'Barcelona met handen in het haar: Dembélé heeft gameverslaving'

    'Barcelona met handen in het haar: Dembélé heeft gameverslaving'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 23:43za 17-11-2018 om 23:43

    De soap rond Ousmane Dembélé gaat maar door. Het schijnt dat de miljoenenaanwinst van FC Barcelona een serieuze gameverslaving heeft. Barcelona zou zich daar ernstige zorgen om maken.

    Dat schrijft AS, een krant in Spanje. Dembélé miste vorige week een training bij Barcelona, maar niet omdat hij ziek was. Volgens eerdere berichten uit Spanje belde de Fransman naar de club met de mededeling dat hij ziek was, maar in werkelijkheid zat hij tot in de late uurtjes achter zijn Playstation.

    Dembélé had een aantal vrienden uitgenodigd, waarmee hij het de hele avond gezellig had. Er werden tot diep in de nacht spelletjes gespeeld en Dembélé had simpelweg de tijd niet in de gaten. Hij vergat zijn wekker te zetten, waardoor hij zich de volgende dag versliep.

    De training van Barcelona begint om 11.00 uur, maar toen lag Dembélé naar verluidt nog op bed. Een medewerker van Barcelona kreeg de aanvaller pas een half uur later te pakken. Dembélé voelde de bui al hangen en claimde dat hij buikpijn had en niet kon komen. Een dokter arriveerde diezelfde dag nog bij zijn huis en koppelde terug dat hij volledig hersteld was. Daardoor wist de club dat Dembélé niet de waarheid sprak.

    Barcelona vreest dat Dembélé een gameverslaving heeft. Veel spelers duiken regelmatig nachtclubs in, maar de buitenspeler spendeert zijn tijd aan het spelen van games. Barça constateert dat zijn sportieve prestaties en relatie met zijn teamgenoten op het spel komen te staan.

    Plaats een reactie

    Roeptoeter +6795
    zaterdag 17 november 2018 om 23:48
    Laat die jongen toch lekker met zichzelf spelen als hij dat wil. Of zou het een ander spel zijn dan Fifa?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:52
    George Best zou het niet begrijpen. Een gameverslaving? Wat heb je daar nou aan?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:05
    ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:10
    Wat begrijp je hier niet aan, Georgie?

    George maakte lol. Neukte zich drie slagen in de rondte, zoop zich klem. Leefde voor drie.

    Daar kun je iets van vinden, maar ik denk niet dat hij tijd zou hebben verspild aan gamen.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 00:13
    En aan een zeer vervelende dood gestorven. Was dat het waard?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:16
    Dat kan alleen hij bepalen.

    Maar wat mij betreft: beter aan uitputting dan aan verveling.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 00:17
    Uitputting? Aan een overdosis drank. Moet jij eens kijken hoeveel pijn hij zijn familie deed.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:24
    George Best leefde voor zichzelf. Niet voor zijn familie. Hij was een ras-egoïst. Die dacht niet veel aan zijn familie.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:43
    Verslaving maakt egoistisch. Voor jou is verslaving een keuze, voor mij een ziekte en de medische wereld heeft het ook als ziekte bestempeld.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2588
    zondag 18 november 2018 om 00:51
    dat de medische wereld het als ziekte definieert is een devaluatie van het woord ziekte, iemand met kanker is ziek, iemand die besluit om zichzelf kapot te maken heeft in eerste instantie zelf de keuze gemaakt en vervolgens nooit meer gekozen om ermee te stoppen...

    vind ik onvergelijkbaar met een ziekte omdat bij ziektes de enige keuze die je hebt behandeling is maar niet gewoon kan kiezen ermee te stoppen (wel een verschil tussen fysieke verslaving en mentale verslaving maar beiden zou ik niet als ziekte definiëren).
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:57
    En depressie?
    Vind ik leuk
    kloakatv +55
    zondag 18 november 2018 om 01:07
    Geen idee maar uit ervaring kan ik zeggen heel naar.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 01:11
    Dat komt vaak voor uit een ongelukkig leven. Daar kun je niet veel aan doen. Mits je zelf je eigen alleen maar de put in praat enzovoort. Depressie vind ik een lastige situatie.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:14
    Nee, je kunt ook genetisch depressief zijn...
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 01:15
    Dat het aangeboren is bedoel je?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:17
    Ja, van generatie op generatie...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 08:31
    Dat zie je hier dagelijks op vp
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8351
    zondag 18 november 2018 om 07:46
    Depressie kan ook genetisch bepaald zijn en hoeft helemaal niet uit een ‘ongelukkig leven’ voort te komen.... is gewoon een ziekte, alleen is de behandeling verdomd lastig.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2588
    zondag 18 november 2018 om 13:21
    is anders, in principe kan je niks doen aan een depressie, maar het is een definitiekwestie en depressie weet ik te weinig van om er een oordeel over te hebben, verslaving weet ik helaas wat meer over...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:26
    Drank?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2588
    zondag 18 november 2018 om 13:31
    of Drank een ziekte is bedoel je?

    nee, is vloeistof dus geen ziekte...

    verslaafd zijn aan drank bedoel je?

    ja je kan er een fysieke verslaving aan overhouden waarbij je het nodig hebt dus zodanig zou ik het al weer anders zien dan andere verslavingen maar zelfs dan bij een fysieke verslaving is afbouwen de oplossing dus dan zou drank zijn eigen medicijn zijn, vind ik nog steeds afdoen aan mensen die echt ziek zijn...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 13:34
    Mijn vraag ging over jouw opmerking: "verslaving weet ik helaas wat meer over..."
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2588
    zondag 18 november 2018 om 13:59
    oow zo.

    nee, ikzelf ben alleen verslaafd aan nicotine in welke vorm dan ook, en heb een aantal vrienden die verslaafd zijn aan blowen en ook (al durf ik het nog geen verslaving te noemen) wel wat regelmatiger zwaardere middelen gebruiken dan in mijn ogen "normaal" is.
    Vind ik leuk
    kloakatv +55
    zondag 18 november 2018 om 01:08
    Van roken krijg je ook kanker uiteindelijk en is ook een keuze ?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2588
    zondag 18 november 2018 om 13:19
    wat mij betreft is verslaving geen ziekte omdat je uiteindelijk gedurende de "ziekte" kan stoppen (hoe lastig ook) en je zelf in eerste instantie al de keuze gemaakt hebt om iets teveel te gebruiken, bij kanker door roken ontstaat de kanker niet bij 100 peuken per week ofzo maar is het roken een deel van het ontstaan van de kanker...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:34
    Als je een pak sjek per dag rookt en gemiddeld 10 biertjes verstouwt is dat ook een keuze. Eentje met een aanzienlijke kans op een hartkwaal en inderdaad long- of dikke darm-kanker.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    zondag 18 november 2018 om 12:19
    Maar roken is wel helaas verrotte lastig vanaf te komen.

    Ik heb van alles geprobeerd, pleisters enz enz.

    Uiteindelijk is het me gelukt door op vapen over te stappen en zo af te bouwen maar tegenwoordig wordt er over rokers gesproken als paria’s. Dat vind ik te gemakkelijk, ik ben van een generatie waar roken nog overal kon en “normaal” was.

    Ik snap dat je als roker zelf de verantwoordelijkheid hebt voor de verandering maar zo eenvoudig is dat niet
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:40
    Iedere verslaving is een ziekte. Niet iedereen raakt verslaafd. Wel of niet hangt af van activiteit in bepaalde hersengebieden. Bij mensen met verslavingen zijn daar afwijkingen te herkennen.
    Niet iedereen die rookt of drinkt krijgt kanker. Maar beiden verhogen de waarschijnlijkheid aanzienlijk. Artsen noemen het tot nu toe nog pech. Biomedici zijn de oorzaken, waarom de ene wel en de andere niet, langzamerhand aan het uitvinden. Kwestie van tijd.
    Dus, allebei, kanker en verslaving, ontstaan door een combinatie van factoren waarbij een deel op keuze berust en een deel op afwijkingen in lichaam en/of hersenen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    kloakatv +55
    zondag 18 november 2018 om 17:28
    Ik was gestopt voor 1 jaar met pleisters. Het is te doen. Alleen heel stom weer begonnen. Binnenkort weer poging wagen. Voelde me wel stuk beter na half jaar gestopt te zijn. Verslaving is gewoon heel vervelend om vanaf te komen, maar om het ziekte te noemen vind ik wel ver gaan. Ik zie mezelf niet als ziek omdat ik rook verslaafd ben.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:16
    O nee verslaving bestaat niet. Is verzonnen, daarom kun je het in een hersenscan vinden.
    Jij hebt er enorm veel verstand van.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2588
    zondag 18 november 2018 om 17:21
    ja en jij duidelijk van begrijpend lezen...

    ik benoem enkel dat het een definitiekwestie is en dat ik een verslaving niet onder de ziektes zou definiëren...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 20:47
    Mijn fout, ik vind het wel een ziekte, omdat je ermee geboren wordt. Net als een lichamelijke handicap is het zeker wel een ziekte.
    Vind ik leuk
    073fa +49
    maandag 19 november 2018 om 19:13
    Vind dit echt onzin wat je zegt. Bv een jongere die plotseling zijn ouders verliest gaat aan de drugs om zn pijn te verzachten; is dat de keuze maken jezelf de vernieling in te werken? En daarbij sluipt een verslaving erin, je bent niet ineens verslaafd.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 november 2018 om 12:49
    Een kenmerk van een verslaving is toch ook dat je niet meer kunt stoppen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 05:24
    Inderdaad een ziekte
    Vind ik leuk
    Echt? +3859
    zondag 18 november 2018 om 09:24
    Moet jij eens kijken?!? Waar kunnen we dat zien dan?
    Vind ik leuk
    pietprecies +7432
    zondag 18 november 2018 om 12:13
    Een soort van: liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:33
    Jij vertelt mij hoe Georgie leefde?
    Ik ben naar de wijk geweest waar hij heeft gewoond als kind. Ik heb twee Engelstalige biografieën over Best gelezen, 4 documentaires gezien.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:35
    Vertel het mij dan maar hoe een alcoholist denkt en leeft.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:35
    Weet ik alles van
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:38
    Waarover zijn we het eigenlijk oneens?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:41
    Dat er meer is dan alleen zijn verslaving. Dat hij een briljante voetballer was. Jammer was dat zijn verslaving zijn beste jaren heeft ingekort.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:45
    In de UK is er geen betere geweest. Daarover zijn we het eens.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:48
    1 seizoen briljant geweest.
    Of vergis ik me?
    Aan zijn erelijst te zien.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 00:49]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:48
    Iets langer

    Erelijst zegt niks. Oranje was het beste elftal ter wereld in de jaren '70! 0 Ek's en 0 WK'S gewonnen in dat tijdperk...
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 11:19
    Wow
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 05:23
    Dat was een levensgenieter
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:08
    Mooie naam, georgiethebest, heb hem nog zien spelen, 1976 Nederland Ierland 2-2 , was te jong omdat te beseffen, had van het woord bucketlist nooit gehoord,maar achteraf wel mooi om the legend gezien te hebben.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5552
    zondag 18 november 2018 om 04:21
    Ik vind vooral de laatste zin van dit artikel erg pakkend :)

    Nu even mijn reactie: wat een vreselijke kneus is die Dembele zeg.
    Vind ik leuk
    Spartan +7029
    zondag 18 november 2018 om 08:14
    Zijn eigen personage kan die niet kiezen op de PS4, want die ligt ziek thuis.
    Vind ik leuk
    Garnaal +340
    zaterdag 17 november 2018 om 23:48
    Hele nacht bietje red dead redemption speule, goed bekeken Oussa!
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    zondag 18 november 2018 om 00:03
    Vandaag uitgespeeld. Gewone verhaal dan. Nu bezig voor de 100%!!
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +62
    zondag 18 november 2018 om 00:19
    Respect dat je het einde niet verziekt voor anderen🤙🏻 ( ik weet dat er nu mensen gaan komen die gaan haten, laat ze lekker pik) nog maals respect dat je het niet voor zegt... 🤙🏻🍺
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:49
    Laat me raden ... FIFA 19 ?
    Vind ik leuk
    AlecBlc +1177
    zondag 18 november 2018 om 09:24
    Fifa 19 is oprecht een waardeloos spel. Meer dan de helft van de communitie vindt het op dit moment al niet meer leuk om te spelen.

    Als je er zelf over denkt om Fifa te kopen, dan adviseer ik je dat niet te doen. Maar die keuze is aan jou.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 09:25]
    Vind ik leuk
    Niels92 +30225
    zaterdag 17 november 2018 om 23:49
    Altijd nog beter dan drank en drugs verslaving :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    zaterdag 17 november 2018 om 23:56
    Ik denk dat een game verslaving een mens kan slopen. Je kan ver van de realiteit komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:57
    In Amerika was een man die had meer dan 5 dagen non stop zitten gamen, die viel dood van zijn stoel, Gamen kan zwaar verslavend zijn.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zaterdag 17 november 2018 om 23:58
    Gebeurt in china en japan ook veel hoorde ik
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:00
    Is toch vreselijk zoiets, ze kunnen er niet mee stoppen, je hebt zelfs tegenwoordig speciale klinieken om van de game verslaving af te komen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zondag 18 november 2018 om 00:01
    Serieus. Dan is het toch wel een groot probleem. Op een gegeven moment raak je toch uitgespeeld lijkt me. Gaat toch vervelen
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:06
    Ja zeker bestaan die, Nederlands bedrijf heeft er zelfs een geopend in Portugal om de verslaafde Gamer zo ver mogelijk uit zijn vertrouwde omgeving te halen om van het Gamen af te komen, het is zo'n serieus probleem dat het zelfs wordt vergoed door de zorgverzekeraar.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zondag 18 november 2018 om 00:08
    Ok wel serieus dus.. wist ik echt niet
    Vind ik leuk
    RenW +524
    zondag 18 november 2018 om 00:28
    Er bestaat ook een VP verslaving.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:16
    Ik kan goed met mijn verslavingen leven...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zondag 18 november 2018 om 01:17
    Welke verslavingen heb je dan allemaal George ?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:19
    Drank, goede muziek, vrouwen, voetbal en VP natuurlijk...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zondag 18 november 2018 om 01:20
    Allemaal niks mis mee George
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:23
    Dacht ik ook, ...
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 01:42
    Drank en vrouwen en voetbal delen we dan. En is het dan alleen bier bij jou of ook sterke drank?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:44
    Bier alleen in de zomer bij hitte, verder alleen sterke drank
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 01:47
    Nuttig u ook nu een lekker glaasje?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:52
    Single malt whiskey. Dronken worden doe ik niet meer en jij?
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 01:58
    Ik zit lekker aan de pils. Vertel, waarom niet meer dronken worden? Slechte ervaring of geen zin meer aan de bijwerkingen?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 02:01
    Slechte ervaringen...
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 02:02
    Ik kan het meestal niet houden bij maar 2 glaasjes.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 02:04
    Als ik rustig drink, dan kan ik veel op. Tempo bepaalt vaak of je dronken wordt of niet...
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 02:06
    Klopt, als je het rustig aan doet kun je veel op. Of ik verslaafd ben is lastig te zeggen. Drink graag een pilsje met vrienden of alleen met goeie muziek of een lekkere serie.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 02:08
    Als je er elke dag aan denkt of je hebt de hele dag zin in ben je al verslaafd, hoef je nog geen druppel gedronken te hebben
    Vind ik leuk
    TheArena. +1155
    zondag 18 november 2018 om 02:09
    Klopt, een lekkere whiskey gaat er altijd wel in he. Doe jij het elke dag of alleen in het weekend?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:26
    In Azië zit de computer shop sjok vol voor gamen
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zondag 18 november 2018 om 01:40
    Net bij google china game addiction ingetypt. 18 % van de jeugd heeft daar gewoon een game verslaving of grote kans dat ze die krijgen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 01:40]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:52
    Broertje van mijn vriendin is verslaafd aan gamen. Je zit met een groep War game te spelen. Dik 12 uren per dag.
    Om aan geld te komen heeft hij de creditcard van zijn moeder genomen. Sinds slaap iedereen met zijn portemonnee 😁
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zondag 18 november 2018 om 02:00
    Wij deden vroeger wel eens met vrienden halo en counterstrike . Xbox aansluiten op een beamer en tot smorgens vroeg beetje knallen met drank en shoarma. Waren altijd leuke avondjes. Maar op een gegeven moment heb je het wel gehad toch denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 02:14
    Ik speelde ook wel eens fifa. Op een gegeven moment is het saai na aantal keren.
    En ja het kan verslavend zijn omdat je het spel kan manipuleren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 18 november 2018 om 00:00
    waarom nou weer altijd de drank of een pretsigaret de schuld geven........

    Recreatieve heerlijkheden worden altijd zo in een hokje gezet...
    Vind ik leuk
    Niels92 +30225
    zondag 18 november 2018 om 00:18
    :)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17197
    zondag 18 november 2018 om 00:28
    De schuld geven ansich is al zo'n achterlijk dingetje.....
    Vind ik leuk
    power +6092
    zondag 18 november 2018 om 00:14
    Nou,,,,,, gameverslaving kan je leven kapot maken net als drugs.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    zondag 18 november 2018 om 13:13
    De fysieke gevolgen zijn minder erg bij het gamen. Zeker als het om harddrugs of alcohol gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:51
    als je als kind van 14 in de C3 speelt kan dit gebeuren😂😂😂
    Ik denk dat straffen hierin niet de juiste oplossing is.
    Mental coach psycholoog moet genoeg zijn mocht het waar zijn uiteraard
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 23:52]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zaterdag 17 november 2018 om 23:55
    Hij had vrienden over daar ligt het dus aan.
    Dat je meteen een oude-luls-angst krijgt bij het woordje gamen is je eigen probleem 😊
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6326
    zaterdag 17 november 2018 om 23:59
    Ook mooie vrienden dan. Die hadden toch moeten zeggen hey moet jij niet voetballen met messi en suarez en de rest 😂
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zondag 18 november 2018 om 00:04
    Echte vrienden die zorgen dan juist dat je je gaat verslapen😹
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 23:58
    Troost.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3381
    zondag 18 november 2018 om 00:03
    Een mental coach helpt niet bij een verslaving. Hoe raar het ook klinkt, dit is net als alcohol en drugs een serieuse verslaving
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19136
    zaterdag 17 november 2018 om 23:52
    Wat een idioot is die gast, mooiste beroep van de wereld, spelend voor Barcelona, bakken met geld verdienen en het dan nog zo verkloten.
    Met zulke gasten win je de oorlog niet..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zaterdag 17 november 2018 om 23:55
    Eens. Mentaliteit van niks en dat als voetballer... Miljoenen aan geld ook nog
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:27
    Het blijft een mens...
    Vind ik leuk
    power +6092
    zaterdag 17 november 2018 om 23:59
    Mee eens,,, Ik vind wel jammer dat zo een stomme gameverslaving mentaliteit bij mooi Barca speelt.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17197
    zaterdag 17 november 2018 om 23:52
    Vroeger zat hij aan de drugs, daarna aan de grond en nu aan de games.....
    Vind ik leuk
    Romario9 +12002
    zondag 18 november 2018 om 00:00
    Totaal geen discipline deze jongen. Altijd negatief in het nieuws met onprofessioneel gedrag. Gaat het niet over zn fast food dieet, dan wel over z’n game verslaving. Weggegooid geld van Barca.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    zondag 18 november 2018 om 00:13
    Hij was op weg naar AS Roma, ja-woord al gegeven. Barcelona heeft hem echt net voor hun neus weggekaapt door met de eigen naam te pronken. Slechte zaak.
    Dus dit is wel een beetje karma.
    Vind ik leuk
    power +6092
    zondag 18 november 2018 om 00:46
    Dat was Malcom, niet Dembele.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    zondag 18 november 2018 om 00:52
    Klopt. Maar dan nog steeds karma.
    Vind ik leuk
    power +6092
    zondag 18 november 2018 om 00:59
    Malcom had zelf voor gekozen op de laatste moment voor Barca, daar kan Barca niet veel aan doen.
    Vind ik leuk
    JG +269
    zondag 18 november 2018 om 03:59
    Je uitleg slaat werkelijk op niets
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:41
    Dit soort dingen moet je ook niet in het nieuws brengen. Als hij nou niet komt omdat hij werk weigert oké, maar zn huis niet netjes achter laten,of een keer te laten komen,of een game verslaving dat gaat voor mij te ver. We doen allemaal welles wat vergeten,of hebben allemaal wel iets wat een ander weet waar we niet trots op zijn,dat ga je dan ook niet naar buiten brengen. Ik merk dat voetbalprimeur nieuws te kort komt en dan dit soort dingen gaat delen. Slecht
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zondag 18 november 2018 om 00:14
    Dan heb je van je hobby je werk kunnen maken, speel je nu bij 1 van de grootste clubs ter wereld en verdien je 12 miljoen per jaar exclusief bonussen, maar dan verkloot je het vanwege een videospelletje.....

    Overigens weer een goed voorbeeld waarom we die achterlijke E-divisie niet zo moeten promoten. Je wil waarschijnlijk niet weten hoe veel van die jonge gasten problemen hebben met gamen, en dan gaan profclubs het vervolgens nog stimuleren ook door zogenaamde ‘e-sporters’ aan te trekken. Kappen met die onzin, het is veel belangrijker om die jongelui naar buiten te krijgen waar ze kunnen bewegen en waar ze in contact komen met anderen. Voor hun gezondheid en sociale contacten veel beter dan tot diep in de nacht op zolder zitten gamen.
    Eredivisie clubs moeten hier afstand van nemen, laat EA sports, Sony of wat mij betreft Microsoft zoiets maar organiseren.
    Daar past het beter bij dan bij een sportclub, gamen heeft namelijk niks met sporten te maken.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zondag 18 november 2018 om 00:49
    Je hebt toch wel door dat daadwerkelijke gameverslavingen heel zeldzaam zijn en gamen alleen helemaal niets zegt?

    E-sports iets ongezonds promoten? Nee hoor. Zeker niet
    Vind ik leuk
    Florian87 +11446
    zondag 18 november 2018 om 00:56
    In Nederland zijn er 20.000 verslaafd aan gamen, dusdanig verslaafd dat ze zelfs agressief gaan worden wanneer ze niet kunnen gamen, noem het maar een zeldzaamheid!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21956
    zondag 18 november 2018 om 01:21
    Heb je backup voor deze claim?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11446
    zondag 18 november 2018 om 02:28
    https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoeveel-mensen-zijn-verslaafd-aan-gamen/
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zondag 18 november 2018 om 01:15
    Jij snap er dus echt helemaal niks van
    Voor alle niet wetende
    In de game industrie gaat meer geld om dan heel de voetballerij
    Kom op het is 2018 geen 1818!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:15
    De 1 heeft een gameverslaving en de ander ( velen ) op de site hebben dan weer een verslaving door bezig te zijn met trollen op de site (trolverslaving), er komen steeds meer soorten verslavingen aan het licht!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:18
    Er zijn ook mensen, die letten de hele dag op andere mensen. Dat is ook een soort verslaving.

    De hele dag de baas spelen, lijkt mij ook zo'n leuke hobby.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 01:20]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 05:03
    Er zijn ook lui die net doen of ze supporters zijn.
    Vind ik leuk
    jari11 +1084
    zondag 18 november 2018 om 01:10
    Ik game ook veel. 2 of 3 uurtjes per dag voor of na werk. Maar dit gaat ver. Misschien wel weer fabeltjes..
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zondag 18 november 2018 om 01:12
    Ik begrijp het wel
    Rdr2 is zeer verslavend!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:15
    Als je op voetbal zit, is een game verslaving wel lekker. Als je 40 uur per week moet werken niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:45
    Het is niet alleen gamen maar in game spel kun je ook gokken
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5487
    zondag 18 november 2018 om 01:33
    Als hij goed is, mag hij bij FC Utrecht wel e-gamer worden.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    zondag 18 november 2018 om 02:23
    Iedereen moet toch makkelijk om 11:00 kunnen verschijnen op zijn werk.. man man krijg je zoveel betaald! Wat ben ik blij dat wij van 3800 euro per maand rond moeten en met trots naar t werk gaan
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 02:46
    Rot toch op. Gameverslaving? Die jongen is ook gewoon een normale jongen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:01
    Speel je bij de op 1 na mooiste club en vernaggel je dat door wat spelletjes te spelen. Als Barça zijnde zou ik hem in de winterstop verkopen en wie weet zien we hem daarna terug als professioneel FIFA speler bij de één of andere e-club
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 03:02]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:30
    “Scheids, wisselen!”
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 05:00
    Je wilt ook wel es bij een echte club spelen. Begrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27393
    zondag 18 november 2018 om 07:00
    Gaat een hele dure flop worden dit..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 18 november 2018 om 07:10
    Hoezo privacy
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    zondag 18 november 2018 om 07:39
    Misschien kunnen ze hem aan de FIFA verkopen als game expert.
    Vind ik leuk
    ritje +299
    zondag 18 november 2018 om 08:01
    hallo Fout van Barselona Zij hebben voor!! hij werd gekocht, zijn achtergrond niet goed nagekeken! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3898
    zondag 18 november 2018 om 08:08
    E-divisie!
    Vind ik leuk
    orion73 +1517
    zondag 18 november 2018 om 09:03
    Schokkend hoor. Wat een flutnieuws.
    Vind ik leuk
    berwi +470
    zondag 18 november 2018 om 09:11
    verkopen of ruilen met ajax
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3383
    zondag 18 november 2018 om 09:31
    Leert hij daar ook om van die vieze overtredingen te maken, zoals hij deed op Dumfries. Had met rood van het veld gemoeten. Hopen dat over enkele weken Dumfries hem helemaal in zijn zak heeft.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 09:47
    Het kind moest zijn spelletje afmaken. Prutser, wat een lul.
    Vind ik leuk
    Ale +4991
    zondag 18 november 2018 om 11:53
    Grootste miskoop ooit. Paniek aankoop. Je verlies nemen en het team uitschoppen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:36
    Toch heeft die "miskoop" meer bereikt in een wedstrijd dan jij in 100 jaar zal doen frikandel. Ga weg en vertoon jou reacties hier nooit meer want je snapt er blijkbaar geen hol van. Ga maar onder de foto's van Justin Bieber reageren zoveel je wilt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 12:32
    Tuurlijk, een nieuwe dag en nieuwe lul verhalen over Dembele. Ga alsjeblieft over Kim Kardashian schrijven of wie dan ook maar niet over hem.
    Vind ik leuk
    Doenorma +96
    zondag 18 november 2018 om 13:30
    Het schijnt dat...zegt weer genoeg over het privé en story gehalte van het bericht.
    Vind ik leuk
    ritje +299
    maandag 19 november 2018 om 07:54
    hallo Barselona hebben hun huiswerk niet goed gedaan als dembele een game verslaving heeft! Dat hadden en moesten ze weten? toen ze hem van Dortnund gingen kopen! dat was een dure? fout. mvg ritje
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws