'Spurs komt in actie en wil 'nieuwe Gerrard' vastleggen voor 40 miljoen euro'

'Spurs komt in actie en wil 'nieuwe Gerrard' vastleggen voor 40 miljoen euro'

Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 08:52wo 14-11-2018 om 08:52

The Sun pak deze week groot uit met het nieuws dat Tottenham Hotspur bereid is om in januari tientallen miljoenen euro's te betalen voor Nicolo Barella. De Italiaanse middenvelder van Cagliari staat te boek als één van de grootste talenten van Europa. 

Spurs-manager Mauricio Pochettino gaf onlangs aan dat zijn club van plan is om zaken te doen op de winterse transfermarkt. Afgelopen zomer was Tottenham de enige club in het Engelse profvoetbal die geen enkele nieuwe speler aantrok. Nu de selectie van Pochettino geplaagd wordt door blessures, is de nood aan de man. Onder meer Mousa Dembélé is voorlopig niet inzetbaar. Eerder waren middenvelders Victor Wanyama en Harry Winks lang uit de roulatie. 

Barella debuteerde eerder dit jaar in de nationale ploeg van Italië. De spelmaker wordt in zijn vaderland gezien als één van de grootste talenten van dit moment. Ook Juventus, Manchester United, Chelsea en Arsenal zouden Barella op de voet volgen. Boulevardkrant The Sun omschrijft de international als 'de nieuwe Steven Gerrard'. Cagliari verlangt naar verluidt zo'n veertig miljoen euro voor Barella. 

Plaats een reactie

TottenhamHOT +6213
woensdag 14 november 2018 om 09:00
Ben benieuwd, moet toch iets gebeuren nu!?
Vind ik leuk
Demi +338
woensdag 14 november 2018 om 09:30
De nieuwe Gerrard????
Ze durven nogal wat te roepen!!!!
Vind ik leuk
younited +4038
woensdag 14 november 2018 om 13:58
En jij durft ook erg veel overbodige leestekens te gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:40
De nieuwe gerard die niet bij liverpool voetbalt is dus niet de nieuwe gerard
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 11:50
Gerard Jansen?
Vind ik leuk
PoepWagen +2082
woensdag 14 november 2018 om 09:43
Dom, ze kunnen veel beter dat budget reserveren voor Frenkie!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:54
Maar dan moet je ook nog even wachten. Begrijp me niet verkeerd: Frenkie de Jong is een serieus groot talent, maar nog niet zover dat hij in de top van de PL het verschil gaat maken. En dat is wel wat de Spurs nu (lees: in deze winterstop) nodig hebben.

Ik denk dat hij nog een tussenstap nodig heeft en dan over anderhalf jaar echt een dragende kracht bij elke Europese topper kan zijn.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4076
woensdag 14 november 2018 om 11:47
Frenkie is veel meer geschikt voor snel en behendig spel : Spanje, Barcelona. Ik vind Engeland niet bepaald bij hem passen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6213
donderdag 15 november 2018 om 22:33
Ben sowieso bang dat hij fysiek getest gaat worden de eerste weken, hetgeen Eriksen alleen maar beter en harder heeft gemaakt!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6213
donderdag 15 november 2018 om 22:31
Ben bang dat deze speler ook niet het verschil gaat maken helaas!?
Maar ik laat me graag verassen!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 09:51
Koopie
Vind ik leuk
Stom +536
woensdag 14 november 2018 om 09:52
Hoe dik is dat boek met de grootste talenten van Europa eigenlijk? Ik lees elke week wel weer over een ander dat het één van de grootste talenten van Europa is...
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 13:03
Wel een koopie in de huidige markt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws