'Ik heb een oplossing gevonden. Gewoon niets meer lezen over mij of over NEC'

    'Ik heb een oplossing gevonden. Gewoon niets meer lezen over mij of over NEC'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 09:41za 17-11-2018 om 09:41

    Na dertien wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie is het al crisis in Nijmegen: NEC staat op een teleurstellende achtste plek en ging de laatste weken hard onderuit tegen TOP Oss (1-5) en Jong Ajax (4-0). Trainer Jack de Gier hoeft echter niet te vrezen voor ontslag.

    Technisch directeur Remco Oversier doet die belofte in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Mijn handtekening staat onder deze selectie en deze staf. Jack blijft onze trainer." De Gier zelf is zich bewust van de kritiek op zijn persoon, de directie en de spelersgroep. "Maar daar heb ik een goede oplossing voor gevonden. Gewoon niets lezen wat er over mij of de club wordt geschreven. Dus om mij hoeft niemand zich zorgen te maken."

    Cultsupporter Hennie 'Henniessee' Linders vergeleek NEC onlangs met een bezoek aan de tandarts. "Je durft niet, het doet pijn, maar je móet erheen." Routinier Joey van den Berg kan wel lachen om die vergelijking, maar belooft beterschap. "Tuurlijk komt het goed. Ze mogen het hier nu een tandartspraktijk noemen, maar straks voelt het als een Thaise massagesalon. Komen de fans weer aan hun gerief."

    Poll

    Maakt NEC nog kans op promotie?

    (1539 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 09:44
    Als Jack de Gier niet hoeft te vrezen voor ontslag dan kan het nooit meer lang duren voor hij een andere job kan gaan zoeken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 10:03
    Misschien bij een Thaise massagesalon
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 17 november 2018 om 09:50
    Uiteindelijk zullen ze ook gewoon in de top 5 eindigen verwacht ik.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    zaterdag 17 november 2018 om 09:55
    1 periodetitel moet ook wel te doen zijn, ik verwacht dat NEC sowieso wel nacompetitie gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 17 november 2018 om 10:01
    Ik denk uiteindelijk deze volgorde:
    Sparta
    Twente
    GAE
    NEC
    Den Bosch
    Roda
    Almere
    Cambuur
    Oss

    Al blijft het altijd gissen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17058
    zaterdag 17 november 2018 om 10:06
    Ik durf me nog echt niet aan zo'n voorspelling te wagen. Er is zo veel kwaliteit in de KKD op dit moment en ik verwacht nog veel transfervuurwerk in de winterstop.
    Als Jordania op tijd toestemming krijgt van de KNVB gaat er in Den Bosch nog wat leuks gebeuren.
    Vind ik leuk
    Leonardus +125
    zaterdag 17 november 2018 om 09:50
    Men denkt in Nijmegen nog steeds dat je zo maar even een kampioenschap kunt kopen door een nieuw elftal spelers te halen. In Venlo, Sittard, Emmen weet men wel beter. Tijd nemen en bouwen in het credo en niet kopen.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 09:52
    Dat denken ze al jaren in Amsterdam
    Vind ik leuk
    Edenees80 +539
    zaterdag 17 november 2018 om 17:44
    In Amsterdam acht ik de kans ook een stuk groter dat dit lukt dit seizoen.. In Nijmegen zeker niet!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15720
    zaterdag 17 november 2018 om 09:59
    Want Fortuna promoveerde met een selectie die al jarenlang samenspeelde..?
    Vind ik leuk
    Nimma080 +264
    zaterdag 17 november 2018 om 12:47
    Dat lukte ons in 2015 anders best aardig. Met een vrijwel nieuwe selectie alle records in de Eerste Divisie gebroken..
    Oké maar even serieus: het kampioenschap is dit jaar niet eens het doel. De top 5 moet worden gehaald ivm de play-offs. Dat is toch geen onrealistische doelstelling?
    Vind ik leuk
    NvC +5194
    zaterdag 17 november 2018 om 13:21
    Top 5 was ook het uitgesproken doelstelling. Ik denk wel dat we ook in de top 5 zullen eindigen. Het zal alleen wel een flinke reis worden 😅
    Vind ik leuk
    N.E.C. +435
    zaterdag 17 november 2018 om 09:50
    Ga momenteel liever naar de tandarts.
    Vind ik leuk
    pico323 +6504
    zaterdag 17 november 2018 om 09:52
    Dat zegt genoeg. Die de Gier word ook wel de hemel in geprezen. Maar het zal de hel wel worden.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33937
    zaterdag 17 november 2018 om 09:51
    Pepijn terug halen.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +403
    zaterdag 17 november 2018 om 09:59
    Hollywood aan de Waal!
    Vind ik leuk
    NvC +5194
    zaterdag 17 november 2018 om 11:51
    Grappig hoe de bijnamen zijn veranderd. Vroeger waren jullie Hollywood aan de Rijn, nu wij Hollywood aan de Waal. Vroeger waren wij Moskou aan de Waal en nu jullie Moskou aan de Rijn.
    Vind ik leuk
    Pur Sang +403
    zaterdag 17 november 2018 om 23:57
    Het kan verkeren. Ik vind het grappig dat het bij Vitesse al enkele jaren vrij rustig is (voor Vitesse-begrippen), terwijl aan de overkant van de rivier een dag NEC beter is dan de gemiddelde soapserie!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws