'Overmars wil Mexicaanse WK-ganger nog steeds naar Ajax halen'

    'Overmars wil Mexicaanse WK-ganger nog steeds naar Ajax halen'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 17:32do 15-11-2018 om 17:32

    Ajax en Edson Alvarez worden door Mexicaanse media opnieuw aan elkaar gelinkt. De 21-jarige verdediger van Club América zou nog steeds op het lijstje van de Amsterdammers staan.

    Dat wordt gemeld door diverse Mexicaanse media, waaronder Esto. Club América heeft nog geen officieel bod van Ajax ontvangen, maar de scouting van de Amsterdammers is al wel een paar keer voor Edson naar Mexico afgereisd om hem te bekijken. Club América ziet in Edson een belangrijke pion, maar is bereid om naar aanbiedingen te luisteren van clubs die hem willen hebben.

    Edson bevestigde woensdag op een persconferentie dat hij in de belangstelling staat van een aantal clubs. De naam Ajax viel niet. "Het is een droom van iedere speler (om in Europa te spelen, red.), in ieder geval die van mij. Er is interesse van bepaalde teams, maar dat is het enige dat ik kan zeggen." Esto beweert stellig dat Ajax nog steeds voor Edson in de markt is.

    Ajax had vorig seizoen al interesse in Edson, nog voor het WK in Rusland. Inmiddels zal de verdediger een stuk duurder zijn omdat hij meer bagage heeft, onder meer omdat hij basisspeler was op het WK. Over eventuele vraagprijzen van Club América wordt niets geschreven in Mexico. De Telegraaf meldde in april dat directeur spelersbeleid Marc Overmars in Amsterdam 'vrijblijvend' sprak met Eduardo Hernandez, de zaakwaarnemer van Edson. 

    Plaats een reactie

    donderdag 15 november 2018 om 17:34
    Hebben ze niet genoeg verdedigers?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:35
    Regeren is vooruit zien.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    donderdag 15 november 2018 om 18:00
    Ik begrijp het inderdaad ook niet.. met de Ligt, Blind, Wöber, Veltman, Schuurs en ik vergeet er vast nog een aantal uit de jeugd.. natuurlijk gaat de Ligt volgend jaar weg.. maar Schuurs naast Wöber of Blind is toch ook minstens zo goed als deze Mexicaan?
    Vind ik leuk
    slechtekont +4775
    donderdag 15 november 2018 om 18:09
    Blind/Wober op links, Schuurs/Edson op rechts.

    Rechtsback Veltman/Mazroui of Veltman wordt verkocht. Anders verkopen ze Kristensen/Orejuela.

    Kunst is om Tagliafico te houden, en dan Bakker langzaam te brengen in de beker/tegen zwakkere broeders.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8669
    donderdag 15 november 2018 om 18:32
    Neejoh. de kunst is om Veltman te verkopen. Dat is schier onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Sebasje +397
    donderdag 15 november 2018 om 20:29
    ...even Raiola bellen zou ik zeggen....
    Vind ik leuk
    slechtekont +4775
    donderdag 15 november 2018 om 21:18
    Waarom? Hangt van zijn ambitie af. Gudelj sleet je ook voor 6 mio aan China.

    Als je 4 mio+ voor hem kan krijgen heb je zijn salaris kosten van de afgelopen 5 jaar er al uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:50
    Deels met je eens, maar ik vind dat je Schuurs en Botman ook kansen moet geven. Zijn namelijk grote talenten met name de laatste. Ik zoud als ik Ten Hag was alvast ff een paar wedstrijden die 2 de kans geven en kijken of deze Mexicaan nodig is.

    Overigens vind ik Kristensen persoonlijk beter dan Mazraoui, maar dat is niet relevant nu.
    Vind ik leuk
    TNG +31
    donderdag 15 november 2018 om 18:10
    De ligt en Veltman gaan sws binnenkort weg. Dan heb je alleen nog Blind, Wober en Schuurs waarvan er 2 linksbenig zijn. In de jeugd loopt er naar mijn weten iig geen bijzonder verdedigend talent. Vind het meer dan logisch dat ze een CV kopen
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    donderdag 15 november 2018 om 18:12
    Ben er eigenlijk blind vanuit gegaan dat Ajax wel wat goeds in de jeugd zou hebben..
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14751
    donderdag 15 november 2018 om 18:22
    Goeie kans dat een jeugdproduct een aankoop ook uit de basis houdt. Is niet erg toch? Gebeurd nu ook op de rechtsback positie. Mazraoui houdt 2 aankopen op de bank en de Ligt houdt Wober op de bank. Is altijd al zo geweest bij Ajax, maar bij blessures een aankoop achter hand kan prima. Of ze verrassen zoals Tagliafico ook prima;)
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    donderdag 15 november 2018 om 18:46
    Wöber naast de Ligt maakt meer indruk dan Blind.. zou überhaupt Blind nooit in de basis zetten..
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    donderdag 15 november 2018 om 19:00
    Dan ben jij niet echt serieus te nemen, hij is zo belangrijk in dit team, hij heeft alleen die uitstraling niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:52
    Is ook zo! Botman is een groot talent!
    Vind ik leuk
    Lee +455
    donderdag 15 november 2018 om 18:43
    Veltman weg? Wie wil hem op dit moment kopen dan, 9 mnd geblesseerd geweest, die gaat voorlopig helemaal nergens heen!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:51
    Botman is echt een heel groot talent! Sven moet echt de kans krijgen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 18:30
    Ik denk dat Blind volgend seizoen op 6 speelt.
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +3479
    donderdag 15 november 2018 om 19:10
    Deze gozer ipv Mallagan ofzo , of willen ze beide?
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    donderdag 15 november 2018 om 19:12
    Flirten met de een en de ander. Kijken welke hapt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 19:21
    Ik denk dat ze meerdere opties hebben. Ik verwacht dat blind naar 6 gaat en dan zou allebei niet gek zijn, want de ligt vertrekt ook. Dan heb je een ervaren en een talent
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    donderdag 15 november 2018 om 18:58
    Schuurs komt nog veel te kort, en een brede selectie met zoveel wedstrijden is niet verkeerd, de Ligt zal zeker gaan en Veltman moet eerst maar eens fit worden, en hij wilde ook wel weg., doorselecteren dus.
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    donderdag 15 november 2018 om 20:07
    Blind naar middenveld volgend jaar. De ligt verkopen en een goede rechtspoot erbij.

    En dan op jacht naar een goede middenvelder.
    Vind ik leuk
    edjedonnie +113
    donderdag 15 november 2018 om 20:15
    Met 1 extra goeie verdediger kan Blind volgend jaar Schone zn plek overnemen
    Vind ik leuk
    Omam-Biyik +303
    donderdag 15 november 2018 om 18:05
    Idd schaalNr34, als Overmars in het verleden iets werd verweten was het wel dat de selectie niet op orde was bij aanvang van het seizoen. Dat heeft ze de afgelopen jaren bij het begin van de competitie de nodige punten gekost. Nu het zo goed als zeker is dat De Ligt vertrekt, kun je als club hier maar beter op anticiperen.

    Overmars is ook wat wijzer geworden door de jaren heen ;-)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14751
    donderdag 15 november 2018 om 18:23
    Oei en net nu Psv denkt aan het vermarkten van Mexico komt Ajax met een Mexicaan. Die willen straks allemaal weer een Ajaxshirt ipv een Psv shirtje. Armr Brands had dit niet zien aankomen, die dacht natuurlijk dat Overmars Mexico niet kende...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:39
    Brands ???
    Vind ik leuk
    Bruurke +577
    donderdag 15 november 2018 om 18:41
    En toen werd je wakker......
    Vind ik leuk
    JoTaPe +998
    donderdag 15 november 2018 om 19:37
    Idd hij werd wakker en ontdekte zijn eerste schaamhaar.....wat een dom gekwal van die gast
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    donderdag 15 november 2018 om 19:32
    Afkijken van PSV is kampioen worden
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:36
    Nee.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:40
    Nee natuurlijk niet
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 17:42
    Topper De Ligt gaat weg, en wil je meedoen in Europa moet je een grote selectie hebben! Zoals alle subtop, top ploegen in bijvb de CL
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:49
    Daarom gaat het voetbal juist achteruit. Omdat die clubs goede bankzitters kopen.
    En wij dus naar C acteurs kijken, bij de andere clubs.

    Ook dat is het effect van de CL.
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 17:54
    Daarom is het goed dat Ajax Tadic, Blind haalde en daarvoor o.a Tagliafico en Ziyech weten te behouden en eigen talenten kansen blijven geven zoals Mazraoui. Ajax heeft nu 14/15 gelijkwaardige spelers in de zin van we worden er niet slechter van als ze als wisselspeler worden gebracht. Met het geld wat Ajax heeft kan het dat niveau aanhouden.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:03
    Precies, ongeveer 16 basisspelers die allemaal kunnen spelen, de rest aangevuld met talent uit de jeugd.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:05
    Je hebt Frenkie, Neres, Ziyech, Tadic, Dolberg en de Ligt.
    Die hebben geen gelijkwaardige vervanger hoor.
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 18:11
    Je hebt ook geen gelijkwaardige vervangers voor Countinho, Messi, Suarez enz.. gaat erom dat je vervangers hebt die je kan inbrengen van niveau.
    Eiting voor Schone
    Hunter voor Dolberg
    Neres en vdBeek die elkaar vaak afwisselen
    Wober die goed ontwikkeld en prima inzetbaar in de verdediging.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 18:34
    De selectie is wel breed genoeg om een paar daarvan op te vangen.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8103
    donderdag 15 november 2018 om 17:44
    Overmars gaat ook op de Mexicaanse tour, echter de beste Mexicanen gaan naar Ons PSV!
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    donderdag 15 november 2018 om 17:49
    De grootste huileballen ja
    Vind ik leuk
    zwollie +8449
    donderdag 15 november 2018 om 17:55
    En duikelaartjes
    Vind ik leuk
    Romario9 +12063
    donderdag 15 november 2018 om 20:44
    Staat over een paar maanden weer te huilen met een kampioensschaal boven z’n hoofd.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8103
    vrijdag 16 november 2018 om 07:14
    De aller grootste zit nog steeds in Amsterdam.......Tadic!
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    vrijdag 16 november 2018 om 07:28
    Haha, tadic is niks tegenover lozano en luukie
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:01
    Hey Henk!
    Ben blij voor je.

    Vind ik leuk
    Iggy +4002
    donderdag 15 november 2018 om 23:10
    Ow ja joh?!
    Vind ik leuk
    klaasvaak +155
    donderdag 15 november 2018 om 18:15
    Ach tussen 'wil halen' en binnen halen zit nog een wereld van verschil. Zo'n jongen slaat de Nederlandse competitie echt wel over!
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1133
    donderdag 15 november 2018 om 18:47
    Overmars ziet alle Mexicanen bij PSV kampioen worden!
    raakt in paniek!
    en dus ook op de Mexicaanse tour
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:47
    Vervanger van De Ligt als hij weggaat denk ik. Alleen ik vind dat je ook aan jongens als Botman moet denken. Die komen er ook aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:26
    Er gaan 2 weg dus 2 komen eraan

    Magallan en alvarez
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:03
    Denk dat er ondertussen een lijst ontstaat in de bovenste lade van Marc zijn bureau, en dat er voor elke speler straks 2 opties zijn A en B wil A niet dan B. Verstandig lijkt me zo heb je je team weer op tijd op orde voor het nieuwe seizoen. Laat Marc maar schuiven, ben benieuwd welke namen er allemaal voorbij gaan komen?!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:36
    Overmars lijkt wel een ambtenaar, die doen overal ook zo lang over.

    Je plaatst een bod, je krijgt een tegenbod, je biedt nog een keer ... en klaar. Graag of niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:38
    Hij is voor de toekomst.. daarbij ambtenaar gudde kwam en vertrok zonder nieuwe Kuip
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:39
    Gudde had dan ook met ambtenaren te maken.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    donderdag 15 november 2018 om 17:54
    Gudde had meer te maken met zijn eigen achterban.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:04
    Gudde was gewoon een echte Ajacied! Hoe hij een oorlog tegen het legioen begon.. kan niet anders dan dat hij een van ons is!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:38
    Beter dat dan een TD hebben die alleen maar Eredivisie spelers haalt voor veel te veel geld 🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:40
    Zoals Schuurs?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:41
    Fortuna speelde inderdaad al Eredivisie toen die werd gehaald 🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:42
    Daarom ... KK divisie nivo zelfs dus.
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 17:43
    Schuurs is een top talent
    Dus slecht voorbeeld😉
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    donderdag 15 november 2018 om 17:45
    Zo is het! Die jongen zijn ze klaar aan het stomen voor komend seizoen!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:46
    Dat zeiden ze van Haps en Larsson ook.
    Garanties heb je nooit.
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 17:50
    Beide ouder, Schuurs al jaren een groot talent zoals Frenkie dat ook was. Larsson vond ik altijd al goed voor de subtop maar zag in hem niet een speler voor een topclub. Haps heeft veel blessures gehad bij Feyenoord vind het niet terecht als ik daar wat over zeg, hij koste veel maar heeft ook veel pech gehad.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:55
    Larson en haps stonden volgens velen op lijstjes van ajax. Maar ik ben blij dat ze die nooit hebben gehaald
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:05
    Haps? Zeker.
    Larsson? Never nooit.

    Maar ik ben blij dat Ajax is gestopt met middelmaat halen uit de ED (viergever, gudelj, duarte, vd hoorn etc)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:35
    Labyad.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:04
    zal gehaald zijn om ten hag te paaien, verschil met die anderen is dat die wekenlijks mochten falen in de basis, labyad houd wekenlijks mooi de bank warm.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    donderdag 15 november 2018 om 18:33
    Haps en Larsson spelen bij F.
    Dat is een ander nivo
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:33
    Om over F. te spreken ook. Maar dan kom je in de kelderklasse terecht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 18:35
    Wie zeiden dat dan? Want dat waren nooit toptalenten volgens mij
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:37
    70% van NL.

    Feyenoord zou vorig jaar ook makkelijk kampioen worden, werd voor het seizoen gezegd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 18:38
    Oh, nou, daar zou ik niet meer naar luisteren dan.

    Oh, ja, nee, natuurlijk niet. Gekkigheid. Dit jaar ook niet en de komende seizoenen ook weer niet denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:40
    Gelukkig denk jij het maar.

    Andersom zou ik het ook denken. En vooral hopen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 18:43
    Ja, ik hoor wel bij de mensen die Haps en Larsson geen toptalenten vonden en Feyenoord geen kampioen zag worden vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:54
    Al heeft hij het wel moeilijk. Hij moet leren met meer ruimte in zijn rug te spelen. Kijk naar de ligt dat is echt het type dat je nodig hebt achterin een killer die een meester is in het balveroveren in de 1 tegen 1, zoals davinson sanchez dat in het europaleage jaar was
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 17:57
    Frenkie heeft ook vlieguren moeten maken bij Jong Ajax, daarom fijn om een jong elftal in de KKD te hebben, dat mist bijvb Feyenoord die kunnen hun talenten wat er even naast staat niet verde ontwikkelen op redelijk niveau.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:01
    Dat is waar maar bij jong was frenkie ook al goed en vind schuurs niet zo geweldig dit jaar. Terwijl hij vorig jaar in de zelfde competitie regeerde achterin
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    donderdag 15 november 2018 om 17:56
    Schuurs is geen de Ligt en dat hoeft ook niet, Ajax is bezig met een brede selectie op te bouwen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +12063
    donderdag 15 november 2018 om 20:45
    Nee zoals Labyad en Sinkgraven
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    donderdag 15 november 2018 om 17:41
    Ja, of die op afdankertjes tocht is bij dr grootste en mooiste club van Nederland
    Vind ik leuk
    fr0do +1464
    donderdag 15 november 2018 om 17:40
    Ajax besteed niet de kleine bedragen die feyenoord besteed dus denk je er toch wat langer over na. Ik snap dat feyenoord meteen ja zou zeggen als zij dat geld hadden, als je ziet wat voor armoe daar op het veld staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:41
    Vlgs mij zijn de beste Ajacieden zelf opgeleid. Toch?

    Nog steeds voor mij gevoel, door Cruyff en Jonk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 17:42]
    Vind ik leuk
    fr0do +1464
    donderdag 15 november 2018 om 17:45
    Frenkie, Neres, tadic, Ziyech zijn niet zelf opgeleid. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg, en we willen juist vooruit gang, niet stil blijven staan in het verleden. De Nederlandse competitie bijv. Denkt nog steeds fantastisch te zijn op basis van winst in het verleden, kijk naar Europa en je ziet dat wij eigen niks meer voorstellen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:08
    De beste Ajacied is nu toch ook zelf opgeleid?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:45
    Net als mijn naamgenoot een paar jaar geleden bij Feyenoord. Dat zal wel geen toeval zijn.
    Vind ik leuk
    Enden +4238
    donderdag 15 november 2018 om 18:01
    Zo ging het vroeger ja
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    donderdag 15 november 2018 om 18:35
    Nee, jullie schieten lekker op :p
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:38
    We gaan als de brandweer ... weer ... weer.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1150
    donderdag 15 november 2018 om 18:40
    Niet alles gaat zo makkelijk wim. Ouwe ruk vogel.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:24
    Ouwe rukvogel.

    Wel orgineel, maar even goed nr. 921.
    Vind ik leuk
    035 +6417
    donderdag 15 november 2018 om 20:42
    Dan zou hij wel directeur bij jouw club geweest zijn. Is het ook verklaarbaar waarom de schaal pas na 18 jaren komt. :-))))
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:55
    Overmars lijkt wel een ambtenaar, die doen overal ook zo lang over.

    Je plaatst een bod, je krijgt een tegenbod, je biedt nog een keer ... en klaar. Graag of niet.

    Lijkt marktplaats wel, misschien moet er een soort marktplaats voor spelers komen om de boel wat sneller tel aten verlopen?! Geintje.........

    Kan idd allemaal wel wat sneller!
    Maar dat vind ik sowieso van die verschrikkelijke trage KNVB ook!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:58
    Messi zou ik in 3 sec gekocht hebben. Zonder twijfel.
    Vind ik leuk
    Muscles +964
    donderdag 15 november 2018 om 17:46
    Heel goed anticiperen op volgend seizoen, nu al. Relatieve leegloop komt er aan, dus nu al kijken.....
    Vind ik leuk
    meloen87 +804
    donderdag 15 november 2018 om 17:47
    Een prima versterking voor Ajax, zeer talentvol. En met het oog op een zeer waarschijnlijke wintertransfer van De Ligt, zou dit dus geen slecht idee zijn.
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    donderdag 15 november 2018 om 17:49
    De ligt vertrekt niet in de winter. Of het bod moet zo belachelijk hoog zijn dat zelfs Ajax niet kan weigeren..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:47
    Overmars moet wel komt straks een leegloop .
    Vind ik leuk
    Forever Ajax +2285
    donderdag 15 november 2018 om 17:48
    Als het zo een zelfde jankbal is als lozano hoop ik dat ze hem heel snel daarlaten!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:50
    De kranten moeten natuurlijk ook vol komen he. We noemen ff een naam en voila 't barst weer los.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 17:53
    Opvolger van de ligt en misschien ipv van magallan, zijn allebei rechter Centrale verdedigers. Ze zullen ze niet beide halen,dan kun je schuurs al afschrijven. Ik ken ze beide niet maar een basisspeler van mexico met 21 zal wel iets kunnen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4013
    donderdag 15 november 2018 om 17:55
    Geen enkel bod uitgebracht, maar oh jee: 'hij staat op een lijstje!'
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:01
    Tja in Amsterdam willen ze in het zelfde vijvertje vissen als die van PSV
    Vind ik leuk
    Swout +1136
    donderdag 15 november 2018 om 18:08
    Wij houden niet echt van die gemeente vijvers..Wij vissen liever op groot water.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 18:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:11
    Markie kan slecht zelf wat bedenken he
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 18:18
    Onzin we hebben daar scouts zoals we scouten in Argentinië, Brazilië, Colombia enz..
    Psv heeft niet het alleen recht op Mexicaanse spelers beetje arrogant weer...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    donderdag 15 november 2018 om 18:15
    Oh jee. Als PSV zich maar niet bestolen gaat voelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:33
    Waarom dan. Voor de Mexicanen is er maar één club en dat is PSV.
    Ajax is niet echt een concurrent voor PSV op de Mexicaanse markt.
    Ook al is de zak met geld nog zo groot Ajax zal voor de Mexicanen altijd 2 de keus zijn ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    donderdag 15 november 2018 om 18:41
    Oooh dan komt hij sowieso niet naar Ajax.
    Maar alle gekheid op een stokje. PSV kan natuurlijk niet iedere Mexicaan kopen. En Mexicanen snappen ook wel dat het niet zozeer uitmaakt of je nu bij PSV of Ajax speelt. Het is de Eredivisie wat een ideale opstap is.
    Als ze beiden hetzelfde salaris bieden zal PSV ongetwijfeld de voorkeur krijgen, maar als Ajax echt wil, gooien ze gewoon 5 ton per jaar extra neer en zit hij binnen no time bij Ajax.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    donderdag 15 november 2018 om 18:22
    Waarom is PSV niet in de markt voor hem?
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    donderdag 15 november 2018 om 19:28
    Gemeente betaalt dit keer niet.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    donderdag 15 november 2018 om 19:51
    Misschien moet Feijenoord een samenwerking aangaan met PSV.
    PSV brengt gemeente info in
    Feijenoord brengt zijn advocaat in bij strafzaken
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 18:41
    Mexico is meer PSV toch?
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 16 november 2018 om 12:07
    Ik denk eerder andersom
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 18:14
    Kan ook
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    donderdag 15 november 2018 om 18:42
    Overmars lijkt te denken: 'misschien lukt het ons wél, als we óók Mexicanen gaan halen'.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    donderdag 15 november 2018 om 18:51
    Maar mexicanem houden van een wame topclub, dat is hier alleen psv dus. Niet zo'n koude en kille club als ajax.
    Vind ik leuk
    markie +1293
    donderdag 15 november 2018 om 19:08
    Je valt in herhaling... Verzin eens wat anders
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 16 november 2018 om 12:07
    gaap
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    donderdag 15 november 2018 om 18:51
    Taco aan je haakje.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    donderdag 15 november 2018 om 18:53
    Niet nodig. Roddel en achterklap om de etalage ff af te stoffen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13308
    donderdag 15 november 2018 om 19:04
    Overmars wilde die Magallan, maar dat wordt 'm blijkbaar niet.. Dus dan is deze speler het alternatief..
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    donderdag 15 november 2018 om 19:27
    Of het is een afleidingstruc, laat Overmars maar schuiven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174612
    donderdag 15 november 2018 om 19:14
    Cash maakt overuren achter zijn bureautje.

    En maar denken hoe doen ze dat toch en verhip hij had het : Mexicanen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    rexxo +2652
    donderdag 15 november 2018 om 19:16
    Hij is in ieder geval niet zo een dwerg als die Flipper van PSV die zo van duiken houd.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1919
    donderdag 15 november 2018 om 19:26
    Z'n zaakwaarnemers zullen wel zwichten voor het grote geld. Oh wacht, Ajax heeft ook groot geld 😃
    Vind ik leuk
    SvL +354
    donderdag 15 november 2018 om 19:32
    Die pikt PSV wel op.
    Vind ik leuk
    JoTaPe +998
    donderdag 15 november 2018 om 19:34
    Dat Ajax wil ook echt in alles PSV nadoen zeg...😂😂😂
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 20:06
    Raar gesteld door de Psvers hier

    Ajax heeft daar scouts en is ook al tijden bezig in Brazilië, Argentinië, Colombia enz. Scouts dragen spelers aan omdat ze die goed vinden, niet omdat toevallig een andere spelers van dat land halen.
    Rare gedachte, alsof Psv alleen recht heeft op Mexicanen en Ajax op Denen. Beetje Calimero berichten lees ik hier...
    Vind ik leuk
    JoTaPe +998
    donderdag 15 november 2018 om 21:00
    Ach stakker.
    Ken je Calimero?
    Uiteindelijk liep het voor hem altijd goed af!
    Dat is zo sneu om elke keer te roepen...beetje Teletubbie niveau heb je nog.
    Maar Ajax wil toch PSV nadoen...Mexicanen kopen, in USA kantoor openen waar PSV al zit....in China werken terwijl PSV al jaren in Verre Oosten zit. Kampioen willen worden terwijl PSV dat al jaren is....moet ik nog doorgaan??
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +463
    donderdag 15 november 2018 om 21:02
    😂😂😂😂
    Kansloos!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 16 november 2018 om 06:52
    Er is níks mis met Teletubbies!
    De rest klopt, overigens 😉.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:47
    In het territorium van psv vissen. Wwer de 020
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:18
    Mexicaans is best lekker, maar heb toch liever Argentijns!!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 21:28
    Nooit van gehoord..althans, niet als "talent" of speler met een hoge potentie.
    En ook al 21? Laat maar naar PSV vetrekken. Is zelfs leuker voor hem met Lozano en guti al daar.

    Of Overmars weet dat psv hem wel wil maar niet kan betalen en dacht puur om te focken, dan kopen wij hem. lekker puh 😆
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    donderdag 15 november 2018 om 21:53
    Ajax gaat Psv nadoen...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:17
    Wees blij dat we Lozano en Bergwijn niet kopen!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:16
    Logisch dat Overmars nu al bezig is die heeft straks €200mlj te besteden en hij zal wel moeten want de 2e keus is nog niet goed genoeg, ben benieuwd! Doe je best Marc je kan het dat heb je al bewezen!
    Vind ik leuk
    ritje +313
    vrijdag 16 november 2018 om 07:43
    hallo Er is 1 speler waar Ajax voor moet gaan! Odegaard!!! mvg ritje
    Vind ik leuk
    ritje +313
    vrijdag 16 november 2018 om 07:46
    hallo Gaat het weer niet door met Magallan? dat ze daarom die Mexcaan als alternatief willen hebben? mvg ritje
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    vrijdag 16 november 2018 om 09:46
    DEZE speler. Hier moet Ajax absoluut voor gaan! Deze winter al, want volgens mij is hij direct inzetbaar in de CL.

    Een absolute boost voor Ajax' huidige selectie en een pure noodzaak met het oog op volgend seizoen bij een eventuele verkoop van de Ligt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws