VP-voetbalkantine: 'Onana is nog lang niet goed genoeg voor FC Barcelona'

    VP-voetbalkantine: 'Onana is nog lang niet goed genoeg voor FC Barcelona'

    Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 17:00di 20-11-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Oranje-baas Virgil van Dijk is de beste verdediger ter wereld'

    Stelling 2: 'Dumfries moet voortaan rechtsback staan bij Oranje'

    Stelling 3: 'Onana is nog lang niet goed genoeg voor FC Barcelona'

    Plaats een reactie

    bartjeee +1078
    dinsdag 20 november 2018 om 11:00
    Ja
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1986
    dinsdag 20 november 2018 om 11:01
    nee
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:03
    Ja 😜
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    peesjeevee +1986
    dinsdag 20 november 2018 om 11:04
    nee
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:06
    Ja? Nee!
    Vind ik leuk
    Echt? +3860
    dinsdag 20 november 2018 om 11:06
    Van Nederland zeker
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:10
    Hahaha ja tuurlijk maar das ook niet moeilijk die andere is veel te "Ligt"..
    Vind ik leuk
    Echt? +3860
    dinsdag 20 november 2018 om 11:15
    Tijd voor Jan Scharie in Oranje😂
    Vind ik leuk
    zwollie +8385
    dinsdag 20 november 2018 om 12:08
    Ron Karton weer oproepen
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 20 november 2018 om 12:29
    De vrij zou het beter doen dan de Ligt! Maar de Ligt wordt zo de hemel ingeprezen! In Brazilie tijdens het WK was de Vrij uit geroepen tot beste verdediger....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:35
    Nou nog een goede linkback.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 20 november 2018 om 16:02
    Ake linksback
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:07
    Jazeker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:55
    De Vrij is een goede verdediger zeker, maar De Ligt is een wereldtopper en De Vrij nog niet.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 20 november 2018 om 17:02
    De Vrij speelt in een top competitie en de Ligt nog niet! En de Ligt moet het nog maar bewijzen. Vond hem gisteren erg slecht spelen en met grote wedstrijden vind ik hem te wisselvallig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 17:32
    In de CL telkens heel erg goed tegen de wereldkampioen 2 keer verschrikkelijk goed, dus hzo wisselvallig?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 20 november 2018 om 17:40
    Dat is logisch dat je dat zeg! Je ben Ajax supporter dus niet neutraal. Ik bekijk het als neutrale toeschouwer
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:03
    Ik kan ook genieten van spelers van andere clubs, dus je lult gewoon uit je nek!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    woensdag 21 november 2018 om 05:05
    Aan je antwoord kan je zien dat je niet neutraal ben! Jij vind namelijk alle Ajax spelers geweldig... Jammer!!
    Vind ik leuk
    woensdag 21 november 2018 om 07:23
    Wat een onzin! Ik ben vaak heel kritisch op Tadic en Ziyech. Ook vind ik Blind overhyped.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 16:55
    Heb je die zelf bedacht? Dit is nr 1287 keer dat deze grap is gemaakt hier op VP.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 14:14
    Misschien, dus?
    Vind ik leuk
    yuuup +9859
    dinsdag 20 november 2018 om 11:16
    Nou ik vind Van Dijk toch nog net iets beter dan De Ligt hoor.
    Vind ik leuk
    zwollie +8385
    dinsdag 20 november 2018 om 12:09
    Van Dijk is ouder, dus veel meer ervaring.
    Vind ik leuk
    yuuup +9859
    dinsdag 20 november 2018 om 12:12
    Ja natuurlijk.
    Vind ik leuk
    bartjeee +1078
    dinsdag 20 november 2018 om 11:39
    Jawel hij is de beste. In en buiten het veld!
    Vind ik leuk
    zwollie +8385
    dinsdag 20 november 2018 om 12:08
    Obispo is ook volgens Aadje afkoopsom de beste.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:03
    Vergeet je Marcelo??
    Vind ik leuk
    Echt? +3860
    dinsdag 20 november 2018 om 11:08
    Marcelo is aanvallend en voetballend beter, als verdediger heb je meer aan van Dijk
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:20
    Nee, de vraag is: Is Virgil van Dijk de beste verdediger ter wereld?
    Dan hebben we het over alle spelers ter wereld die in de profwereld verdediger zijn. niet welke type verdediger ze zijn.
    Dumfries is aanvallender en voetballender beter dan Tete, Tete is een pure verdediger. Had gisteren toch liever Dumfries gezien. Als ik moest kiezen tussen Marcelo en van Dijk koos ik Marcelo. Zou Marcelo in een ploeg spelen met een zeer slecht middenveld zou hij zichzelf echt wel anders positioneren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:23
    George hoe kom jij aan zo gruwelijk veel tijd om een hele dag op VP te zitten?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:33
    Deze vraag wordt mij vaker gesteld.
    Nee, ben geen zwerver met WIFI
    Nee, ben niet werkeloos
    Nee, ben niet met pre-pensioen
    Nee, heb geen ziekteverlof
    Nee, ben niet op non-actief gesteld.
    En voor het huishouden heb ik een werkster, want daar heb ik een broertje dood aan.
    Één mogelijkheid blijft nog over, mag jij raden...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:36
    Aahh identiteitswaan.. duidelijk 😜
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:45
    Nee lulhannes 😜
    Heb een sabbatical, ga in februari weer beginnen.
    Tot die tijd mag je mijn onzinnige reacties nog regelmatig lezen. Daarna zal het een stuk minder worden. Zullen heel wat mensen blij mee zijn...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:48
    Godnondeju! Wat een luxe. Gelukkig kunnen we nog genieten van je reacties ja. 🤤 geniet er nog maar van je vakantie.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:54
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    dinsdag 20 november 2018 om 16:03
    Tete is ook niet goed in verdedigen en werd er zelfs uit gelopen
    Vind ik leuk
    yuuup +9859
    dinsdag 20 november 2018 om 11:15
    Is geen verdediger.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:24
    Grapjas
    Vind ik leuk
    yuuup +9859
    dinsdag 20 november 2018 om 11:24
    Is toch gewoon een aanvaller?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17218
    dinsdag 20 november 2018 om 11:02
    *Spits!
    Vind ik leuk
    Tsubamba +1112
    dinsdag 20 november 2018 om 11:02
    Hij komt iniedergeval in de buurt, of hij ook daadwerkelijk de beste is betwijfel ik, maar hij hoort zeker bij de beste 5
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:02
    Wat een opportunisme..
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1237
    dinsdag 20 november 2018 om 11:03
    Nee, dat zijn Varane en Ramos in mijn ogen. Van dijk zit daar vlak achter met Chiellini, Koulibaly en Godin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:03
    Oke zo kan die wel weer VP.
    Laat hem eerst zijn prijzenkast spekken met club en land voordat we hem de beste gaan noemen.
    Heeft dan alsnog een lange weg te gaan.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 11:14
    Of je een prijs wint ligt aan het team en niet aan één speler. Messi won bij Barça alles maar met Argentinië niets. Je kunt dus ook de beste zijn zonder prijs.

    Overigens wonnen Cruijff , Giggs, Bergkamp, Cantona, Michael Laudrup.........etc ook niets met hun land in tege stelling tot Dieter Eilts die met Duitsland Europees kampioen werd en speler van het tournooi.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4804
    dinsdag 20 november 2018 om 11:28
    Uitstekend verwoord
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6379
    dinsdag 20 november 2018 om 11:05
    De beste is moeilijk te zeggen. Maar hij is goed, zeer goed. En hij is nederlands. Dus wij genieten van virgil !!
    Vind ik leuk
    Dee79 +2386
    dinsdag 20 november 2018 om 11:06
    St 1 nee maar als hij die schoonheidsfoutjes afleert komt hij aardig in de buurt.
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    dinsdag 20 november 2018 om 11:06
    1 ja bij beste 5
    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 11:09
    1: Dé beste weet ik niet, maar hoort wel in de kopgroep.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 20 november 2018 om 11:10
    Stelling 1: Kijk die 1-0 van gisteren nog even na en die van Giroud, die 1 goal heeft gemaakt in zijn laatste 14 interlands.

    Niet dus.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 11:29
    Noem eens een foutloze verdediger dan. Ramos maakt fouten, Varane maakt fouten, Stam maakte fouten, Maldini maakte fouten, Beckenbauer maakte fouten en dit waren ook geen prutsers. Virgil v Dijk is niets minder dan bovengenoemde spelers en zou zich bij ieder team in de basis spelen.

    Zeer zeker Ja dus.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 20 november 2018 om 12:04
    Je bent niet lekker bij je kersenpit als je denkt dat er op de hele wereld niet een betere verdediger dan Virgil van Dijk rond loopt.
    Want dat is de stelling en in tegenstelling tot jou, geef ik wel argumenten waarom hij het niet is.

    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 12:14
    Maar goed dat jij jezelf nog serieus neemt dan, verder doen niet veel hier op VP dat nog. Zodra er iets verschijnt dat maar een beetje met iets of iemand van Liverpool FC te maken dan kruip je uit je grot, knuppel.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 20 november 2018 om 12:22
    Het schijnt je nogal te raken dat ik niet meezing uit het grote "alles uit Engeland en zeker uit Liverpool is het beste in de wereld" boek.

    Ik bekijk de dingen wat zakelijker als je het niet erg vindt en dan zie ik een club die nog nooit PL kampioen is geweest met een trainer die 6 van de laatste 7 finales waarin hij heeft gestaan, heeft verloren, een centrale verdediger die bij de betere in de wereld hoort maar zeker niet de beste is en een ploeg die bij vlagen fantastisch voetbal kan spelen maar ook wedstrijden lang niet om aan te gluren zijn.

    Maar dat mag blijkbaar niet bij het heilige Liverpool, dingen realistisch bekijken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 12:48
    Nee joh, wat je doet boeit me niet. Ik constateer enkel een nogal fanatisme om alles wat met Liverpool te maken heeft te becommentariëren. Je maakt er een persoonlijke project van merk ik.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 20 november 2018 om 12:59
    Het boeit je zo weinig dat je er toch maar wat van gaat zeggen en het niet kan laten daarbij te schelden?

    Vraag me af hoe je reageert op iets wat je wel boeit dan.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 13:19
    Gaaaaaapp.
    Vind ik leuk
    Dub_Rtd +2061
    dinsdag 20 november 2018 om 13:21
    Vroeger naar bed gaan.
    Gezien je infantiele gescheld en gedrag zou ik willen adviseren zo rond 7 uur in de avond wanneer je leeftijdsgenoten gaan.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    dinsdag 20 november 2018 om 15:10
    Was Beckenbauer nu ook al een verdediger?
    Vind ik leuk
    TheMariner +3524
    dinsdag 20 november 2018 om 22:09
    Wat denk jezelf? Spits?
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 21 november 2018 om 09:58
    Keeper
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:12
    Ramos.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33937
    dinsdag 20 november 2018 om 11:12
    Stelling 1: Niet de beste, wel een van de besten.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 20 november 2018 om 11:17
    Stelling 1; Ja, ik vind het momenteel zeker de beste verdediger. Hij heeft zoveel kwaliteiten en mogelijkheden.

    Nummer 1 momenteel voor mij!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21389
    dinsdag 20 november 2018 om 11:18
    Beste verdedigers van de wereld zijn Ramos, Bonucci, Godin.... Daarna kom je in de categorie Koulibay, Van Dijk etc
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:19
    Hij komt wel akelig dicht in de buurt. Z'n uitstraling, Fysiek, lengte, snelheid en voetballend vermogen zitten wel goed bij 'm.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4804
    dinsdag 20 november 2018 om 11:29
    En heeft een briljante lange pass in de benen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 20 november 2018 om 11:33
    Kan verschrikkelijk goed koppen, zowel aanvallend als verdedigend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:04
    Ja ook dat nog heeft hij. Echt een topper.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    dinsdag 20 november 2018 om 11:19
    Ja beter en veel sympathieker dan die walgelijke Ramos
    Vind ik leuk
    semi1946 +206
    dinsdag 20 november 2018 om 11:23
    Vind de Vrij niet minder die is slimmer . v Dijk kop sterker .
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5449
    dinsdag 20 november 2018 om 11:48
    Ik denk dat de allerbeste verdediger Diego Godin is.

    Dat zie je ook wel aan atletico die bijna nooit tegendoelpunten krijgen.

    Hij is alleen al aardig op leeftijd.

    Dan komt er een hele groep waar v Dijk bijhoort
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:48
    Is dit jaar misschien de beste,maar er is niet 1 speler die 10 jaar op rij de beste is. Iedere speler heeft weleens super seizoen maar ook eens een minder en soms er ertussenin, daarom is mijn mening hij behoort tot de beste van de wereld
    Vind ik leuk
    Dharmpie +702
    dinsdag 20 november 2018 om 12:01
    Ja, Omdat Hij volgens mij de meest menselijke van allemaal is.
    In ieder geval zijn de dingen die hij gedaan heeft ( zijn empathisch vermogen; o.a. het troosten van een Scheidsrechter omdat zijn moeder onlangs is overleden en zijn jack om een kind doen omdat zij het koud heeft) is een groots gebaar naar mijn mening van een groot mens!
    TopSporter, maar vooral mens!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4741
    dinsdag 20 november 2018 om 12:21
    Stelling 1

    Gaan we weer....................
    Vind ik leuk
    Wood86 +20
    dinsdag 20 november 2018 om 12:32
    Nee. Goede opruimer, maar niet uitzonderlijk en voetballend -al hoeft dat niet per se voor een pure verdediger- zeker geen topspeler. Een mooie 8, maar zeker geen 10..
    Vind ik leuk
    ritje +298
    dinsdag 20 november 2018 om 12:33
    hallo De ligt vergeten? En Frenkie de jong is ook top in de verdediging! Dat konden we zien nadat hij de plaats van van Dijk had ingenomen in de laatste 10 min!mvg ritje
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    dinsdag 20 november 2018 om 12:33
    Stelling:1 Doe normaal VP.
    Vind ik leuk
    broedkip +1775
    dinsdag 20 november 2018 om 12:41
    Het 2e doelpunt tegen Duitsland kwam doordat hij geheel verkeerd stond. Wanneer hij op de plek gestaan had waar hij hoorde te staan de bal weggekopt en geen 2-0. Tegen Frankrijk stond hij te slapen bij het doelpunt van Giroud. Een verdediger die heel veel fouten maakt op beslissende momenten. de Vrij is veel constanter maar geen vriendje van Koeman zoals van Dijk dat wel is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 12:49
    hij is niet de beste verdediger hij moet ze poot er wat harder in zetten.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2464
    dinsdag 20 november 2018 om 14:01
    Met Dumfries liep het wel wat fijner allemaal, dus ja.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4741
    dinsdag 20 november 2018 om 14:04
    Stelling 2
    Ja mits niet geblesseerd of totaal uit vorm
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 14:15
    Stelling 1: Nee, er zijn betere
    Stelling 2: Nee, je bent zo goed als je laatste wedstrijd dus voortaan zou betekenen de komende maanden/jaren. Hij moet blijven presteren. Wel kandidaat nr1 natuurlijk op het moment.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    dinsdag 20 november 2018 om 14:21
    Tete was echt een schande gisteren. Werd er continue uitgelopen, positioneel was het slecht, koos telkens voor het ‘balletje terug’. Was echt een verschrikking om naar te kijken. Dumfries brengt veel meer power, gevaar, snelheid en dynamiek. Dumfries is wat mij betreft de nummer 1 op die positie.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    dinsdag 20 november 2018 om 14:33
    Wat dat betreft moet Dumfries mij eerst nog overtuigen.

    Wat je NOOIT moet doen, is een speler die zelfs bij Lyion alleen op de bank mag zitten een basisplaats in de nederlandse elftal geven. Daarvoor hebben we teveel goede spelers die makkelijk op die positie kunnen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5125
    dinsdag 20 november 2018 om 14:53
    Zag Lyon coach goed is positioneel erg zwak en is telkens te laat en hij kan niet omschakelen ...
    Vind ik leuk
    berwi +472
    dinsdag 20 november 2018 om 15:14
    eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 15:39
    1-ja
    2-ja
    Niet meer aan tornen .
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    dinsdag 20 november 2018 om 16:29
    De beste speler moet opgesteld worden en daar hoort een speler als Tete met nagenoeg geen speelminuten bij zijn club dan zeker niet bij. Rare benadering van die Koeman over ,,goed getraind koppeltje''. Wat een onzin!
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    dinsdag 20 november 2018 om 16:50
    2, dat lijkt mij wel duidelijk na gisteren, hoe is het toch mogelijk dat iemand die zo weinig speelt in de basis staat in zo'n belangrijke wedstrijd die je met heel veel geluk gelijk speelt.
    Vind ik leuk
    Sanji +1136
    dinsdag 20 november 2018 om 17:04
    Niks belangrijks aan, is gewoon een verkapte vriendschappelijke wedstrijd.

    Verder heeft tete allang laten zien dat hij héél goed kan verdedigen, alleen de huidige trainer ziet het niet in hem zitten. Dus juist goed dat Koeman zo'n jonge speler wel speeltijd gunt zodat hij bij eventuele transfer niet helemaal op nul begint.

    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    dinsdag 20 november 2018 om 17:13
    Als je de nations cup wint via deze route--->duitsland-->Frankrijk--->portugal---->engeland.

    Uiteraard kan je ook nog die andere 2 landen treffen maar pak ff de moeilijkste erbij.

    Is toch behoorlijk wat prestige. Er zijn EK winnaars geweest die een makkelijkere route hadden.

    Vind ik geen verkapte oefenwedstrijd. Wat dat betreft is het ek dat dan ook.
    Vind ik leuk
    Sanji +1136
    dinsdag 20 november 2018 om 17:28
    Je wint hier niks mee en dus zijn landen niet optimaal gemotiveerd.

    Enige wat je kan bereiken is een eerdere kwalificatie, maar aangezien er nu zoveel landen tot een toernooi worden toegelaten zal je dit ook bereiken via het echte kwalificatie toernooi.

    Oftewel weinig landen boeit dit.

    Tijdens een echt toernooi ben je weken bij elkaar en is het niet tussen een druk schema door (dit geld vooral voor engelse, duitse en spaanse clubs), plus win je een echte prijs dat door iedereen erkend wordt en kan je een grote premie/prijzen geld opstrijken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 17:28]
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    dinsdag 20 november 2018 om 17:33
    Je wint hier ook gewoon een echte prijs en prijzengeld mee hoor ?
    Vind ik leuk
    Sanji +1136
    dinsdag 20 november 2018 om 19:38
    Wat voor prijzengeld dan?

    Met een vriendschappelijke wedstrijd winnen clubs vaak ook een prijs en geld, betekend niet dat het een echte prijs is. Kijk alleen al naar psv en ajax, die doen elk seizoen mee aan internationale vriendschappelijke competities in de zomer.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    dinsdag 20 november 2018 om 19:50
    Je wint gewoon 6m aan prijzengeld en een zelfde soort beker als t ek of wk. Maar in jou visie is het ek of wk ook geen echte prijs.
    Vind ik leuk
    Sanji +1136
    dinsdag 20 november 2018 om 21:25
    Geen nut om te debatteren met jou, je bent te stom voor woorden.
    Letterlijk het argument herhalen wat eerder allang onderuit is gehaald en ook nog verkeerde conclusie trekken.

    Noch maar te zwijgen over het feit dat 6m in die wereld een habbekrats is. Zelfs deelname aan een ek alleen al is rond de 9 a 10 miljoen.
    Vind ik leuk
    HaagieHaag +1155
    dinsdag 20 november 2018 om 18:47
    Dus jij weet precies hoe al die landen er over denken, ga toch weg man allemaal aannames die je totaal niet waar kunt maken.
    Vind ik leuk
    Sanji +1136
    dinsdag 20 november 2018 om 19:39
    Meeste spelers en managers hebben al aangegeven dat ze het niet begrijpen en het beschouwen als vriendschappelijke wedstrijd.

    Aangezien je nog gewoon via kwalificatie je kan gaan kwalificeren.
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1203
    dinsdag 20 november 2018 om 17:09
    Hij word ook gehaald voor de bank. Ter stegen is gewoon nummer 1 daar.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2488
    dinsdag 20 november 2018 om 17:16
    1. Nein, tenminste nog niet.
    2. Op dit moment zeker. Maar onderschat Jack Tuyp niet.

    3. Met 2 vingers in de neus onder de lat bij Barca. Dat gepruts aan de bal verleerd ie daar wel. Maar 20 miljoen? Hij is beter dan Frenkie. Verwacht min. 90 milj. en nog wat fooi
    Vind ik leuk
    Blindsy +13660
    dinsdag 20 november 2018 om 17:25
    Uiteraard is Onana niet goed genoeg om (terug!)gekocht te worden door Barça. Zelfs Jespertje is dat niet.
    Het zal ook ongetwijfeld een onzinbericht zijn.
    Vind ik leuk
    hoebie60 +135
    dinsdag 20 november 2018 om 17:58
    Virgil blunderde mooi bij de eerste goal, stapt in heeft niets en achter hem lag alles open, hij is zeker goed maar word ook met fluwelen handschoentjes besproken
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 20 november 2018 om 18:54
    Yeap, en van die blunders moet je leren. Maakte het uiteindelijk helemaal goed door de gelijkmaker te maken. Die dag komt er echt wel dat hij straks de beste verdediger van de wereld is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 17:58
    Van Dijk is onze beste centrale verdediger, Dumfries moet zeker vast op rechts en Onana is overrated. Die mag blij zijn met een subtop clubje in het buitenland
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 18:05
    S1 Niet de beste maar behoord wel bij de top 3
    S2 Ligt aan de ontwikkeling, maar maakt een goede indruk beter dan Tete dus voor nu ja
    S3 Als reserve wel maar zie hem dat niet doen aangezien hij aangeeft stappen te willen maken en dat doe je door te spelen niet te banken zeker niet als je 22 bent.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1420
    dinsdag 20 november 2018 om 18:50
    Ik vind onana persoonlijk niet goed genoeg voor ajax
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    dinsdag 20 november 2018 om 18:53
    1. Zeker één van de beste verdedigers op dit moment, maar toch niet de beste. Naar mijn mening gaat die eer naar Ramos. Maar Van Dijk zal echt wel straks de beste verdediger ter wereld zijn, let maar op.
    2. Absoluut, ik vond het een zeer rare keuze van Koeman om Tete te laten spelen gister. Maar goed, je moet blijven rouleren om de beste basiself te vinden. Ik denk dat Koeman nu definitief voor Dumfries zal kiezen, want hij is de enige RB die voor zijn eindexamen een voldoende heeft gehaald.
    3. Ik vind het een goede keeper, maar (nog) niet goed genoeg voor Barcelona. Dat zou betekenen dat hij 3e keeper zou worden, achter Ter Stegen en Cillessen, die beiden veel beter zijn dan Onana.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3513
    dinsdag 20 november 2018 om 19:28
    onana is bij lange na niet goed genoeg voor barcelona sterker nog ik vind het zelfs voor ajax geen geweldige keeper.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws