Babel haalt zijn gram: Ik was afgeschreven, maar nu sta ik hier toch maar mooi

Babel haalt zijn gram: "Ik was afgeschreven, maar nu sta ik hier toch maar mooi"

Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 14:31za 17-11-2018 om 14:31

Ryan Babel is extra trots op de zege van Oranje op Frankrijk. De aanvaller van Besiktas is op 31-jarige leeftijd belangrijk voor het Nederlands elftal, terwijl hij vijf jaar geleden werd afgeschreven als international.

Babel is vaste waarde in het Nederlands elftal van Ronald Koeman en speelde ook tegen Frankrijk een goede wedstrijd. "Voor mij persoonlijk voelt dit geweldig", zegt Babel tegen NU Sport. "Ik denk niet dat veel mensen een paar jaar geleden dachten dat ik hier nu zou staan na zo'n belangrijke zege van Oranje. Dat maakt me extra trots."

"Ik heb in al die jaren moeten lezen dat ik het voetbal zo goed als vaarwel had gezegd, terwijl ik 26, 27 jaar was", vervolgt Babel. "Volgens de media en de publieke opinie was ik klaar. Ik was afgeschreven, maar nu sta ik hier toch maar mooi. Ik zie mijn terugkeer als erkenning. Ik ben er weer en dat heb ik zelf afgedwongen."

Plaats een reactie

stratumseind +191501
zaterdag 17 november 2018 om 14:35
Doe iets aan die suikerspin kerel , je ziet er niet uit
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:41
als jij echt zoveel bier naar binnen slurpt als je doet vermoeden, zie jij er net zo uit als wanneer ik in een lachspiegel kijk.
🤪
Vind ik leuk
stratumseind +191501
zaterdag 17 november 2018 om 14:45
Logisch , ik tover bij iedereen een glimlach op zijn gezicht
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:46
Wel weer ad rem.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 15:57
En dat bepaal jij Stratum???
Vind ik leuk
stratumseind +191501
zaterdag 17 november 2018 om 16:00
ik bepaal niks , net zoals jij maar ik geef mijn mening over zijn coupe catastrofe...

Als je daar een probleem mee hebt is dat jouw zorg niet de mijne
Vind ik leuk
Bremmelem +150
zaterdag 17 november 2018 om 17:56
Zo is ie wel meteen te herkennen ;)
Vind ik leuk
michelhx +4433
zaterdag 17 november 2018 om 14:36
Zodra er een nieuwe spits doorbreekt is hij wel een van de eerste afvallers. Maar dat neemt niet weg dat hij zich goed heeft herpakt ondanks het gebrek aan concurrentie.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 14:37]
Vind ik leuk
Ehv-er +1416
zaterdag 17 november 2018 om 14:37
Werkt inderdaad hard en ik zie m nu weer graag voetballen
Vind ik leuk
Kuip +9687
zaterdag 17 november 2018 om 14:40
Enorm compliment voor Babel. Speelde erg goed. Ik had hem ook al afgeschreven, maar hij bewijst dat ie van waarde is en lijkt er met de jaren beter op te worden.
Knapt enorm veel vuil werk op en ondersteunt daarmee Blind.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 15:03
Iedereen speelde goed!
Vind ik leuk
Vamos7 +9911
zaterdag 17 november 2018 om 14:41
Nuttige speler werkt hard en is balvast en zorgd voor gevaar voorin.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 15:24
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:46]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 14:41
Ja dat heeft hij goed gedaan door zijn contract aftekopen en terug tekeren bij Ajax en zich daar weer in de kijker heeft gespeeld en nu staat hij er weer. Petje af voor deze jongen . Ik hoop dat hij er nog veel wedstrijden er staat .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 14:42]
Vind ik leuk
Bizzy +23304
zaterdag 17 november 2018 om 14:48
Mooi zo, nu nog een fatsoenlijke kleurspoeling Ryan. Bijvoorkeur zwart.
Vind ik leuk
Marco S +6560
zaterdag 17 november 2018 om 15:01
Kijk dit is nu waar het mis gaat.. Ryan moet zijn gram halen. Iedereen zit op de oranje platte kar en depay en babel vinden zichzelf weer goed en missen respect.. let maar op, Duitsland wint de volgende pot. Het is puur mentaliteit en het gemis daaraan..
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 15:05
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:46]
Vind ik leuk
torinofc +612
zaterdag 17 november 2018 om 15:16
Man man man , de slechtste speler van Oranje op dit moment. Totaal geen waarde
Vind ik leuk
-40 +1065
zaterdag 17 november 2018 om 15:25
Schrijf een Ajax speler nooit af.
Vind ik leuk
Psv1989 +2457
zaterdag 17 november 2018 om 15:37
Alleen dat kapsel verdient al een basis plaats je schrikt je een een hoedje
Vind ik leuk
Raptor +186
zaterdag 17 november 2018 om 16:03
Babel is toch (nog) veel beter dan dat Deens jochie Dolberg?
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 16:06
Het is een beproefde methode.

Fingeren en confabuleren dat je altijd achter Babel hebt gestaan en beweren dat je er destijds om bent verketterd.

Onvervalst broodje aap om jezelf een praline uit eigen doos te geven. Zogenaamd de kenner uithangen en in retrospect naar eigen gelijk en erkenning hengelen.


Werkelijk hilarisch!
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 16:09
X
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 16:11]
Vind ik leuk
Mari +11728
zaterdag 17 november 2018 om 16:18
En hoe!
Vind ik leuk
Birdiemann +433
zaterdag 17 november 2018 om 16:44
Prima voetballer met kutkapsel
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 17:59
kutvoetballer met prima kapsel!
Vind ik leuk
kees ee +777
zondag 18 november 2018 om 12:17
. . lucifer ?, . . ik zie daar liever een andere vleugelspeler !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws