Van der Vaart reageert op gerucht rond 'Duitser' Van Bommel: 'Gun hem wat tijd'

    Van der Vaart reageert op gerucht rond 'Duitser' Van Bommel: 'Gun hem wat tijd'

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 15:22zo 18-11-2018 om 15:22

    Mark van Bommel zou in de toekomst een uitstékende trainer zijn voor een ploeg in de Bundesliga. Dat zegt Rafael van der Vaart, die de huidig coach van PSV 'meer een Duitser dan een Nederlander' vindt. 

    Voor de camera van Sport1 kreeg Van der Vaart zaterdagavond de vraag hoe hij denkt over Van Bommel. "Ik ken Mark natuurlijk goed. Hij doet het op dit moment uitstekend in Nederland. Hij is meer Duitser dan Nederlander, haha", aldus de analist van de NOS

    Van Bommel is door Duitse media al eens naar voren geschoven als mogelijke kandidaat om Niko Kovac op te volgen bij Bayern München. De Kroatische trainer staat onder druk, nu Bayern uiterst teleurstellend is begonnen aan het Bundesliga-seizoen. "We moeten Kovac wel een beetje tijd gunnen, hoor", reageerde Van der Vaart op dat gerucht. 

    Zeiken
    De oud-speler van onder meer Ajax, Hamburger SV, Real Madrid en Tottenham Hotspur vindt het interessant om te zien dat Bayern momenteel op de vijfde plek staat, met liefst zeven punt achterstand op koploper Borussia Dortmund. "Men liep in Duitsland áltijd te zeiken over een gebrek aan spanning in de Bundesliga. Nu doet Bayern het minder en dan is het óók niet goed. Wees blij dat het even niet lekker bij ze loopt, dat is goed voor de competitie."

    Poll

    Wordt Van Bommel een absolute toptrainer?

    (2353 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vinnie J +1777
    zondag 18 november 2018 om 15:25
    Nu al een van beste coaches van nederland, wat zeg ik de beste natuurlijk!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:28
    En jij bent de aller beste vp gebruiker!😆

    Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:29
    Von Bommel ... als ie nu die teleurstellingen in de KNVB-beker en CL niet had gehad was ik het met je eens geweest.

    Nog genoeg te verbeteren om de beste te zijn.
    Vind ik leuk
    isnake +2537
    zondag 18 november 2018 om 18:25
    En voorheen riep iedereen dat hij eerst maar eens tegen tegenslagen en teleurstellingen heen moest om te laten zien goe hij daar doorheen komt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:28
    Hij is toch nog niet uit de tegenslagen en teleurstellingen?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    zondag 18 november 2018 om 21:58
    Van Bommel blijft onverstoorbaar en realistisch. Blijf jij iedere dag maar zeiken over die dennenappel en CL dan bereiden wij ons vast voor op het volgende kampioenschap!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:13
    Dat gaat nog lang duren hoor, we hebben jullie een voorsprongetje gegeven maar die is in januari al weer verdwenen.
    Vind ik leuk
    -40 +542
    zondag 18 november 2018 om 15:38
    Gelukkig heb je geen verstand van voetbal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:52
    Nee ik vind Bosz en Keizer beter.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:36
    Haha goeie! Ik mag die humor wel.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:40
    Ik ben serieus.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 16:47
    ... ow...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:08
    Pochettino. In 1 klap ben je niet meer serieus te nemen nu!
    Vind ik leuk
    pietprecies +7461
    zondag 18 november 2018 om 19:27
    Jij ook niet met die avatar
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 20:30
    Slappe opmerking Johan. Niet logisch....
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:52
    Na,slechts 4 maandjes???
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 21:06
    Ik als Ajacied kan niet ontkennen dat hij het idd erg goed doet (te goed hellaas voor mijn clubje;)) en ben er ook van overtuigd dat hij erg goed past bij een top ploeg uit de BL straks. Denk alleen wel dat hij er goed aan doet om in de ED nog minimaal 2 jaar te rijpen. (Maar dat is mijn persoonlijke mening). Jammer van het CL avontuur had op meer gehoopt voor PSV, maar door onze prestatie in de CL speelt PSV (als ze kampioen worden) gewoon weer CL alleen dan rechtstreeks!!
    Vind ik leuk
    Motley +111
    maandag 19 november 2018 om 10:34
    Jij hebt er kijk op zo te horen. Nu de feiten psv uitgeschakeld voor de knvb beker. Nog 2 wedstrijden en zijn ze in Europa ook uitgeschakeld. En het zal hoogstwaarschijnlijk niet meer zo heel lang duren dat ze in de eredivisie punten gaan verspelen en als het voor psv het kwartje de verkeerde kant op valt ,is het goed mogelijk dat ajax uit eindelijk kampioen wordt.ik zeg duidelijk erbij dat die mogelijkheid bestaat ,maar het kan natuurlijk ook van niet.dus om nou te roepen dat van Bommel een toptrainer is lijkt mij wat vroeg.we zullen het gaan zien nog effe geduld hebben dan komen we er wel achter
    Vind ik leuk
    wickey +36
    maandag 19 november 2018 om 12:16
    Maar kan zijn ploeg niet laten overwinteren. Eindelijk tegenstand, en ze zijn er niet tegen op gewassen.
    Vind ik leuk
    -40 +542
    zondag 18 november 2018 om 15:25
    Rugby is ook wel iets voor van Bommel.
    Vind ik leuk
    Emnu +4845
    zondag 18 november 2018 om 15:26
    Want?
    Vind ik leuk
    -40 +542
    zondag 18 november 2018 om 15:27
    Heb je het koud?
    Vind ik leuk
    Emnu +4845
    zondag 18 november 2018 om 15:27
    Bij mij is t niet -40.
    Vind ik leuk
    -40 +542
    zondag 18 november 2018 om 15:28
    Misschien emotioneel wel.
    Vind ik leuk
    Emnu +4845
    zondag 18 november 2018 om 15:29
    Fijne vent.
    Vind ik leuk
    HansVites +5236
    zondag 18 november 2018 om 15:27
    Over Duitsers gesproken hoe staat het bij Twente Go Ahead?
    Vind ik leuk
    Sil95 +11170
    zondag 18 november 2018 om 15:35
    Go Ahead leidt met 0 1 door een goal van Navratil. Overigens heb ik liever Duitsers dan Russen :)
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:38
    En ik heb liever Hans als Sil :)
    Vind ik leuk
    Sil95 +11170
    zondag 18 november 2018 om 15:44
    Haha dat mag! Ik mag Hans ook wel hoor.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    zondag 18 november 2018 om 15:39
    Na nog geen half seizoen is het een beetje moeilijk oordelen. Zijn begin is inderdaad goed maar om nu al te zeggen dat hij een toptrainer is gaat me wat ver. Ik ben wel benieuwd waar hij over een paar jaar staat.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2088
    zondag 18 november 2018 om 15:48
    Het Duitse heeft Bommel i.d.d.
    Vind ik leuk
    M +135
    zondag 18 november 2018 om 15:58
    Voorlopig heeft Van Bommel nog geen enkele prijs. Is in 2 van de 3 competities uitgeschakeld.
    Heeft nog niet laten zien dat hij zijn team meerdere systemen kan laten spelen. Heeft nog geen tegenslag gehad mbt blessures en schorsingen.
    Nee, ik ben nog niet overtuigd.
    Maar hij is dan ook nog maar net begonnen.
    Vind ik leuk
    derksen +8914
    zondag 18 november 2018 om 16:01
    Mark heb zo veel twijfels eerdat die daar uit is is die allang dood en begraven
    Hoewel ook daarover zal diewel twijfelen
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:32
    Goeie zin!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27457
    zondag 18 november 2018 om 16:05
    Van Bommel komt over een paar jaar inderdaad bij Bayern terecht. Nu is het nog te vroeg.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932
    zondag 18 november 2018 om 16:09
    Rookie v Bommel heeft de beste cijfers ooit dus dat beloofd veel goeds voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3324
    zondag 18 november 2018 om 18:37
    Van de eredivisie of van alle psv coaches (de cijfers dus )
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 18:37]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173932