal je ook echt voor tien a twintig miljoen op hoor wat een grapjas
Vind ik leuk
Muscles +1403
woensdag 14 november 2018 om 11:40
Goed plan maar laat Marc maar schuiven want die gaat er echt over, Peter.....
Vind ik leuk
Voetbalfan +1779
woensdag 14 november 2018 om 11:44
Leuk bedacht door Peter Bosz, maar we hebben hier niet te maken met het spelletje FIFA 19 waar het WEL lukt.
Ten eerste zullen ze daar bij PSV niet aan willen meewerken, ten tweede denk ik niet dat een speler als Lozano het als een stap vooruit ziet!
Alleen financieel zou het een stap vooruit kunnen zijn, bij Borussia Dortmund wilde men ook niet meewerken maar kozen de spelers zelf ervoor om naar Bayern München te gaan.
Dat had er mee te maken dat die club altijd kampioen werd en waarschijnlijk ook iets meer salaris kon bieden.
Zoiets krijg je als Ajax zijnde alleen voor elkaar wanneer je de komende 4 seizoenen achter elkaar kampioen wordt, dan gaan spelers van clubs als PSV en Feyenoord misschien denken, oke wanneer ik nu naar Ajax ga dan is de kans groot dat ik kampioen word etc.
Alleen zie ik dat laatste NOOIT gebeuren, Ajax is de laatste seizoenen al geen kampioen geworden, laat staan of het dit seizoen lukt, dan wel de vier komende seizoenen achter elkaar.
Vind ik leuk
Floris5 +127
woensdag 14 november 2018 om 12:28
Laten we hopen dat er nooit een monopolie komt. Het hele beleid van Ajax gaat daar meteen mee de prullenmand in! Worden de rollen omgedraaid, PSV opleidingsclub en Ajax koopclub........
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:48
Het maakt niet uit wat ajax doet PSV blijft sterker in de competitie, want wij zullen altijd een goed team neer zetten in de eredivisie, men vergeet heel snel en Peter bos ook dat PSV een grotere club is in Zuid America dan ajax van wege onze brazilianse toppers in het verleden en nu ook in Mexico, ze hadden ook naar ajax kunnen gaan of Engeland of elders, maar toch naar PSV en dat zal blijven.
Vind ik leuk
deltiaan +1379
woensdag 14 november 2018 om 12:23
dat willen de aandeelhouders niet, die willen alleen hun eigen zakken vullen
Vind ik leuk
Floris5 +127
woensdag 14 november 2018 om 12:25
En in het volgende interview heeft hij het weer over de achteruitgang van het Nederlandse voetbal. Een mompelde is in geen enkele bedrijfstak goed, dus ook niet in het voetbal. Als Ajax het salarisplafond blijft verhogen dan zitten ze over een paar jaar met hele hoge vaste lasten waar ze nooit meer vanaf komen. Je hebt niet iedere 5 jaar spelers als De Ligt en De Jong. Er komen ook wel weer miskopen en je moet de salarissen toch blijven voldoen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 12:39
Ja en Lozano wil zelf ook... Moehahahaha.
Vind ik leuk
cj_fey +4293
woensdag 14 november 2018 om 12:42
Met het verzwakken van de competietie door concurrenten zwakker te maken, maak je uit eindelijk jezelf ook zwakker..... zonder tegenstaand groeien spelers niet, willen ze sneler weg.... Volgens mij dan toch...
Vind ik leuk
Romarioo +621
woensdag 14 november 2018 om 13:08
Is dit een open sollicitatie naar Ajax toe, Ajax vertellen hoe het moet en hopen dat je terug mag na ten hag?
Je hebt het niet eens een half jaar volgehouden bij Dortmund en nu vertellen hoe het moet.
Ga lekker je beleid voeren bij Feijenoord kan je ze helpen de concurrenten zwak maken, wie weet worden ze kampioen
Vind ik leuk
Realist1892 +1174
woensdag 14 november 2018 om 14:39
Ach het gaat Financieel goed maar wat heb je aan Geld als je geen Prijzen weet te winnen.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
woensdag 14 november 2018 om 15:45
De Brabantse overmoed blijft de one-liner geen prijzen winnen hanteren, lekker goedkoop en staat garant voor de provinciale status!!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 15:08
Als ze in het plaatje passen waarom niet Cruijff ging toch later naar de concurrent.dus kopen wat is club liefde gaat om de €
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 15:16
dus lozano voor een grijpstuiver halen en elke ajaxiet voor vijftig miljoen verkopen
de tik die bosz bij ajax heeft opgelopen was toch zwaarder dan ik dacht
Vind ik leuk
El Cazador +8600
woensdag 14 november 2018 om 15:42
Een monopolie positie heeft Ajax al en indien ze volgend seizoen wederom CL spelen zal dat alleen versterkt worden, maar of de ED competitie daar beter van word is nog maar de vraag.
Vind ik leuk
Tenno +91
woensdag 14 november 2018 om 16:30
Heeft Ajax niet nodig en volg aub niet de weg van Bayern. Mooi steeds door selecteren, want de echte voetballers komen er aan. Daar hebben ze niemand voor nodig.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 16:31]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 17:49
Helemaal goud voor 100 miljoen,ik zeg doen.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 18:17
Goed gezien van Peter. Ja is topsport.
Vind ik leuk
FTIDJ +19
woensdag 14 november 2018 om 18:43
Wat een enorm domme gedachte kronkel van deze man.
Hij denkt er sterker van te worden door zijn concurrentie te verslappen?

- Je wordt JUIST beter van goede concurrentie
- Spelers zullen helemaal nooit meer worden uitgedaagd.
- Nederlands voetbal gaat in zijn algeheel naar de klote als 1 club de monopoly heeft.
- Je verliest al je Europese tickets.
- Je speelt in het hele seizoen alleen in de CL nog een paar leuke potjes.
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
woensdag 14 november 2018 om 19:15
Hahahaha gesnoven Bosz ? Van de kampioen naar de nr 2. Logische move he ? CHUCKY wil prijzen en dat kan alleen in Eindhoven . Hij rolde ajax al 2x met 3-0 op. CHUCKY is de enige speler uit de eredivisie die bij de beste 50 spelers vd wereld zit. In Mexico kenne ze ajax niet eens. CHUCKY THA BOMB ! Maar ze dromen al jaren daar das wel duidelijk. En patertje ken geen Spaans.😂
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 19:17]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 22:39
jullie moet wel goed lezen wat hij zegt duidelijk dat het een voorbeeld is is maar hij zegt niet dat Ajax dat daadwerkelijk doet of gaat doen hij noemend als voorbeeld en niet dat AJAX dit daadwerkelijk doet

Ik snap trouwens niet wat de meeste iets tegen AJAX hebben het is tenslotte een doodgewone club net als PSV FEYENOORD AZ en als de rest van de ed clubs maar zo zie je maar weer hoeveel haat en neid is bij vooral AJAX en PSV fans waar komt dat door of hoe kan dit heeft het te maken dat AJAX qua financieel beter is dan de rest van de ed clubs en dat ze arrogant zijn sorry maar als dat zo is dat de arrogantie een rol speelt en dat AJAX qua financieel goed zit daar kan de club op qua financieel niets tegen doen en als er ook nog de rol speelt van arrogantie sorry maar dan moeten jullie eens kijken bij de ander ed clubs

daar zitten ook genoeg arrogantie tussen

zo wel bij AJAX als bij PSV FEYENOORD EN NOG 'N PAAR ED CLUBS het is niet alleen dat AJAX arrogantie is of heeft maar ook PSV Feyenoord daar zit net zo veel arrogantie tussen en ja ik noem deze twee 3 clubs op omdat het vaak ook tussen die clubs zijn niet elke club is perfect

en dat zeg ik niet omdat ik een AJAX supporter ben maar dit zeg ik omdat het altijd om deze clubs gaat

Wees gewoon eens realistische en maak ander clubs niet zwart of zet ze niet negatief in de picture dan zul je zien dat het beter gaat tussen deze fans en supporters daar kom je het verste mee je komt niet het verste als je elkaars clubs zwart maakt en natuurlijk zitten er rotten appels er tussen maar boeien laat deze dan gewoon links liggen en ga er dan niet op in ik vind dat altijd zo jammer dat dit bijna altijd gebeurt om elkaar clubs zwart te maken of negatief in de picture te zetten doe gewoon dan doe jullie gek genoeg
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
donderdag 15 november 2018 om 14:37
Wat een ei die Peter bosz ik gleuf ni da hij zulke onzin uitkraamt 😂
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 15:36
Wij kopen de sterkhouders van PSV en Feyenoord en zij halen de afdankertjes van Ajax.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws