'Brands zet hoog in met Everton en denkt aan vaste waarde Manchester United'

'Brands zet hoog in met Everton en denkt aan vaste waarde Manchester United'

Gepubliceerd: woensdag 14 november 2018 om 20:16wo 14-11-2018 om 20:16

Marcel Brands werkt aan een bijzondere deal voor Everton. Althans, dat meldt The Sun. De boulevardkrant schrijft dat The Toffees het vizier hebben gericht op Chris Smalling.

De verdediger van Manchester United beschikt over een aflopend contract op Old Trafford. Onderhandelingen over een nieuwe deal zijn gaande, maar met nog iets minder dan acht maanden te gaan begint de tijd te dringen. Verschillende Premier League-clubs zien daardoor hun kans schoon.

Volgens The Sun heeft Everton op dit moment de beste papieren. De club van technisch directeur Brands zou bereid zijn Smalling een financiële verbetering aan te bieden. De Engelse verdediger verdient op dit moment een slordige 102.000 euro per week.

Manchester United heeft overigens de optie om het contract van Smalling met één jaar te verlengen. Dat verandert echter niets aan de belangstelling van Everton. Brands schijnt in de winterse transferperiode al een poging te willen wagen. Smalling is basisspeler onder United-manager José Mourinho.

Poll

Zou Smalling een goede aankoop zijn voor Everton?

(835 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 14 november 2018 om 20:18
Kansloos
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:20
Kon je naam niet langer?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21158
woensdag 14 november 2018 om 20:22
Volgens mij wel..
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 09:34
Ja wel alleen dan wordt het verwijderd door de noord Koreaanse media waakhond hier
Vind ik leuk
M477Y +1301
woensdag 14 november 2018 om 20:52
Zes preken alleen over ons, wij zijn de grootste
Vind ik leuk
fier&koen +2446
woensdag 14 november 2018 om 21:55
Knap bedacht vind je niet? 😋
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:20
Slim, geen transfersom te hoeven betalen voor wat salaris extra

Zo'n speler kost toch snel een aantal tiental miljoen

Laat Brands maar schuiven..
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:20]
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:25
United heeft nog de eenzijdige optie om zijn contract te verlengen (dus tot medio 2020), dus je zult altijd behoorlijk moeten betalen, tenzij je hem pas over ruim 1,5 jaar transfervrij overneemt.
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:31
Oke, dat wist ik niet

Maar dan moet Man United hem ook graag willen houden

En daar zijn de meningen over verdeeld, ook onder de supporters

Prima voetballer hoor, maar heeft net niet de echte klasse

Net zoals veel MU spelers

Met dit soort spelers blijf je kwakkelen tussen plaats 3 en 6
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:34
Zelfs als ze hem willen verkopen in de zomer, zullen ze die optie lichten, aangezien ze weten dat afgezien van de top 6 er genoeg clubs zijn die hem goed kunnen gebruiken, bijv. bij een club als Fulham zouden ze nu zelfs een moord doen voor een centrale verdediger als Chris Smalling.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
pietprecies +10518
woensdag 14 november 2018 om 20:54
Lees het artikel nog eens goed ;-)
Vind ik leuk
Laliga +2665
woensdag 14 november 2018 om 20:24
Had hij niet al 2 cv’s gehaald van de zomer? Zouma en mina dacht ik. Voldoen die niet of is de rest niks?
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 20:26
Kurt Zouma is gehuurd voor een seizoen, maar Michael Keane en Mina liggen nog jaren vast, zijn jonger en zeker niet minder, daarnaast hebben ze de 22-jarige Holgate nog achter de hand en veteraan Jagielka die op zijn laatste benen loopt en je dus niet echt mee zou moeten tellen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:30]
Vind ik leuk
FCRat +240
woensdag 14 november 2018 om 20:26
Smalling voor een half miljoen per maand moet je niet doen. Is niet solide genoeg voor dat geld
Edit: als de brexit waanzin doorzet misschien niet eens zo'n slechte zet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 november 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
-40 +1065
woensdag 14 november 2018 om 20:46
Kopen, kopen, kopen laat dat maar aan Brands over.
Vind ik leuk
JCJWZ +14520
donderdag 15 november 2018 om 07:01
En naar de kleine clubs in NL maar wijzen dat ze moeten opleiden...
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 21:13
Strik eromheen voor de kerst gedachten en opgeruimd staat netjes!
Vind ik leuk
NvC +7438
woensdag 14 november 2018 om 23:15
Prima voor Everton. Samen met Mina een top verdediging!
Vind ik leuk
woensdag 14 november 2018 om 23:32
Brands kan niks zonder geld. Dit kan iedereen
Vind ik leuk
El Cazador +8680
donderdag 15 november 2018 om 00:01
Geld en macht doen rare dingen met de mens!!
Vind ik leuk
Marco S +6560
donderdag 15 november 2018 om 00:19
Ik zou dembele halen, speelt ook in het tweede van barca
Vind ik leuk
donderdag 15 november 2018 om 08:37
Ik hoop dat Everton hem haalt dan in United er iniedergeval van af. Prima speler verder voor een club als Everton maar zeker niet voor United, daar komt ie veel te kort voor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws