'Handige Raiola probeert tijdens Zlatan-gesprekken transfer te fiksen voor Tete'

'Handige Raiola probeert tijdens Zlatan-gesprekken transfer te fiksen voor Tete'

Gepubliceerd: woensdag 21 november 2018 om 08:27wo 21-11-2018 om 08:27

Spelersmakelaar Mino Raiola is naarstig aan het proberen om tijdens de onderhandelingen met AC Milan over Zlatan Ibrahimovic een transfer te regelen voor Kenny Tete, één van zijn andere cliënten. Dat meldt Tuttosport woensdag. 

Raiola is druk bezig om in overleg met Ibrahimovic, LA Galaxy en Milan een terugkeer naar San Siro te bewerkstelligen. De 37-jarige Zlatan wil graag weer aan de slag in de Serie A. Er zou zelfs al sprake zijn van een akkoord over een contract voor een halfjaar. Een aantal details moet nu nog worden afgehandeld

Tijdens de gesprekken over Ibrahimovic zou Raiola ondertussen ook de naam van Oranje-international ter tafel hebben gebracht. Tete (23) komt dit seizoen amper aan spelen toe bij zijn werkgever Olympique Lyon. De teller staat op één basisplaats in de Ligue 1 en één basisplaats in de Champions League.

Tete ligt bij L'OL vast tot de zomer van 2021. Volgens Tuttosport heeft Raiola aan Milan laten weten dat de vleugelverdediger voor een spotprijsje is op te halen in Frankrijk. 

Poll

AC Milan: geschikte club voor Tete?

(1573 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +16146
woensdag 21 november 2018 om 08:35
Lekker dan zo'n zaakwaarnemer die je alleen maar als onderhandelswaar ziet.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 08:52
Dat weet je van te voren als je voor Mino kiest.
Daarin tegen kan hij je ook van een hoop centen voorzien :)
Vind ik leuk
plein19 +3132
woensdag 21 november 2018 om 09:23
Tete beslist zelf. En ondergebracht worden bij de club waar Zlatan speelt is nooit een slechte club
Vind ik leuk
Sideburnn +3219
woensdag 21 november 2018 om 08:37
Ook al ben je een redelijke back....met de juite manager kom je overal binnen.
Vind ik leuk
LIO7 +1773
woensdag 21 november 2018 om 08:45
Lekker een belangrijke speler worden bij een middenmoter, Kenny.
Vind ik leuk
pico323 +7552
woensdag 21 november 2018 om 08:56
ga terug naar Ajax en je carrière een duw in de goede richting.
Vind ik leuk
Corse996 +1660
woensdag 21 november 2018 om 09:18
Nou van Geel, heb je nog wat in je la liggen?
- Net in je straatje, want je hoeft niet te scouten.
-Spotprijs
-Geen wedstrijdritme

Net de ingrediënten voor van Geel om interesse te tonen. En hoe gek het ook klinkt, zou denk ik een versterking zijn ook t.o.v. Nieuwkoop.
Vind ik leuk
RBDK +149
woensdag 21 november 2018 om 09:44
Ik vrees dat Tete in aanmerking komt voor een basisplaats bij Nantes, Lille, Celta de Vigo, Mainz, Freiburg, Club Brugge. Beetje dat niveau. Hij zit niet op de bank, omdat hij de beste back van Europa is...
Vind ik leuk
yuuup +10887
woensdag 21 november 2018 om 09:56
En dan zit hij bij Milan op de tribune. Wat heb je daar aan? Ideale man voor je financiën, maar desastreus voor de meeste carrières.
Vind ik leuk
Och jeh +2531
woensdag 21 november 2018 om 10:06
Komt ie ook niet aan de bak.
Vind ik leuk
JanTa48 +8092
woensdag 21 november 2018 om 10:06
Als Raiola de lat 3 stappen lager legt dan komt er mischien wel ern club opdagen.
Vind ik leuk
woensdag 21 november 2018 om 10:21
Dat spotprijsje geloof ik graag als ik hem maandag gezien heb. Vond hem bij Ajax niet slecht het eerste jaar maar internationaal kun je daar niet mee aankomen
Vind ik leuk
wildlife +71
woensdag 21 november 2018 om 11:15
Geruchten gehoord van betrouwbare bronnen dat Tete naar Real gaat.



Als ballenjongen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 november 2018 om 11:16]
Vind ik leuk
mba4u2c +3586
woensdag 21 november 2018 om 11:26
'Handige Raiola probeert tijdens Zlatan-gesprekken transfer te fiksen voor Tete'

Brak ie toen ie viel?
Vind ik leuk
donderdag 22 november 2018 om 08:40
Misschien kan hij zich eerst laten verhuren, en als het een succes is daar naartoe vertrekken. Het zou jammer zijn als ie daar naartoe gaat en hij zit vervolgens weer in dezelfde situatie als hij nu zit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws