Lof voor toptalent van Real Madrid: 'Hij kan de nieuwe Cristiano Ronaldo worden'

    Lof voor toptalent van Real Madrid: 'Hij kan de nieuwe Cristiano Ronaldo worden'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 20:22do 15-11-2018 om 20:22

    Vinicius Junior heeft het in zich om op termijn 'de nieuwe Ronaldo' van Real Madrid te worden. Dat voorspelt de Braziliaanse voetballegende Cafú. De voormalige rechtsback van AC Milan weet zeker dat zijn achttienjarige landgenoot een succes wordt.

    "Vinicus gaat triomferen bij Real Madrid, maar hij is op dit moment nog geen ster", laat Cafú weten aan FOX Sports Mexico. "We kunnen hem nog niet vergelijken met Cristiano Ronaldo. Cristiano is Cristiano, met zijn geweldige geschiedenis bij Real. Hij overwon alles daar."

    Toch is Cafú enthousiast over Vinicius Junior. "Vinicius heeft alles om in zijn voetsporen te treden. Hij kan de nieuwe Cristiano worden, maar het vergt nog veel zweet voordat hij zo ver is." De vleugelaanvaller kwam dit seizoen pas drie keer als invaller binnen de lijnen in de Primera Division. Daarin scoorde hij één keer.

    De Braziliaan kwam onder trainer Julen Lopetegui nauwelijks aan de bak in het Estadio Santiago Bernabéu. Na diens ontslag lijken de kansen van het toptalent zich onder Santiago Solari wel iets ten goede te keren. Hij behoort vaker tot de wedstrijdselectie en deed tegen Viktoria Plzen in de Champions League een half uur mee.

    Poll

    Vinicius Junior de nieuwe Ronaldo?

    (675 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 15 november 2018 om 20:26
    Laat hem dan maar spelen daar in Madrid!
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1235
    donderdag 15 november 2018 om 20:56
    Laten we hopen dat het geen Odegard wordt. Dat is toch jammer als dat zou gebeuren, Odegard werd ook helemaal opgehemeld en nu speelt hij bij Vitesse, geen haat naar Vitesse, maar het niveauverschil is wel aanwezig :)
    Vind ik leuk
    JAG89 +471
    donderdag 15 november 2018 om 21:00
    Alleen was odegaard net 16 toen hij naar real ging
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:29
    Nou dat weet ik niet , dat roept die jongen zelf niet gelukkig .
    Afwachten lijk mij verstandiger .
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7245
    donderdag 15 november 2018 om 20:30
    Stuur hem maar naar Las Vegas. Kijken wat hij daar gaat doen...
    Vind ik leuk
    MVD +700
    donderdag 15 november 2018 om 20:44
    Heb ik mensen al zo vaak horen roepen dat ze vinden dat dit wel is een rona7do of een Messi kan gaan worden....niemand wordt hun!!
    Vind ik leuk
    TheArena. +1150
    donderdag 15 november 2018 om 20:31
    Hij is bloedsnel.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9389
    donderdag 15 november 2018 om 20:31
    Bolt ook.😉
    Vind ik leuk
    kloakatv +58
    donderdag 15 november 2018 om 21:10
    Juist en hij passeert 1 of 2 spelers soms alsof het niks is. Dat gebeurd niet vaak meer in dit tiki voetbal. Hij durft te gaan. En niemand bij Real doet dat nu. Bale is alleen snel maar met spelers om hem heen weet die niet wat die moet met de bal.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1150
    donderdag 15 november 2018 om 21:15
    Het is een leuke speler, of je hem direct moet vergelijken met cr7 weet ik niet.
    Vind ik leuk
    kloakatv +58
    donderdag 15 november 2018 om 21:19
    Nee tuurlijk niet ventje is 18. Maar hij heeft potentie om goede speler te worden en heeft nu veel talent. Vergelijken heeft nooit zin. Zeker niet met spelers als Messi en Ronaldo etc.
    Vind ik leuk
    52N6E +1065
    donderdag 15 november 2018 om 20:32
    PSV was er ook bij een aantal jaar geleden om hem binnen te halen
    Maar helaas te vroeg omdat PSV destijds nog niet kon meedingen als je ziet waarvoor hij uiteindelijk op deze leeftijd is gehaald. Jammer technisch vaardige speler. MAar een nieuwe Ronaldo daar doe je hem mee te kort....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:33
    Jaartje huren met optie tot koop voor Ajax? Nee daarvoor nemen ze Nederland (nog) niet serieus genoeg..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 21:43
    De eredivisie word idd niet echt serieus genomen momenteel, maar als Ajax overwinterd in de CL (kans is best groot) zullen clubs Ajax juist een heel interessant tussen station gaan vinden!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 23:24
    Laten we het hopen. Het is niet erg dat de uiteindelijke super sterren naar een grotere club als Barça of city verkassen. Als we ze een paar jaar kunnen opleiden in Nederland en vervolgens flink cashen is t ook prima.(Sanches)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 06:48
    Win - Win tenzij het een vreemdelingenlegioen word dat is verkeerd. Maar 1 of 2 van dat soort toppers in wording word iedereen beter van.
    Vind ik leuk
    Iamsterdam +462
    donderdag 15 november 2018 om 20:34
    Laat hem gewoon Vinicius Junior zijn🤷
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    donderdag 15 november 2018 om 20:45
    Dat wordt dan nog een hele lange weg
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:46
    De nieuwe Ronaldo, de nieuwe Messi ... hoeveel hebben we er al van ???
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    donderdag 15 november 2018 om 21:17
    Huren maar Heerenveen of Vitesse..
    Vind ik leuk
    Topdrie +2940
    donderdag 15 november 2018 om 22:14
    Net zien spelen met Brazilie O20 tegen Colombia O20. Ik kan zijn spel maar met 1 woord omschrijven "Onzichtbaar" Uitslag was 0-0
    Vind ik leuk
    Gerro +7482
    donderdag 15 november 2018 om 23:05
    Bij 0-0 waren er waarschijnlijk meer bij die onzichtbaar waren.
    Vind ik leuk
    Gerro +7482
    donderdag 15 november 2018 om 23:04
    CAFU tegen vinicius ook onder die nieuwe trainer lopetegij nauwelijks te voetballen.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    vrijdag 16 november 2018 om 06:05
    Mbappe ook zo'n mega talent....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws