'Spurs komt in actie en wil 'nieuwe Gerrard' vastleggen voor 40 miljoen euro'

    'Spurs komt in actie en wil 'nieuwe Gerrard' vastleggen voor 40 miljoen euro'

    Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 08:52wo 14-11-2018 om 08:52

    The Sun pak deze week groot uit met het nieuws dat Tottenham Hotspur bereid is om in januari tientallen miljoenen euro's te betalen voor Nicolo Barella. De Italiaanse middenvelder van Cagliari staat te boek als één van de grootste talenten van Europa. 

    Spurs-manager Mauricio Pochettino gaf onlangs aan dat zijn club van plan is om zaken te doen op de winterse transfermarkt. Afgelopen zomer was Tottenham de enige club in het Engelse profvoetbal die geen enkele nieuwe speler aantrok. Nu de selectie van Pochettino geplaagd wordt door blessures, is de nood aan de man. Onder meer Mousa Dembélé is voorlopig niet inzetbaar. Eerder waren middenvelders Victor Wanyama en Harry Winks lang uit de roulatie. 

    Barella debuteerde eerder dit jaar in de nationale ploeg van Italië. De spelmaker wordt in zijn vaderland gezien als één van de grootste talenten van dit moment. Ook Juventus, Manchester United, Chelsea en Arsenal zouden Barella op de voet volgen. Boulevardkrant The Sun omschrijft de international als 'de nieuwe Steven Gerrard'. Cagliari verlangt naar verluidt zo'n veertig miljoen euro voor Barella. 

    Plaats een reactie

    Analyse075 +1835
    woensdag 14 november 2018 om 08:59
    Zo zo de Spurs gaan kopen. Dat is lang geleden.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:14
    Eerder dit jaar werd Lucas Moura nog gehaald 25 miljoen pond. 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:00
    Ben benieuwd, moet toch iets gebeuren nu!?
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    woensdag 14 november 2018 om 09:24
    Dat zeker maar toch knap dat ze afgelopen transfer periode niets hebben gedaan en toch bij de top 6 zitten. SPURSGOSPURS
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 09:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 11:23
    Ben al 35 jaar Spurs fan en wat je duidelijk ziet nu is een soort stappen plan:

    Stap 1- Een solide selectie
    Stap 2- Top 4 elk seizoen (CL)
    Stap 3- Meedoen kampioenschap
    Stap 4- prijzen halen

    Denk dat ze nu tussen stap 2 en 3 inzitten. Op deze manier word je geen eendagsvlieg erg knap!
    Hoop dat Pochetino te houden is!?
    Vind ik leuk
    Demi +306
    woensdag 14 november 2018 om 09:30
    De nieuwe Gerrard????
    Ze durven nogal wat te roepen!!!!
    Vind ik leuk
    younited +4088
    woensdag 14 november 2018 om 13:58
    En jij durft ook erg veel overbodige leestekens te gebruiken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:40
    De nieuwe gerard die niet bij liverpool voetbalt is dus niet de nieuwe gerard
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 11:50
    Gerard Jansen?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1878
    woensdag 14 november 2018 om 09:43
    Dom, ze kunnen veel beter dat budget reserveren voor Frenkie!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:54
    Maar dan moet je ook nog even wachten. Begrijp me niet verkeerd: Frenkie de Jong is een serieus groot talent, maar nog niet zover dat hij in de top van de PL het verschil gaat maken. En dat is wel wat de Spurs nu (lees: in deze winterstop) nodig hebben.

    Ik denk dat hij nog een tussenstap nodig heeft en dan over anderhalf jaar echt een dragende kracht bij elke Europese topper kan zijn.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3963
    woensdag 14 november 2018 om 11:47
    Frenkie is veel meer geschikt voor snel en behendig spel : Spanje, Barcelona. Ik vind Engeland niet bepaald bij hem passen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:33
    Ben sowieso bang dat hij fysiek getest gaat worden de eerste weken, hetgeen Eriksen alleen maar beter en harder heeft gemaakt!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:31
    Ben bang dat deze speler ook niet het verschil gaat maken helaas!?
    Maar ik laat me graag verassen!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 09:51
    Koopie
    Vind ik leuk
    Stom +357
    woensdag 14 november 2018 om 09:52
    Hoe dik is dat boek met de grootste talenten van Europa eigenlijk? Ik lees elke week wel weer over een ander dat het één van de grootste talenten van Europa is...
    Vind ik leuk
    woensdag 14 november 2018 om 13:03
    Wel een koopie in de huidige markt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws