Babel haalt zijn gram: Ik was afgeschreven, maar nu sta ik hier toch maar mooi

    Babel haalt zijn gram: "Ik was afgeschreven, maar nu sta ik hier toch maar mooi"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 14:31za 17-11-2018 om 14:31

    Ryan Babel is extra trots op de zege van Oranje op Frankrijk. De aanvaller van Besiktas is op 31-jarige leeftijd belangrijk voor het Nederlands elftal, terwijl hij vijf jaar geleden werd afgeschreven als international.

    Babel is vaste waarde in het Nederlands elftal van Ronald Koeman en speelde ook tegen Frankrijk een goede wedstrijd. "Voor mij persoonlijk voelt dit geweldig", zegt Babel tegen NU Sport. "Ik denk niet dat veel mensen een paar jaar geleden dachten dat ik hier nu zou staan na zo'n belangrijke zege van Oranje. Dat maakt me extra trots."

    "Ik heb in al die jaren moeten lezen dat ik het voetbal zo goed als vaarwel had gezegd, terwijl ik 26, 27 jaar was", vervolgt Babel. "Volgens de media en de publieke opinie was ik klaar. Ik was afgeschreven, maar nu sta ik hier toch maar mooi. Ik zie mijn terugkeer als erkenning. Ik ben er weer en dat heb ik zelf afgedwongen."

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 november 2018 om 14:33
    Knap dat Babel zich heeft terug gevochten, speelde gisteren een uitstekende wedstrijd.
    Vind ik leuk
    jari11 +1134
    zaterdag 17 november 2018 om 14:38
    Hoop jij ook dat hij deze zomer terugkeert?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7029
    zaterdag 17 november 2018 om 14:39
    Hij heeft toch net bij een andere club getekend?
    Vind ik leuk
    jari11 +1134
    zaterdag 17 november 2018 om 14:42
    Ah oke geen idee van. Waar dan?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7029
    zaterdag 17 november 2018 om 14:48
    Ik verbeter mijzelf. Het gerucht is dat hij naar Galatasaray gaat. Nog niet officieel getekend. BLijven bij Besiktas kan ook best en terugkeren naar Ajax is dus ook nog best mogelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:40
    Van mij Babel naar Ajax komen, heeft ervaring opgedaan in het Buitenland en is zeker bruikbaar bij Ajax, Babel als vervanger voor Huntelaar lijkt mij wel wat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:01
    Als vervanger? Deze man doet het zo goed bij oranje, die moet spelen joh! Hij moet gewoon zo doorgaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:13
    Hup hup hop terug naar ajax
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:41
    Zeker knap, ik was ook een van de mensen die hem afschreef. Maar dat is ook niet zo gek als je gaat voetballen bij Al Ain
    Vind ik leuk
    TheArena. +1150
    zaterdag 17 november 2018 om 15:00
    Hij speelde een kleur rijke pot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:32
    Durf het bijna niet te vragen maar weet iemand babel zijn spul haalt ik zou er namelijk ook wel een lusten
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 14:35
    Doe iets aan die suikerspin kerel , je ziet er niet uit
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:37
    Iedereen heeft zo zijn ding, als supporter kijk je toch naar de prestaties van een speler en niet naar het uiterlijk? Het is maar waar je je als mens druk over kan maken hoe een ander erbij loopt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 14:46
    De selectiviteit viert weer hoogtij dan , want in een recent verleden viel nog iedereen over het hoedje van memphis
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:52
    Iedereen, dus jij ook? Ik zelf oordeel niet hoe iemand erbij loopt, iedereen heeft zo zijn eigen karakter.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 15:12
    ik geef mijn mening over het kapsel van babel
    De fratsen die memphis uithaalde zijn ook niet mijn ding .... maar das al weer maar een mening van mij.

    Zo zie je maar ik heb ook een eigen karakter en mag op een forum mijn mening ventileren.
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    zaterdag 17 november 2018 om 15:39
    Ja als je inhoudelijks niks te vermelden hebt dan maar zeggen dat je je mening mag uiten over irrelevante randzaken... Jammer genoeg zijn reageerders zoals jij in de meerderheid op VP.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 15:45
    goh als "nieuw" lid nu al vol frustratie?

    Of was jij toevallig die ene die altijd mee las en nu maar eens besloot een account aan te maken?
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    zondag 18 november 2018 om 13:25
    🤣 🤣 🤣 Te grappig ben je, nee niet een nieuw lid maar goed wel voor het eerst een reactie op jou commentaar en nee geen frustratie het neigt meer naar sarcasme maar goed je moet daar wat gevoel voor hebben om die twee te kunnen onderscheiden. Ook weer een kwaliteit die een hoop vp reageerders ontberen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:57
    Je kan beter je haar verven dat groeit wel weer weg, dan dat je van die gasten hebt die denken dat ze een of andere Afrikaanse bosjes man zijn door het lichaam van top tot teen vol te tatoeëren!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 15:18
    ohh ik dacht altijd dat ze geen geld hadden voor een tomtom en dat ze daarom de route beschrijving naar huis erop hadden laten zetten
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    zaterdag 17 november 2018 om 16:01
    Doet bijna elke voetballer , zelfs messi
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:02
    Maar memphis ging niet goed bij united, maar gedroeg zich om dat moment als een diva. Daar ging het meer om.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    zaterdag 17 november 2018 om 15:46
    Is gewoon een miljonair en houd van mooie spullen, waarom maakt een hoedje je een diva?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:10
    Je snapt het niet, bij deze Rooney:Memphis viel in tijdens een uitwedstrijd tegen Stoke City en hij verpestte het, waardoor zij scoorden. Hij speelde maar vijftien minuten, dus Louis van Gaal vertelde hem dat hij voor de reserves zou spelen de volgende dag.' Na de wedstrijd zei ik tegen hem: "Luister, het wordt lastig voor jou hier. Kom morgen in ieder geval niet naar de wedstrijd met al je versieringen en houd het een beetje sober." De wedstrijd was bij Altrincham en hij kwam daar aan in zijn Rolls Royce met een rode leren jas en een cowboyhoed. Toen dacht ik: wat heeft het ook voor nut. Maar het is een goede jongen en ik ben blij dat hij het nu goed doet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:12
    En dan ga jij zeggen: Ja, maar Rooney gaf ook niet het juiste voorbeeld...nee klopt en daar heeft Rooney van geleerd en wilde hij Memphis waarschuwen hoe het jn elkaar steekt. Dat bedoel ik ermee.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    appeltje +1645
    zaterdag 17 november 2018 om 15:03
    Tja, jij bent ook selectief, want je maakt nu wel een opmerking over Babel, en dan ga je Depay verdedigen. Net zo selectief. Dus niet over selectiviteit zeuren als je er zelf net zo bewust mee bezig bent
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 15:08
    waar verdedig ik depay ? Ook zijn fratsen waren niet mijn ding.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    appeltje +1645
    zaterdag 17 november 2018 om 16:50
    Je doet quasi verongelijkt over het commentaar op Depay.

    Je zegt zelf 'in een recent verleden viel nog iedereen over het hoedje van memphis'. Jij behoort dus niet tot iedereen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 16:57
    lees jij niet wat ik post of begrijp je het niet?

    "Ook zijn fratsen waren niet mijn ding."
    Vind ik leuk
    appeltje +1645
    zaterdag 17 november 2018 om 17:12
    Je bent een probleem aan het creëren wat er helemaal niet is. Over Babels haar is ook genoeg te doen geweest, en Depays hoed boeide ook heel veel mensen niet. Die zorgen selectiviteit waar je mensen van beschuldigt is nauwelijks aanwezig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:26
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 15:49
    Blufke heb je nou gewoon 2/3 accountjes per dag nodig?
    Vanmorgen was je traditionele kattegejank nog te lezen onder een ander accountje?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:54
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 15:58
    Iamsterdam....

    je account van een paar uur geleden ook , dat ziet vp al heel lang in dus
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:04
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    zaterdag 17 november 2018 om 16:04
    Die vent spoort niet liep tegen mij zieke dingen te zeggen dat kan ik beter hier niet typen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:06
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    zaterdag 17 november 2018 om 16:07
    Jij noemde Ronaldo een verkrachter. Dat is ziek en zonder enig bewijs.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:10
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 16:23
    Ik haak weer af bij hem, hij heeft de afgelopen dagen weer genoeg van zichzelf laten zien.

    Er is niks veranderd en er zal ook niks veranderen dus hij gaat weer lekker terug op mijn houdoe en bedankt lijst.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:42
    Wat heeft die jongen t toch zwaar in zijn leven haha,heerlijk.Hoe wanhopig kan een mens zijn met zijn gejank.Lijkt wel een oud wijf.
    Vind ik leuk
    FRFC'08 +87
    zaterdag 17 november 2018 om 22:37
    Juist wel selectief, niet objectief
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9526
    zaterdag 17 november 2018 om 15:43
    Een paar weken geleden moest Babel eruit en was het een prutser! Maar een hoedje of gekleurd haar waar bemoeien mensen zich mee. Jongens zijn rijk genoeg om shit te geven om al die roeptoeters. Ik heb altijd geloofd in Depay, jammer dat hij naar MU ging toen het enkel maar bergafwaarts ging. Ik hoop dat hij alsnog de top bereikt!
    Vind ik leuk
    Spiegel +10076
    zaterdag 17 november 2018 om 17:17
    Als hij zo doorgaat zie ik dat ook nog wel gebeuren ook.
    Vind ik leuk
    kcim +2947
    zaterdag 17 november 2018 om 16:12
    Gekke fratsen uithalen kan altijd zolang je presteert. Depay nu met hoedje zou geen hot topic geweest zijn als destijds.
    Vind ik leuk
    Nilsinno +300
    zaterdag 17 november 2018 om 17:02
    Had meer met het gedrag van Memphis te maken en tenenkrommende interviews , toen in hen gisteren hoorde zie in dat hij daar ook progressie in heeft gemaakt dus komt helemaal goed
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:55
    Helemaal eens ... dat hoedje van Memphis was niet echt gepast en met zo’n luciferkop ben je ook een beetje de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:30
    Het is dan wél weer 'bon ton', de rigeur en geoorloofd om primeurleden met dedain lafjes suggestief te linken aan vermeende pedofilie en andere sexuele geaardheden.

    Hypocrisie ten top.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 21:36
    Het wordt met de dag gekker
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:51
    Het is symptomatisch dat je werd aangesproken op je kritiek op Babel's haardracht en 'waar je je maar als mens druk over kan maken' door dezelfde persoon die lafjes een link suggereert tussen medeleden en pedofilie.
    Vind ik leuk
    CR.17 +278
    zaterdag 17 november 2018 om 17:02
    Het ziet er gewoon achterlijk uit en het slaat nergens op
    Vind ik leuk
    FRFC'08 +87
    zaterdag 17 november 2018 om 22:36
    Laat ons idd niet letten op uiterlijk😂 Dan zouden er maar weinig spelers op het veld staan hoor😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:41
    als jij echt zoveel bier naar binnen slurpt als je doet vermoeden, zie jij er net zo uit als wanneer ik in een lachspiegel kijk.
    🤪
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 14:45
    Logisch , ik tover bij iedereen een glimlach op zijn gezicht
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:46
    Wel weer ad rem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:57
    En dat bepaal jij Stratum???
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 17 november 2018 om 16:00
    ik bepaal niks , net zoals jij maar ik geef mijn mening over zijn coupe catastrofe...

    Als je daar een probleem mee hebt is dat jouw zorg niet de mijne
    Vind ik leuk
    Bremmelem +138
    zaterdag 17 november 2018 om 17:56
    Zo is ie wel meteen te herkennen ;)
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9392
    zaterdag 17 november 2018 om 14:36
    Mooie comeback voor hem. Het is hem ook gegund.
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    zaterdag 17 november 2018 om 14:36
    Zodra er een nieuwe spits doorbreekt is hij wel een van de eerste afvallers. Maar dat neemt niet weg dat hij zich goed heeft herpakt ondanks het gebrek aan concurrentie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    Ehv-er +1166
    zaterdag 17 november 2018 om 14:37
    Werkt inderdaad hard en ik zie m nu weer graag voetballen
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    zaterdag 17 november 2018 om 14:40
    Enorm compliment voor Babel. Speelde erg goed. Ik had hem ook al afgeschreven, maar hij bewijst dat ie van waarde is en lijkt er met de jaren beter op te worden.
    Knapt enorm veel vuil werk op en ondersteunt daarmee Blind.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:03
    Iedereen speelde goed!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    zaterdag 17 november 2018 om 14:41
    Nuttige speler werkt hard en is balvast en zorgd voor gevaar voorin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:24
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 14:41
    Ja dat heeft hij goed gedaan door zijn contract aftekopen en terug tekeren bij Ajax en zich daar weer in de kijker heeft gespeeld en nu staat hij er weer. Petje af voor deze jongen . Ik hoop dat hij er nog veel wedstrijden er staat .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21378
    zaterdag 17 november 2018 om 14:48
    Mooi zo, nu nog een fatsoenlijke kleurspoeling Ryan. Bijvoorkeur zwart.
    Vind ik leuk
    Marco S +5982
    zaterdag 17 november 2018 om 15:01
    Kijk dit is nu waar het mis gaat.. Ryan moet zijn gram halen. Iedereen zit op de oranje platte kar en depay en babel vinden zichzelf weer goed en missen respect.. let maar op, Duitsland wint de volgende pot. Het is puur mentaliteit en het gemis daaraan..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:05
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Peterfc +2357
    zaterdag 17 november 2018 om 15:10
    Klopt helemaal zelf afgedwongen en ik zie hem ook nog een mooie transfer maken.
    Minpuntje; Den Bosch zal het niet meer worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    torinofc +485
    zaterdag 17 november 2018 om 15:16
    Man man man , de slechtste speler van Oranje op dit moment. Totaal geen waarde
    Vind ik leuk
    -40 +633
    zaterdag 17 november 2018 om 15:25
    Schrijf een Ajax speler nooit af.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2491
    zaterdag 17 november 2018 om 15:37
    Alleen dat kapsel verdient al een basis plaats je schrikt je een een hoedje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 15:41
    Ja wat moet ik zeggen , je heb gelijk gefeliciteerd .
    Prima wedstrijd .
    Vind ik leuk
    Raptor +141
    zaterdag 17 november 2018 om 16:03
    Babel is toch (nog) veel beter dan dat Deens jochie Dolberg?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:06
    Het is een beproefde methode.

    Fingeren en confabuleren dat je altijd achter Babel hebt gestaan en beweren dat je er destijds om bent verketterd.

    Onvervalst broodje aap om jezelf een praline uit eigen doos te geven. Zogenaamd de kenner uithangen en in retrospect naar eigen gelijk en erkenning hengelen.


    Werkelijk hilarisch!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 16:09
    X
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 16:11]
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 17 november 2018 om 16:18
    En hoe!
    Vind ik leuk
    Birdiemann +387
    zaterdag 17 november 2018 om 16:44
    Prima voetballer met kutkapsel
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 17:59
    kutvoetballer met prima kapsel!
    Vind ik leuk
    kees ee +652
    zondag 18 november 2018 om 12:17
    . . lucifer ?, . . ik zie daar liever een andere vleugelspeler !?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws