'Arsenal en Spurs krijgen Italianen op bezoek voor oud-verdediger FC Twente'

    'Arsenal en Spurs krijgen Italianen op bezoek voor oud-verdediger FC Twente'

    Gepubliceerd: vrijdag 16 november 2018 om 12:49vr 16-11-2018 om 12:49

    Sampdoria-verdediger Joachim Andersen staat er vijftien maanden na zijn vertrek bij FC Twente goed op bij de Europese top. Internazionale, Arsenal en Tottenham Hotspur zijn geïnteresseerd.

    Dat stelt Il Secolo XIX. Volgens het Italiaanse mdium zijn Carlo Osti, technisch directeur van Sampdoria, en jurist Antonio Romei op het vliegtuig naar Londen gestapt. In de Engelse hoofdstad staan gesprekken met Arsenal en Tottenham gepland.

    Het schijnt dat Samp op die manier de transfersom van Andersen wil opdrijven, want Inter leek lange tijd de beste papieren te hebben voor de komst van Andersen. De Italiaanse club ziet in de Deense verdediger een goede concurrent voor onder meer Stefan de Vrij.

    Il Secolo XIX meldt dat zowel Tottenham als Arsenal een scout op de tribune had zitten tijdens Torino - Sampdoria (4-1). Anderson moet naar verluidt 25 miljoen euro kosten. Dat is 23,6 miljoen meer dan Twente een jaar geleden voor hem kreeg van Sampdoria.

    Plaats een reactie

    Dub_Rtd +2139
    vrijdag 16 november 2018 om 12:54
    Il Secolo XIX is een Genoaas krantje met ene oplage van 108.000 in 2008.
    Dat zal in 2018 een stuk minder zijn want iedereen zit op de internets zijn nieuws te vergaren.

    Bovenstaand, door mij getypte, tekst bevat meer waarheden dan het stukje van Il Secolo XIX over Andersen, heb ik zo het vermoeden.
    Vind ik leuk
    FCvooruit +354
    vrijdag 16 november 2018 om 12:57
    Denk dat dit het beste stukje onderzoek is dat ik ooit op deze site heb gelezen.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2139
    vrijdag 16 november 2018 om 13:31
    Toen ik nog in Rotterdam woonde was daar een weekkrant genaamd Groot-Charlois.
    Als dat nog bestaat wil ik daaruit ook niks hier als bron zien verschijnen.

    En de research bestond uit het selecteren van Il Secolo XIX, rechtsklik > search google for.

    Ik weet.... dat is voor deze site al veel onderzoek :D
    Vind ik leuk
    FCvooruit +354
    vrijdag 16 november 2018 om 13:51
    Kan menig artikel op deze website niet aan tippen.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2139
    vrijdag 16 november 2018 om 14:57
    Fact checken en goed vertalen is redelijk vaak teveel gevraagd hier.
    Vind ik leuk
    imho +1363
    vrijdag 16 november 2018 om 12:58
    Doorverkooppercentage voor Twente??
    Vind ik leuk
    Romarioo +288
    vrijdag 16 november 2018 om 13:27
    Heeft Twente gefaald of moesten ze hem weg doen wegens financiële wanorde? In dat geval beide
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    vrijdag 16 november 2018 om 13:52
    Jan van Halst.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    vrijdag 16 november 2018 om 15:14
    omdat hij van het megasalaris af moest dat Andersen dankzij Jopie verdiende (9 ton en zou naar 1,2 miljoen gaan als hij zou blijven)..... en Twente heeeeeeel veel moest bezuinigen omdat anders de stekker eruit ging...... dankzij Jopie en zijn maten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 november 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    vrijdag 16 november 2018 om 15:41
    Dan had Van Halst om te beginnen zich zelf een wat minder dikke bonus moeten geven. Verder had hij niet jan en allemans (inclusief hemzelf) een dik salaris en een langlopende contracten uit moeten delen alsof hij sinterklaas was.
    Onder andere Ultee, Gertjan Verbeek, Jan de Jonge, Hake, Velderman en Van Halst staan nog altijd op de loonlijst.
    Naast dat Van Halst de club heeft laten degraderen knijpt hij de club nog steeds schaamteloos financieel uit.

    Joop en zijn maten deden ook niet alles goed, maar zo bond en schaamteloos hebben zij het nooit gemaakt.



    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    maandag 19 november 2018 om 07:07
    Wist al wel dat je niet goed op de hoogte was. Wat gevaarlijk is als je hier zoveel plaatst... noem eens langdurige contracten dan die van halst heeft afgesloten? Dat heeft hij juist niet gedaan... daarom waren ze allemaal in diezelfde winterstop of einde seizoen weer weg.... de megacontracten die er nog waren zijn allemaal dankzij jopie
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    maandag 19 november 2018 om 08:22
    Nee, jij bent niet goed op de hoogte.

    Van Halst heeft hake een 2,5 jarig contract gegeven om hem vervolgens een half jaartje laten te ontslaan. Vervolgens geeft van Halst Verbeek, en jan de jonge een 2 jarig contract om wederom niet heel veel laten deze mensen weer op non actief te zetten. Beide staan nog op de loonlijst en kregen dit seizoen zelfs een salaris verhoging(!) dankzij van halst. Ook jongens als van oosterwijk en vd lely hebben langdurige contracten gekregen van Jan v Haslt. En voor een aantal speler waar twente van af moest moest letterlijk geld bij om van de contracten af te komen.

    Allemaal dankzij jan van halst. Die vervolgens degradeert, opstapt en met een oprotpremie en een doorlopend salaris bij fc twente vertrekt. Bij de gemeente vragen om geld en vervolgens thuis zitten en jezelf door laten betalen. Misdadig !

    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    dinsdag 20 november 2018 om 02:05
    Zijn nog altijd geen salarissen zoals joop ze uitdeelde en waardoor we in de shit zijn gekomen.... erg makkelijk om deze voorbeelden te roepen en voor het gemak te vergeten met hoeveel miljoen de schuld die door joop is ontstaan is terug gedrongen
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    dinsdag 20 november 2018 om 08:16
    Die bouwde oa ook een stadion van 70 miljoen, werd kampioen, speelde CL, had kapitaal op het veld staan, om maar iets te noemen.
    Die deed er geld bij ipv Van halst die de club financieel leeg aan het te trekken is.

    Nee, de puinzooi die de opvolgers van Joop en consorten er van gemaakt hebben is niet te filmen.Met de degradatie met de 4e begroting als absolute dieptepunt. En de club dan nog steeds financieel gijzelen dmv salarissen, bonussen en premies blijven op te strijken.
    En zeg niet dat ik je vooraf niet gewaarschuwd heb voor deze ellende.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 08:21]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    woensdag 21 november 2018 om 06:30
    Die deed er geld bij? Die eist nog geld van twente... en dat andere is maar om 1 reden kwijt gescholden dat is omdat hij chanteerde met: dan mogen jullie me niet vervolgen....

    Jij denkt dat jij alles weet maar er is maar 1 insider op twentefans en die vertelde het van de week weer perfect en daar kwam jou jopie niet goed vanaf... 95 procent van de twentenaren en van Nederlandse bevolking weten dat joop en zijn maten twente in deze situatie gebracht hebben en een paar mensen die huidige situatie keuken kampioen niet kunnen verkroppen denken met weemoed terug aan tijdperk joop dat ze hun kop maar in het zand steken en terug verlangen naar die "goede oude tijd" (zeepbel)

    Reageer maar niet meer op mij want ik neem je toch niet serieus
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    woensdag 21 november 2018 om 07:03
    Zo werkt het niet in Nederland sherlock. Fc twente gaat er niet over of munsterman wel of niet vervolgd wordt. De fiod en het om gaan daarover.

    En ANS is inderdaad een insider, die ze bij Twente liever kwijt dan rijk zijn. Lekt constant informatie om oa aandacht te krijgen op de twente sites. Weer zo n dramaqueen die met zichzelf bezig is ipv het belang van de club.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    woensdag 21 november 2018 om 20:18
    Twente had joop wel kunnen aanklagen hoor maar daar heeft hij mee gechanteerd... maar goed je wil toch het laatste woord hebben... en je maakt jezelf al wel belachelijk voor iedereen door joop op te hemelen.... sterkte....
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    woensdag 21 november 2018 om 20:21
    Aanklagen ? Waarvoor ?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    woensdag 21 november 2018 om 21:19
    Dat mag jij uitzoeken succes sherlock
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5894
    donderdag 22 november 2018 om 09:07
    Zoek jij 1st maar iemand die jou het strafrecht kan uitelggen en vertalen in de taal voor de gewone man....
    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    donderdag 22 november 2018 om 09:14
    is goed TC.... blijft een flapdrol
    Vind ik leuk
    frankn27 +5571
    woensdag 21 november 2018 om 20:20
    Zelfs dat je zegt dat ans informatie lekt is kolder... wat voor wereld leef je toch? Zult het wel lastig hebben als je alles verkeerd inschat/opvat.... ans vertaald het voor de gewone man... maar verklapt nooit dingen of lekt nooit dingen....

    Vind roeptoeters die van alles en nog wat roepen maar totaal niet weten hoe iets zit gevaarlijker voor onze fc... mensen als jij
    Vind ik leuk
    NvC +5349
    vrijdag 16 november 2018 om 13:27
    Heeft em goed gedaan om uit Enschede te vertrekken.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5001
    vrijdag 16 november 2018 om 16:34
    Krijgt Twente nog een percentage? Zou wel een welkome opsteker zijn voor die club als er een doorverkoop percentage is afgesproken. Bij een percentage van 5% ga je al ruim over het miljoen heen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws