Gefrustreerde Locadia: 'Dat is wat mij boos maakt, het klopt gewoon niet'

    Gefrustreerde Locadia: 'Dat is wat mij boos maakt, het klopt gewoon niet'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 09:33do 15-11-2018 om 09:33

    Dat hij al ruim een jaar amper aan spelen toekomt bij Brighton & Hove Albion, maakt Jürgen Locadia 'boos'. Hij snapt niet waarom zijn manager hem geen eerlijke kans geeft. Dat laat de spits weten in een uitgebreid interview met De Telegraaf. 

    Locadia (25) zint op een vertrek bij Brighton. Het gebrek aan speelminuten knaagt aan hem. "Ik denk er veel over na. En dan kijk ik eerst naar mezelf. Ik vind dat ik op trainingen en ook tijdens wedstrijden, hoe kort ook, laat zien wat ik in mijn mars heb. Deze trainer geeft topaankopen vaak eerst de tijd en ruimte om te wennen. José Izquierdo en Alireza Jahanbakhsh speelden aan het begin ook niet, maar nu wel. Maar ik wacht al een jaar."

    In januari 2018 betaalde Brighton liefst zeventien miljoen euro aan PSV voor de spits. "De hele verhaallijn klopt niet. Dat is wat mij boos maakt. Ik was in februari fit, maakte doelpunten en speelde ook nog een goede wedstrijd tegen Manchester United in de FA Cup."

    "Daarna heb ik nauwelijks gespeeld, terwijl ze me koste wat kost wilden hebben. In de zomer draaide ik een goede voorbereiding, maar tevergeefs. Dat klopt gewoon niet."

    Plaats een reactie

    Il Gordo +10632
    donderdag 15 november 2018 om 09:35
    Misschien ben je gewoon niet goed genoeg?
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2570
    donderdag 15 november 2018 om 09:46
    In ieder geval volgens de trainer. Als een club zoveel geld voor je betaalt dan willen ze je het allerliefste opstellen. Als speler kun je gaan zeiken zoals Locadia nu doet of extra tijd investeren na de training en met de trainer praten en vragen wat hij moet doen om een basisplek te veroveren.
    Hij zet zich met dit interview nog verder op achterstand
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10632
    donderdag 15 november 2018 om 09:50
    Exact. Geen enkele trainer stelt z'n beste spits niet op.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:53
    Op trainingen zal het wel gewoon niet goed genoeg zijn en aan een aantal invalbeurtjes heb je niet veel. Je moet een aantal wedstrijden in de basis staan om hier echt over te kunnen oordelen. Maar goed PSV heeft er heel goed aan gedaan om hem voor 17 miljoen te verkopen.. overschatte spits.. kan alles wel redelijk maar blinkt nergens in uit..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:51
    Jij concludeert dus dat hij niet hard genoeg werkt op de training en ook niet met de trainer praat hierover?
    Vind ik leuk
    Nozem +174
    donderdag 15 november 2018 om 09:55
    Grappige aannamen maakt hij inderdaad
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10632
    donderdag 15 november 2018 om 09:57
    Dat eerste (niet hard genoeg werken) lees ik niet uit z'n reactie. Je kunt hard werken op de training en extra investeren in jezelf náást de training?

    Of concludeer ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2570
    donderdag 15 november 2018 om 18:00
    Nee dat concludeer ik niet. Ik concludeer dat de trainer blijkbaar vindt dat hij niet in de basis thuishoort.
    Dan moet je als speler de trainer overtuigen om dat wel te gaan doen.
    Blijkbaar lukt dat niet op de training. De gunfactor kan helpen als een trainer twijfelt tussen jou en iemand anders. Die gunfactor kan je beïnvloeden door veel met de trainer te praten, goed te luisteren en door je goede wil te tonen. Veel voetballers gaan meteen weg naar de training. Blijf langer, kom op vrije dagen naar de training etc om te laten zien dat je er alles aan doet. Daarnaast maken extra trainingen je ook beter.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10632
    donderdag 15 november 2018 om 18:05
    Helder. En volledig eens.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 10:00
    Na bijna een jaar mag je best je frustratie kwijt. En in ieder geval beter dan die ouwe lul wat er nu in staat
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6788
    donderdag 15 november 2018 om 10:14
    Zeventien miljoen voor een Premier League club is niks. Dat betalen ze voor tribune klanten.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3546
    donderdag 15 november 2018 om 13:07
    En daar is deze jongen een voorbeeld van...
    Vind ik leuk
    popiejopie +2784
    donderdag 15 november 2018 om 10:22
    17 miljoen is daar tegenwoordig een fooibedrag.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 10:44
    Dat is makkelijk praten. Als het na een jaar (vechten) niet lukt, mag je best verder willen kijken.

    Vind het altijd zo "makkelijk" gesteld. Let wel als jouw chef een jaar niet naar jou omkijkt maar de rest van de afdeling zich wel laat ontwikkelen ga je ook naar een andere baan kijken toch?

    Oh wacht, nee dat doen we hier niet in Nederland. Hier moeten we ons pensioen koste wat koste veiligstellen. Dus zetten we "de schouders eronder" en werken door.

    'Dont Rock the boat' mentaliteit

    😉
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2503
    donderdag 15 november 2018 om 09:52
    Vind hem niet minder dan die spits waar ze altijd mee spelen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10632
    donderdag 15 november 2018 om 09:56
    Geen flauw idee. Maar blijkbaar overtuigt-ie z'n trainer niet genoeg. Misschien moet-ie daar eens mee praten i.p.v. met de media. Dit soort teksten in de media helpt nooit echt mee.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2503
    donderdag 15 november 2018 om 11:43
    De media maken van een mug een olifant dat weet je toch ??
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10632
    donderdag 15 november 2018 om 12:02
    Ja, daarom moet je misschien ook niet altijd je onvrede in de media uiten.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3319
    donderdag 15 november 2018 om 10:06
    Nou.. Murray doet het wel heel erg goed hoor. Die heeft er al 6 goals in liggen, in 12 wedstrijden dit seizoen. Dat zijn hele goede cijfers voor een spits van eeb degradatie kandidaat. Ik zie Locadia die cijfers niet halen.
    Vind ik leuk
    HJR +8275
    donderdag 15 november 2018 om 11:57
    Oh jouw reactie niet gezien :). Hij heeft in 2 wedstrijden ook maar 15 min gespeeld, in totaal nu 900 min, dus 10 wedstrijden ;)
    Vind ik leuk
    HJR +8275
    donderdag 15 november 2018 om 11:56
    Murray scoort gewoon super makkelijk en is een goede spits hoor. 6 goals in 10 wedstrijden is prima. En vorig jaar deed hij het ook prima. Ik denk dat Locadia die spits ook een beetje onderschat heeft.
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    donderdag 15 november 2018 om 13:12
    Glenn Murray is 35 en bewijst elke week weer dat hij de man for the job is.
    Staat op het moment niet ter discussie en dat is pech voor Locadia
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6898
    donderdag 15 november 2018 om 09:35
    Het klopt wel, je komt gewoon tekort.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:49
    Je toeter roept weer is wat
    Vind ik leuk
    DingDing +168
    donderdag 15 november 2018 om 09:36
    Tja Brighton is geen Bayern Munchen he Jurgen, moeilijk om 100% te geven x)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 11:02
    Bayern was destijds de tegenstander van PSV. Hij speelt nu bij Brighton. Zie je het verschil? Dingding!
    Vind ik leuk
    Kevindo +1562
    donderdag 15 november 2018 om 09:37
    "Deze trainer geeft topaankopen vaak eerst de tijd en ruimte om te wennen. José Izquierdo en Alireza Jahanbakhsh speelden aan het begin ook niet, maar nu wel. Maar ik wacht al een jaar."

    Misschien dat zij zich onderscheiden met hun kwaliteiten? Zou dat kunnen? Of ligt alles aan een ander Locadia..?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5673
    donderdag 15 november 2018 om 10:39
    :) je hebt ook van die clubs waar ze weinig zelfreflectie hebben.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2109
    donderdag 15 november 2018 om 09:38
    "Deze trainer geeft topaankopen vaak eerst de tijd en ruimte om te wennen. José Izquierdo en Alireza Jahanbakhsh speelden aan het begin ook niet, maar nu wel. Maar ik wacht al een jaar."

    Trek je zelf de conclusie of moet ik het effe doen voor je?
    Vind ik leuk
    Kevindo +1562
    donderdag 15 november 2018 om 09:42
    Erg he? Zouden ze in Engeland geen spiegels verkopen?
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2109
    donderdag 15 november 2018 om 09:46
    Ben bang dat dit geen typisch Engels kwaaltje is.

    De meeste voetballers zijn vampiers vrees ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:38
    Ik denk dat de opzet van Brighton is om je voor veel minder te verkopen 🤔🤔🤔


    Idd dát klopt toch niet !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    Andre As +3180
    donderdag 15 november 2018 om 09:41
    Goed verkocht door PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:50
    Die gast heeft t gewoon niet, de gunfactor.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:50
    Omdat je gewoon tekort komt voor dit niveau Jurgen. Jammer maar helaas. Gewogen en te licht bevonden. Een draver die vanaf alle standen op goal rost zonder ook maar enige technische bagage. Marcel Brands heeft the deal of the century voor PSV gedaan.
    Vind ik leuk
    pos +8840
    donderdag 15 november 2018 om 09:53
    Je hebt waarschijnlijk iemand voor je die beter is. Die kans is ook vrij groot in Engeland. Zelfs in Eindhoven had hij geen basisplek.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 09:57
    Zal hij niet weten dat hij voor het buitenland niet goed genoeg is.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34256
    donderdag 15 november 2018 om 10:05
    Te bagger.

    De beste rechtsbuiten van vorig jaar in de Eredivisie zit daar ook op de bank dus dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3912
    donderdag 15 november 2018 om 10:06
    Dit stond hier vanmorgen toch ook al?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 10:06
    Het maakt niet uit waarom hij niet speelt. Moet je jezelf ook niet afvragen als je weet dat je 100% inzet toont.

    Gewoon een andere club zoeken buiten die verschrikkelijke Premier League.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:41
    Als je de concurrentiestrijd van Glenn Murray niet eens kunt winnen, kun je inderdaad misschien beter naar de Turkse competitie gaan, daar ben je dan veel beter af dan in die zogenaamd verschrikkelijke Premier League.
    Vind ik leuk
    kees ee +638
    donderdag 15 november 2018 om 10:11
    . . wie gaat er nou ook bij een tuincentrum voetballen ??
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6540
    donderdag 15 november 2018 om 10:14
    Kan ook aan de competitie liggen. Klaassen kwam ook niet aan de bak in engeland. Bij bremen merk je dat hij weer plezier heeft in het spelletje en vooral veel speelt. Zou voor deze man ook niet verkeerd zijn denk ik
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 10:22
    Hij snapt het niet... Gewoon een gevalletje concurrentie strijd verliezen.. jammer voor locadia. Misschien net als klaassen het proberen in de Bundesliga. Vind het sowieso geen echte premier leaque speler.
    Vind ik leuk
    wildlife +70
    donderdag 15 november 2018 om 10:25
    Nooit onder de indruk geweest van Locadia. Niet tevreden dan naar een oplossing zoeken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    Bbgida +13
    donderdag 15 november 2018 om 11:35
    Leuke speler, maar komt op dit niveau net ff te kort!!😂
    Vind ik leuk
    Bhj +1905
    donderdag 15 november 2018 om 12:33
    Het zal toch echt aan jezelf liggen.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    donderdag 15 november 2018 om 13:02
    Ik vind dat ik op trainingen en ook tijdens wedstrijden, hoe kort ook, laat zien wat ik in mijn mars heb.
    Je hebt het al laten zien. Het resultaat leidt tot bank zitten.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 13:49
    Ja jij wil naar een laagvlieger in Engeland omdat je daar een pak geld krijgt! Ook niet lopen zeuren dan, dat weet je daar onderin.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2137
    donderdag 15 november 2018 om 16:39
    Locadia; Locadia heb ik dat riedeltje niet eerder van je gehoord bij PSV?
    Vind ik leuk
    Vooruit +80
    donderdag 15 november 2018 om 18:48
    Op een enkele uitzondering na belanden alle voetballers die door PSV of Ajax worden geëxporteerd naar de ‘grote’ competities op de bank of op de tribune.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:46
    Achteraf praten is tuurlijk makkelijk maar dit kon je enigzins wel verwachten toen ie daarna toe vertrok. Ik hoop dat ie een club vind waar hij wel kan spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws