Overmars:  Slechts bij één speler hadden we een heel ongemakkelijk gevoel

    Overmars: "Slechts bij één speler hadden we een heel ongemakkelijk gevoel"

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 21:56zo 18-11-2018 om 21:56

    Marc Overmars heeft afgelopen zomer alle zeilen moeten bijzetten om een leegloop te voorkomen. Dat liet de Ajax-directeur volgens Ajax Life weten bij de Algemene Vergadering voor Aandeelhouders. De enige kikker die uiteindelijk uit de Amsterdamse kruiwagen sprong, was Justin Kluivert.

    Dit jaar nam Overmars maatregelen om de spelers ervan te overtuigen bij Ajax te blijven. Ajax Life weet dat Ajax een video liet maken, speciaal voor zeven gewilde spelers. Het ging om André Onana, Matthijs de Ligt, Frenkie de Jong, Donny van de Beek, David Neres, Kasper Dolberg en Kluivert.

    "Toen we het filmpje maakten, was het idee erachter: we moeten laten zien dat we die jongens willen houden", legt Overmars uit. "We willen Europacupfinales spelen en winnen. We hebben 'm gespeeld, maar niet gewonnen. We willen kampioen worden en in Europa opnieuw zo ver mogelijk komen."

    "We koppelden de huidige talenten aan een idool uit het verleden: De Ligt en Hulshoff, Dolberg en Zlatan. De jongens vonden het prachtig en wij vonden het ook prachtig. Het kan een beetje helpen, maar of het echt heeft geholpen? Dat laat ik even buiten beschouwing."

    Overmars zag van het zevental uiteindelijk één speler vertrekken. "Slechts bij één speler hadden we een heel ongemakkelijk gevoel. Dan krijg je een beetje wat er in die maanden is gebeurd", aldus Overmars, die op Kluivert doelt zonder hem te noemen. "Het waren moeilijke maanden, maar we hebben ons best gedaan om die jongens te overtuigen en samen door de voorronde (van de Champions League, red.) te komen."

    Plaats een reactie

    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 21:58
    Niet meer terugdenken aan Kluivert, hij is weg en hij zoekt het maar uit! Weg is weg :)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    zondag 18 november 2018 om 22:01
    IJskoude club dus.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 22:02
    Spelers komen en spelers gaan, zo ook met eigen jeugdspelers, heeft niks met koud te maken maar met doorgaan!
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    zondag 18 november 2018 om 22:10
    Heb je der over nagedacht om poeet te worden
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 22:10
    Niels, waarom is de ene voor altijd een ajacied en de ander niet?
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 22:12
    Ik zeg niet dat Kluivert geen Ajacied, hij zal echt wel om Ajax geven. Ik zeg alleen, spelers komen en gaan, je kan je daar niet druk overblijven maken :) Hij zoekt het maar uit, zijn leven en hij wilde niet blijven, dus waarom moet je er dan als supporter druk over maken?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 22:15
    Ik zeg niet dat je je er druk om moet maken. Maar het is net alsof de ene voor altijd een Ajacied is en degene die deden wat de supporters niet leuk vonden worden vergruist en met de grond gelijk gemaakt.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 22:18
    Ik maak niemand met de grond gelijk, iedere speler moet doen wat ie wil, net zoals ik reageer op een speler zoals ik wil reageren :) Wat ik alleen gaar vind van dat mannetje, 2 maanden daarvoor een grote mond dat ie bij Ajax gaat blijven, en 2 maanden later weg want hij kreeg zijn zin niet met die 2x 20%, houdt dan gewoon je muil met dat je gaat verlengen!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 23:10
    ''Wat ik alleen gaar vind van dat mannetje, 2 maanden daarvoor een grote mond dat ie bij Ajax gaat blijven''


    Je bevestigd mijn gedachte. Niets mis mee, respecteer jouw mening.
    Vind ik leuk
    John Garp +2497
    maandag 19 november 2018 om 01:17
    Welke gedachte?

    'Niels, waarom is de ene voor altijd een ajacied en de ander niet?'

    Jij bent de enige die dit beweert.
    Lul niet zo slap.

    En Niels92: Ga toch niet in op dit soort praatjes. Nu wring jij je in allerlei bochten om een stelling te verdedigen die een ander je aanpraat.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:40
    Dat is overal zo gast. Bosz wordt ook door de meeste Feyenoorders verguisd omdat hij bij Ajax zat.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:03
    Natuurlijk, niet omdat de meeste mensen hem een slechte technisch directeur vonden. Nee zeker niet....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 23:11
    Trainers zijn meer passant dan spelers. Vooral die jongen, komt uit de jeugd. Wilt niet tekenen vanwege wat dan ook en wordt uitgekotst.
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 23:37
    Wat ik gek vind, dan heb je een PSV'er die hier Ajax uitmaakt voor koude club, terwijl in principe hetzelfde gebeurde met Bazoer, hij koos voor Ajax en kon meer verdienen en bijna alle PSV'ers kotsten hem uit, werd ook nog in het stadion bekogeld met muntjes en een mobiele telefoon!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    zondag 18 november 2018 om 23:53
    Dat is helemaal een schande Niels.
    Vind ik leuk
    Emnu +5592
    maandag 19 november 2018 om 00:46
    En wat dacht je van Labyad?

    Die kan de rest van z’n leven geen goed meer doe bij t gros van de PSVers.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:42
    Die heeft het erzelf na gemaakt 😂😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    maandag 19 november 2018 om 14:54
    Ik zou het zelf niet doen met spelers van ADO. Enigste waar ik wat tegen had is Petrovic. Niet als mens maar als trainer. Voor de rest zou ik nooit en te nimmer zo iemand behandelen. Maar ja, mensen verschillen nou eenmaal. Je doet er niets aan en dat zal altijd zo blijven. Je kan alleen naar jezelf kijken als mens.
    Vind ik leuk
    3Bier +10895
    maandag 19 november 2018 om 11:03
    En dat vind jij raar?
    Vind ik leuk
    RenW +847
    zondag 18 november 2018 om 23:28
    Ik verguis Bosz omdat hij achter die 4 miljoen aan ging.
    Waar hij gelijk in had, maar dat liegen er over.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:41
    Het blijft altijd een ajaxcied arrogant en vol vanzichzelf terwijl die niks presteert dus typisch een neus👍👍
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    maandag 19 november 2018 om 14:56
    Ik kan mij wel vinden in het niks presteren maar wel jezelf profileren als oppergod. Mensen als Zlatan zijn ook arrogant maar die presteren. In die zin kan ik je begrijpen man.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 19:25
    Ja daar heb je ook wel weer een punt ik vind het ook jammer van kluivertje veel talent maar loopt nog veel sneller naast ze schoenen dan memphis en die had al iets bereikt in nederland en kluivert nog niet eens iets en ajax/eredivisie moet blij zijn dat zlatan/suarez hier ooit gespeeld hebben
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1577
    zondag 18 november 2018 om 22:11
    Tis anders goed koud Niels
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 22:13
    Bij mij thuis niet hoor, cv staat lekker aan 23.7 graden in huis :)
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    zondag 18 november 2018 om 23:54
    leef je nog Niels ? of ben je al gesmolten ? tering man wat een tempratuur. hier 19,5 en eigenlijk nog te warm. maar ja t vrouwtje he ;)
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:42
    Nu vinden we frenkie cool maar over paar maanden kan ook hij dr boom in
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:05
    In Eindhoven is het nu ook aardig koud hoor 🤓
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    zondag 18 november 2018 om 22:06
    Lauwe bier lust ik niet
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:43
    Kan jij niet eens net wat te lang 'onder blijven' in de cola? Zonder zuurstoffles?
    Wat een kansloze zielige troll ben jij toch. 😎
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    zondag 18 november 2018 om 22:45
    Rustaaaaagg jochie. Voor trollen kun je naar de Efteling.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:47
    Ook. Maar jij staat naast de absolute oppertroll uit 🥚hoven met stip op 2.
    Vind ik leuk
    Iggy +3988
    zondag 18 november 2018 om 22:58
    Aldus een trol pur sang.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:44
    Is jouw wereldje echt zo klein? 😂
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:04
    Was psv een ijskoude club toen labyad daar weg ging of lag het aan de speler zelf? Nu zal je zeggen dat t aan labyad lag maar omdat t over ajax gaat is t een ijskoude club.. man man laag niveau hoor
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    zondag 18 november 2018 om 23:06
    Nee, toen niet.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:36
    Nee, toen niet. Wat is dat voor antwoord??
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    maandag 19 november 2018 om 05:24
    Antwoord op jouw vraag.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 07:20
    Dus als ik je rare antwoord goed begrijp zeg je nu eigenlijk: nee psv 'was' toen geen ijkoude club. Maar nu wel?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:04
    Toch vind ik het wel erg jammer. Die gozer is zo snel, ook met de bal aan de voet! Had eerst nog wat stappen moeten maken bij Ajax. Ik betwijfel of hij het wel gaat redden, terwijl alles erin zit!
    Vind ik leuk
    Niels92 +29393
    zondag 18 november 2018 om 22:06
    Hij wilde alleen blijven wanneer hij zelf 20 % en zijn zaakwaarnemer 20% zouden krijgen bij een toekomstige transfer, dan kan je beter direct verkopen, dat zijn gewoon belachelijke eisen!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10650
    maandag 19 november 2018 om 03:25
    Ik geloof dat er een heleboel "kenners" zijn die niet begrijpen wat professioneel voetballen inhoudt.
    Het gaat "de clubs" die geen clubs zijn maar gewoon voetbal bedrijven zijn in BV of NV vorm, puur en louter om geld.
    Datzelfde geld voor de spelers.
    Niemand zegt dat hardop om de zorgvuldig opgebouwde illusie
    niet verstoren, dan is het niet zo leuk meer namelijk.
    De liefde en loyaliteit voor een speler houdt op als hij niet meer presteert en een speler gaat weg als hij elders zijn zakken kan vullen.
    Laat die emotionele club flauwekul nu maar zitten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:22
    Jep. En ik denk dat hij nu zelf op de bank zou zitten bij Ajax.
    Vind ik leuk
    TheArena. +1150
    zondag 18 november 2018 om 22:33
    Echt he. Hulde.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:41
    Inderdaad uit het oog uit het hart . Opzouten die vent
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 00:59
    Zo is het👍
    Vind ik leuk
    orion73 +1520
    maandag 19 november 2018 om 06:08
    Precies. Je speelt of graag bij Ajax of niet. Wil je niet is ook prima maar dan zsm wegwezen. En daarbij is kluivert natuurlijk ook maar middelmaat daar is niets aan verloren.
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 18 november 2018 om 22:00
    Deel de filmpjes dan met de fans. Ik wil ze wel graag zien.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    zondag 18 november 2018 om 22:02
    Ik wil alleen maar toeteren.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:36
    Jij bent dus die gek toeter Jan die in het stadion van PSV steeds zit te toeteren!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    zondag 18 november 2018 om 22:41
    Dat is mijn broer, Tjoep Cassis. Hij zit op Voetbalzone.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:46
    Jullie zitten wel samen opgesloten in hetzelfde gesticht?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6282
    zondag 18 november 2018 om 22:49
    Ja, maar iedereen is gek behalve wij.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:51
    Wanneer moet je weer in de isoleercel? Wel je telefoon inleveren dan he? Vraag ff of je wat langer mag blijven dan.😎
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:00
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    RenW +847
    zondag 18 november 2018 om 23:31
    Zo jij durft.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 21:46
    Triest weer
    Vind ik leuk
    Hektor +435
    zondag 18 november 2018 om 22:03
    Laat me raden. Kluivert werd met Kluivert vergeleken
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:03
    Ja als Kluivert iets meer geduld had gehad, dan was hij bij Roma aangekomen met veel meer "bagage".
    Komt nu binnen als een breedte aankoop en denkt serieus het zelfde te kunnen doen als tegen clubs uit de Eredivisie.
    Hebben ze het over die Turkse jongen die Kluivert op de bank houd, dat die wellicht gaat vetrekken en dat Kluivert daarmee kan uitkijken op meer speeltijd.

    Je denkt toch niet dat ze die gozer verkopen voor 40 mil en geen vervanger halen omdat ze kluivertje achter de hand hebben🤪
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6286
    zondag 18 november 2018 om 22:06
    Kluivert heeft zich laten adviseren door Raiola en onder hem is niet 1 NL talent in het buitenland doorgebroken omdat ze te vroeg weg gingen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:19
    Ja hij heeft zich ook laten adviseren door zijn vader. Uiteindelijk neemt hij de beslissing. En met een naam als Kluivert weet je toch dat je heus wel op een dag goed terecht komt..de kans komt echt wel een keer.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6286
    maandag 19 november 2018 om 00:09
    Nee Patric had liever dat hij nog bleef maar zei erbij dat het zijn eigen besluit moest zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 01:55
    Ja precies, uiteindelijk moet hij zelf een besluit nemen.
    Maar waarom niet het advies van je vader opvolgen? Ik bedoel, Patrick Kluivert.. dan ga je luisteren naar die mino rioolrat..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 18 november 2018 om 22:03
    Met wie zou frenkie vergeleken worden........
    Ik denk met de legendarische beelden van Nikki Zimling
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:05
    Kwal! Hahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 18 november 2018 om 22:07
    dank je, ik ok van jou
    Vind ik leuk
    Oeb +216
    zondag 18 november 2018 om 22:14
    hou ook van jou hoor,notthing personal ,proost!
    Vind ik leuk
    Hektor +435
    zondag 18 november 2018 om 22:08
    Of Hendrix. Zelfde categorie
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 18 november 2018 om 22:15
    Maar dan zonder 3 titels en een cruijffschaal ...
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    Oeb +216
    zondag 18 november 2018 om 22:14
    ik denk dat stratumseind in person zal worden vergeleken met iemand die compleet de weg kwijt is,en geen besef meer heeft van de realiteit...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174729
    zondag 18 november 2018 om 22:15
    ik hoop het wel, stel voor dat je dit serieus gaat nemen.......
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +557
    zondag 18 november 2018 om 22:28
    Stratum heeft altijd een goed en correct antwoord en vaak gelijk.
    Vind ik leuk
    Oeb +216
    zondag 18 november 2018 om 22:43
    hou dat vast,zie zn antwoord boven
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +557
    zondag 18 november 2018 om 22:50
    Een van de weinige keren dat hij een foutje maakt.
    Vind ik leuk
    Oeb +216
    zondag 18 november 2018 om 22:54
    als ie zn PSV-bril af doet,heeft ie wel s verstand van voetbal indd. Pas je wel op dat je geen strakke plasser krijgt? Grapje he..lijn tussen humor en serieus hier flinterdun..beetje dollen moet kunnen he?!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 21:49
    Als je goed hebt geluisterd hoorde je de naam cruijff. En dan bedoelen ze de manier van bewegen. Dat is wat ze zeggen. Schijnt dat wij Hollanders alleen maar willen horen wat we willen horen en lezen wat we willen lezen
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 18 november 2018 om 22:04
    De Ligt --> Hulshoff
    Dolberg --> Zlatan
    Onana --> vd Sar??
    Neres --> Overmars???
    Kluivert ---> Roy???
    Frenkie --> Johan ???
    Van De Beek ---> KLaassen???
    Vind ik leuk
    kcim +2947
    zondag 18 november 2018 om 22:10
    Tagliafico ->Maxwell?
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +7249
    zondag 18 november 2018 om 22:11
    Ja, die kunnen ze voor komende zomer gebruiken.
    Vind ik leuk
    KeesBman11 +557
    zondag 18 november 2018 om 22:35
    En toen werd hij wakker getoeterd.
    Vind ik leuk
    Emnu +5592
    maandag 19 november 2018 om 00:53
    Frenkie —> Vanenburg
    Onana —-> Stuy
    Donny —-> Schoenaker
    Neres —-> Arveladze
    Kluivert —-> Olsen

    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 21:50
    Ik vind Onana meer als Menzo alleen veel beter 😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:07
    Lumineus en attractief associatief concept. Ongetwijfeld het startsein voor primeurkleuters en andere cognitieve lichtgewichten om Ajax als een koude club af te schilderen. Mijn God, wat een armoede,
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2547
    zondag 18 november 2018 om 22:09
    Ik denk dat je juist blij moet zijn dat ie weg is! Het is/was de enige die zichzelf 100 x beter vindt dan dat hij is.... De anderen zijn veel meer zelfbewust. (da's dan mijn mening)
    Vind ik leuk
    RenW +847
    zondag 18 november 2018 om 23:34
    Heb je hem dat weleens horen zeggen dan?
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 22:13
    Hoef je geen goeie oren voor te hebben... Zn gedrag verried hem in deze
    Vind ik leuk
    RenW +847
    maandag 19 november 2018 om 23:21
    Knap, om zo maar een oordeel over iemand te vellen.
    Wordt mode,
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 23:25
    Is niet knap, eerder Dom als je t niet ziet
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 00:11
    Dus jij ziet dat hij zichzelf 100 x beter vind.
    Wauw een medium.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 00:28
    Goed lezen.. En dan nog een keer antwoorden kluivert fan
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 01:32
    Ik lees wel goed, hater.
    Jongen heeft gedaan wat iedere zichzelf respecterende voetballer zou doen. En wat jij ook zou doen. Betere competitie en voor zijn leven financieel onafhankelijk.
    Lekker naar niemand geluisterd die over zijn salaris wil mee beslissen. ik wou dat ik de kans had gehad. Iedereen vond hem prima, tot hij voor zichzelf koos. Triest!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 20:50
    Nog 1x proberen goed te lezen wat ik typ. Laatste poging voor ik niet meer reageer op je onnozele opmerkingen
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 22:41
    Ik lees goed wat danny84 schrijft en antwoord daar op.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 22:49
    Zie je nou dat je elke keer bij de verkeerde post kijkt... Ik heet toch echt BoRiNo13. Jij praat alleen maar over salaris bla bla.. En reageert met die zelfde shit bij mij.. Terwijl ik t niet eens daarover heb. En nog snap je me niet. Aan Wie ligt dat dan??
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 23:04
    Aan jou onnozele!
    Ik reageer niet op jou, zo belangrijk ben je niet!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 23:12
    Ik merk t... Salaris zeker nog niet gestort deze maand bij je.
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 23:20
    Een sterke zeg. Dat was het?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:10
    Tsjeu La Ling.
    Vind ik leuk
    2-1 +768
    zondag 18 november 2018 om 22:11
    Denk eerder dat al die verbeterde contracten hebben geholpen......
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:11
    Kasper Dolberg werd gelinkt aan Heinz Stuy. Beide maakten nooit hun opwachting in Oranje.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:17
    Dolberg komt ook niet in oranje
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:39
    Is het waarachtig?
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 22:15
    Die is niet helemaal helder haha
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:15
    Als je je club zo laat vallen , is hij de moeite niet meer waard om het over hem te hebben .
    Vind ik leuk
    RenW +847
    zondag 18 november 2018 om 23:35
    Stond jij zelf maar eens voor die keuze :-)
    Leuk om over een ander zijn salaris te willen beslissen.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 22:53
    Weer over salaris... Alleen maar over salaris terwijl ik nergens lees dat Utrechter always over salaris post
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 23:02
    Gaat over een keuze waar hij voor staat.
    Financieel onafhankelijk voor de rest van zijn leven.
    Geen kunstgras meer, en een betere competitie.
    Zeg maar waarom iedereen hem uitkakt, terwijl we het allemaal precies hetzelfde doen.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 23:17
    Eboue Zou nu ook financieel onafhankelijk zijn maar zit nu aan de grond. Dat jij dat als Belangrijkste drijfveer ziet zegt genoeg over hoeveel jij van t spelletje houdt.

    Waarom iedereen hem uitkakt is om zijn praatjes, het embleem kussen terwijl je weet dat je er niks mee zegt. Ik wil 160 miljoen waard zijn bla bla bla... Daarom kakt iedereen hem uit maar goed, salaris he
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 23:25
    Is een aanname dat ik de financiën als de belangrijkste drijfveer benoem. Over die 160 miljoen, dat was een antwoord bij Touzani. Die vroeg aan hem waar droom je van.... net als veel jongens droomde hij dat Barca hem op zou halen voor 160 miljoen. In dat zelfde programma vond hij zichzelf trouwens een klein zesje. Zijn eigen woorden, niets aan bedacht. Dus ga fijn verder met je aannames. En verspreid ze hier. Soliciteer anders bij de Privé, daar zoeken ze nog leugenaars!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 23:39
    Aannames.. Ga je baas Bellen dat je salaris nog niet is gestort.
    Niemand praat over salaris, alleen jij.
    En over dat embleem kussen is ook een aanname. En als ik zeg dat hij zei dat hij zichzelf 160m waard vind (of t nu is of in de toekomst) Dan klopt t niet. Vervolgens Ben ik een leugenaar en zeg je precies t zelfde. Ben jij dan de enige echte meneer de uil?? Zonee, oogjes dicht en snaveltje toe. Jouw reacties zit vol Aannames maar lezen Ken je al niet zo goed merk ik wel
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 23:48
    En financirn is niet je Belangrijkste drijfveer maar als ik elke post van jou hier zie is t eerste waar jij over begint dat ie financieel onafhankelijk is. Daarna komt de rest zoals kunstgras, betere competitie. In elke post. Zelfs als er niet over salaris gerept word haal Jr t aan... Dus aannames, nee. Denk dat je zelf even naar prive moet want als je baas merkt dat je alleen maar over salaris praat kakt hij jou ook uit zoals ik kluivert uitkak
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 23:52
    Weer een aanname dat ik een baas zou hebben.
    Vervelend als ik met feiten terug kom bij je?
    Klaar met BoRiNothing, het ga je goed.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    dinsdag 20 november 2018 om 23:57
    Sorry dat ik aan nam dat je bij de gemiddelde nederlander hoorde... Niet dus... Uitgeluld??? Hahaha R(-ot)enW(-azig) in zn hoofd dus
    Vind ik leuk
    RenW +847
    dinsdag 20 november 2018 om 23:59
    Volgens mij wordt je boos, wat een schrijffouten.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:01
    Jij Kan dus echt niet lezen... Dat bewijs je elke keer weer. Snap wel dat je nog geen baas hebt. Je moet je school nog afmaken.. Vooral begrijpend lezen hefb je nog niet onder de knie. Je bent vast goed in economie. Denk dat jij later op de salarisadministratie gaat werken. Je houd zo van salaris... Meer dan van je eigen moeder
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 00:03]
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:02
    Weer 2.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:04
    Tellen Kan je wel... Vooral euro's
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:05
    Aannames en anders niet, en nog niet 1 x goed gegokt.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:06
    Je bent uitgeluld ik zie t al.. Klote is dat he
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:08
    Nee maar wordt vervelend, moeilijk lezen ook.
    Vind ik leuk
    Lee +461
    zondag 18 november 2018 om 22:24
    Denk dat kluivert nog wel eens spijt heeft van zijn beslissing, als je ziet met hoeveel plezier dit elftal speelt en ook nog eens goeie resultaten haalt, beter had hij nog een jaartje gebleven, bankzitten in Rome en af en toe invallen is ook niet alles!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 22:17
    Eens. En dan beweren dat het goed is voor zn ontwikkeling.. Volgens mij is stilstand achteruitgang.
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:04
    Ik weet eigenlijk niet of hij Neres, Hakim of Tadic er had uitgespeeld dit seizoen. Dus toch een goede keuze?
    Vind ik leuk
    Lee +461
    woensdag 21 november 2018 om 06:39
    Nee, dat denk ik ook niet, maar er zijn genoeg wedstrijden in dit seizoen en hij zou iig meer minuten gemaakt hebben dan nu bij Roma, maar ook als Ajacied dit seizoen tot nu toe mee mogen maken is ook wat waard denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:05
    Ik vind Overmars goed uit z'n woorden komen de laatste tijd. Het vertrek van Wim Jonk heeft uiteindelijk geen effect gehad op de uitoefening van de filosofie. Met het transfergeld dat straks binnenkomt gaat Ajax uit andere vijvers vissen, miljoenencontracten zullen ze uitdelen. Een geïnnoveerde Ajax filosofie. Zo doen ze dat anno 2018. Niks mis mee!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:09
    Maar goed dat Kluivert een goede bank heeft..
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2296
    zondag 18 november 2018 om 23:13
    Denk eerder dat Justin een ongemakkelijk gevoel had.
    Vind ik leuk
    nironi +50
    zondag 18 november 2018 om 23:15
    Familie kluivert heeft het niet meer zo op Ajax.Patrick vond het nodig om de kampioenskar van PSV aan zijn carierre toe te voegen.Justin is nog niet volwassen en wil ik weet niet zo vlug mogelijk uit Amsterdam weg.Ajax heeft meer aan een Tadic,die bewust voor Ajax heeft gekozen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:44
    Die blaag de zoon van een legend vergeet ook doodleuk dat wanneer de deal met Richardson nooit was afgeketst hij nooit door was gebroken bij Ajax
    Vind ik leuk
    Futjebal +2320
    maandag 19 november 2018 om 00:15
    Man man wat een kinderachtig idee...alsof je op de kleuterschool zit. Kom we gaan een filmpje maken. ja is goed ik ben Cruyff..oh ja dan ben ik Hulshof...ja dan is Onana van der Sar....jaaaa leuk . Oh als het klaar is laten we het aan de jongens zien en dan blijven ze...hahahahaha wat een droevenis
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 02:25
    De Jong en de Ligt worden zeker grote jongens, die je ook zeker aan Cruijff en Hulshof kunt koppelen...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 00:35
    Ajax heeft op dit moment veel meer aan Tadic dan aan ene Kluivert. Dus het ontvangen geld voor Kluivert is geweldig besteed.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 02:21
    Reken erop dat Kluivert er spijt van heeft nu wij zo goed doen in de CL en hij is ook niet opgeroepen voor het Nederlands elftal. Kluivert had bij Ajax nog moeten rijpen. Naar een top club gaan kan altijd nog wel...
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 02:23]
    Vind ik leuk
    2-1 +768
    maandag 19 november 2018 om 08:01
    Kluivert speelt vrij regelmatig bij Roma. Waarom zou hij dan spijt hebben ? Zeker met een salaris dat 2 a 3 keer zo hoog ligt als bij Ajax heeft hij weinig redenen om spijt te hebben.....
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 22:23
    Totaal 5 wedstrijden.. Serie A is al 12 wedstrijden bezig.. + Europees... Is niet echt vrij regelmatig.. Dus gewoon vast op de bank
    Vind ik leuk
    Muscles +971
    maandag 19 november 2018 om 06:16
    Eten of gegeten worden, that’s the question......
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 09:09
    Tribune bij AS Roma! En dat zit lekker. Lekker op je gemak geld tellen
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    maandag 19 november 2018 om 22:26
    Haha misschien is die MA van m stiekem een x van bil gegaan met ene Winston B. Zelfde trekjes lijkt t wel
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:11
    Zwak, Privé niveau! Hadden we het al over.
    :-) Echt gaan solliciteren, dat vals heb je in je!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:12
    Jij houd niet van een dolletje he... Ouwe zeiksnor

    Je was uitgeluld in de ene topic en nu ga je hier verder proberen??? Teken van zwakte man

    Ps. Ik zie een spelfout 😂😂
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 00:14]
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:14
    Ja hoor, tot er mensen worden vernederd op internet.
    Dat vind ik dan een laffe streek.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:15
    Dat mag jij vinden...je hebt wel een lage pijngrens moraalriddertje.. Ben je gay ofzo dat je op kluivert je geilt.. Gelukkig respecteer ik jou mening wel in tegenstelling tot....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 09:57]
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:18
    Gaat niet om mijn mening, maar om een uitspraak van Kluivert die je verdraait.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:20
    Ik verdraai niks... Zijn zn eigen woorden volgens jou.. Enne, zo belangrijk was ik toch niet..? Begin me wel zo te voelen bij je 😂👍
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:37
    Was een droom, lees!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:38
    Lijkt er anders niet op.. Ben wel veel reacties van je waard zeg!

    Vooral die van: "ik antwoord niet op jou, zo belangrijk Ben je niet!"
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 00:41]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:26
    Wie, Kluivert? Niet meer in beeld, ook niet bij Oranje. Die had Ajax in zijn hart en Roma in zijn portemonnee.
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:15
    Zijn er toch wel meer die voor het hoogste salaris gaan.

    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:24
    Kijk, nu heb je recht van spreken met je salaris. Je leert t wel..
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:39
    Ja wat zeg ik dan, maar geen prioriteit nummer 1.
    En nogmaals, wat Kluivertje heeft gedaan zou iedereen doen.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:50
    Echt? Niet iedereen, anders Zou Gerrard wel bij real hebben getekend toen. En Totti...? Misschien toch wel prio 1 bij jou? Maar goed, jij vind dat iedereen het wel doet. Prima, jongen. (of is dat ook een aanname en Ben je eigenlijk een meisje?)😂
    Vind ik leuk
    RenW +847
    woensdag 21 november 2018 om 00:54
    Tegen zoveel waanzin kan ik niet op.
    Je bent niet meer te volgen, medicijnen uitgewerkt?
    Wat een wartaal, Dag malle.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    woensdag 21 november 2018 om 00:55