Franse Kop van Jut na Oranje-échec: Mijn moeder  zegt dat ik niet ben veranderd

    Franse Kop van Jut na Oranje-échec: "Mijn moeder zegt dat ik niet ben veranderd"

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 22:08zo 18-11-2018 om 22:08

    Presnel Kimpembe is niet gevoelig voor de harde kritiek die hem ten deel viel na de Franse nederlaag tegen het Nederlands elftal (2-0). Alléén zijn moeder kan hem 'raken'.

    Kimpembe is ondanks de ongeslagen status van Paris Saint-Germain in de Ligue 1 nog niet bezig aan zijn beste seizoen. De nederlaag van Frankrijk in De Kuip was daarom koren op de molen van zijn critici. "Of ik twijfel aan mezelf? Nee, ik ben altijd vol zelfvertrouwen en dat blijft zo", reageert de 23-jarige verdediger bij Téléfoot.

    "Soms maak je dit soort momenten mee. Ik vind ook niet dat er iets is veranderd sinds het WK. Het interesseert me niet wat mensen over me zeggen. Het is niet mijn probleem! Zolang mijn moeder niet zegt dat ik ben veranderd, is het goed. Dat is het belangrijkste. Alleen zij kan me raken. Alles gaat goed en ik weet van mezelf dat ik mentaal ijzersterk ben. Ik sta boven de kritiek."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90863
    zondag 18 november 2018 om 22:13
    Redelijke speler maar die heeft nog een lange weg te gaan. En een moeder beschermt altijd haar kind. Geen moeder die een kind afvalt.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:29
    Alles wat ie zegt.. hij brabbelt maar wat😁
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    maandag 19 november 2018 om 00:46
    Dan ken je het verhaal uit Hoogeveen niet. Een moeder die haar kind van de flat duwt
    Vind ik leuk
    Tyson89 +3328
    zondag 18 november 2018 om 22:14
    Je kan ook proberen om beter te worden door te luisteren naar kritiek, maar dat schijnt moeilijk te zijn voor de voetballers vandaag de dag.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zondag 18 november 2018 om 22:16
    Groot probleem stippel je aan. Dat is mode tegenwoordig.

    Vroeger waren de mannen van staal, nu zijn ze van plastic.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:58
    Vroeger kon niet elke halvegare nietsnut van uit zijn luie stoel kritiek uitten die zij ook daadwerkelijk te zien krijgen. Het is kritiek waar je niks mee kan, alsof een loodgieter een piloot tips gaat geven, slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 19 november 2018 om 00:02
    Het kan ook om persoonlijkheid gaan en niet per definitie voetbaltips van z'n ma of andere.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 06:42
    Je kan niet iedereen behagen..
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:32
    Echt hè.. de voetballer valt tegen, maar als mens ook teleurstellend dit.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 07:34
    Kritiek van Jan en alleman (voor de buis) of kritiek van de mensen met wie je dagelijks werkt en mensen die dichtbij je staan? Dat is nogal een verschil en ik snap dat ie niet naar die eerste categorie luistert.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:16
    Niemand laat zijn eigen kind alleen .
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:17
    Behalve mensen die ze afstaan voor adoptie
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:16
    Nu al niet tegen kritiek kunnen,KANSLOOS
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:22
    Ik ruik een klein beetje eigendunk
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1220
    zondag 18 november 2018 om 22:23
    Dat was te zien dat je naar niemand luistert. Leek nergens op wat je deed.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:29
    Voetballers figureren in een parallel universum en worden niettemin bewierookt en geadoreerd.

    Masochistische zeloten wachten de spelersbus op en er ontvouwt zich een hallucinant aandoend en onwerkelijk schouwspel van figuranten, getooid met audiokoelkasten op hun hoofd, die hun publiek verachten.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:37
    Het is niet alleen maar koek en ei plus de een is de andere speler niet😁
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    zondag 18 november 2018 om 23:30
    Was net als blind bij nederland, gewoon de slechtste.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13921
    zondag 18 november 2018 om 23:37
    Hahah, kansloos....
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:51
    Lekker belangrijk...echt weer zo een opmerking van een zakkenvuller
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2261
    zondag 18 november 2018 om 23:51
    Mama heeft gelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws